Gjest engeljenta28 Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 Hei alle sammen, jeg trener på et treningssenter her jeg bor, men ikke bestandig jeg har fått betalt ved avtalegiro pga mye stress med nav siden jeg ikke jobber. Men dem som jobber for treningsstudioet altså de som ordner med faktura osv, har jeg fått nedbetalingsplan hos. men nå etter september så blir det nye kort å bruke og jeg er livredd for å spørre om nytt kort. det er en del penger som jeg skylder og det sliter virkelig på meg, men jeg holder på å gjøre opp for meg, men er livredd for at jeg ikke får trene der mer osv. håper virkelig noen har råd, jeg skjemmes og er skikkelig flau nå. det er virkelig vondt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ninjafrue Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 så fint du fikk ryddet opp og laget en avtale med dem om nedbetaling av det du skylder. du skal være stolt av det, ikke flau og redd. alle kan komme skeivt ut. så lenge du holder din del av avtalen og betaler iht planen, har de ingen grunn til å nekte deg nytt kort. du er en like viktig kunde for dem som enhver annen som trener der. så hev hodet og be om nytt kort. ingen grunn til noe annet. lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fjelljenta Skrevet August 14, 2012 Rapporter Share Skrevet August 14, 2012 så fint du fikk ryddet opp og laget en avtale med dem om nedbetaling av det du skylder. du skal være stolt av det, ikke flau og redd. alle kan komme skeivt ut. så lenge du holder din del av avtalen og betaler iht planen, har de ingen grunn til å nekte deg nytt kort. du er en like viktig kunde for dem som enhver annen som trener der. så hev hodet og be om nytt kort. ingen grunn til noe annet. lykke til. Enig med denne ninjafrue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Elin20 Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Som de andre skriver, du har ingen grunn til å skamme deg eller være flau! Du har tatt et stort skritt, du har tatt tak i det! Det står det stor respekt av å orke å ta det skrittetdu har tatt! Be om nytt kort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest engeljenta28 Skrevet August 18, 2012 Rapporter Share Skrevet August 18, 2012 Takk for svar alle sammen:) sendte melding til hun senterlederen på facebook og hun var veldig forståelsesfull:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar