Gå til innhold

Tips for å lykkes! :)


Gjest birtemor
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest birtemor

Jeg har(HIPP HURRA!) gått ned masse den siste måneden! Og det er fordi jeg klarer å trene mer! Har aldri likt å trene, har alltid følt meg feit og kvapsete og dårligere enn alle andre. Men så fant jeg en artikkel i Trønderavisa om noe som heter Livegym.no Det er et treningssenter på nett og nå får jeg inn flere treningsøkter om dagen. Jeg har begynt med zumba OG aerobic OG styrke(ja, er sååå stolt!)Kanskje noen fler kan få hjelp her? Egentlig perfekt å kombinere med Roede!

 

Lykke til alle sammen!!!

 

Birtemor

 

Sjekk dette da!

 

http://www.livegym.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så fint at du har funnet en treningsform du trives med! Har du holdt på lenge med dette?

 

Jeg for min del trives veldig godt med mitt kjære Spenst-senter! Og der trener det folk i alle størrelser og fasonger, så selv da jeg veide nesten hundre, følte jeg ikke at det var noe som stoppet meg fra å dra dit.

 

På et fysisk treningssenter får man også oppfølging og tilbakemeldinger, noe som er ekstra viktig for utrente personer som kanskje ikke kan så mye teknikk, eller som ikke helt vet hvordan man best skal presse seg selv. Med en levende, inspirerende instruktør i salen, gir i hvert fall jeg mye mer enn når jeg holder på for meg selv.

 

Så til alle som bor slik til at de har et treningssenter i nærheten, er jeg ikke tvil om jeg heller ville anbefalt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Ja, jeg er så utrolig glad for at jeg har funnet dette! Jeg har ikke holdt på med dette så lenge enda, men er utrolig begeistret så langt!

Det er jo så flott at du har funnet det som passer for deg også! :)

Noe passer for den ene og noe for den andre! :) Det viktigste er vel at vi alle finner noe som passer for oss selv og kommer oss i aktivitet!

 

Men når du snakker om levende, inspirerende instruktører er i alle fall ikke jeg enig. Vet ikke helt hvordan du kan si det når du ikke har prøvd? Jeg har prøvd både vanlige treningssenter OG livegym.no. Og jeg blir minst like inspirert av instruktørene der. De er skikkelig dyktige! Og du KAN få oppfølging og tilbakemelding også! :) Jeg anbefaler ingen å slutte på et senter de liker og bruker! Og ikke slutte med annen aktivitet heller! Men Livegym.no er nå i alle fall verdt å prøve for deg som trenger å bevege deg mer! Dere finner i alle fall meg der! Hver eneste dag! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med Ninjastar jeg da...

 

Det å bli sett gjør gjerne at man gir litt ekstra. Jeg tenkte vel kanskje litt sånn i begynnelsen at jeg var i for dårlig form og for "feit" til å føle meg vel på et treningsstudio. Men når jeg begynte å gå opplevde jeg det motsatte. Det var flere i samme situasjon, og det å se at det var flere på mitt nivå gjorde at jeg ikke følte meg så "ensom" på en måte...

 

Men jeg lurer litt på hvilken måte kan du få oppfølging og tilbakemelding fra instruktørene på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Det er jo greit at dere ikke tror det er noe for dere, men er det ikke litt dumt å være så negativ til noe som kan passe for så mange andre? Kanskje dere gjør at noen ikke sjekker ut noe som kan være kjempepositivt for dem! Er det ikke bra om dette kan få noen til å trene mer? Er det ikke bra med flere tilbud? Er det ikke bra at folk kan få treningssenteret hjem i egen stue og kan trene hva de vil når de vil? Kanskje kan de bruke livegym de dagene de ikke kommer seg på senteret.(Det koster bare 50 kroner, nemlig!) Eller kanskje vil de bruke det for å komme igang med yoga? Og dere vet kanskje at alle ikke bor ved et senter? Og at en del har barn og det ikke alltid bare er så lett og dra av sted? Og at ikke alle føler seg vel ved å trene på senter(fordi om dere er så heldige at dere gjør det)? Er det en spesiell grunn til at dere er så negative? Det er masse folk som trener på Livegym, og i følge kommentarene fra de som faktisk har prøvd det og er medlemmer, synes de det er kjempebra.

