Gå til innhold

Gir jernet med nytt mot!

Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest PolarErMinVenn

Har fått gått meg en god gåtur i dag. I morgen bllir det en joggetur :) ang slankeprosjektet har jeg ikke sagt det, men han har slutta å spørre meg om jeg vil ha godis når han kommer for å se film osv da :) er ikke helt der at jeg føler meg trygg nok på han til å si at jeg slanker meg..

Han er bortreist denna helga, fotballkamper i kirkenes.. Jaja, får fortsette med papirarbeidet her jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PolarErMinVenn

Bare stress den helgen her, men fikk meg en to timers 10km i kupert terreng i går da :) og var med en kompis for å ta bilder i dag, ble noen km d å, deilig å være ute hvertfall B)

Matmessig ok, en sjokolade i går, helt greit egentlig. Jeg er i modus og skal fortsette med det!

Driver å sorterer klær nå, ikke mye som passer :( orker ikke ha så mye klær i skapet som ikke passer så nå er det ganske tomt.. Har pakka bort sommerklærne i en koffert og mesteparten av det som en for smått i egene plastkasser, som IKKE skal tas frem igjen før etter jul, og bare om jeg har nådd målet mitt! Orker ikke invistere i klær nå uansett, må bare ned i vekt og cm og passe klærne mine, selv de klærne som passer får meg til å føle meg skikkelig uvel.. :/

Får bare fortsette med ryddinga her så komme meg på jobb, om jeg klarer, mulig jeg skal ta en sovetablett senere istedenfor og dra på jobb kl 6 i morgen, problemet er bare at jeg så lang dag fra før. Ikke har jeg fått lest meg opp noe som helst til jeg skal på kurs heller, og det er virkelig ikke bra!

Håper dere har hatt en bra helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj å fysj! Opp 0,4 denne uken :(

Men det er fortjent. Jeg har ikke noen god periode for tiden! Jeg føler at jeg er i et slags ventemodus... Jeg skyver alt foran meg fordi jeg må bli ferdig med enkelte prosjekter, og prosjekt slanking må vike. Ikke bra!

Kjenner meg igjen i det der med klærne mia. Det er ikke noe gøy. For ett år siden gikk jeg bare i tights og tunika. Det var de eneste klærne mine som passet, og som gjemte meg sånn høvelig... Følte meg helt forferdelig. Det var skikkelig herlig da jeg kunne bytte ut tightsen med ordentlige bukser, og gikk laaaang tid før jeg tredde på meg en tights igjen!

Det blir nok bedre etter hvert som kiloene forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Nickii da..! En ting er at det ikke prioriteres, men du må alikevel ta deg sammen! Vil ikke flytte inn på hold vekten uten deg!!!!!!!

Ikke gått så bra her heller.. Kanskje den sjokoladen var fo mye, men jeg veide mye mindre søndag enn i dag, og har bare spist knekkebrød/grovbrøg, gulerøtter og fiskegrateng mandag og tirsdag.. My jobb og endel stress da, vet jo hvordan det funker på kroppen min..

Men, jeg kom meg opp kl 06.35 i dag, var ute av døra kl 06.50, jogga 4km, bittelitt yoga (snakker bare et par min :P) og dusj osv og på jobb til 07.10. Hadde vært der tidligere om jeg ikke hadde brukt så lang tid på å lete etter brillene mine, hehe :P

Nå ska jeg videre på jobb, bare få bort hvitløks ånden, får besøk i kveld, har ikke sett han siden onsdag i forrige uke! Og jeg reiser jo bort i morgen, kommer tilbake mandag kveld.. Blir tøft vektmessig også det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

stressende liv hos oss alle,forstår jeg :unsure: er i allefall det her i gården...strever med å henge med..kvalmen jeg har slitt med er forflyttet til halsbrann,så nå er jeg booket hos legen i morgen. begynner å bli lei av å renne ned dørene der,men må man så må man <_< klarer ikke drikke en eneste kopp kaffe før det brenner,og jeg er et skikkelig kaffe-kvinnfolk!!!

apropos klær..her er det gjort to nye investeringer i går!! var på bytur,for bukser finnes ikke lenger..og det er jo i og for seg gledelig,men jeg trenger mer enn en bukse!! det som er super-duper-moro er at jeg har gått ned 2-3 buksestørrelser!!!! før kunne 48 (ja,jeg er bred midt på!!) være for trangt,men nå var det 42 jeg måtte ha!!! :D :D :D :D :D hærlig følelse!!! kjøpte de trange,to stk,så de ikke skal bli for store utover høsten :P så får vi se hvor lang tid jeg bruker på mine siste 5 kilo..som egentlig er 4,5!

i kveld blir det zumba i en time,knall trening!! dårlig med annen trim,men det får holde nå i stresshverdagen min.

lykke til med reise,mia! og med prosjekt "hold hodet over vannet",nickii!!! kjenner meg veldig godt igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia, du har rett! Jeg skal ta meg sammen!! Nå skal jeg legge bort alle unnskyldninger. Vet jo at det er bare tull! Jeg greide jo fint å gå ned i vekt i sommer til tross for en enda mer hektisk tilværelse, så jeg vet jo at det er mulig!

trønder, du har jo vært knallflink! 4,5 kg igjen, åh *misunne*!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ah! Ser en fatal skrivefeil jeg gjorde, for jeg var oppe 05.35 og ute av døra 05.50 i går!!

Hadde litt samme planer i dag, men fant ut at jeg måtte reise litt før 7, og hadde besøk i går eller natt til 01.00. Det rusker litt der å.. Jeg prøvde meg litt forsiktog på på et bar skikkelige kyss i går, men han "vegra" seg litt, eller bare tulla det bort med litt bitig o.l. Fikk meg ikke til å ta det opp, så vi får se. Snakka med barndomskompisen hans i dag, min bestevenn (som deverre har flytta) og han sa at han vegrer seg veldig for å gå inn i forhold, på generelt basis, og han har ikke hatt noen forhold tidligere, så han sa jeg bare ikke skulle presse han på noen måte. Så da skal jeg ikke det :) haster ikke med noe forhold for min del, men er bare livredd for å bli altfor såra, at jeg skal få så mye mer eller alledere har mer følelser for han enn han har for meg.. Nok om den saken.

Reisefot i dag. ting har gått greit, men det ble en pølse på flyplassen, bedre enn sjokoladen(e) jeg vurderte, men likevel ikke bra nok. Jeg er rett og slett ikke flink nok om dagen, selv om noe er jo bra.

Klarte å glemme evo-brikka mi :angry: sendt de mail og håper å få en midlertidlig kode på treningssenteret de her dagene, så jeg får trent litt skikkelig mens jeg er borte hvertfall. Ja jeg kan ta meg en joggetur, men kan ikke jogge så langt, og har ikke tid til å ta lengre (gå)turer disse dagene, så hadde virkelig regna med et par sturke og maskin øvelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

selv om vekta i går var ok,så følte jeg at den stemte ikke helt.. jeg har tømt meg,som det så fint heter,i går,og i dag viste den ytterligere ned!!! så; 75,6!!!!!!! :D :D :D :D :D helt konge å kjenne på kroppen her jeg sitter og "går inn"nybuksa mi,kjøpt på vero moda B) det er en butikk jeg har skydd i mange år...med min størrelse i klær,så... så det nytes!!!

sikkert lurt å gi han tid,ja,mia. noen gutter trenger sloooow motion :P men samtidig så må du ta vare på deg selv oppe i dette,at du ikke blir nedtrykt av å ikke vite hvilken vei det går.. men du virker så klar over det,så tenker det går veldig bra!!

dyktig på¨å trene,det er du i allefall!!

ikke for å brife,nickii,men mine 4,5-rest er plutselig blitt 3,6... :D ..men hvordan klare å stoppe,når en ser at det blir bare bedre og bedre? tror jeg har en utfordring der,er jeg redd..vil sikkert ikke gi meg før jeg har sett 60-tallet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

FLINKA!!!! :D Å gå ned 2-4 kg mer enn man "burde", gjør ingen ting, for man vil legge på seg ca et par kg igjen for at vekta skal stabilisere seg, og stabil vekt er kjo en slimring på ca et par kg det også ;) Men man skal være obs på at man kan havne i fella at man bare vil bli tynnere og tynnere. For å unngå dette så anbefaler jeg at når du har nådd det som var hovedmålet (evt minus 2 kg til) så lar du vekta stailisere seg over et par mnd, om du da enda ikke er fornøy, når du har fått strammet opp endel, ja da kan du jo vurdere på nytt om det er realistisk og sunt å bli kvitt et par kg til.

Stramme 70 kg ser MYE bedre ut en slappe 65 på samme kropp ;)

Jeg har etter tirsdagen offisielle veiing 15,4 kg igjen..

Trening ja, det er det jeg er god på, det jeg alltid har vært god på. Det er veldig godt å komme i gang, da får jeg så mye mer viljestyrke når det gjelder alt annet også, mest fordi det har så mye å si for humøret mitt at jeg fåt trent. Jeg blir rett og slett like grinene som ei kaffekjerring ;) som ikke får kaffen sin om jeg ikke får treninga mi.

