Gå til innhold

Bijou's Holde Vekten Dagbok


Anbefalte innlegg

Ja! Nå løsnet det litt her! :)

 

Ble 1500 kalorier inn igår og rockering. Var flink med vann og søvn. Det er jo oppskriften, det. Eller, alle de riktige tingene samtidig... er oppskriften!

 

Ser bra ut for målet mitt til fredag pr. idag. Men må jo klare å holde det gode også. Se, det er også en utfordring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda litt mer ned. Hurra! :)

 

Ble 1562 kalorier inn igår, rockering, litt styrke, masse vann og la meg i rimelig tid. Det gjør susen.

 

En siste lille kraftanstrengelse idag, med fokus, så er er nok 59-tallet sikra til offisiell veiedag imorgen.

 

Ha en fortsatt fin dag, hvor enn dere er i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og veiedag. Har gått jevnt og trutt nedover omtrent hele uka og endte på 59,2 kg idag. Så ned 800 gram fra forrige fredag. Jubiiiii! :)

 

DBXLbdw.png

 

Fikk forresten til gårsdagen også. 1615 kalorier inn, rockering, styrke og masse vann.

 

Har egentlig trent rockering hver kveld nå, denne uka. Som en substitutt for den manglende jogge-motivasjonen, tror jeg. Så på jogge-appen min at jeg ikke har vært ute og løpt på 1 hel måned. :blink: Men det kommer. Når hodet er klar for det.

 

Imens får jeg bare være flink med alt det andre. Det hjelper jo det også, om enn ikke akkurat på kondisen.

 

Ha en god helg alle mann!

 

P.S. Skulle gjerne håpet på stabil denne helga her, men tror nok det blir littegrann opp. Men ny uke neste uke, til å få det av igjen. He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått helg!

 

Her gikk det neste litt for bra, vektmessig, takket være mye husarbeid og mye løping og aktivitet med 2-åringen hjemme. Aktivitetsnivået gikk nesten opp i opp med helgas snop- og brusinntak, faktisk. Så kun 200 gram opp i helga, til 59,4 kg idag. Det kan jeg absolutt leve med!

 

Det er jo så godt som stabil og ikke noe jeg gidder å stresse med for å få av igjen. Tror uansett det jevner seg ut av seg selv nå i uka, når jeg er tilbake på hverdagskost igjen.

 

Så mål til fredag: kun holde meg stabil! :)

 

Ha en flott uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, der var helgegrammene av.

 

Hadde tenkt å rocke ring igår, men det ble ikke noe av. Ble bare de vanlige 5-10 minuttene med styrke. Prøver rockering igjen idag. Og aller helst, litt stretching i tillegg. Er så himla stiv og støl om dagen. Kunne trengt å tøyd ut og myket opp både her og der! :unsure:

 

Det er dagens plan. (Samt fortsette å holde meg på 15-1600 kalorier inn, drikke masse vann og legge meg i rimelig tid!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Bijou, du holder koken.

 

Selv er jeg hjemme etter en fantastisk uke i Frankrike. Har reist mye og sett utrolig mye flott. Det var også så gøy å friske opp franskkunnskapene fra ungdommen. Tror jammen jeg skal prøve å lære meg mer for tilbake har jeg lyst å reise engang.

 

Matmessig og trimmessig ble det en katastrofe. Ikke at jeg gaflet innpå men jeg koste meg mer enn planlagt. Vekta var skyhøy i dag, tror ikke den er verdt å nevne på en stund en gang, men håper litt er mangel på vann og få renset litt opp i tarmsystemet. Når en bare spiser fint brød og crossainter og ikke en frukt i løpet av en uke da tetter det seg til he he.

 

Men ferie er ferie. Jeg kunne jo ha trimmet, men jeg kjente at kroppen trengte ro og sove og det fikk jeg. Vi har jo fått litt trim med alt gåing oppi det hele også.

 

Jeg tror jeg skal gå over til offisiell veiedag fredager jeg også så første veiing blir førstkommende.

 

I dag har jeg hatt fri og vært i byen på shopping. Ble ikke så mye i Frankrike for der var det dyrt og ingenting salg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie er ferie! Og ferie blir ofte litt forstyrrelser i systemet også, så bare du kommer deg tilbake til vann, grovt brød og frukt så er nok mye gjort allerede, Henna! :)

 

Her ble det ikke noe stretching igår, men det ble en halvtime rockering og styrke. Og 1722 kalorier inn. Snek seg inn en iskaffe og en liten Japp der... <_< Stillstand på vekta idag.

 

Men imens går det mer og mer opp for meg at jeg faktisk har nådd drømmevekta mi. (Det tar litt tid her, oppi topplokket, å skjønne det...) Synes det er det merkverdigste og vidunderligste, men likevel fortsatt litt surrealistisk. Ikke for at jeg har gått rundt og vært overvektig mesteparten av livet, for det har jeg ikke. Jeg har stort sett vært i forskjellige varianter av "slank". (Unntatt da jeg veide 71-72 kg.) Likevel er det år og dag siden jeg har sett 50-tallet. Og jeg trodde aldri jeg skulle få se det igjen. I alle fall ikke etter at jeg fikk barn og nå snart fyller 40! :blink:

 

Men sånn er livet, visstnok. Fult av overaskelser, hele veien.

 

Og det slår meg jo nå, etter at jeg fikk mer fokus på kosthold og hva kroppen trenger av ting og tang, at jeg jommen har dyttet i meg mye usunt over lang tid, tidligere. <_< Egentlig et under at jeg ikke var tjukkere enn jeg var og at jeg stort sett klarte å holde 60-tallet i så mange år, med så dårlig kosthold.

 

Jeg har jommen lært mye underveis, på hele denne slanke-reisen de siste (snart) to årene! Det skal jeg virkelig ta med meg videre inn i 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg har vært på ferie og spist godt. Tarmene skriker. Litt ned på vekta i dag, men det tar nok noen uker å bli kvitt disse grammene (kiloene uff uff).

 

Vel det får nå gå. Klærne mine passer nå fint enda så jeg satser på at det langsomt går bra.

 

Ja du må jo få ganske mange kommentarer Bijou som har tatt av over 20 kg. ;) Men som du sier har du jo ikke alltid veid over 20 kilo mer så folk er nok vant til å se deg slank.

 

I dag kom jeg meg på joggetur kvart på sju i regn. Slå den :blink: Skal ikke jogge mer enn 6 km x 3 i uka og heller prøve meg med litt styrke og rockering. Jeg kjøpte meg treningsmatte på turen. Lurte litt på den pakken på GR sine sider med strikk og hoppetau, men får se. Men tilbake til joggeturen så er det den første jeg har tatt i regn så langt i år og ikke regnet det mye heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det regnfullt og iiiiiiskaldt idag. Ikke mye som minner om juli og sommer. <_< Sitter med skjørt... og strømpebukse! Skjerf i halsen.

 

Og er skrubbsulten, selvfølgelig. Hver gang jeg fryser blir jeg forferdelig sulten. Slår aldri feil. Med frokost, lunsj og mellommåltid registrert inn er jeg allerede godt over 1200 kalorier. Ikke helt vanlig her i gården. (Men heldigvis skal vi ha kyllingsalat til middag idag, så der blir det ikke all verdens kalorier.)

 

Igår ble det snaue 1350 kalorier inn, rockering og styrke. Og stabil på vekta idag. Har vært nesten pinlig stabil denne uka, på grammet. Men det lover jo bare godt, til veiedag imorgen.

 

Har fått endel kommentarer på alle kiloene vekk her, ja. Men det har jo nesten tatt 2 år, alt sammen, så det har gått gradvis. Men fra 89 kg (da jeg var høygravid sommeren 2011), til 59 kg, merkes ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det regnfullt og iiiiiiskaldt idag. Ikke mye som minner om juli og sommer. <_</> Sitter med skjørt... og strømpebukse! Skjerf i halsen.

 

Og er skrubbsulten, selvfølgelig. Hver gang jeg fryser blir jeg forferdelig sulten. Slår aldri feil. Med frokost, lunsj og mellommåltid registrert inn er jeg allerede godt over 1200 kalorier. Ikke helt vanlig her i gården. (Men heldigvis skal vi ha kyllingsalat til middag idag, så der blir det ikke all verdens kalorier.)

 

Igår ble det snaue 1350 kalorier inn, rockering og styrke. Og stabil på vekta idag. Har vært nesten pinlig stabil denne uka, på grammet. Men det lover jo bare godt, til veiedag imorgen.

