Gjest Sigridm Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Heihei! Jeg er ei jente på snart 18 år og ønsker som mange andre ungdommer å få den slanke ungdomskroppen, hvis man kan kalle det, det. Jeg er flau over å si det, og sier sjeldent vekten min til andre, jeg vil ned 6kg iløpet av dette året, fra januar til nå har jeg klart å gå ned 13-14 kilo. Noe jeg har gitt meg selv en klapp på skuldra for. Etter mye sykdom og fått tilstanden som kronisk syk med Tyreoditt Hasimotos, lavt stoffskifte med betennelse i skjoldkjertel, og en sprekk i ryggskiva, har det vært hipp som happ med hva jeg kan trene, løping/jogging er noe jeg ikke kan gjøre hver dag, og dermed blir det gåturer i skogen og sykling og noe varriert styrketrening. Jeg trives ikke i den kroppen jeg har, og føler at bulken på magen er noe for stor. Jeg veier i dag 65-66kg, noe for MEG er for mye, jeg vil ned noen kilo ekstra og lurer på om noen vil være med meg på veien? Jeg har stått fast på den samme vekta i snart to uker. Selv om jeg har trent og spist på samme måte, noe som ikke er så veldig motiverende. Jeg er utrolig dårlig på å få i meg frokost, lunsj og mellom måltider, og er nå redd for at hvis jeg starter med det kommer jeg til å fyke opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Spipp Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Jeg har stått fast på den samme vekta i snart to uker. Selv om jeg har trent og spist på samme måte, noe som ikke er så veldig motiverende. Jeg er utrolig dårlig på å få i meg frokost, lunsj og mellom måltider, og er nå redd for at hvis jeg starter med det kommer jeg til å fyke opp i vekt. Hei! Betyr dette at du bare spiser middag og kveldsmat? Du bør kanskje vurdere å fordele kaloriene mere utover dagen, slik at du ikke overspiser når du først får i deg mat, det kan hjelpe på videre vektnedgang. Du har jo vært veldig flink som har gått ned 13-14 kg, så noe riktig må du ha gjort Ang trening; kanskje du bør variere treningstype/-mengde/-intensitet? Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar