Gå til innhold

Bijou's Holde Vekten Dagbok


Anbefalte innlegg

I dag gikk jeg ikke på vekten for første dag på lenge. Jeg bare MÅ kutte ut å veie meg hver dag for vekten svinger slik uansett om jeg er flink eller ikke. Tror det blir heller dårlig resultat på fredag selv om jeg har fulgt programmet til punkt å prikke. Men man kan jo ikke gå ned hver uke heller selv om man er flink. Det går jo litt i rykk og napp. Sist jeg slanket meg skikkelig i 2009 og gikk ned over 13 kilo sto jeg stille på 67 i tre uker og 69 i fire uker. Det er da det bare gjelder å holde ut. Til gjengjeld gikk jeg de neste tre ukene ned 1 kg i uka. Var i mål i juni med 64 kilo. Det var gøy og nå er jeg ikke så helt langt unna.

 

Ingen trim i dag, kroppen trenger hvile etter den lange turen i går. Kanskje litt styrke hvis jeg er flink, men det er ikke sikkert for jeg synes styrke er så kjedelig.

 

Middag i dag blir lapskaus. Denne har jeg laget tidligere å bare fryst ned i porsjoner. Da kan jeg ta dette når resten av familien har noe som er veldig fetende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnyside: Lykke til med eksamen! :) Og om du ikke treffer 62-tallet akkurat idag, så er det sikkert rett rundt svingen!

 

Stairway: Å, takk for det! Hvis det å svinge mellom 61-64 kg i ett helt år er å være flink, da. He he! Det kan vel i det minste kalles å "holde vekten"... ;)

 

Henna: Veiing hver eneste dag er egentlig en uting, for man svinger så mye fra dag til dag og det er ikke alltid det er så riktig alt sammen, på lengre sikt. Selv klarer jeg ikke å la være, men skulle ønske jeg fikk det til.

 

Her ble det 13 timers arbeidsdag igår og møtemat, i form av rundstykker. Brødmat er jo ikke helt min greie, magen protesterer bare, men var så sulten at jeg tok 3 halve. Og det ble liksom middag. 1740 kalorier inn totalt igår. Vekt idag: 61,4. Så det ble tilnærmet stabil fra igår.

 

Idag er det vanlig dag igjen og jeg skal prøve å gjøre en liten innsats trimmessig (kryss i taket!). Rockering og/eller joggetur. Go me! Føler i alle fall at jeg får nok styrketrening i armene om dagen, da poden er kommet skikkelig i "trassalderen" siste ukene, nesten over natta, og det er baksing og vræling og protester over hele fjøla omtrent. Vil gjøre alt selv, selvfølgelig. Hver minste lille ting! Men ikke alltid mor har tid til det... Så det blir mye løfting/bæring/sjauing av en sprellende, strittende plugg på 16 kilo. Puh! Men får ta det for det det er, god hverdagstrim! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt fri, men våknet som vanlig i halv fem tiden. Ganske irriterende, men fint lite å gjøre noe med.

Fikk i alle fall tatt en 8 km lang joggetur før ni. Ble ikke styrke, er litt lei hele styrken selv om jeg vet jeg burde.

 

I dag har det blitt litt shopping til i morgen. Vi reiser på hytta og har (kryss i taket) fått med ungene. Det skal bli kos. Har ellers en god bok (flink pike= kjempekjekk) og nytt strikketøy (Marius til et tantebarn). Ikke nok med det så har de meldt gode temperaturer i helga helt opp mot 20 grader. Guddi guddi. Nå er jeg lei av å gå med ull og dun i mai.

 

Vekta viser fortsatt noe med 67 og det gjør den nok i morgen også. At jeg var helt nede i 66.7 forrige fredag var nok et blaff.Det var litt for godt til å være sant at jeg skulle hoppe over tallet 67. Så selv om jeg har spist under 1600 kalorier i en uke blir det nok opp alikevel. Men som sagt har jeg tatt denne slanken som en ekspriment. Klarer jeg 5 kg på 7 uker??? Hmmm Mandag er det jo bare to uker igjen.

