Gå til innhold

Bijou's Holde Vekten Dagbok


Anbefalte innlegg

Hei har vært litt fraværende jeg også. Har latt meg friste av julekaker og diverse og da er det ikke så fristende å hoppe på vekta. For den er jo ikke det bitten snill :angry: Vel får se om jeg går på den før jeg reiser.

 

Ikke har det blitt så mye trening som jeg planla heller. Har vært litt småsyk denne uken og da ville jeg ikke presse kroppen heller. Men vi får se nede i syden om jeg får noen joggeturer. Har ikke valgt allinclusive denne gangen og det var helt bevisst. Ikke kjekt å gå opp 3 kg på en uke bare for en ikke greier å begrense seg. Men det er flotte treningsmuligheter og herlig å jogge i shorts og T-shirt.

 

I dag blåser det kuling her. En isende vind som gjør at en mest av alt har lyst å krype under dyna og bli der. Men jeg har mye å gjøre. Skal lage Delfia kake. Ja den skal jeg ikke nærme meg engang for den er jo proppfull av fett. Men mannen har så lyst på. Akkurat nå kjenner jeg at jeg gleder meg til et hus uten fristelser. Det er så vanskelig :( Ellers får jeg pakke ferdig kofferten. Ha en koselig fredagskveld Bijou. Kiloene får du av neste uke, for det er jo over en uke til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, ja. Denne søte førjulstid... <_<

 

Vi får bare fortsette å sette inn støtene der vi kan, innimellom alle fristelsene.

 

Igår klarte jeg endelig å karre meg ut på en joggetur. Den satt laaaaangt inne, men jeg fikk det til. Og sånn passe ok på kostholdet. (Ble kake på jobb + litt sjokolade på kvelden.) Men kom meg ned 700 gram til 62,1 kg i alle fall.

 

Idag har jeg gått lang tur i snøværet. Ubrøytet. Tungt!! Men god trim, da. Ble skikkelig svett. Nå skal vi straks avgårde i barnebursdag. Så... ja, ja. Det går som det går.

 

Du får ha en kjempeherlig ferie, Henna! Kos deg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke veiing i dag heller. Jeg får se når jeg kommer hjem. Men det skal bli godt å komme laaangt vekk fra julekaker nå. Jeg har rett og slett ikke viljestyrke i det hele tatt for tiden.

Jeg har gitt familien beskjed at når jeg kommer hjem igjen vil jeg ikke se mer julekaker. De får spise tomt til jeg kommer hjem :D

 

I dag ble en slik litt sløv dag. Orkan ute og litt halvgruggen i halsen. Det ble lite trim denne uken. Får håpe jeg får tatt noen fine joggeturer på strandpromenaden der nede.

 

Nå blir det ikke noe mer fra meg på en stund hvis jeg ikke finner et nett der nede. Hasta la vista :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hasta la vista, Henna! :)

 

Her hjemme får vi som møter julekakenes fristelser kjempe oss videre i vintermørket.

 

Må virkelig si at jeg er lite imponert over siste ukes selvdisiplin, altså. Den har vært tilnærmet null. 2 joggeturer ble det (faktisk) denne uken. 1 mer enn forrige uke. Men hva hjelper det når vekta skyter i været som en nyttårsrakett, 2 uker før nyttårsaften... Uuurk! Er nesten på nippet til smådeppa nå, altså. For det er faktisk opp fra 60 kg for ca. halvannen uke siden, til 63 blank i dag morges. Og den er garantert enda mer imorgen tidlig, trust me! For idag ble heller ingen flink dag. Tvert imot.

 

Men skjønner virkelig ikke når jeg skal få strammet inn. Eller jo, jeg kan stramme inn på inntaket. Helt klart. Men trimmen er det dårlig med om dagen, og det er eventuelt kun den som kan redde meg nå, fra total katastrofe allerede før jul. Burde ha jogget hver dag frem til jul nå, for å ha nubbsjans til å redde meg inn igjen. Men har verken tid eller anledning.

 

Imorgen begynner jeg i ny jobb og vet av erfaring at det er kjempeslitsomt de første dagene, den første uka. Masse nye navn og fjes og rutiner og alt mulig, som skal huskes på. Hodet kommer til å være sprengt. Og deretter er det rett til byen og handle julegaver. Så er ikke hjemme før sent imorgen kveld. Garantert dødssliten! Og har nok av oppgaver å ta fatt på deretter også, hjemme.