Sendte en nattamld i går, litt mer nøytral enn tidligere, så med kyss men ikke hjerte ;) Fikk mld tilbake, uten kyss, men med to <3 :wub: så da fikk jeg den bekreftelsen jeg trengte og skal ikke søke mer bekreftelse på en stund, bare la han styre det litt nå, fikk litt roen etter den mld der ^_^

Fikk meg en treningsøkt i går kveld, den ble ca 50 min, halvtimen på eklipse så styrke, forskjellige puls/maveøvelser :)

I dag, 45min eklipse og 20-25 min styke på bena.

Jeg må jo klare 1,2kg ned denna uka siden det ble så lite forrige uke, om jeg skal klare målet med minst 7kg til jul!

Nickii, vi må begge skjerpe oss og ta alvoret innover oss, bare se på Trønder her, hu raser jo fra oss, det er jo ikke akseptabelt ;) Spark bak til oss begge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

hehe,takk for den,mia!! :P "trønder raser fra oss".. ikke meningen å snike i køa,da ;) det går veldig i rykk og napp,virker det som .to uker rolig på vekta,så ett rykk. men så lenge det rykker i riktig retning,så er det bare å bruke tiden.

godt med bekreftelse på kjærleiksfronten!! vi kan være veldig tuppete vi damer,og særlig lage våre egne teorier om vi ikke VET..kjenner meg godt igjen i allefall!

ingen trening på meg siden torsdag :( syk frøken i heimen,IGJEN!!! begynner å bli skikkelig lei nå!!

håper dere har en fin høstdag! nydelig vær i trøndelag...om en bare kunne fått ut å nyte den.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønder: brif i vei, du har jo fortjent det ;) Og det er jo ingen kø. Vi gjør det jo ikke dårligere selv om du gjør det bedre. Det er jo din egen innsats som gir resultater, og det er inspirerende for andre. Jeg finner det motiverende at andre får det til. Da ser jeg at det er et snev av håp for meg også!! Så begge tomlene opp fra meg ;)

mia, jeg prøver og prøver... Men å prøve er jo ikke godt nok! Å prøve er liksom sånn halvveis innsats... Nei! Nå har jeg bestemt meg for å slutte å "prøve". Nå skal jeg bare gjøre det! Å du verden så fint det skal komme til å bli!

Denne uka gikk jeg ned 0,1 kg :P Men det føles som jeg har gått opp 3-4 kg! Buksa mi er trang... :huh: Jaja, det blir ikke lenge den får være trang for å si det sånn!!!

Jeg skal bli slank!

Jeg skal bli sunn!

Jeg skal bli sprek!

Jeg skal føle meg vel!

Klar som et egg jeg nå, for max innsats! Har meldt meg på treningstime nå også, så da begynner ballen å rulle ;)

Gleeeeder meg!!

By the way, høres jo lovende ut med Kjekkasen :) Mange gutter er jo ofte redde for å forplikte seg, men snart innser han nok at han ikke kan leve uten deg ;) Lurt å gi han litt tid da, og legge seg litt bakpå, men samtidig gi han trygghet på at du er der. Det er jammen mye å forholde seg til i en sånn fase... Man kan vel bli sprø av mindre. Men samtidig vannvittig herlig da! Sommerfugler i magen... Spenningen... Rosa skyer... Hehe! Misunner deg litt det... Har vært med samme type i 11 år... Så her er ikke mye nyforelskelse lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

75,0 og det opprinnelige målet nådd!!!!! :D :D :D flyter litt for tiden,synes det er så godt å kjenne på en lettere kropp!!!

måtte bare kjapt innom,mellom sykt barn og snør-tørking ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbra trønder :D Gratulerer!! Du har virkelig vært flink!

God bedring til den lille :)

Jeg føler endelig at jeg er i gang igjen. På ordentlig... Føles utrolig bra! Så nå skal jeg snart sette meg et mål og lage meg en plan frem mot jul. Da skal jeg være godt under 60 tenker jeg! Men jeg har jo noen kg muskler som skal på også da... Så jeg kan vel ikke forvente all verden heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

På tide med en oppdatering her ja. Jeg har jo vært på kurs og diverse.. Jeg har trent varja da med unntak av lørdagen. i dag var jeg ute p jogga før jobb igjen og fikk meg ei skikkelig god økt i går. Kan egentlig skrive en hel masse her men blir bare surr det tror jeg.. Enten alt eller "ingen ting", denne gangen bør jeg gå for sist nevnte.

