Gå til innhold

4 kg på en måned, er du med?


Anbefalte innlegg

Gjest Mathilde123

Hei!

 

Min startvekt var 68.

 

Veide meg idag før frokost og uten klær og da viste vekten 66,7.

 

Må vel sette inn støtet nå om jeg skal nå 64 i løpet av disse 4 ukene, er vel 3 uker igjen? Bør kunne gå så jeg er ved godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startvekt: 64, 5

uke 1: 63,9

 

gått ned 0,6 kg :)

 

Stå på - knallbra og fornuftig nedgang :-)

 

Jeg startet på 71,9 og veier i dag 70,4.

Gått ned 1,5 på en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tilla88

Heihei

 

Lurer på om jeg kan slenge meg med? Jeg er 163 og min vekt er nå 66,7 kg og jeg vil ned til ca 60 kg. Skal alle sammen gå på den PSMF dietten? Har aldri hørt om den, men den funker sikkert bra for å få en pangstart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisebjoernen

Ainush; for en bra start! Grattis!

Og gratulerer alle med fin nedgang.

Min vekt i dag var 69,4 så faktisk ned 1,6 kg her også B)

Klarte meg gjennom helgen med PSMF, det er driiiitvanskelig!

Men må jo klare til ihvertfall torsdagen, men så kan det hende jeg starter med litt karbiser igjen og tilbake til løpetreningen min. Merker at jeg er veldig slapp om dagen og orker knapt styrketrening. Og jeg fyser hele tiden på melkeprodukter og frukt som ikke er lov...hahaha.

 

Velkommen Tilla88, bare bli med. Det er ikke en PSMF tråd, men den ble nevnt først i tråden her og jeg tenkte jeg ville teste den ut. Men vet ikke om det er noen andre her inne som har forsøkt seg mer på den eller ikke?

 

God uke folks! I dag er det soool, jeg skal gå hjem fra jobb nå og bli brun...håper jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leneopp

Startvekt: 72,5 kg

Vekt nå: 71,9 kg

Ned: 0,6 kg

 

Vekta er veldig forskjellig, kommer ann på når jeg veier meg. Dette er på morgen. Veier jeg meg på kvelden, veier jeg mer. Så litt vanskelig å vite om man faktisk har gått ned i vekt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :rolleyes:

er det plass til meg også her??

Har et behov til å komme igang med et sunnere og sprekere

liv etter denne sommeren med masse go mat og lite mosjon :P

 

Vekt i dag var hele 72kg, :o høyde 166,5

Skal ned 6kg til uke 37,tenkte jeg ;)

 

 

klem fra meg :rolleyes:

 

Hei hei -

 

Velkommen til sliterne :-)

Her er det hjerterom, så kast deg med!

 

Lykke til denne uken, stå på - vær striks med inntak av mat og svett godt gjennom gode treningsøkter - så møter vi høsten med trivsels vekten sammen :-)

 

Ainush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er med. Jeg vil gjerne gå ned 8 kilo, så 4 kg på en mnd høres bra ut.

Jeg er 23 år, 1,76 m høy og veier i dag 72,5 kg.

Hvor mye trener dere og hva spiser dere?

 

Heisann -

 

Jeg har ikke lest alt om alle her skikkelig før i dag.

Du spør hvor mye det trenes og spises.

Jeg trener 4-5 dager i uken og da rimelig tungt. Mest kardio men med 3-4 styrketrenings økter i uken. Jeg går gjerne 25 minutter på step maskin, full fart - og så blir det 40 minutter med styrketrening. Ellers går jeg gjerne tur på fjellet minst 1 gang i uken, da har jeg puls klokke og brenner i snitt 500-650 kalorier.

2 treningsfrie dager må jeg ha - da ser jeg også at kostholds scoren de dagene blir lav, men pytt pytt.....

 

Jeg følger diett nr 2, maks 1600 kalorier pr dag.

Her er jeg streng og det gjør underverker for min kropp. Jeg føler meg opplagt nå som jeg spiser ofte og mindre! Jeg logger selvsagt all maten min her på GR og får da ganske nøyaktig kalori inntak. For meg er det gull verdt for jeg er en 'snik spiser' som glemmer at jeg har vært i peanuttboksen eller nugattiboksen etter jobb.... Og der ligger endel kalorier ja....

 

Stå på med trening og kostholdsendring, så kommer resultatene plutselig :-)

 

Ainus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei hei -

 

Velkommen til sliterne :-)

Her er det hjerterom, så kast deg med!

 

Lykke til denne uken, stå på - vær striks med inntak av mat og svett godt gjennom gode treningsøkter - så møter vi høsten med trivsels vekten sammen :-)

 

Ainush

 

Får jeg lov å henge meg på også?

Har laget annen tråd her inne, men vil gjerne være med dere i tillegg :)

Kan aldri få for mye motivasjon :)

Veiedag i morgen, startet på 72,7 forrige uke, og målet er 66 når før sydentur i høst:)

 

 

Lykke til alle sammen denne uken, stå på!!

 

Linnis78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg lov å henge meg på også?

Har laget annen tråd her inne, men vil gjerne være med dere i tillegg :)

Kan aldri få for mye motivasjon :)

Veiedag i morgen, startet på 72,7 forrige uke, og målet er 66 når før sydentur i høst:)

 

 

Lykke til alle sammen denne uken, stå på!!

 

Linnis78

 

 

Kjekt at du 'joiner', Linnis :)

Ha en fin uke så veies vi på mandag :-)

 

Ainush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Kjekt at du 'joiner', Linnis :)

Ha en fin uke så veies vi på mandag :-)

 

Ainush

 

Takk Ainush!