 

Så, ja... Sånn går no' dagan.

 

Men inntaket kan jeg definitivt klare å gjøre noe med. Bedre enn jeg har gjort de siste dagene, i alle fall. Og det skal jeg prøve på denne uka, om ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skjønner jeg ikke no'...

 

Klarte på ett eller annet vis å gå ned til 62,6 til idag. Enda jeg hadde en helt feil søndag, på alle vis. Var overbevist om at jeg kom til å starte uka på 63-64. Minst! Men den gang ei.

 

Vel, jeg klager ikke! ;) Ble faktisk superletta!

 

Dagen idag ble bare rar. Første dag på ny jobb. Rakk nesten ikke spise noe. Og eneste trimmen ble julegaveshopping etter jobb. Ble litt svett, men noe trim går det vel ikke som....? Og tok uansett igjen matinntaket på kvelden. Med potetgull bl.a. Grrrrrrrr!

 

Men prøver igjen i morgen. Nå har jeg fått lokalisert litt forskjellig på den nye arbeidsplassen også. Kjøleskap, vann, etc. Og kjøpt inn knekkebrød og pålegg idag, som jeg skal ha med imorgen og bunkre opp med. Så de gamle kostholdsrutinene mine skal på plass igjen. Det er jo hverdagene jeg gjør best.

 

So let's do them! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suser innom i full fart for å rapportere. Tida går så altfor fort! :blink: Gleder meg til juleferie, for da skal jeg slappe av! Sove lenge, slappe av - og trene. Får ikke tid til noen av de tingene slik hverdagene er nå.

 

Uansett, kjapp oppsummering: 62,8 kg på vekta igår og 62,2 idag. Så er litt stuck på 62-tallet. Men nå har jeg ikke vært fullt så flink i matveien som jeg skulle ønske. Og heller ikke trent noe som helst på snart en uke.

 

Men har en plan om å få tatt meg en joggetur imorgen kveld. Ser ut som jeg får tid da. Pluss at sørpa ute har frosset på igjen, med singel på toppen, så nå går det an å prøve seg på jogging uten å risikere å plumpe uti dype slapsedammer eller gå på snørra på isholka. Vel, vi prøver, i alle fall... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke mye rapportering om dagen, men prøver å ha de rette tankene i bakhodet hele tiden likevel. Noen dager går det, andre dager ikke.

 

Ble 1 joggetur denne uka. Ikke optimalt. Men bedre enn ingenting! ;)

 

Målet er å komme ned på 61-tallet til imorgen, julaften morgen. Da er jeg rimelig fornøyd. (Selv om jeg egentlig skulle ligget på 60.) Vekta viste 62,0 imorges, så det er mulig. Men det betyr litt stramme tøyler idag. Noe jeg slettes ikke har vondt av, siden det har blitt mange "lørdager" siste uka... <_<

 

Men, men. Synes uansett at jeg er flink, for jeg glemmer ikke det jeg skal totalt. Og da er jeg allerede et godt steg på vei.

 

Idag blir det siste rest av husvask, så pynting av juletre. Det får bli dagens trim.

 

Juledagene er i kosens tegn, da skal jeg ikke tenke slanking i det hele tatt, men torsdag og fredag er det arbeidsdager for meg, så da er det vanlig kost, jogging + 1 fastedag. Håper det kan rette opp det jeg eventuelt går opp på høytidsdagene.

 

God jul alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, da var jula vel overstått! Jeg sier overstått med ekstra trykk, jeg. For å minne meg selv om at den ER overstått, det ER IKKE jul lenger, men hverdag. Så nå gjelder det å spise deretter. Som hverdag. ;)

 

Vel, akkurat idag blir det ikke mye spising, for jeg faster. Og herregud og takk og pris, så deilig det var/er! Ikke tenke mat i det hele tatt, men bare tenke rens av systemet. Har drukket mer vann hittil idag enn jeg har gjort hele jula, det er jeg sikker på. Kroppen bare jubler her! Ikke no' julebrus, Cola eller andre sukrede uhumskheter, bare rent vann. Skyll, skyll, skyll, all driten ut! (Bokstavlig talt...)

 

Fikk overtalt meg selv til å gå på vekta imorges og ble nesten glad, enda så mye jeg har spist siste dagene. Den viste "bare" 62,8 kg. Mens jeg forventet 63-64. Juhuuu! Det tallet kan jeg absolutt akseptere, som en topp. For herifra skal jeg jo bare ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jommen sa jeg ned... <_<

 

Holdt på å ramle av badevekta imorges. 64,1 kg!?! Ikke akseptabelt! I det hele tatt.

 

Men så føler jeg meg rimelig overspist. Uuuurk! Har ikke hatt noen begrensninger siste dagene. Det skled liksom bare helt ut og jeg ga blaffen, hele helga. Har spist langt mer enn jeg trenger. Føler meg helt råtten innvendig. Fysisk råtten. Skikkelig ubehagelig følelse! Går liksom bare og putrer og raper sånn ekkelt. :blink:

 

Nei, det var ikke helt sånn jeg hadde tenkt å forlate 2012 og starte 2013.

 

MEN... jeg må ikke glemme at disse siste usle kiloene er utelukkende desember- og julekilo. Resten av året har jeg faktisk vært superflink! Og dette er jo dagen til å se på året i sin helhet (ikke bare siste dagers fiasko...) og klappe meg selv på skulderen. For jeg har faktisk gått ned hele 15 kilo i 2012! Jeg veide ganske nøyaktig 75 kilo for 1 år siden, på denne datoen. Så touchet jeg ned på 60 blank nå i november/desember. Synes det er en formidabel innsats, om jeg får si det selv! Og det får man jo. ;)

 

Så nei, pytt! Jeg får bare stå på litt ekstra i januar, med kosthold og jogging. (Jeg jogget jo faktisk senest på fredag, før isholka kom. Klapp på skulderen for det også!) Jeg kan hvis jeg vil. Det har jeg bevist ørten ganger det siste halvannet året her inne på GR.

 

Første mål er å komme meg godt ned på 63-tallet til førstkommende fredag. Og så bare ta grammene videre derifra.

 

Skal selvsagt kose meg ikveld, med god mat og diverse. Men ikke noe mer overspising. Noe må vi jo bevise at vi har lært i 2012! B)

 

Godt nytt år og takk for det gamle, alle som leser dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja vi får se på året under ett tro jeg er smart i disse juledager! Var skrekk og gru oppe i 75,4 når jeg kom hjem fra juleferie!!! men nede til 73,2 i dag og selv om jeg har en jobb å gjøre på nyåret så sier jeg meg godt fornøyd med 14 kg ned i 2012:) Hurra for 2013!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bijou

Jeg synes du har vært KNALLFLINK. Du har også en egen evne til å hanke deg inn etter utskeielser og disse to-tre kiloene er vekke før januar er omme. Det er jeg i alle fall helt sikker på.

 

Ja jeg er tilbake fra syden og julefeiring og det er litt sånn dagen derpå følelse. Jul er veldig koselig men det gir en voldsom hangover i form av ekle kilo som en ikke planla. Det nytter liksom ikke å ha så store planer om å stå stille eller gå ned i jula. Det fungerer rett og slett ikke i praksis. Det er så mye mat på alle bauger og kanter at det går ikke. Jeg var forsåvidt flink i syden. Vi hadde jo halvpensjon så det ble bare halvgale he he. Jeg trimmet HVER dag. Jogget tre ganger og gikk tur resten langs sjøen. Det var helt fantastisk å trene i short og t-shorte til strålende sol. Hadde nydelig vær hver eneste dag. Det er rett og slett balsam for sjelen.

 

Men det var kjekt å komme hjem til juleferie også. Jeg har som så utrolig mange andre her inne bare gitt blaffen og det har jo straffet seg. Sist jeg veide meg veide jeg 71.1. Kan ikke tenke meg at jeg veier mindre nå. Så nå er det bare å brette opp armene og komme inn på den smale sti, for dette bare MÅ av. Ble veldig oppmuntret da du skrev at du veide 75 sist jul Bijou. Det viser at det går an. Selv har jeg en stor drøm om å komme ned til 65 kilo. Da skal jeg være super fornøyd. Men jeg vet det ikke er lett. Det er alltid så lett å ha store planer når en sitter her god og mett.