 

Ha en flott 16 mai og ikke stress - det er ikke verdt det :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeps. Det ble omsider joggetur igår! Wow... ;) Og 1423 kalorier inn. Hvilket jeg mistenker kanskje er litt lite de dagene jeg jogger. For idag viste vekta 61,5 kg. Litt opp. Håper ikke kroppen tror den er i sparepluss og holder på fettet. Jeg har litt mer igjen å ta av, rundt mageområdet.

 

Men vi får se, til veiedag imorgen. Idag er det kun rockering som står på programmet.

 

Her er det meldt litt varierende skydekke på nasjonaldagen, men opp mot 20 grader her også. Deilig! Blir en tur inn til byen for å se på livet, men ellers ingen planer hjemme. Annet enn å slappe av og spise en god middag. Skal lage pavlova-kake. Men det er også det eneste jeg har tenkt å skeie ut med, på 17.mai og Pinseaften. (Regner med at det blir noen rester igjen til lørdag.) Og det skal telles kalorier! Hele lang-helga. Ingen unnasluntring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel så var 17 mai her også. Ikke noe å rope hurra for min del. Jeg liker meg best på hytta den dagen. Så vi reiser inn i tolv tiden og blir til over pinsen.

 

Vekt i dag var gledelig 66.7= Stillstand. jippppiii sa nå jeg for hele uka har jeg ligget i de øvre 67 tallet. Så nå er målet mitt for denne uka 66.5 til neste uke og ikke opp på den vekta til neste fredag. Den ødelegger hele humøret mitt. To uker igjen til mål av kurs og 0,9 kilo igjen. Det lover bra.

 

I dag blir det en liten gårtur med hunden, men ellers bare kos. Skal jo kose meg å grille litt, men har laget hamburgerene selv og de er ganske magre. Litt kake, men ikke mye.

 

Ha en strålende 17 mai :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer og sol kan ikke få det bedre. Ungene med på hytta og vi har det som i "gamle dager" . Nå skal vi snart grille (fisk) og tempen er rundr 24 grader. I kveld blir det grand prix fest med venner, men jeg kjører Pepsi Max. I går ble det 1750 kcal inn og det er godkjent på 17. Mai.

 

Har hatt en joggetur i dag , men det var veldig varmt men jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da var nasjonaldagen vel overstått her også og vi er godt igang med pinsen og hageliv (her var det 27 grader i skyggen idag, pjuh!).

 

Men jeg har en liten bekjennelse å komme med: jeg har helt kommet ut av kaloritellinga. Sånn er det bare, når man nesten ikke oppholder seg innendørs lenger, men sommeren kaller. Farlig, farlig... Men herlig, herlig! B) Altså; sommertemperaturene og hagelivet. Prøver å være bevisst på kaloriinntaket likevel, selv om jeg ikke registrerer.

 

Veiedag igår morges viste 61,5 kg. Det er ned 900 gram fra forrige fredag. Supert! Men det rare denne gangen er at 800 av de gikk jeg ned forrige helg, mens jeg mandag-fredag denne uka bare har gått ned 100 gram. (Og enda gjennomsnittskaloriene har vært 1499 mandag-torsdag. Nok kaloriunderskudd til å ihvertfall kvalifisere til ytterligere en halvkilo ned.) Kroppen er en merksnodig dings, altså.

 

Men uansett ser grafen slik ut nå:

 

DBXLbdw.png

 

Ble litt utskeielser igår, 17.Mai, men ikke nok til å at det ødela noe resultat. For vekta viste 61,5 idag morges også. Takk og pris.

 

Men vi har fortsatt igjen pinsen! ;) Og idag har jeg allerede skeiet ut mer enn nok. Uten noe særlig trim, annet enn litt gåturer. Ikke vært så flink med å drikke vann heller. Det må jeg huske på disse helgedagene.

 

Regner med litt opp til imorgen, siden det er lørdag idag. Men håper jeg klarer å gå det ned igjen iløpet av resten av pinsen. Håpet er en stabil helg, men det spørs, med 17.Mai og pinse i samme slengen.

 

Ha en fortsatt fin mini-ferie, folkens! :) Kos dere masse!

 

(Her hopper vi elegant over Grand Prix og satser heller på en god film senere ikveld!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommervarmen er her enda og vi nyter den. Det ble liksom sommer uten først vår. B)

Vel i går under grand prix sa det litt pling i bollen og på en liten time ble det plutselig mange kalorier. Vet ikke helt hva som skjedde, men både litt skremmende og irriterende. Men forsetter i dag og har allerede hatt meg en lang gåtur. Vekta er hjemme og jeg kjenner det er litt herlig å leve slik i uvissheten.

 

I dag blir det grilling her. Men nå er helga slutt i alle fall kalorimessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg igjen! Har hatt helt pause fra pc, registrering og alt de siste dager. Visste at mine planer uansett ikke var kompatible med registrering her inne, så jeg tok meg bare fri. Vekta forrige onsdag var forrsten 63,1 kg, så kom ikke under 63, men håper på det til neste uke. De dagene jeg ikke har registrert har jeg nok kommet over 2000 kcal hver dag, men tror ikke det er så ille. Skal ikke veie meg før på onsdag, må slutte å snikveie meg hele tiden :)

 

Hadde iallefall en veldig trivelig 16. og 17 mai med gode venner, og nå jobber jeg og leser til eksamen. Vi har så nydelig vær, plutselig fikk vi både sol og varme, så håper å få tatt meg noen løpeturer fremover nå.

 

Ha en videre god pinse, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke deilig med litt sommer? :P Her har vi også kost oss veldig siste dagene.

 

Og det har gått ned litt for mye iskrem i varmen... :unsure: Pluss musserende vin på kveldene. Pluss litt sjokolade. Pluss, pluss. *kremt!*

 

Men har tvunget meg opp på vekta hver dag likevel, for å se og holde kontroll underveis. Og den viste 62,0 igår og 61,9 kg idag. Opp en halv kilo, altså. Men oboy, det kunne vært så mye verre!

 

Har ikke jogget, men holdt meg mye i aktivitet utendørs, rocket ring på kveldene og gått turer.

 

Idag må jeg prøve en enda bedre dag enn i går. Mer skyet og utrygt vær også, så det blir ikke så mye hageliv. Skal på en bytur istedet og utforske litt.

 

Ha en fortsatt fin siste dag av pinsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅTTE veie meg når jeg kom hjem. Er helt hekta. 66.7 viste vekta og det er jeg strålende fornøyd med. Det er stillstand siden 17 mai. Nå skal jeg være kjempeflink hele uka fram til fredag. Kanskje går jeg litt ned da. ;)

 

I dag ble det en liten joggetur før regnet kom. Nå når jeg har jogget så lange turer blir 6 km ingenting. Det føles nesten ikke som jeg har jogget i det hele tatt. Men jeg tror kroppen har bedre av slike korte turer enn de lange.

 

I dag blir det kyllinglasagna, GR oppskrift. Ellers bare slappe av å strikke Marius genser. Ha en flott 2. pinse dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en liten smell i går, men jeg reknet den inn i regnskapet så det gikk likvel med 1600 kcal inn. Kjente bare at jeg MÅTTE ha noe. Laget så sunne og magre vafler som mulig, men det ble et par kaker. Etterpå regnet jeg kalorier og tror du ikke et stort hjerte ble 175 kalorier. Da hadde jeg på på to sekund slukt 350 kalorier. Ble helt sjokka. Men det hjalp og det ble ikke mer den kvelden, så av og til bare MÅ kroppen få noe slikt. Det hadde ikke hjulpet med 10 knekkebrød er jeg overbevist om.

 

I dag blir det mye tur med hunden og det er jo god trim det også. Middag i dag blir stroganoff gryte (GR oppskrift)= kjempegodt.

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste stillstanden jeg har klart siste dagene er å vake rundt 62,0 kg. Det ble jo en slags stabil, men 500 gram over der jeg skulle. <_<

 

Så da ble altså totalresultatet opp i 17.Mai/Pinsehelgen. 500 gram.

 

Idag er det derimot tilbake til striskjorte og havrelefse. Pjuh! Nesten litt deilig å begynne å jobbe igjen, for da har jeg mye bedre kontroll på inntaket mitt.

 

Må også prøve å få kommet meg ut på en joggetur ikveld, for de neste par dagene skal det visst hølje ned, i bøtter og spann. Mål til fredag er å være tilbake til 61,5 eller under. Djeeez! Nå må det snart løsne fra 61, altså... Denne siste kiloen går så treigt! Men jeg gir ikke opp. Ikke søren!

 

Ha en fortsatt fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuuuh! Her i nord renner vi vekk i dag, det er såååå varmt! Og da er det deilig å være student; har bretta ned og opp og til sides alt som brettes kan og soooola meg til pugginga. Og nå skal jeg fortsette, bare bytter location så jeg kan være i BIKINI!

 

Kjempedeilig! Men det blir jo fort til fristelser som is og kake.....så gikk på en liten lunsjsmell. Velvel. Det er bare å sulte seg frem til middag. Pay for what you get osv ;)

 

Nei, nå er det ut i sola fort som fy, solbrent eller ei, tåler litt til! :)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen fare for solbrenthet idag, i alle fall. Regnet bøtter ned i all mass.

 

Ble ikke noe joggetur på meg igår, som håpet. Begynt å få vondt i halsen igjen og tett i nesa. Sukk... Synes småforkjølelsene har kommet på løpende bånd denne våren. Ikke før ferdig med den ene, før den andre smyger seg på.

 

Men kanskje ikke så rart nå, som temperaturene svinger fra kaldt, til supervarmt og så tilbake til kjølig igjen - og vått. Kroppen blir litt forvirra; er det sommer eller ei, liksom.

 

Det ble i alle fall 1385 kalorier inn i går og rockering på kvelden. Det er da noe. Vekt idag: 61,6 kg. Riktig vei! Men får se om jeg blir stuck rundt der denne uka også, eller kommer meg videre.

 

Ha en fortsatt regnfull, men fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim unnagjort før jobb. 7 km langs sjøen, nydelig, men kaldt. Bare 8 grader og isvind i dag.

 

I dag blir det lapskaus til middag mens de andre gasser seg med pølser og pasta.

 

Ikke helt fornøyd med vekta i dag, håper det bedrer seg til fredag.

 

Ha en fin onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkjølelsen ruller og går videre. Hadde lang dag på jobb igår, så ikke noe jogging igår heller. Rakk akkurat hjem for å spise middag (som jeg tror var lurt) og legge barn, før jeg stakk tilbake til jobb og jobbet frem til 22.00.

 

Totalt 1544 kalorier inn igår. Og en liten surprise på vekta idag: 61,1 kg! :) Det laveste jeg har målt hittil i 2013! Og veldig nære 60-tallet! Da vet jeg at det går an.

 

Hadde en veldig merksnodig følelse imorges av at midjen også var blitt smalere, over natta nesten, så måtte frem med målebåndet for å sjekke. Og joda, enda en centimeter var borte! Den skylder jeg ene og alene rocekeringen for, tror jeg.

 

Idag er det samboer som jobber sent, så ikke noe jogging på meg ikveld heller. Men skal rocke mer ring. Og krysser fingrene for at vekta sier det samme imorgen tidlig også!

 

Synes egentlig denne uka har gått bra, til tross for null jogging. Men har vært flink med kostholdet. So far, so good... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Bijou. Det går veldig fort på deg, men jammen lett av også. Her er det stillstand tror jeg på tredje uke nå og det er ikke lett når en rimelig flink og trimmer som en gal.

 

I beste fall kan jeg håpe på stillstand i morgen tror jeg for den vekta er neimen ikke grei om dagen. Men så må jeg jo tenke at for 5 uker siden drømte jeg jo bare om å veie det jeg gjør i dag. Rart det der hvordan man aldri blir fornøyd og klarer å faktisk nyte at en har tatt av.

 

I dag blir det mye turgåing med hunden ellers ikke noe, men kanskje jeg skulle børste litt støv av rockeringen ;)

 

Middag blir kyllingboller i karrisaus (saus GR oppskrift og knallgod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fortsetter varmen, og jeg får gjort lite annet enn å suge til meg den sola jeg kan!

 

Har trent hver dag, da. Men mat blir vanskeligere. Jeg blir så...tom i varmen. Plutselig sulten og MÅ bare ha mat. Så blir mat frem til ettermiddagen, også har jeg plutselig unnagjort kvota mi og må bare drikke vann resten av dagen. Jaja. Heldigvis er jeg ikke særlig kveldssulten av meg :)

 

Har endret veiedag til fredag så jeg kan veie meg sammen med dere. Spennende å se i morgen :)

 

I kveld blir det styrketrening på en allerede kjempestøl kropp, det blir en bra avslutning på dagen! Også var det den eksamenslesinga da...*kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1500 kalorier inn igår og rockering på kvelden. (Pluss de vanlige mageøvelsene mine, da, som jeg gjør hver kveld.)