 

For meg er dettte et flott tilbud og pga det trener jeg plutselig MASSE! Hadde så lyst til å dele noe som har blitt kjempepositivt for meg og form og vektnedgang med alle her inne. :) Synes dere skal dele at treningssenter er positivt for dere! Men det synes jeg bør være et eget POSITIVT innlegg, heller enn et negativt svar. :)Vi må heie hverandre frem! Er ikke all trening bra trening? :)

 

Birtemor :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei birtemor, det er da ikke å være negativ selv om jeg kommer med et par motargumenter? På et diskusjonforum må det da være lov å diskutere?

Du har gått bredt ut i alle fora her og reklamert for denne siden. Utelukkende med positive holdninger. Det er (som jeg allerede har sagt) kjempefint at du har funnet din form - men når du går så bredt ut, synes jeg det er litt rart at du ikke nyanserer bildet litt. Jeg mistenker fort at du enten jobber for livegym selv, eller kjenner noen som gjør det. Du gjør sikkert ikke det i virkeligheten, men volumet av innlegg og måten du skriver på, kombinert det faktum at du ikke har skrevet et eneste innlegg på forumet utenom innleggene om livegym, gjør likevel at jeg begynner å lure.

 

Flertallet her inne på dette forumet er overvektige, mange med liten eller ingen erfaring med trening. Da er det ekstra viktig med tilbakemeldinger på treningen man gjør, for å minimere risikoen for skader og feiltrening.

At du ikke påpeker dette, svekker i mine øyne din troverdighet. Og du styrker ikke saken din ved å angripe med å kalle meg negativ for et innlegg som overhodet ikke var negativt skrevet. Som jeg skrev (nok en gang for å gjenta meg selv), så holder jeg en knapp på vanlige treningssentre for de som bor slik til at det er mulig. Det er min mening, du har din. Ikke noe galt i det, men hvis vi ikke kan komme med forskjellige meninger her inne, og diskutere, hva sitter vi igjen med da? En ensidig reklamekanal for det du måtte mene er et genialt tilbud?

 

Og bare for å ha sagt det helt klart: Jeg er overhodet ikke negativt innstilt til livegym eller trene-hjemme-dvd'er eller youtube-treningsvideoer. 50 kr i måneden er billig, og det finnes også mye der ute som er helt gratis for den som måtte ønske det. Jeg synes et tilbud på nettet er et fint supplement til alle andre metoder som finnes, og tror nok at dette kan passe for mange, bare man vet hva man gjør. Jeg synes også det er kjempefint at det kommer tips om nyheter andre her inne kan dra nytte av.

 

Men det er vel dermed ikke sagt at det ikke er lov å diskutere fordeler og ulemper, er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei igjen!

 

Ja, det er sant at jeg ikke har hatt andre innlegg. Jeg bruker liksom ikke å skrive, men så fikk jeg så lyst til å dele dette. Og da kastet jeg meg liksom litt rundt. Tror det er derfor jeg er litt nærtakende fordi jeg liksom endelig turte å hive meg litt utpå. Følte liksom dere var så negative. Og det er så mange som har vært positive, og da har jeg blitt så glad og følt at det var en bra ting å dele! Ble liksom litt fornøyd med meg selv fordi jeg turte.

 

Artig at du tenkte jeg jobbet for Livegym eller kjente noen som jobbet der, for jeg tenkte at du jobbet på treningssenter og at det var derfor du var så utrolig skeptisk og opptatt av å fremheve treningssenter som et bedre alternativ!!! :D

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd at du oppfattet det som negativt...

 

Ville bare få frem at det ikke er så fælt med treningssenter som mange tror det er... Veldig mange går nemlig rundt med den samme illusjonen om at det bare er topptrente og slanke mennesker der. Men så er det fullt av likesinnede...

 

Tanken om at du muligens jobbet der streifet meg også... Og ettersom du ikke benekter det... Vel, jeg lurer fortsatt... Spesielt det at du har brukt ulike argumenter for hvorfor det passer å bruke livegymmen inne på de ulike forumene, og liksom "skreddersydd de"... Dersom du faktisk jobber der synes jeg det hadde vært bedre om du bare hadde vært helt ærlig og fortalt om det...

 

Jeg må bare beklage hvis jeg tar feil, men syntes bare det virket litt suspekt..