 

Men nå ønsker jeg alle et riktig godt nyttår. Selv holder jeg på å lage tapas som vi skal kose oss med i kveld. Men fra i morgen er det slutt.

Godt nytt år.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å se dere igjen, damer! :) Og at jeg ikke bare sitter her inne og babler med meg selv. He he!

 

Godt nytt år! Og velkommen hjem igjen til deg, Henna! Hørtes ut som en drømmeferie, spør du meg! Sol, varme, god mat og litt trim.

 

Vel, nå er det bare å brette opp ermene, ja. Nytt år, nye muligheter til å nå alle de målene vi setter oss!

 

Ble en halvveis bra/halvveis dårlig dag på meg igår, kostholdsmessig. Var flink første halvdel av dagen og drakk masse vann og te, for deretter å kose meg skikkelig på kvelden. Nydelig mat, drikke, dessert, småkaker, godis m.m. Spiste så det holdt, men passet på å ikke overspise. En liten forskjell der, faktisk! ;)

 

Og vekta var litt snillere med meg idag, til tross for utskeielsene. 63,4 kg. Pjuhhhh! Så tydelig at vann utgjør en stor forskjell på syndige dager. Det får jo magen litt i gang også, hvis man er litt stinn.

 

Men altså, mye mer komfortabel med å starte det nye året på 63-tallet, enn 64! Og bare en halvkilo unna det tillatte vektbeltet mitt. Heller en halvkilo enn en hel kilo. Eller to eller tre kilo...

 

Dagens trim: årets første joggetur ikveld. Venter til mørket har lagt seg (liker best å jogge da) og det er færre nyttårsforsett-joggere ute på veiene. De løper jo nesten i kø der ute idag. He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Visste at jeg ikke burde veie meg i dag, men tenkte pytt heller, 72.0. Det er opp 2.5 kilo i jula + ferie. Det er helt gale, men jeg lar meg ikke helt vippe av pinnen. Visst er det kjipt, men det går jo tross alt an å gjøre noe med det ;)

 

Jeg tok en joggetur i går før gjestene kom, får se om jeg tar en rask tur med hunden i kveld. Ellers er vi bedt på middag i dag hos foreldrene mine, men det blir null kaker og dessert. Jeg er nemlig begynt i dag. Første mål er jo å få av de 2.5 kiloene og satser på at de er av til 1 februar. Så har jeg lyst å krype nedover i løpet av våren til 65 kg.

 

Har ryddet vekk alt julepynt, tre osv og det er litt herlig det også. Nå starter 2013 og da er det greit å starte med blanke ark. Jula er vi ferdig med nå. Neste år tror jeg vil ta av et par kilo FØR jul. Det er ikke mye kjekt nå når alle bukser strammer. Huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var herlig å stå opp i dag og ha hatt en slik fin dag som i går. Det er lenge siden. Vekten viste en kilo ned siden i går så det er mye som bare er vomfyll som må ut. Fort på, fort av. Satser på det. Ble ingen trening i går, men nå skal meg og hunden ut å gå en lang tur. Har litt vondt i kneet så jeg venter litt med joggingen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1/2 kg i dag også. Motiverende. Det ble ingen gåtur i går. Da vi kom 10 min smalt en rakett og da skal jeg hilse og si at hunden var som en rakett hjem igjen. Stakkars dyr. Kan det ikke holde på nyttår med de hekkans rakettene.

Vel jeg tok en joggetur på 6 km og det var deilig. Nå er jeg inne i en god stim og ser fram til å få vekk disse ekle kiloene.

Idag skal vi prøve å gå tur på dagen slik at det ikke blir flere bomturer på den stakkars hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så har jeg altså bare 1 kg igjen av jule/ferieflesket. Fredag blir min offisielle veiedag. Fra 1 januar skal jeg ha fri hver fredag og det blir herlig. Da blir det en løpetur om morgenen med hunden så er to fluer slått i en smekk.

Matmessig går det relativt greit. Kunne nok vært flinkere, men har vært veldig sulten. Hele magesekken er nok utivdet ganske bra etter denne julen.