 

Og vet dere hva...? Idag nådde jeg 60 blank!! JIPPI! :D:D:D 60,6 kilo, faktisk. Wohaaa!

 

Og det er da ned 900 gram fra forrige fredag. Og jeg er AV 61-tallet! Skitt, altså! Det hadde jeg faktisk ikke trodd skulle skje med det første. Og så en hel uke før tidsfristen min, da.

 

Litt mistenksom her... det blir man vel alltid når det går overraskende bra... og håper ikke det er joggemusklene som svinner hen her. <_< Så det blir definitivt jogging i helga. De få musklene jeg har skal ikke vekk.

 

Ellers tror jeg det skyldes ytterligere innstramming på kostholdet. Kuttet helt ut de der små belønningene, som fort kan snike seg inn, selv når man holder seg innenfor kalorigrensen. Og iskaffe hver dag, på jobb. Denne uka har det vært null.

 

Dermed blir grafen min slik:

 

DBXLbdw.png

 

Mål til neste fredag og 1. juni (som var målet mitt om å nå 60-tallet): HOLDE MEG STABIL!

 

Så får jeg se etter den uka hvor mye jeg skal begynne å justere kaloriinntaket mitt opp igjen, for å holde den der stabile vekten. Inntil videre fortsetter jeg å holde meg på 15-1600 kalorier.

 

Ha en strålende helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1529 kalorier inn i går, noe jeg er ganske fornøyd med etter en fredag (som har lett for å gli ut). Stekte opp noen pikekyss, siden vi hadde noen eggehviter stående i kjøleskapet. 2 brett med himmelsk marengsherligheter. Nammm! Spiste 6 stk (a 5 gram), hvilket utgjorde 116 kalorier totalt. Ikke så verst, til fredagskos å være.

 

Vekt idag: 60,3 kg.

 

Så himla rart å plutselig være i mål, bare. :blink: Det gikk så lett på slutten der, at jeg nesten ikke skjønner at det gikk an. Men jeg har nettopp skiftet batterier i badevekta, så det stemmer nok.

 

Og så gikk det plutselig så lett å spise fornuftig. Det er også en sånn rar greie, som går veldig opp og ned. Noen perioder er det så definitivt ikke lett. Andre perioder får man det til, nesten uten å anstrenge seg en gang. Nesten litt urettferdig. Men jeg får surfe på bølgen så lenge den varer! Og hvis 59-tallet virkelig er sånn rett rundt hjørnet bare, så kanskje jeg skal gå for det, så har jeg enda mer å gå på, til neste bursdag/høytid/ferie. Det gjelder kanskje å smi mens jernet er varmt - og kroppen samarbeidsvillig. Skal tygge litt på den.

 

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Bijou - så vanvittig flink du har vært! Helt fantastisk. Må være en deilig følelse at drømmevekta plutselig var der. Kjempeglad for deg!

 

Her var vekta i går 63,5, så litt opp fra forrige uke. Men; tror det har mye med varmen å gjøre. Tror ikke jeg får i meg nok drikke, rett og slett. I tillegg merker jeg at jeg er tyngre dager etter jeg har trent styrke om kvelden. Men det blir jeg ikke å slutte med uansett, det vil jo i lengden gi sine resultater.

 

Velvel, så det føltes litt urettferdig. Men da må det jo bare bli bedre neste uke. Er virkelig flink å bevege meg og å trene for tiden hvertfall. Snart må jeg få resultater. Mistenker også at kroppen, som nå har ligget på 63 kg rimelig stabilt siden februar, ikke helt oppfatter at den skal videre ned. Tror kanskje at jeg er skikkelig på trivselsvekt, siden jeg sitter godt her. Får bare tvinge kroppen ned, og så se hva som skjer i lengden. Kan godt leve med 63 kg, men vil gjerne bli litt strammere over magen.