Opp denna uka og kunne kasta vekta i veggen eller ut av vinduet, dvs hvis den ikke kosta over 1000kr.. :P mn jg er meget godt i gang med trening og også maten egentlig. Første jentekvelden på over et år i går, vi var 6 jenter, det var pizza, brus og masse gosis!! Jeg drakk vann, tok et pizzastykke og knaska gulerøtter til den store gullmedaĺjen etter en styrkeøkt ut v en annen verden sammenm ei venninne og klarte å komme meg opp på joggetur i dag :D nå er det snart ut å gå en lite tur igjen ;) Mat i dag_ 2 brødskiver og kylling"taco" til middag, og 2 glass soyadrikke. Fornøyd med innsatsen ;) bare ikke uttellingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det på tide å starte opp igjen med frisk pust. I dag er den perfekte dagen å starte :) Første dag på jobb etter både sykemelding og ferie, ny kollega, begynner med treningen igjen pluss andre nye ting i hverfdagen ;)

Ønsker de to "gamle" hjertlig velkommen! :D Ønsker også nye velkommen, men skal være litt sær, vi liker de som er stabile på skrivefronten ;) Håper jeg og mine venner, ja jeg kaller dere det :D kan klare å motivere ikke bare hverandre men også andre som kommer innom å kikker på tråden våres slik vi har fått tilbakemelding på tidligere, det gir jo ekstra motivasjon :)

Vekten i dag var 76,0. Sluttmål er etsted mellom 59 og 62. Planen kommer snart ;)

cm kommer i morgen, glemte det faktisk i dag..

Nytt friskt pust, dette skal bli deilig og ikke minst morro :D

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

dere er i siget,damer,og det er bra!!!!

nye o,5 ned her!! B) ser ut til at zumba er ypperlig for meg! tror nok det er der jeg får kvittet meg med grumset :P i allefall,det går så det suser disse dagana,og det er vanvittig godt! må begynne å tenke på hvordan jeg skal gjøre foandringer når målet er nådd,hvor mye mer mat jeg skal spise..her skal jeg ikke gå på smellen å fyke opp i kilo!

zumba igjen i kveld,så jeg gleder meg til en skikkelig svette-time.

godt å kjenne det flyter,vet jo hvordan det er når det står i stampe,så jeg nyyyyter!!!

håper dagen blir god for dere!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ble joggings på morran, styrke etter jobb kl 7 også en times tur i kjapp gange! God treningsøkt, bra matmessig, gi opp kjørligheta..

Det var dagens update herfra.

Fortsatt storinnsats fra deg da Trønder, og så bra at du er i siget igjen du å Nickii ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

HEI,FINT OG LESE JERNET MED NYTT MOT. TRENER DU STYRKE MED VEKTER SIDEN DU BRUKER JERN ORDET:-)PRØVER FOR FØRSTE GANG og skriv ne her inne. fikk du dette brevet? jeg slanker meg i disse dager

Jeg trener en god del styrke, og endel med vekter, men ikke på den tradisjonelle måte ;) Kan ikke forklares egentlig :P navnet på tråden har heller ingen ting med det å gjøre.. God du liker det du leser her da :) Og lykke til med slankingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjennomført 2 treningsøkter denne uka. Ikke så mye, men en fin start fra å ha trent 0!! Ble kondisjonstrening, og det trengs! Her var det ikke mye kondis igjen... Det var tungt, men samtidig utrolig godt å få presset kroppen litt igjen!

Kanskje jeg slenger på en styrkeøkt i helgen :)

Vært flink med inntak og mat denne uka. Men vekta står på stedet hvil. Og det forbauser meg ikke. Tror kanskje treningen har gitt meg litt økt væskeinnhold i musklene... Men det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg har hatt 5 treningsøkter denna uka og det med fri i dag, men jeg har gått opp, og jeg har vært flink med inntaket! Ikke fult så flink med søvn, men det kommer seg!

Nå er jeg utålmodig, ikke bare ang vekta, men klærne har blitt, om mulig, enda trangere :blink:

Får bare håpe at det er ekstra mye veske i kroppen nå og at det FORT blir bedre neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

en kan miste motet av mindre,mia! særlig så flink som du er til å trene!! fortsett slik!!! B)

og nickii,du har forbedret innsatsen med 200% og det er supert!! keep up the good work,så blir det resultater å like!!

er i uggen form,vondt i hodet og bihulene og huset fullt av unger.ikke bare å legge seg nedpå da.. steker brød for den store gullmedaljen nå,for de går unna!! vekta viser som onsdag 74,5. kjempefornøyd!!

er redd for å våkne opp fra denne drømmen og finne meg selv nesten 90 kilo igjenn..og med altfor små klær..er nok bare å fortsette som jeg har gjort,for det er stooor forandring i speilet,og for første gang på lange tider liker jeg det jeg ser!! :D

ønskere dere en fin lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...