Nei nå får jeg hoppe i treningstøyet og ta turen så er det gjort. Skal prøve å ikke spise noe tull i helgen slik at jeg ikke går opp det jeg har tatt av nå på tre dager. Ha en fin helg Bijou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært litt dårlig med nett-tilgang på meg om dagen... Men her er jeg! :)

 

Uka gikk sånn bob-bob. La vekk alle godterirestene etter jula og tenkte å spare det til helga. Men den gang ei... Spiste opp alt, litt etter litt, likevel. Klarte bare ikke å ha det i hus uten å røre det. Men NÅ er det borte!

 

Jogginga gikk ikke helt som planlagt heller. Fikk ikke kommer meg ut før igår. Men bedre det enn ikke no'.

 

Vektmessig har det likevel gått bra, synes jeg. Har gått ned fra 64,1 kg på mandag til 62,9 idag fredag. Og klarte dermed ukesmålet mitt. (Som egentlig var å komme lengst ned på 63-tallet.) Jippi!

 

Neste ukes mål blir å komme lengst mulig ned på 62-tallet. Men den tror jeg blir hardere, for jeg lå en stund på 62 allerede før jula startet ordentlig. Kroppen liker seg litt for godt på 62 kg har jeg merket. <_< Men vi kjører på og prøver!

 

God helg til deg, Henna! Og eventuelt andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 200 g i dag også, herlig, dette går rette veien. Kjøpte boken Kom i form med Yngvar fra Puls på TV. Den skal jeg prøve å følge i 7 uker og se om jeg blir i bedre form og får av noen gram. I følge boken skal man ha en dag der man skeier ut med litt vin, sjokolade osv. Så det gjorde jeg i går. Hadde noen ruter sjokolade, et par glass vin og litt pizza. Så fredag blir en slik kosedag. Det er lagt opp til 4 timer trim i uka + 2 timers hverdagstrim som tur med hunden osv. Dette skal bli spennende. Ingen diett bare sunn og vanlig mat i moderate mengder.

 

Nå reiser vi på hytta til i morgen. Skal prøve å gå en lang tur i dag og så en times jogg i morgen. Sunn mat står på programmet. Herlig med + grader ute og bare veier. Da er alt så mye lettere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, så flink du er, Henna! Bra jobba! Og kos deg på hytta! :)

 

Her er det ikke snakk om noe hard disiplin, akkurat. Spiste 100 gr sjokolade igår + delte en flaske vin med samboer. Men sunn dag ellers. På den nye jobben min har de forresten ikke tradisjon for fredagskake...! Horror!! :o Fredagskake gone...?! :( Jeg satt der helt slukøret. Men ja, ja. Får vel bare venne meg til det. Og vekta var iallefall glad for det, for den viste 62,8 imorges. Til tross for kosen på kvelden.

 

Dagens trim har så langt vært shopping-bonanza med gavekort jeg fikk til jul. O Lykke! Shoppe masse uten å betale av min egen slunkne januarkonto. Weeee! Og alt jeg handlet var i størrelse Small! :P Miniskjørtene, toppene, cardiganene og alt. Ja, unntatt strømpebuksene, de kjøper jeg alltid 1-2 størrelser større enn min egen. (Er det noe jeg hater dypt og inderlig er det strømpebukser som sagger! Og det gjør de alltid i min riktige størrelse, av en eller annen merkelig grunn.) Men åh, så deilig med masse nye klær! Hjelper betraktelig på januarhumøret. Sliter nemlig alltid med litt januar-blues på denne tiden hvert år. Pluss at jeg har/har hatt PMS-uka mi nå. Maks uflaks, kan man si... Men med litt shopping fikk humøret en fin boost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes kjekt ut med shopping. Jeg skal vente litt med å handle men det ble nye støvletter på fredag. Herlig med salg :)

I dag sov jeg først i 10 timer så jogget jeg i 10 km. Da føler man seg rimelig opplagt etterpå.

 

Jeg gleder meg til å komme i gang med trimopplegget til Yngvar. Skal prøve å følge det i 7 uker som han anbefaler. Begynner når jeg får boka som jeg bestilte på nett. Kanskje neste mandag. Det er en del tester som jeg skal ta før jeg begynner.

