Gå til innhold

30 day shred

Gjest Casle

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Hei!

Jeg har den jo, så skal sjekke om jeg får den over på TVn iløpet av dagen, da er jeg med! Men ja, trenger motivasjon fra andre, for er ikke superflink til å trene hjemme, selv om jeg er meget disiplinert på annen trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har den jo, så skal sjekke om jeg får den over på TVn iløpet av dagen, da er jeg med! Men ja, trenger motivasjon fra andre, for er ikke superflink til å trene hjemme, selv om jeg er meget disiplinert på annen trening :)

Tror jeg også trenger litt motivasjon, eller rettere sagt litt pushing.

Tenker jeg starter på mandagen jeg. Vet det er noen dager jeg ikke får trena men kanskje vi kan rapportere her når vi har trena?

jo flere som er med jo bedre da, da føler man seg mer forplikta til å fullføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg får ikke til å spille den på TVn, er så slitsomt å spille den på den lille skjermen jeg har her.. :/ men skal prøve å få noen til å hjelpe meg med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å spille den på TVn, er så slitsomt å spille den på den lille skjermen jeg har her.. :/ men skal prøve å få noen til å hjelpe meg med det!

da er dag en level en fullført. Ble noen små pauser inni der, og push ups klarer jeg bare ikke. Hard trening, men det værste var etterpå. Nå er den ca 30 min siden jeg ble ferdig og fortsatt svimmel, kvalm og skjelven. Ikke blitt sånn av trening før. kan det være fordi jeg spiser mye mindre nå, og har gått ned 2 kg på en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

da er dag en level en fullført. Ble noen små pauser inni der, og push ups klarer jeg bare ikke. Hard trening, men det værste var etterpå. Nå er den ca 30 min siden jeg ble ferdig og fortsatt svimmel, kvalm og skjelven. Ikke blitt sånn av trening før. kan det være fordi jeg spiser mye mindre nå, og har gått ned 2 kg på en uke?

Ja det kan absolutt hatt noe å si, pass på at du får i deg nok veske også under treningen! Jeg er med på en litt annen måte, ikke 30day, men en annen, tar også 20 min, svir godt den å! Ble ikke i går, men hadde en meget god dobbel økt på søndagen, og skal kjøre på i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Kan jeg henge meg på? Lånte nemlig den DVDen av ei venninne i går og tok da også første økt :D Planla egentlig å stå opp tidlig og ta en runde før jobb i dag, men... ..det gikk ikke så bra. Har fortsatt sjansen senere i kveld!

Jeg reiser riktignok til syden om to uker, men får i hvert fall vært med fram til det - om det er OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg henge meg på? Lånte nemlig den DVDen av ei venninne i går og tok da også første økt :D Planla egentlig å stå opp tidlig og ta en runde før jobb i dag, men... ..det gikk ikke så bra. Har fortsatt sjansen senere i kveld!

Jeg reiser riktignok til syden om to uker, men får i hvert fall vært med fram til det - om det er OK?

så klar du kan

Her er jeg så støl i dag at jeg gruer meg til å trene.

Har spist lunsj nettopp, skifta til treningstøy så snart er det runde 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Jeg fikk ikke tatt runde to i går :( Ei venninne av meg ble dumpa av kjæresten, så jeg dro rett fra jobb og til henne og sov der i natt. Følte ikke jeg kunne si at jeg ikke kunne sove der fordi jeg skulle hjem og trene 30 days shred.. Men jeg lover å gjøre det i dag!

Jeg hadde brukt sko om jeg var deg Casle, føttene er mye mer stabile da! Kan hjelpe mot vonde ankler. Jeg syns i hvert fall alt sånt er mye lettere med sko. Personlig HATER jeg utfall! Det er så **** tungt! Jeg syns det er veldig vondt å starte når man er støl, men det blir bedre etter hvert som varmen brer seg - heldigvis. Gleder meg til å kjøre på i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk ikke tatt runde to i går :( Ei venninne av meg ble dumpa av kjæresten, så jeg dro rett fra jobb og til henne og sov der i natt. Følte ikke jeg kunne si at jeg ikke kunne sove der fordi jeg skulle hjem og trene 30 days shred.. Men jeg lover å gjøre det i dag!

Jeg hadde brukt sko om jeg var deg Casle, føttene er mye mer stabile da! Kan hjelpe mot vonde ankler. Jeg syns i hvert fall alt sånt er mye lettere med sko. Personlig HATER jeg utfall! Det er så **** tungt! Jeg syns det er veldig vondt å starte når man er støl, men det blir bedre etter hvert som varmen brer seg - heldigvis. Gleder meg til å kjøre på i kveld!

i dag har jeg ikke lyst i det hele tatt. formen er ikke på topp (sliter en del psykisk) men vet jeg burde og føler meg nok bedre om jeg bare gjør det. men myyyyye heller lyst å legge meg ja.

Stølheta er ikke så ille som i går, men fortsatt vondt å gå i trapper osv.

I morgen får jeg ikke trent for vi skal til tusenfryd og traske rundt der hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

i dag har jeg ikke lyst i det hele tatt. formen er ikke på topp (sliter en del psykisk) men vet jeg burde og føler meg nok bedre om jeg bare gjør det. men myyyyye heller lyst å legge meg ja.

