Gå til innhold

Ammer og skal ned i vekt(igjen;))


Gjest sbs
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest sjokoladedama

Bra jobbet jenter! Her står vekta bom stille. er rundt 75. Men det kan muligens ha en sammenheng med at jeg spiser mye og rører meg lite... Været her er elendig, og på de få trilleturene jeg har hatt blir det ikke så mange kalorier forbrent fordi jeg har 3- åringen på slep.(pappan jobber). Har halvseriøst vurdert Jillian Michels "30 days shred", om dere ikke er kjent med konseptet så er det trenerern fra "slankekrigen" som har laget et opplegg som visstnok er veldig bra med 30 min trening hver daq i 30 dager. Det ligger på you tube.

 

Jeg finner mange gode grunner til at jeg ikke går ned i vekt. Lite trim, mange kaffebesøk og mye kveldskos, urolig baby som gjøre at jeg bare ammer hele kveldene. Men til syvende og sist har det med min motivasjon og gjøre.

 

Følger med dere selv om jeg er lite innlogget i ferien, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet jenter! Her står vekta bom stille. er rundt 75. Men det kan muligens ha en sammenheng med at jeg spiser mye og rører meg lite... Været her er elendig, og på de få trilleturene jeg har hatt blir det ikke så mange kalorier forbrent fordi jeg har 3- åringen på slep.(pappan jobber). Har halvseriøst vurdert Jillian Michels "30 days shred", om dere ikke er kjent med konseptet så er det trenerern fra "slankekrigen" som har laget et opplegg som visstnok er veldig bra med 30 min trening hver daq i 30 dager. Det ligger på you tube.

 

Jeg finner mange gode grunner til at jeg ikke går ned i vekt. Lite trim, mange kaffebesøk og mye kveldskos, urolig baby som gjøre at jeg bare ammer hele kveldene. Men til syvende og sist har det med min motivasjon og gjøre.

 

Følger med dere selv om jeg er lite innlogget i ferien, stå på :)

 

Haha, samme her vekta har vist det samme lenge nå, eller opp en kilo ned en kilo, men kommer meg ikke under 74:)

74,3 i dag. Det laveste den har vært, så nå er det skjerpings:) måtte bare motivasjonen komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

74,3 i dag...... Bedre enn opp da, selv om det er liten nedgang siden , ja par uker...:)

Må vel gjør det skikkelig og ikke bare sånn ca. Telle kalorier å se hvordan jeg faktisk spiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hustinettenbär

Jeg vil også være med!

Fikk min nr to, en jente, den 23 april, og vekten rikker seg ikke av seg selv, selv om jeg ammer og reker oppe om natta. Skal ned nesten 10 kilo, og her trengs det bevisstgjøring. Er spent på å se hvor mye dårlige vaner jeg har lagt meg til nå som jeg begynner å registrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!

Fikk min nr to, en jente, den 23 april, og vekten rikker seg ikke av seg selv, selv om jeg ammer og reker oppe om natta. Skal ned nesten 10 kilo, og her trengs det bevisstgjøring. Er spent på å se hvor mye dårlige vaner jeg har lagt meg til nå som jeg begynner å registrere.

 

Hei

Så kjekt med flere:) her litt dårlig liv her så håper det bedrer seg:)

 

Her går det dårlig ,kommer ikke i gang. Kommer alltid noe mat i veien så jeg"begynner i mårga" i stede for å spise mindre av det usunne, helt idioti menmen. Jeg prøver i dag igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg henger meg på her, fikk baby for 7 uker siden og ønsker og gå ned noen få kilo nå. Jeg fullammer og lurer på om dere vet hvor mange kalorier enn skal ligge på da?

 

Gikk på grete roede kurs før og under graviditeten og tok av meg 16 kilo før jeg ble gravid og la på meg 12 kg i løpet av graviditeten, nesten alle kiloene er vekk men ikke alle. Tenke jeg måtte komme i hakk igjen og få av de siste kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Hei :-)

 

Jeg henger meg på her, fikk baby for 7 uker siden og ønsker og gå ned noen få kilo nå. Jeg fullammer og lurer på om dere vet hvor mange kalorier enn skal ligge på da?

 

Gikk på grete roede kurs før og under graviditeten og tok av meg 16 kilo før jeg ble gravid og la på meg 12 kg i løpet av graviditeten, nesten alle kiloene er vekk men ikke alle. Tenke jeg måtte komme i hakk igjen og få av de siste kiloene.

 

Mor og barn-trening på

 

http://www.livegym.no

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladedama

Da prøver jeg igjen, full skjerpings på kosthold og trim!! Velkommen til dere "nye" :) Kanskje vi skulle ha laget oss en oversikt over hvem som er med i gjengen, der vektnedgangen for hver uke vises? Noen som er gode på tabeller eller lignende?

 

Anfla: Når jeg telte kalorier prøvde jeg å ligge på 1900-2000. tenker som så at dersom jeg ikke ammet ville 1600 vært et passende nivå, og når man fullammer forbrenner man ca 500 kalorier om dagen.