 

Nå er det ny arbeidsuke og nye trimuke. Er inne i et godt sig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hurra for salg! :D

 

Her ble det som vanlig litt opp i helga. Ikke så mye godteri, faktisk. Men vin, som sagt. Og brødskiver med Nugatti... :rolleyes: Skylder på PMS'en, jeg.

 

Ellers fikk jeg tatt en joggetur igår. Så da ble det 2 stk den uka. Denne uka skal jeg prøve å få til 3 joggeturer.

 

Starter uka på 63,4 kg. Men satser på at ekstragrammene dels skyldes PMS og dels helgekosen. Og at de går av rimelig fort iløpet av uka.

 

Lykke til med Yngvar-trim, Henna! Hold det gode siget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabil vekt etter en helg, ikke verst. Får se i morgen eller kanskje jeg skulle la være. Var yoghurt på tilbud og jeg har allerede spist 3 stk (og det var ikke av den lette typen heller fy!) Vel spist er spist. Ingen trim i dag. Måtte hvile beina litt etter den lange turen i går. Men i morgen blir det joggetur. Kanskje etter jobb eller på kvelden.

 

Fint vær for tiden, tørt, stille og mildt. Ypperlig joggevær. Men til helgen melder de kaldere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med stabil etter en helg, Henna! Bra jobba!

 

Her er det foreløpig stillstand på vekta, etter mandagsvekta. Men så ble det en ganske stillesittende dag på meg igår også. Og en Smil... :rolleyes:

 

At det går an å ha så innmari sjokoladesug, selv etter jula, sier jeg bare. Det gir seg liksom ikke heller her... Har lyst på all verdens snop, absolutt hele tiden! Har som sagt ikke gitt så mye etter (som jeg lett kunne) de siste dagene. Men har gravd i skapene etter erstatninger. Ergo rista brødskiver med Nugatti. Tsk, tsk!

Og ekstra knekkebrød-doser på jobb. Men noe som igjen resulterer i mer brødmat enn jeg vanligvis spiser og dermed mer oppblåst mage. Smart... <_<

 

Så her må jeg først og fremst bytte ut alt dette brødet. Gå tilbake til frukt og Skyr, særlig som mellommåltid, slik jeg hadde som vane på den gamle jobben min. Der fikk vi forresten fruktkurver 2 ganger i uka. På den nye jobben får vi ikke no'. Så frukt har rett og slett falt ut fra menyen min de siste ukene. Teit!

 

Vel, nå har jeg spist middag og venter på at mann og barn skal komme hjem fra byen. Deretter blir det barnestell og legging, før mor trekker på seg joggeskoene og tar seg en løpetur ut i tåkehavet vi har her nå.

 

God kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en joggetur på meg også i kveld. Herlig å få det gjort og veldig deilig etterpå. Leste litt hva du skrev inne på den andre tråden om treningsglede. I følge Yngvar (som nå er min guru) er det mange som aldri føler treningsglede. Trening er noe man bare må se på som en jobb som må gjøres på lik linje med vanlig jobb. I begynnelsen er det vel nesten ingen som har så mye treningsglede, men den kan jo komme etterhvert.

 

Matmessig sånn bob bob, kunne vært flinkere, kunne vært mye verre. Jeg har heldigvis ikke noe behov for snop og søtsaker. Er glad i kaker, men prøver nå å styre litt unna det. Har faktisk ikke smakt siden 1 januar når jeg tenker meg om. Det blir lett for mye brødmat på meg også fordi jeg synes det er så godt og metter, men blir litt oppblåst som du sier.

 

Nå venter jeg spent på boka. Har lest den så jeg vet hva det går i og grugleder meg til å ta fatt på programmet. Tenker jeg begynner på mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgegrammene er av! Jogget tirsdag og onsdag. Nede i 62,6 kg nå.

 

Men merker at 62 er hard å komme seg av, samme hvor flink jeg er. <_<

 

Får vel bare være tålmodig. Tror ikke det skjer så mye til offisiell veiedag imorgen, for idag skal jeg ha treningsfri. (Hvis det ikke går opp, da! Men det vil vi jo ikke.)

 

Snart helg! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...