 

Vi forsøker videre og ser hva som skjer. Uansett en gedigen fanfare til fantastisk flinke Bijou! Du er en inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bijou.. Du er bare helt rå!!!! Følger med på deg, og er kjempeimponert! Du er et bevis på at d går an for oss slitere som vil lengst mulig ned på 60-tallet..;)/> jeg har hoppet over til forum Ned under 10 kg, og håper å kvitte meg med ca 3 kg til sommeren(1.7.) du er en inspirasjon som viser at d går an! Gratulerer:) God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnyside & 2010: Tusen takk! :) Og lykke til så masse med dine 3 kilo før sommer'n, 2010! Det klarer du!

 

Det er også en sånn merkelig følelse nå, ved målstreken. Jeg har ikke noe å jobbe videre med. :blink: Altså, noe mål å strekke meg etter. Jeg skal liksom bare... stå stille. Trenger nok litt tid til å omstille meg det også. Den tankegangen.

 

Det ble 1738 kalorier inn igår. Hadde en veldig fornuftig middag: hjemmelaget grønnsaksgryte/suppe. Og lørdagskos ble Cola (liten glassflaske), 50 gram melkesjokolade (og du, som jeg nøt!) og 1 porsjon sjokoladepudding med vaniljesaus. Det rakk i lange baner, selv for en godtegomp som meg (som vanligvis spiser det dobbelte, om jeg får mulighet). Faktisk. Kryss i taket!

 

Vekt idag: 60,1 kg.

 

Har grublet litt mer på hvor jeg egentlig skal legge meg kalorimessig fremover og googlet litt på sånn BMR (Basic Metabolic Rate). Det blir jo bare en grov kalkulering, på lik linje med BMI, som man skal ta sånn omtrentlig. Men ifølge kalkulatoren er min BMR ca. 1350 kalorier. Altså, det er minimum av det jeg må ha inn pr. dag. Og så var det det jeg trenger for å holde vekten, da.

 

Ved lite eller ingen aktivitet (stillesittende arbeid): 1614 kalorier. Og ved lav aktivitet, som rolig trening 1-3 ganger i uka: 1850 kalorier.

 

Så iløpet av en vanlig uke, med litt rockering og jogging 1-3 ganger i uka, bør jeg altså legge meg på 1850.Og de mer stillesittende dagene; 1600 kalorier. Det høres rimelig ut, synes jeg. For jeg skjønner ikke at jeg skal klare å holde vekten ved 19-2000 kalorier pr. dag, som jeg tidligere har lest. Da tror jeg at jeg bare går opp.

 

Så vi får prøve dette her, da. Tenker jeg begynner med det fra 1. juni.

 

Jepp, da har vi en plan! :)

 

P.S. Fortsatt ikke noe jogging her, bare rockering. Men skal prøve igjen i kveld. Lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Først Bijou gratla med å nå målet ditt. Du er kjempeflink må jeg si.

 

:D :D :D

 

Her har vi hatt en liten "fest" i tre dager. Begynte på torsdag at jeg ikke tellet og skrev ned og fortsatte på fredag og lørdag. Ble ikke totalt utskeielse men ikke flink nok. Vi måtte jo feire på fredag at minsten i familien fikk lappen. ;) Det var en veldig kjekk dag som krevde litt feiring syntes nå jeg.

 

Men fra i dag har jeg tatt grep i gjen. Orker ikke å telle og skrive lenger men skal holde meg til rasjoner (frokost, lunch, middag, kvelds og mellommåltid + frukt + melkerasjon. Det går sikkert helt fint.

 

Vekt på fredag var 67.2 kg, så litt opp fra forrige uke, men det skal fort av. Neste mandag er det akkurat 7 uker (1kurs) siden jeg begynte og det hadde jo vært kjekt å klare 5 kg som var et lite mål. Men det er 1.2 kg til og bare en uke hmmmmmmm Ja ja . Skal på teambuilding også på torsdag så da blir det også litt ekstra. Får se.

 

Denne uken har jeg hatt 12 trimpoeng og det er godkjent. 4 joggeturer og 2 gåturer og en dag helt fri. Jogger annnen hver dag så en uke blir det tre dager og en uke fire. Ser det jo litt an med været også.

 

Denne helgen har det vært strålende, ikke de helt store temperaturer, men sol og fint.

 

Da knottes vi i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...