 

Du svarte forresten ikke på spm mitt... På hvilken måte kan man få oppfølging og tilbakemelding fra instruktørene på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Ja, jeg skjønner at det var sånn du mente det. :) Og det er jo utrolig bra at det er fint å trene på senter for mange. Jeg synes det er et flott tilbud! For mange!Jo flere tilbud jo bedre for alle, mener jeg. Det er bare at jeg ikke synes at vi trenger å snakke om hva som er best eller mest riktig trening for hver enkelt. For noe passer det ene og noe passer den andre, og for noen passer flere ting. Og jeg tenker bare at om noen foreslår noe som de synes er bra, også sier noen at de heller bør gjøre noe annet, så kan det hende at det hindrer noen fra å sjekke det ut. Noen som det kanskje hadde passet for. Sånn som meg. Og da tar man liksom fra noen sjansen. Og det synes jeg er dumt. SPESIELT her inne, der noen kanskje heller trenger oppmuntring og hjelp til å finne noe. Skjønner du hva jeg mener? :)

 

Og nei, jeg jobber ikke på Livegym.no. Og det vet alle som er medlemmer, så det kan sikkert flere bekrefte om du har et eller annet behov for det. Ville bare anbefale noe som jeg syntes var fint, og ville skrive det på en måte som gjorde at folk kanskje sjekket det. For å hjelpe dem som var i min situasjon til å finne det. Jobber du på et treningssenter?

 

Under hver time er det en åpen chat der du kan stille spørsmål og komme med kommentarer. Her kan du også stille spørsmål til instruktørene og få svar. Akkurat som at du kan snakke med en instruktør etter timen på et vanlig senter. Du kan også spørre instruktører om ting på profilene demmes. Eller sende mail til instruktører, naturterapauten, resepsjonistene eller livegym. Og det kan godt hende det er flere måter også, men de har jeg evnt ikke oppdaget enda.

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du på et treningssenter?

 

Jeg gjør ikke det, og jeg har heller ikke reklamert for noen navngitte treningssentre og har ingen ting å tjene selv på å dele mine erfaringer... Så jeg har vel ikke gitt noen indikasjon på at jeg jobber på et senter? Hvordan vet alle som er medlemmer at du ikke jobber der? Er man ikke anonyme? Jeg trenger ikke bekreftelse. Det er ikke så viktig for meg om du jobber der eller ikke. Syntes som sagt bare det hadde vært bedre med ærlighet om du var ansatt der :)

 

Jeg tror ikke noen som er interesserte lar vær å sjekke det ut bare fordi et par stykker anbefaler treningssentre. Men vi må jo få lov å si at vi synes det er et bedre alternativ dersom man har valget.

 

Så det med tilbakemelding fra instruktører, flott at man kan spørre om ting og sånt, men blir jo ikke så mye veiledning da, at de kan se på deg om du gjør det riktig... Og det er faktisk ganske viktig i f.eks yoga og styrketreninger. Ikke alltid man selv er klar over at man gjør ting feil...

 

Jeg vil påstå at det er hakket bedre å være på et skikkelig senter. Men hvis man ikke liker det eller har anledning å komme seg på et, så er det jo kjempebra at det finnes alternativer så klart. Og instruktørene er sikkert flinke de. Synes det er bra at det er en norsk side som tilbyr dette.

 

Det er jo bra du har funnet noe som passer for deg og som har hjulpet på vekta :) Hvor mye har du gått ned den siste mnd? Hva og hvor mye har du trent og hvor mange kcal har du spist? Her står vekta litt i ro for tiden, så kjekt å høre litt fra noen som får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Artig at du tenkte jeg jobbet for Livegym eller kjente noen som jobbet der, for jeg tenkte at du jobbet på treningssenter og at det var derfor du var så utrolig skeptisk og opptatt av å fremheve treningssenter som et bedre alternativ!!! :D

 

Hvis du leste mitt innlegg som "utrolig skeptisk", så tror jeg at det kan være en idé å lese det én gang til. For konseptet som sådan, er jeg kun skeptisk til mangelen på direkte tilbakemelding. Som Nickii påpeker, det ER utrolig viktig med direkte oppfølging på enkelte treningsformer. Særlig for oss her inne, og særlig dersom man ikke har trent før. Så jeg står fortsatt på at jeg mener et opplegg på fysisk treningssenter er et bedre alternativ. Men som jeg har sagt før, noe av poenget med et diskusjonsforum må jo være at det er lov å diskutere :)

 

Men jeg er skeptisk til at du reklamerer så målrettet for noe uten at du ellers har vært noe aktiv her inne. Jeg finner det på en måte vanskelig å tro at du på en eller annen måte ikke har egne interesser i å få flere medlemmer til nettstedet ditt, for innleggene bærer så veldig preg av målrettet vervevirksomhet.

 

Og nei, jeg jobber ikke på treningssenter. Jeg er sivilingeniør og jobber i offshore-bransjen, jeg. Selv om det nok kunne vært gøy å jobbe med trening, har jeg ikke råd til inntektstapet det ville medført. Dessverre! Likevel vurderer jeg å ta deltid grunnkurs på NIH, men det har ikke latt seg gjøre i år. Bi-jobb som treningsinstruktør kunne vært artig, sånn på sikt :)

 

Er forresten du og Fru Jenssen samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hvis du leste mitt innlegg som "utrolig skeptisk", så tror jeg at det kan være en idé å lese det én gang til. For konseptet som sådan, er jeg kun skeptisk til mangelen på direkte tilbakemelding. Som Nickii påpeker, det ER utrolig viktig med direkte oppfølging på enkelte treningsformer. Særlig for oss her inne, og særlig dersom man ikke har trent før. Så jeg står fortsatt på at jeg mener et opplegg på fysisk treningssenter er et bedre alternativ. Men som jeg har sagt før, noe av poenget med et diskusjonsforum må jo være at det er lov å diskutere :)

 

Men jeg er skeptisk til at du reklamerer så målrettet for noe uten at du ellers har vært noe aktiv her inne. Jeg finner det på en måte vanskelig å tro at du på en eller annen måte ikke har egne interesser i å få flere medlemmer til nettstedet ditt, for innleggene bærer så veldig preg av målrettet vervevirksomhet.

 

Og nei, jeg jobber ikke på treningssenter. Jeg er sivilingeniør og jobber i offshore-bransjen, jeg. Selv om det nok kunne vært gøy å jobbe med trening, har jeg ikke råd til inntektstapet det ville medført. Dessverre! Likevel vurderer jeg å ta deltid grunnkurs på NIH, men det har ikke latt seg gjøre i år. Bi-jobb som treningsinstruktør kunne vært artig, sånn på sikt :)

 

Er forresten du og Fru Jenssen samme person?

 

 

Jeg kjenner nok ikke Fru Jenssen, nei! :) Jeg kjenner en Jenssen, men det er en mann! Kan vel forøvrig hende at jeg blir kjent med henne på Livegym, for jeg regner med hun er medlem der? :) Og jeg har nok ingen egeninteresse i å få medlemmer til Livegym, bortsett fra at jeg synes det er artig når det er mange medlemmer inne og på timene, og at jeg ville anbefale noe jeg syntes var bra til andre. Der ER mange som har blitt begeistret som meg og takket for anbefalingen, og det synes jeg er veldig artig! Men jeg skjønner jo at dette ikke faller i smak eller passer for alle. Synes som sagt at det bare var dumt at det kunne hindre noen å sjekke ut noe som kanskje kunne passe dem. :)

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Jeg gjør ikke det, og jeg har heller ikke reklamert for noen navngitte treningssentre og har ingen ting å tjene selv på å dele mine erfaringer... Så jeg har vel ikke gitt noen indikasjon på at jeg jobber på et senter? Hvordan vet alle som er medlemmer at du ikke jobber der? Er man ikke anonyme? Jeg trenger ikke bekreftelse. Det er ikke så viktig for meg om du jobber der eller ikke. Syntes som sagt bare det hadde vært bedre med ærlighet om du var ansatt der :)

 

Jeg tror ikke noen som er interesserte lar vær å sjekke det ut bare fordi et par stykker anbefaler treningssentre. Men vi må jo få lov å si at vi synes det er et bedre alternativ dersom man har valget.

 

Så det med tilbakemelding fra instruktører, flott at man kan spørre om ting og sånt, men blir jo ikke så mye veiledning da, at de kan se på deg om du gjør det riktig... Og det er faktisk ganske viktig i f.eks yoga og styrketreninger. Ikke alltid man selv er klar over at man gjør ting feil...

 

Jeg vil påstå at det er hakket bedre å være på et skikkelig senter. Men hvis man ikke liker det eller har anledning å komme seg på et, så er det jo kjempebra at det finnes alternativer så klart. Og instruktørene er sikkert flinke de. Synes det er bra at det er en norsk side som tilbyr dette.