 

SBS: Det er viktig å tenke slik som du, at det er en ny start i morgen. Hvis vi ikke tenker slik så gir vi jo opp! jeg har en tendens til å tenke at " nå har jeg jo spist så usunt hele dagen uansett så det spiller ingen rolle om jeg tar en stor sjokolade til kvelds..."

 

Vektmessig er jeg nøyaktig der jeg var for en mnd siden, 75,3 kg. Har hatt en laang hytteferie med masse besøk og kos,og lite trim, så er egentlig fornøyd med å ikke ha gått opp. Har hentet frem rockeringen fra kjelleren og skal følge med på midjemålet i tillegg til vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladedama

Mor og barn-trening på

 

http://www.livegym.no

 

:)

 

 

"Birtemor" legger igjen reklame for Livegym i alle trådene på Grete Roede. Vedder to kvikk-lunsj på at hun egentlig jobber i firmaet, er ei treningsavhengig, blond snelle på 50 kg og har ingenting her på Grete Roede sidene og gjøre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar sjokoladedama :)

 

Jeg er begynt i dag med og spise sunt igjen og håper på og kunne holde det slik i uke dagene og kun ha godteri 1 dag i løpet av helga og ikke 3-4 dager ;)

 

Håper på og komme inn i den gode vanen igjen som jeg hadde før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

"Birtemor" legger igjen reklame for Livegym i alle trådene på Grete Roede. Vedder to kvikk-lunsj på at hun egentlig jobber i firmaet, er ei treningsavhengig, blond snelle på 50 kg og har ingenting her på Grete Roede sidene og gjøre!!!

 

 

Oi!!!! Ja, ja, visste jo at jeg kunne oppfattes som rene reklamesprederen. Men så var det fler som ble så glad for at jeg anbefalte også. Og som syntes at Livegym var så bra. Skal i alle fall slutte å anbefale Livegym! Huff og huff, blir jo bare lei meg.

 

Birtemor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Oi!!!! Ja, ja, visste jo at jeg kunne oppfattes som rene reklamesprederen. Men så var det fler som ble så glad for at jeg anbefalte også. Og som syntes at Livegym var så bra. Skal i alle fall slutte å anbefale Livegym! Huff og huff, blir jo bare lei meg.

 

Birtemor :(

 

Og ps! Jeg har vært medlem her siden 2010! Og Livegym oppdaget jeg for noen måneder siden og da hadde det nettopp startet! Så teorien din er ikke spesielt god.... Ikke at jeg hadde hatt noe imot å være 50 kilo og treningsgal. Og blond er jeg, faktisk. Så det har du i alle fall rett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokoladedama

Og ps! Jeg har vært medlem her siden 2010! Og Livegym oppdaget jeg for noen måneder siden og da hadde det nettopp startet! Så teorien din er ikke spesielt god.... Ikke at jeg hadde hatt noe imot å være 50 kilo og treningsgal. Og blond er jeg, faktisk. Så det har du i alle fall rett i.

 

Oops, da var det visst jeg som tok feil. Så"reklamen" din flere steder og la sammen

2 + 2 og fikk 5... Legger meg flat og ber om unnskyldning. Flott at du har funnet en treningsform som fungerer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birtemor

Oops, da var det visst jeg som tok feil. Så"reklamen" din flere steder og la sammen

2 + 2 og fikk 5... Legger meg flat og ber om unnskyldning. Flott at du har funnet en treningsform som fungerer for deg.

 

 

Hei Sjokoladedama! :)

 

Ikke noe problem, altså. :) Var noen andre her inne som spurte meg om jeg jobba på Livegym også(for en stund siden). Så jeg vet jo at det kan oppfattes sånn. Men jeg gidder jo ikke å bli "baksnakka" her for å anbefale det. Vil ikke at folk skal tro jeg er et "lure-medlem". Det blir i overkant. Så viktig for meg er det ikke at andre trener. Var bare for å være grei at jeg anbefalte, siden opplegget på Livegym har fungert for meg. Men da får evnt noen andre som har blitt medlem anbefale videre om de er begeistret, jeg er i allefall ferdig med anbefalingen for en stund. :)

 

Får finne på noe annet for å få tiden til å gå! ;)

 

 

Birtemor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fremdeles liv i dere? Kan jeg hive meg på? Jeg fikk min nr 2 for snart 11 uker siden. Veier nå 93-94 kg. Veide 91 før jeg ble gravid og har vært nede i samme vekt etter fødsel. Til tross for amming har vekta begynt å krype opp igjen. Har kommet litt i gang med treningen, løping og styrketrening. Til nå har det vært bare 2 ganger i uken. Første mål er å komme ned i samme vekt som jeg hadde før jeg fikk førstemann, 78 kg. Da la jeg på meg 13 kg det året jeg gikk i permisjon, det skal jeg ikke gjøre denne gang :)

 

Jeg starter med registrering av mat i dag, så begynner jeg med veiedag og måledag i morgen.

Vil da veie og måle hver torsdag fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...