 

Jeg har veiedag i dag jeg, og har gått ned 0,9! Hurra, jeg begynner å skimte 60 tallet i det fjerne.... :D

 

Ha en super dag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,

 

Hvordan har uken gått?

Min har gått flott,men har vært mye trøtt denne uken....

 

Vekt i dag;69,5

 

Ned 0,9 kilo og ser ENDELIG 6-tallet :-)

 

Gleder meg til å høre fra dere :)

 

 

Ainush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisebjoernen

God morgen :-)

 

Forrige uke gikk veldig bra, men mye trøtt og litt lite energi (som følge av denne PSMF-dietten) Fra torsdag startet jeg å spise litt karber igjen (og fett) og slik ble det egentlig gjennom hele helgen.

Var i bryllup på lørdag, og da må man nesten spise det man får servert. Og var i tillegg på besøk fra fredag til søndag hos svigerfar og der nytter det ikke å komme med noe diett-matvaner, da blir det bare mas og slitsomt.

Men overraskende nok så har vekta fortsatt ned siden torsdag med 0,3 kg så nå har jeg kommet ned på 68-tallet (68.9kg) :D

Så da er det bare striesekk og havrelefsa denne uka igjen også håper jeg at jeg kan være på 68 til neste uke.

Strålende fornøyd altså!

 

Grattis Ainush med super nedgang B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde123

Vekten igår viste 66 kilo, ikke helt fornøyd med det.

 

Var på jobblunsj idag, da jeg logget den her så jeg at den var 900kcal :o

En liten vekker for hvor mye jeg må passe meg for jobbmåltider - er endel på restaurant med lunsj og middag og da er det lett å kose seg - men heretter må det blir salat og kun lette retter...

 

Håper det går bra med dere andre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisebjoernen

B) Oioioioioioi B)

Vet man ikke skal drive å veie seg annenhver dag, men klarer ikke å la være. Og jammen viste ikke vekta i dag 68,2 kg?! Det er jo ned 0,7 på bare 2 dager! :lol:

Og jeg spiser normalt igjen, men tar det rolig med karbohydratene da. Spiser ikke brød, har byttet med knekkebrød. Også spiser jeg mindre til hvert måltid.

MEN, jeg har stappet i meg cheeseburgere 2 dager på rad :o

Vet ikke hva som har skjedd, men jeg er superglad for at det fortsatt går nedover!

4 kg på en måned, det skal jeg klare altså :D

 

Sorry, måtte bare dele siden jeg ble så glad...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

B) Oioioioioioi B)

Vet man ikke skal drive å veie seg annenhver dag, men klarer ikke å la være.

 

Eg er nok der eg også. Går på vekta kvar dag, om morgonen etter toalettbesøk, før mat. Men så har eg alltid i bakhodet at salt mat dagen før binder vann, karbohydrater det samme. Eg lar meg ikkje vippe av pinnen av logiske variasjoner.

 

Sjølv var eg nede på 70,1 i dag, som er det lavaste på aldri så lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Fryd

Jippiiii!

Eg starter denne halga med eit nytt tall!!! I dag tidleg viste vekta 69,9kg. mulig at det er litt væskemangel etter trening i går, men eg feirer alle gode nyheter uansett årsak! :D

Så kjem utfordringen med å holde dette til mandag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisebjoernen

Hurra BOIO :-) Håper det holder over helgen også. Disse 3 dagene er jo de vanskeligste. Best er det å ha planer som ikke inneholder cafe/restaurant etc. Da "glemmer" man litt at man er fysen på usunne saker...ihvertfall gjør jeg det ;-)

Øya-festivalen har fått mine tanker bort disse dagene, men har kjent fyset litt i dag siden jeg har en fridag.

Men var på vekta på onsdag og da så jeg nytt tall; 67,7 så ikke pokker om jeg skal la helgen ødelegge noe for meg.

Var på en lang joggetur i dag, 8,5 km på 1 time er helt greit. Målet er å klare 1 mil på under 1 time om noen måneder. B)

 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for konserter igjen.

Ha en super helg alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY vekt i dag: 71,2

Det går sakte, men sikkert nedover.

Delmålet mitt er 69 kg.

Jeg spiser lite, og sunt og trener 3 dager i uka.

 

Når helgene kommer har jeg vanskeligheter med å kutte ut alkoholen.

 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY vekt i dag: 71,2

Det går sakte, men sikkert nedover.

Delmålet mitt er 69 kg.

Jeg spiser lite, og sunt og trener 3 dager i uka.

 

Når helgene kommer har jeg vanskeligheter med å kutte ut alkoholen.

 

Hvordan har det gått med dere?

 

Hei hei -

Samme her,med tanke på alkoholen! Må ha rødvin eller cider og det er jo FY...

Ny vekt er 69,1 og forrige uke trente jeg 10 timer - litt skuffet over nedgangen men er klar over at det kan stagnere noe underveis. Og dessuten drakk jeg flere glass rødvin og cider i helgen - så de la seg vel straks på hofte/lår :-/

 

God uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mathilde123

På mandag veide jeg 67, så det må jo bare meldes inn her selvom jeg ikke har så lyst...

 

Tror mye alkohol og øya-festival gjorde utslaget... har veid meg senere og ser at vekten går mellom 66 og 67 hele tiden, men neste mandag må det helst være under 66... :angry:

 

Ganske flink med trening for tiden, så det håper jeg gjør susen etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...