Gå til innhold

Begynner i morgen, bli med!!


Anbefalte innlegg

kjekt me folk i nærheten :) vurdere å gå på et enten okt el jan får se. her har eg prøvd mg på hamburgerbrønå i kveld så glede mg te å testa d ud i mårå. ellers anbefale eg GR si oppskrift på knekkebrød de va kanon goe og holdt lenge på metthetsfølelsen mmm... bler spennande i mårå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei og hopp!

 

Ja, min veiedag er altså flyttet til torsdager. Etter å ha vært syk siden forrige torsdag regnet jeg ikke med noe særlig resultater i dag, og jeg hadde rett.. 74,0 viste vekta i dag, så i alle fall ikke opp da. Nå er i alle fall formen bedre så da blir det full fokus den kommende uken.

 

Truho: Det er helt normalt og SUNDT!! at man går litt opp igjen, bare det ikke blir for mye. Bare vekta går sakte men sikkert nedover har du mye større sjanse for å holde på vekta når du når målet.. :D

Jeg har hatt såå store planer om å lage knekkebrødene, men har liksom bare blitt med tanken. Tror jeg skal prøve snart..

 

Nikolinee: Spent på hvordan det går med deg? :)

 

 

Håper dere får en fin slankeuke/helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

 

joda i dag hadde jeg holdt på en uke, og resultater var ned 0,6 kg, kunne jo vert bedre men med tanke på helgas hyttetur sier jeg meg fornøyd med det :)

 

i dag har det vert mye på tapetet så har ikke hat tid til å spise så mye

 

så nå hiver jeg meg i sofaen etter minstemann er i seng med en oppskåren avokado med salt og pepper, det er så godt :) muligens litt pepsimax.. det må være lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte snikveie meg i dag for å se om det gav resultater og være flink, å det gjorde det, vekta viste 83,3, altså ned 1,1 siden torsdag, ikke verst altså :) det er klart det går fort i begynnelsen, men det gir vertfall motivasjon når det skjer noe :)

 

hatt en fin helg dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...