Stølheta er ikke så ille som i går, men fortsatt vondt å gå i trapper osv.

I morgen får jeg ikke trent for vi skal til tusenfryd og traske rundt der hele dagen.

Siden du ikke får trent i morgen MÅ du ta treninga i dag!!! :D Kom igjken!!

Jeg lover ingen ting i dag, jobb i 11 og 1/2t, men skal prøve meg! Kommer bare ann på hvor sulten jeg er og om jeg fåt tatt det før en evt middag eller ikke..

Nei vent, jeg skal hjem 13 august (ferie :D ), det er under 1mnd til, MÅ jo bare gi ALT!!! SKAL ta en økt i kveld også!! Så det så! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke får trent i morgen MÅ du ta treninga i dag!!! :D Kom igjken!!

Jeg lover ingen ting i dag, jobb i 11 og 1/2t, men skal prøve meg! Kommer bare ann på hvor sulten jeg er og om jeg fåt tatt det før en evt middag eller ikke..

Nei vent, jeg skal hjem 13 august (ferie :D ), det er under 1mnd til, MÅ jo bare gi ALT!!! SKAL ta en økt i kveld også!! Så det så! ;)

planen er å ta det sånn ca halv 6. da har middagen sunket litt, og jeg rekker det før minstemann skal spise kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

jeg har gått en tur med hun jeg jobber som assistent for, så yreningstur, skulle jogge, men kneet svikta, ble 5,7km på 40 min, så ikke så ille alikevel, så styrke 20 min på kjernemusklatur!

Blir nok en yoga før jeg legger meg! Først litt kveldsmat :)

Ikke bra med beina altså.. Men så bra du fikk trent da :D blir vist langdag på jobb i morra også, MÅ bare klare en økt eller to i morgen også, fredag er liksom min helligdag, så får heller ta litt treningsfri da. Ettermiddagen er bare MIN til å slappe av i kropp og sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Kjedelig med møjjavær, men godt du får trent :D!

Gått to turer, den ene bittelitt enger enn den andre, hatt en høyintensitetsøkt på 35 min og styrkeyoga etterpå! Da må man si seg fornøyd med dagens innsats :D

hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gått bra her :(

treningsbhn lå til vask så ble ikke trening på meg. kjenner jeg er skuffa over meg selv ja.

Har i tillegg mista hele motiivasjon på hele slankinga (å legge om hele livet er tøft for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Uff, det er virkelig kjedelig når det butter i mot og man mister motivasjonen.. Det er som du sier veldig tøft og helomvende livet, men det kommer også litt ann på hva du vil ha ut av det her.. er det bare å gå ned i vekt? Da er det ekstremt tøft! men er dt for å bli sunnere og leve i en sunnere kropp og ikke bare en slankere kropp? Å gå ned i vekt trenger ikke ta lang tid, men livsstilsendringer tar tid!

det er flere veier å gå for å nå målet, men du må finne din sti :) spiser du lite og trener endel og ta det som en tidsbegrenset ting med å gå ned i vekt, 20kg på 30 uker (kjenner noen som har gjort det med glans og holdt seg der nå i mange år!) så vil noen fortelle deg at det er gal måte å gjøre det på, tar du det veldig sakte, pøve å ta en ting av gangen, begynne med aktivitet, bytte ut noen måltider med sunnere varer osv, så vil noen fortelle deg "da er det jo ikke rart at du ikke går mer ned, om du...." osv. De aller fleste ligger jo på noe i mellom det her, men problemet med det er at mange nettopp bare gjør det, ligger i mellom og vipper litt mot det ene eller det andre uten å helt (inners inne) ha bestemt seg for hva de skal, eler hvordan de skal gjøre det, men "alle" mener de gjør det..

Jeg for min del setter meg uåpnålige mål egentlig, men det funker for meg. Sier jeg 10kg på 5 uker så er det noe urealistisk :P men jeg må hvertfall gi alt absolutt hele veien, og har jeg da bare klart 4kg, så vet jeg at jeg har gjort alt i min makt for å klare det (forsvalig), men i andre perioder som nå i våres hvor jeg har vært plaget med absolutt alt fra skader, dødsfall, uten kjøleskap og frys, stengt internett, venner som har dumpa meg, kjørt ut å vraka bilen og ja jeg kan fortsette med en hel lang liste så var fokuset litt annet, men gjorde mye for å ikke gå opp, klarte det nesten..

Spørr og lytt til hva andre har å si, vurder det, og bestem selv hva du skal gjøre med det :)

Håper du fortsetter her inne da hvertfall ;) Også håper jeg daghen i morgen blir litt lettere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen utrolig tøffe dager nå. Så har ikke trena mer.

Og gikk på vekta i dag (som jeg egentlig ikke skulle) og ble så skuffa når den ikke har rikka seg siden mandag. Selv om ejg har trena 3 dager og vært flink med maten (utenom en dag vi var i bursdag).

Lager meg en egen tråd for å få litt tips og kanskje andres erfaringer, så jeg ikke kupper denne med mine problemer.

Usikker hva jeg skal gjøre ang trening da. Hadde vært så fint å klare 30 dager og så gå over til 3 dager i uka med trening etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...