 

Har fått endel kommentarer på alle kiloene vekk her, ja. Men det har jo nesten tatt 2 år, alt sammen, så det har gått gradvis. Men fra 89 kg (da jeg var høygravid sommeren 2011), til 59 kg, merkes ja! ;)/>

 

Hei.

 

Ja, du har vært flink. Eller skal jeg si, Vi har vært flinke ;)

Sakte og sikkert nedover i vekt, da klarer en å holde vekta, lettere enn når det går fort.

Og en ting er vi sikre på. Disse kiloene skal aldri på, igjen.

Kanskje 3-4 kg, men så er det å ta tak, igjen.

 

Nei, denne sommeren lar vente på seg.

Dans på brygga idag, blir det noe av tro??

 

Ja, kjenner meg godt igjen i at jeg blir sulten når jeg fryser.

Der er vel derfor jeg går opp litt om vinteren og til normalt går ned litt, igjen, om sommeren.

Før jeg ble feit, så hadde jeg en sommervekt og en vintervekt.

Om vinteren la jeg på meg 2-3 kg og ned igjen til St.hans.

 

Slik ble det i vinter, også, men har bare gått ned 2 av dem enda.

Og ettersom jeg har lyst til å ned til 63-tallet, så har jeg litt mer å ta av.

Men vekta viste 66 blank i dag.

Så jeg får ta det i sommer, mens du var flink å tok det til sommeren.

Noe jeg ikke karte.

 

God dag videre og så "snakkes" vi, enten her eller hos meg ;) for å si det slik.

Flott fredag og helg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gradvis litt ned av de grufulle feriekiloene jeg også. Var utrolig sulten i går jeg også. Tarmene bare skreik og jeg var nesten svimmel på bussen og litt skjelven.

 

Mye bedre i dag når systemet er i gang og vannet er kommet på plass.

 

I dag har jeg planer om litt styrke, ikke mye, men kanskje en 20 min og 20 min rockering etterpå. Men i morgen er det joggings.

 

Ja det er ikke mye som minner om sommer. Heldigvis sitter uka i Frankrike godt unna enda :rolleyes: Men jeg gleder meg sykt til å ha på meg den nye franske kjolen min med prikker.

 

Her en dag klippet jeg meg helt kort. Har tenkt på det et helt år, men fra å ha ganske langt måtte jeg gå noen runder og ta det litt gradvis. Men veldig friskt og herlig. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og vekta stoppet på 65.8 kg. Dvs at alle feriegrammene (kiloene) er borte. Herlig. Da vet jeg at jeg kan kose meg en uke og så hente meg inn igjen ganske fort hvis jeg bare er flink videre. Målet er å holde meg på 65 ... i sommer.

 

Det ble verken styrke eller rockering i går. Det ser fint ut i teorien, men i praksis fungerer det dårlig. Det er noe med å gjøre noe som man liker og jeg liker å jogge. Der trenger jeg ikke bli pushet. Så jeg var tidlig oppe i dag og jogget 7 km før jobb og det var knallgodt.

 

Nå er jeg stappmett. Hele avdeligen har vært ute til lunch og det var IKKE en god start på helga matmessig, men veldig koselig. Får prøve å skjerpe meg litt ekstra da videre.

 

I helga blir det hytta og gleder meg til det. En stund siden nå. Gleder meg å komme inn å se alt som blomstrer av roser og andre fine stauder jeg har der.

 

Planen er en joggetur og !!! litt styrke på søndag !!! hvis jeg gidder. Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sveis er alltid deilig! Særlig om sommeren.

 

Her gikk det som det gikk igår, med ulvehungeren. Over 2000 kalorier totalt ble det. :blink: Og litt oppover på vekta idag, til 59,4 kg. Selvfølgelig, rett før en veiedag...! Pfffft! Men sånn er livet. Og så lenge jeg holder meg på 59-tallet er jeg jo egentlig strålende fornøyd.

 

Så grafen:

 

DBXLbdw.png

 

Og helgas mål: holde meg på 59-tallet til mandag. Greit med litt opp, men ikke hele kilo, takk!

 

Her har endelig sommervarmen kommet - og den skal nytes! Håper det er sol der dere andre er også! Ha en fin helg! :)

 

P.S. Så ikke det siste innlegget ditt før nå, Henna. Men grattis med alle feriegrammene som er borte! Wohaaa! Skikkelig bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga vel overstått her.

 

Supert sommervær og masse potensielle utfordringer kostholdsmessig, men jeg reddet meg inn igjen med et vaskeprosjekt jeg hadde på gang. Planen denne helga var å vaske ned hele kjøkkenet, vegger og tak. Men det ble et par strøk med maling også. (Som egentlig ikke var planlagt før neste helg. Men var så godt igang.) Ai, ai! Super trim for de pinglete kontorarmene, altså! :blink: Så brant nok bort endel kalorier der i helga.

 

Vekt idag: 59,3 kg. Som faktisk er 100 gram mindre enn på fredag.

 

Men jeg koste meg i helga også, altså! Det var ikke bare hard jobbing. Fikk sittet litt ute mellom slagene og solt meg. Og delte en flaske vin med kjæresten ute i hagen lørdag kveld. Namme-nam! :) Så en fin balanse av kos og arbeid.

 

Nå, ny uke. Og ingen helgegram å gå ned. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagsvekt ble i dag 66.6kg. Det er litt opp i helgen og må prøves å fås av i løpet av uka. Skal være alene hjemme denne uka og planlegger sunne middager og sunt av alt annet også+ jogg 3 gange i alle fall.

 

Var oppe i dag og hadde runden min og det er jo bare rett og slett nydelig nå når vi har så fint vær. Prøver å lagre gode minner på netthinna til kalde vinterdager.

 

Helgen har gått greit. Ikke over spist men ikke vært så flink heller. Men det er litt godt å unne seg litt ekstra også. Hvis jeg klarer å være så flink som du er Bijou i ukene så gjør det jo ikke så mye. Det er fredagsvekta som teller. Jeg har en motiveringsvekt hjemme. Den viser bare hvor mye du har lagt på deg eller tatt av. Så fra nå av blir det denne vekta som gjelder på mandager. Da er det hvor mye jeg har lagt på meg som må av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fredagsvekta som gjelder. Mandagsvekta kan jo iblant være helt spinnvill... :blink: Og som oftest går man det jo fort av seg også, så mandagstall er sjelden helt reelle, etter min erfaring.

 

Her ble det 1460 kalorier inn igår og rockering. Har ikke rocket siden forrige uke, så det gjorde godt nå. Og jobbet litt mer på kjøkkenet hjemme på kvelden, en times tid. Blir en liten økt ikveld også. Det blir så fiiiiint! :) Utrolig hva litt nedvasking og et par strøk med hvitmaling kan gjøre med et gammelt, slitent kjøkken. Det er ikke så mye som skal til.

 

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er kjekt med litt fornyelse i heimen. Selv koser jeg meg veldig med hagearbeid på denne tida. Det forbrenner jo litt det også og tiden bare flyr og vips så er det kveldsmat, jipppi :rolleyes:

 

Var ikke så flink i går som planlagt, men har hatt en god dag så langt i dag. Skal lage en deilig grønnsaksuppe med litt karbonadedeig som jeg skal ha til middag et par dager nå. Mannen har dratt på hytta.

 

Det er en god følelse hver morgen å kle seg fint og gå på jobb. Kjenne at klærne sitter fint og at en føler seg velstelt og fin. Jeg prøver å lagre denne følelsen slik at jeg kan hente den opp når jeg er fristet. Ikke lett, men får øve litt. Denne våren har jeg kjøpt mye fine klær og endelig etter ørten år føler jeg at jeg har funnet min stil klesmessig. Fra nå av skal det ikke bli mange dumme impulskjøp her i gården.

 

Har fått veldig mange fine komplimenter på at jeg kler kort hår. Alt fra at jeg ser tynnere ut til at jeg faktisk ser lengre ut !! Selv synes jeg jo det er litt uvant, men tydeligvis så kler jeg det i alle fall.

 

Nå kom regnet, men jeg har for en gangs skyld unnet meg et ukeblad og kjøpt både honningmelon og vannmelon jeg skal kose meg med. Ha en fin tirsdag Bijou :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye klær hjelper definitivt også på humøret! :) Og nå er det jo masse på salg også.