 

Det er jo bra du har funnet noe som passer for deg og som har hjulpet på vekta :) Hvor mye har du gått ned den siste mnd? Hva og hvor mye har du trent og hvor mange kcal har du spist? Her står vekta litt i ro for tiden, så kjekt å høre litt fra noen som får det til :)

 

Hei Nickii!

 

Vet ikke helt om jeg bør anbefale ting jeg gjør, for vet ikke om det er "riktig", og i alle fall ikke om det passer for alle! Men alle som leser dette: dette er ikke noe jeg vet om er bra for alle! Sjekk evnt med noen som har peiling! Jeg orker ikke å bli kritisert for å anbefale noe som kanskje ikke er bra! Jeg har begynt å trene på Livegym.no, og jeg får derfor gjerne inn et par treningsøkter hver dag. Dette gjør ikke bare at jeg forbrenner mer, men også at jeg minker behovet for å overspise. Om jeg trener "kondistrening" tidlig på dagen, ser jeg at dette spesielt fører til redusert inntak resten av dagen. Etter at jeg trener spiser jeg alltid godt, mat med mye proteiner(egg, laks, grønnsaker, fetaost...). Ofte blir kalorimengden i maten ca det jeg har trent bort. Så da går jeg i null. Og så blir jeg mett lenge. Sånn trener jeg bort et par måltider om dagen, og resten av inntaket mitt blir begrenset av den minkede lysten treningen gir meg til å overspise. Jeg vet ikke om dette vil fungere for deg, Nickii, og all trening vil selvfølgelig evnt fungere, ikke bare den på Livegym! Lykke til!!! :)

 

Birtemor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Takk for svar :) Skjønner at du føler deg litt "angrepet". Men jeg prøvde bare å gi litt konstruktiv kritikk. Og det er riktig at man bør være litt forsiktig med å anbefale ting. Men jeg mener uansett at det ikke er negativt å dele sine erfaringer. Enten de er positive eller negative. Jeg pleier ofte å fortelle om min metode, så får det være opp til hver enkelt om de synes det virker som en god ide eller ikke... Men jeg er alltid åpen for diskusjon. Det kan gi mye lærdom :)

 

Teller du kalorier/veier maten osv? Hvor mange kcal inntar du sånn ca pr dag?

 

Og hvor mange kcal forbrenner du på trim pr dag?

 

Jeg forsøker også å spise proteinrik kost, spesielt etter trening, men jeg blir likevel bare mer sulten når jeg trener mye. Misunner deg det at du får mindre lyst til å overspise...

 

Jeg trener en del, ikke hver eneste dag, men kanskje 4-5 dager i uken. Men jeg har vært nødt til å gjøre noe med kosten for å gå ned. Det varierer jo fra person til person så klart etter hvilke forutsetninger man har.

 

Hvor mye har du tatt av til nå? Hvor mye skulle du ta av til sammen?

 

Ble mange spm her, men jeg synes det er litt interessant å se på hele sammensetningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei igjen!

 

Jeg veide mat, men har sluttet med det nå. Men jeg er bevisst på hvor mange kalorier jeg får i meg, og føler at jeg har god oversikt. Jeg ligger for tiden mellom 1500-2000 kalorier om dagen. Jeg trener hver dag, gjerne i to mindre økter. Så der ble det litt fra 0-100. Trente ikke noe(bortsett fra tur med venninner, noe jeg er veldig glad i!) før jeg fant livegym. Men har vært støttemedlem med store ambisjoner på treningssenter tidligere. Har gått ned seks kilo på litt over en måned, synes det er helt fantastisk! Målet er vel 13-14 kilo til, men vil nok være fornøyd med halvparten også! Dessuten har jeg blitt flink til å gjøre sånne småting, klarer lett 200 knebøy i løpet av ei nattvakt, noen armhevinger mot et bord/pult/seng osv... Før når jeg var trøtt eller kjedet meg småspiste jeg på natt, nå aktiviserer jeg meg. :)Synes du trener bra og høres ut som om du er både bevisst og flink i forhold til det du spiser. Er sikker på at du kommer til å klare målene dine du også! Stå på!! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har funnet en treningsform du trives med! Har du holdt på lenge med dette?

 

Jeg for min del trives veldig godt med mitt kjære Spenst-senter! Og der trener det folk i alle størrelser og fasonger, så selv da jeg veide nesten hundre, følte jeg ikke at det var noe som stoppet meg fra å dra dit.

 

På et fysisk treningssenter får man også oppfølging og tilbakemeldinger, noe som er ekstra viktig for utrente personer som kanskje ikke kan så mye teknikk, eller som ikke helt vet hvordan man best skal presse seg selv. Med en levende, inspirerende instruktør i salen, gir i hvert fall jeg mye mer enn når jeg holder på for meg selv.

 

Så til alle som bor slik til at de har et treningssenter i nærheten, er jeg ikke tvil om jeg heller ville anbefalt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!ded er veldig sant det du skriver om treningssentrene.jeg for min del var veldig ute av trening,og slet veldig med vondet over det meste av kroppen.med en personlig trener fikk jeg oppfølging og skikk på kroppen så jeg kunne etter hvert yte max. så det kan jeg anbefalle på det sterkeste.jeg kommer meg selvsagt også ut i naturen som også er viktig.lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du har funnet en treningsform du trives med! Har du holdt på lenge med dette?

 

Jeg for min del trives veldig godt med mitt kjære Spenst-senter! Og der trener det folk i alle størrelser og fasonger, så selv da jeg veide nesten hundre, følte jeg ikke at det var noe som stoppet meg fra å dra dit.

 

På et fysisk treningssenter får man også oppfølging og tilbakemeldinger, noe som er ekstra viktig for utrente personer som kanskje ikke kan så mye teknikk, eller som ikke helt vet hvordan man best skal presse seg selv. Med en levende, inspirerende instruktør i salen, gir i hvert fall jeg mye mer enn når jeg holder på for meg selv.

 

Så til alle som bor slik til at de har et treningssenter i nærheten, er jeg ikke tvil om jeg heller ville anbefalt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei!

 

Takk for svar :) Skjønner at du føler deg litt "angrepet". Men jeg prøvde bare å gi litt konstruktiv kritikk. Og det er riktig at man bør være litt forsiktig med å anbefale ting. Men jeg mener uansett at det ikke er negativt å dele sine erfaringer. Enten de er positive eller negative. Jeg pleier ofte å fortelle om min metode, så får det være opp til hver enkelt om de synes det virker som en god ide eller ikke... Men jeg er alltid åpen for diskusjon. Det kan gi mye lærdom :)

 

Teller du kalorier/veier maten osv? Hvor mange kcal inntar du sånn ca pr dag?

 

Og hvor mange kcal forbrenner du på trim pr dag?

 

Hei igjen Nickii!

 

Glemte å svare på dette! Jeg har forbrent fra 400-1200 kalorier om dagen på trening etter at jeg startet å trene på Livegym. Og det blir fort til noen kilo i minus! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Til Nickki!

 

Glemte å svare på dette! Jeg har forbrent fra 400-1200 kalorier om dagen på trening etter at jeg startet å trene på Livegym. Og det blir fort til noen kilo i minus! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Til Nickki!

 

Glemte å svare på dette! Jeg har forbrent fra 400-1200 kalorier om dagen på trening etter at jeg startet å trene på Livegym. Og det blir fort til noen kilo i minus! :)

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

OI!

 

Jeg er imponert! Da skjønner jeg jo veldig godt at du går ned i vekt!! Hvor mye tid bruker du på trening de dagene du er oppe i 1200 kcal? Og hva trener du på en sånn dag? Enn på 400?

 

 

Nå så jeg på en dag der jeg trente for 1000 kalorier. Da hadde jeg brukt 135 minutter. Men det var inkludert en tur med en venninne, altså!:) De har høyintensitet-timer på livegym der du forbrenner 400 kalorier på 40 minutter, men de har også yogatimer der du forbrenner nesten ingenting. Så det er jo litt varierende hvor mye tid jeg bruker. Men vil tippe jeg har trent i snitt en time om dagen? Men jeg har fått igang litt turgåing i tillegg til livegym. Og jeg trener variert, altså. Litt kondis, litt styrke, litt zumba, litt step. Har blitt litt hekta. DET hadde jeg i alle fall aldri trodd kunne skje!

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... Jeg TAKKER ihvertfall for tipset! Dette skal jeg prøve! For min del, livegym eller ingenting! Jeg har ikke mulighetene til å springe på senter og få tilbakemeldinger der så det er nå veldig greitt! Jeg har ikke tenkt tanken en gang på at birtemor jobber på livegym, noe så dumt! Det er en god ide som har hjulpet henne masse som hun, snill som hun er, ville dele med andre så TAKK birtemor!

Jeg begynner etter ferien!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...