Gå til innhold

30 day shred - utfordring - August

Gjest frktroll

Anbefalte innlegg

Gjest frktroll

Hei.

Er det flere enn jeg som har dvd'n 30 DAY SHRED?

Fikk den i posten i dag, og tenker å begynne programmet i morgen.

Hadde vært moro om vi var flere som startet sammen, og oppmuntret hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Første dag med level 1 "gjennomført".

Må bare innrømme at jeg er i utrolig dårlig form, og ble litt redd når jeg nesten ikke klarte å henge med på oppvarmingen. Ikke alle øvelsene ble gjentatt like mange ganger som Jillian gjorde de (Takk og lov for at hun ikke var i stua mi...) men håper at ved dag 5 eller 6 så kanskje...

Startvekt level 1: 76,3

Level 1:

1: 05/08

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Dag to utført!

Var nesten verre i dag. Klarte ikke alle øvelsene like mange ganger som det er meningen at en skal i dag heller. Men med trening kommer vel fremgang?

Våknet i morges med ømme setemuskler. Det betyr vel at at jeg gjør noe riktig (halebeinet i veggen bak) Push up musklene kjennes også ja. Sliter med de øvelsene forresten. Har noen knær som skrangler, og må ha hånduk under. (Har ikke nubbesjans å ta de med strake ben he he...)

Level 1:

2: 06/08

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest frktroll

Dag tre utført!

Tror ikke det var det JM mente med 30 dager, at det skulle gå så lang tid mellom hver gang... :blink:

Hadde et uhell og "forstuet" hånda, og syntes så synd i meg selv at jeg måtte ta et dypdykk i kjøleskapet.

"Forstuelsen" var fin etter to dagen den.... men det tok litt tid å hale meg opp igjen.

Level 1:

3: 16/08

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Dag 4 utført!!!

Skal ikke skryte på meg noen eleganse i utførelsen her, men henger ihvertfall med på alle øvelsene nå.

:lol:

Level 1:

4: 18/08

5:

6:

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Dag 5 ferdig.. phu.

Plutselig ble det vanskeligere å henge med i alle øvelsene igjen. Trodde jeg hadde kommet over den kneika på dette nivået. Rart det der. Noe som er "greit" ene dagen kan plutselig bli vanskeligere neste dag. Men det går seg vel til. Iallefall går vekta seg til!!!

Hvis det er noen andre som har lyst til å henge seg på er det rikelig med plass her! :lol:

Level 1:

5: 19/08

6:

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Dag 6 gjennomført.

JM sier at en skal følge det level'et en er på så lenge en føler for det, og så gå til neste level. jeg har basert meg på 10 dager på hver level. Kanskje jeg må være på level 1 enda lenger.... ? Henger med på alle øvelsene nå, men følger Anita. (Nybegynner) Kun 4 ganger igjen før jeg har tenkt å øke progresjonen. Vi får se hva som skjer.

Level 1:

6: 20/08

7:

8:

9:

10:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette1967

Dag 7 gjennomført!

Level 1:

6: 20/08

7: 22/08

8:

9:

10:

Jeg syns du er kjempeflink!! Stå på. jeg ville ha kjørt level 1 til jeg følte det sitter bra og at du takler øvelsene. men bare du ikke blir lei da? Gjør noe annet også innimellom.

hva fører du denne her opp som forresten i trimmen? Gymnastikk eller styrketrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frktroll

Jeg syns du er kjempeflink!! Stå på. jeg ville ha kjørt level 1 til jeg følte det sitter bra og at du takler øvelsene. men bare du ikke blir lei da? Gjør noe annet også innimellom.

hva fører du denne her opp som forresten i trimmen? Gymnastikk eller styrketrening?

Hei, så hyggelig at noen titter innom! Tusen takk for oppmuntring!

Blir jeg lei? Nei ikke enda. Vel, jeg trodde først at jeg skulle gjøre det hver dag. Har tenkt etterhvert at det er noe som heter restitusjon, og er derfor ikke rigid. (På BL farmen trener de 6 (?) timer hver dag, så vet ikke om restitusjonen er så forferdelig viktig? Men dette vet jeg for lite om.) Har jo ikke gjort dette hver dag, og det er jo variasjon i øvelsene, og ingen av de varer jo så lenge (3-2-1). Tenker at jeg holder meg til opprinnelig plan, og tar 10 dager på hvert nivå. Grugleder meg allerede til level 2!

Jeg går til kiropraktor, og har ett øvelsessett fra henne også, som jeg gjør de dagene jeg ikke gjør 30 day. Da er det mer nakke/rygg/mage.

Jeg registrerte det på aerobic første gangene, på middels. (Så at det var det andre her gjorde) Men så slo det meg: Pokker heller, jeg tar i så svetten renner, og pulsen banker, så derfor registrerer jeg det på aerobic hard nå :D

Har du dvd'n selv? Har du prøvd dette? Eller andre av JMs trenings dvd'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest embla123

Blir jeg lei? Nei ikke enda. Vel, jeg trodde først at jeg skulle gjøre det hver dag. Har tenkt etterhvert at det er noe som heter restitusjon, og er derfor ikke rigid. (På BL farmen trener de 6 (?) timer hver dag, så vet ikke om restitusjonen er så forferdelig viktig? Men dette vet jeg for lite om.) Har jo ikke gjort dette hver dag, og det er jo variasjon i øvelsene, og ingen av de varer jo så lenge (3-2-1). Tenker at jeg holder meg til opprinnelig plan, og tar 10 dager på hvert nivå. Grugleder meg allerede til level 2!

Jeg går til kiropraktor, og har ett øvelsessett fra henne også, som jeg gjør de dagene jeg ikke gjør 30 day. Da er det mer nakke/rygg/mage.

Jeg registrerte det på aerobic første gangene, på middels. (Så at det var det andre her gjorde) Men så slo det meg: Pokker heller, jeg tar i så svetten renner, og pulsen banker, så derfor registrerer jeg det på aerobic hard nå :D

Jeg følger det samme som deg ja, bare jeg bruke Youtube ;) Holder på med level 1 på 4 dagen nå...Kjenner jeg har magemuskler for å si det sånn ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette1967

Heisann!!! Selvfølgelig må man oppmuntre hverandre. Jeg har flere JM dvd men har begynt med denne. Jeg fører den opp som gymnastikk og syns det er greit. Aerobic ja, hvorfor ikke. Det er hva du føler som er riktig.

Jeg har bestemt meg (for å fort fortelle om meg selv) for å gå ned 6 kg. Jeg er som du skjønner ikke så veldig stor, men litt for mye. Jeg er egentlig greit trent, men fant ut at senteret jeg gikk på hadde veldig kjedelige timer (kun zumba og en steptime). Det førte til at jeg mistet mer og mer motivasjon og kiloene krøp mer og mer på. Derfor har jeg bare meldt meg ut, kjøpt inn og fått tak i forskjellige dvd og treningsting, bl.a zumba sculpt, en dvd med Les Mills Body Pump og ikke minst masse Jillian dvd-

Jeg har trent hjemme før og vet at det fungerer helt greit for meg. Jeg må ikke gå på et senter til den tiden de har satt, jeg er like motivert hjemme som der. Håper du føler det samme :)

Jeg syns det er best å kunne variere treninga mi og ikke bare en ting, det er derfor jeg sier til deg - gjør noe annet innimellom også. Eller prøv noe nytt etter du er ferdig med 30 days nå? :) Lykke til!!!!

jeg kikker innom her og ser hva du skriver!!

Power to you!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...