 

Har tenkt å ta meg en liten shopperunde selv, uti august. Må bare prioritere litt andre utgifter først. Men her er problemet nå at ting begynner å bli for store. :blink: Klær som satt perfekt da jeg veide mellom 63-67 kg, som jeg var før graviditeten, sitter ikke like fint nå. Jeg er nok blitt mer en str. 36 enn 38.

 

Denne uka ser problemet mitt ut til at jeg spiser for lite. Kom bare til 1429 kalorier igår også. Burde komme meg opp til ca. 1600 ihvertfall. Men er så godt inne i hverdagsrutinene mine at det nesten er vanskelig å bryte mønsteret. Det går så automatikk i det.

 

Så her går det littegrann nedover på vekta og idag lå jeg akkurat på vippen mellom 58/59 kg.

 

Det er jo ingen krise om jeg ramler ned på 58 kilo. Men synes det bør stoppe der, i alle fall. Ikke noe lenger ned enn det. Men på sikt tror jeg ikke det blir så stort problem. Blir en del kos i helgene fremover. :rolleyes: Så det jevner seg nok ut. He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig det der med kjekke klær som blir for store. Litt kjekt å bli slankere men brukbare fine klær som blir slafsete er jo ikke så kjekt. Men en kan jo ikke få i både pose og sekk ;)

 

Her ble det joggetur i dag morges og så langt i dag en OK dag. Til middag blir det god suppe så får vi se.

 

Litt fint vær i dag, men kald nordavind så det frister ikke med kjoler og skjørt selv om vi skriver 10 Juli i dag. Litt trist egentlig at vi nesten aldri får brukt fine sommerklær i dette landet.

 

Nå har jeg bare en jobbe dag igjen så reiser jeg på hytta i over en uke. Skal bli godt. Har STORE planer om en skikkelig helseferie med mye trening og sunn mat. Skal IKKE komme tilbake å ha lagt på meg et eneste gram. Det er målet. Har pakket rockeringen så har jeg ingen unnskyldning lenger. Vi skal fiske å jogge he he . Nå nærmer det seg også et løp jeg har lyst å være med i. Har aldri vært med på løp men lurer på om jeg skal ta sjansen i år og hive meg med. Det er 1 mil og det har jeg inne. Men jeg synes det er litt nifst hele greia. :(

og jeg er ingen konkurranse menneske så det blir bare for min egen del jeg gjør det. Noe å strekke seg mot og jobbe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sjansen og hiv deg med på det løpet, Henna! :) Og kos deg masse på hytta!

 

Her "koste" jeg meg med mer maling igår. Og siste rest av nedvasking. Kjenner det i fiskeboll-armene idag, altså! Og nakken/skuldrene. Stiv og støl. Men har helt sikkert godt av det! Super styrketrening for overkroppen. Og beina også, forsåvidt, der jeg står og balanserer øverst på en stige, med 1 fot på komfyren...

 

Kom meg opp til 1612 kalorier inn igår, som planlagt. Men dumpet likevel ned på 58-tallet på vekta idag.

 

Veiedag imorgen og det skal vel mye til å klare å gå opp denne uka, tror jeg, med all denne vaskingen og malingen.

 

Men til helga venter Sverige-tur og med den sikkert en kilo eller to med smågodt! B) Har bestemt meg for å kose meg så mye jeg vil (eller orker) denne gangen, det har jeg jommen "råd" til, vektmessig. Men det begrenser seg vel også litt, av seg selv, siden jeg alltid blir så rar i magen av for mye smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det bare noen minutter igjen av arbeidsdagen før jeg tar helg og ferie i en uke. Skal bli deilig. Har vært å kjøpt mye ulike fisk til middager i uka som kommer. Hjemme blir det lett å lage noe guttene liker, men nå skal vi bare tenke på oss selv og det vi liker. :rolleyes:

 

Så på vekta at den går nedover. Håpet er stillstand fra sist uke, men da må jeg være ekstra flink i dag. Så langt så bra. Suppa jeg laget var knallgod og super for magen.

 

I dag blir det treningsfri hvis jeg ikke får lurt inn en tur, men tror ikke det. Fra i morgen er det joggings annenhver dag i ferien.

 

Du har nesten fått et nytt problem Bijou, nemlig ikke å gå mer ned i vekt. Drømmetilstand for de fleste av oss ;) Jeg har enda 64 som endelig mål og det håper jeg å oppnå i løpet av høsten en gang. I sommer blir det bare å håpe på stillstand med alle disse feriene. Jeg skal på ferie til Polen i August, enda mer utfordring hmmmmm :blink:

 

Men fra 10 August er det ikke mer ferie og utskeielser. Da er det rett tilbake til hverdagen. Jeg tar ipad med hytta så jeg blir nok her inne for det om jeg tar ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker inn på hytta. Herlig. Tidlig oppe i dag, men det er helt greit. Dagens vekt 65,1 kg var veldig kjekt. Nå er jeg ikke mange grammene unna trivselsvekt. Kanskje jeg klarer det i løpet av ferien. Satt med vannmelon i går når mannen spiste chips. Det holdt hardt, men jeg bare ville ha gode resultater i dag. Det er denne vekta som blir stående i en uke og da fikk chips bare være chips.

 

Nå skal jeg ut å jogge og etterpå bare skal jeg ta rocke ring. Planen ellers er å gå på gartneri utsalg og kjøpe sommerblomster. Litt seint kanskje men alt koster 10 kroner. Det er jo en stund igjen av sommeren ennå. Så nå skal det pyntes her. Skal ha en sommerfest for venner snart og da er det jo kjekt når det er litt fint. Utenom det tror jeg vi får besøk av sola og da skal det soles. Ha en flott fredag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Satt med vannmelon i går når mannen spiste chips. Det holdt hardt, men jeg bare ville ha gode resultater i dag. Det er denne vekta som blir stående i en uke og da fikk chips bare være chips."

 

He he! Kjenner meg godt igjen med den. Torsdager pleier å være de mest disiplinerte dagene i uka. Man spiser i alle fall ikke chips på en torsdag, rett før veiedag. Det får event. vente til fredag kveld, når det er en hel uke til neste innrapportering av vekt! B)

 

Her behøvde jeg egentlig ikke anstrenge meg så mye igår. Hele uka har vært pinlig disiplinert. Nesten til det kjedsommelige og helt på autopilot. Og kom ikke lenger opp enn til 1400 kalorier inn igår heller. Trimmen ble oppussing og litt rockering på kvelden.

 

Så vekt idag: 58,6 kg. Som er ned hele 800 gram fra forrige fredag. Ikke helt etter planen, og ja, det kan absolutt kalles et luksusproblem, når man allerede har nådd målet sitt. Men det skyldtes nok ekstra aktive dager på kjøkkenet hjemme, med vask og maling.

 

Så grafen:

 

DBXLbdw.png

 

Fortsatt ikke helt ferdig på kjøkkenet hjemme. Men nå tar jeg noen dagers pause. Skal bare nyte sola i ettermiddag. Og imorgen skal vi jo til Sverige, på harry-tur. (Så jeg er nok snart oppe på 59-tallet igjen. He he!)

 

Ha en strålende helg, ja! Hurra for sommern!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble både chips, sjokolade og øl i går, men en dag i uka må jeg bare Skeie litt ut. Bare opp 100 g i dag. Det skal av i helga.

I dag ble det en times gåtur og 15 min rockering. Svei godt på magen i dag, men det er vel bare til jeg blir vant med det.

Nå har meg og mannen vært og fisket og jammen fikk vi ikke to flotte torsker. De ligger å godtgjør seg i gryta nå. Det er jo magert. I kveld blir det reker, men ikke noe i glasset.

 

Hadde håpet på sol i dag også, men det ser ikke slik ut. Kos deg på tur, det høres kjekt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint i går til kl ni om kvelden. Da fikk vi gjester og det ble litt ekstra. Men vi koste oss og heldigvis ikke opp noe på vekta i dag.

 

I går bakte jeg. Elsker å bake, men har ikke følt meg sterk nok til å avstå fra det selv. Men nå kjenner jeg at jeg godt kan bake uten å smake eller bare ta litt. I går ble det Scones og brownies. I dag vil jeg bake kanel i svingen og muffins. Kjekt å ha i fryser hvis noen dukker opp uventet.

 

Men først er det en 8 km joggetur som venter etterfulgt av 20 min rockering.

 

Vi skal ut å fiske i dag også. Håper på makrell i dag. Da kan vi steike den ute til middag. Torsken i går smakte nydelig, nesten som reke.

 

Ha en fin søndag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...