Gjest anonym87 Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Sier bare en ting: Du er råflink Linnis!! Er ikke bare enkelt å få til trening og et godt kosthold når en ikke er hjemme. Bra jobba!! Ja, løp i morgen . . . (hjelp) Kjæresten min skal heie på meg så det er jo en motivasjonsfaktor Er litt kult at jeg har klart å ta av disse kjærlighetskiloene som sneik seg på etter vi ble sammen Motiverende med denne tråden altså!! Skal sies at sofa og tv fremdeles er et betydelig tidsfordriv når vi er sammen, men vi er blitt flinkere til å ikke skeie ut hver gang. Takk skal dere ha for at dere er så motiverende!! Håper du skriver snart solskinnsbolla, vi savner deg. GOD HELG !!! -Anonym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet August 30, 2013 Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Ja, løp i morgen . . . (hjelp) Kjæresten min skal heie på meg så det er jo en motivasjonsfaktor :)/> Er litt kult at jeg har klart å ta av disse kjærlighetskiloene som sneik seg på etter vi ble sammen :lol:/> Motiverende med denne tråden altså!! Skal sies at sofa og tv fremdeles er et betydelig tidsfordriv når vi er sammen, men vi er blitt flinkere til å ikke skeie ut hver gang. Takk skal dere ha for at dere er så motiverende!! Jeg heier også, sammen med kjæresten din, selv om jeg ikke er der Og du er superflink!!! HEIA HEIA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet August 31, 2013 Rapporter Share Skrevet August 31, 2013 Åh takk!! <3 Jeg tror det hjalp for dette gikk over all forventning! Kom i mål på 47:56 Dvs. 10. plass i min klasse!! JAAA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Hei hei. Hvordan går det med dere? Håper dere har en fin uke, og at dere har tid til å stikke innom her innimellom Si i fra hvis dere har noen kjekke oppskrifter som dere vil anbefale. Alltid kjekt å prøve noe nytt! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet September 4, 2013 Rapporter Share Skrevet September 4, 2013 Hallo! Kort hilsen fra meg på morgenkvisten.... Jøss, det var fantastisk god tid!!! På en mil?? MEGAIMPONERT!!!!! GRATULERER!!!! Jeg blir strålende fornøyd om jeg klarer det på timen.... Er ikke helt tipp topp om dagen, og sliter med motivasjonen, men skal gi alt på lørdag! Ble ikke veiing i dag, så jeg rapporterer på det i morgen. Fin onsdag til dere super snupper!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet September 6, 2013 Rapporter Share Skrevet September 6, 2013 Hallo! Håper du føler deg bedre linnis, og så må du ha masse lykke til i morgen! Jeg heier på deg vet du!! Ha en GOD HELG alle sammen!! Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet September 9, 2013 Rapporter Share Skrevet September 9, 2013 Takk for gode ord anonym! Det gikk helt ok i helgen, sprang på akkurat en time, noe som er 2,35 min bedre enn i fjor Skulle gjerne vært under timen, men når en springer sammen med 5000 andre er det ikke bare lett.... Håper helgen har været fin! Ha en fin uke! Jeg har siste innspurt nå, før jeg reiser til Spania på lørdag Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet September 10, 2013 Rapporter Share Skrevet September 10, 2013 Gratulerer!!! Og så kjekt å forbedre tiden sin fra i fjor! Imponerende Her går det i jobbsøking for tida.. Blir fort litt ustrukturerte dager, og kostholdet kunne vært bedre! Men begynner i ny jobb på mandag, så da blir det nok lettere å komme inn i en god rytme Ha en fin uke du også, og kos deg masse på ferie i Spania!!! Velfortjent Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet September 12, 2013 Rapporter Share Skrevet September 12, 2013 Hvordan gikk det med vekta denne uken Anonym? Spent på hvordan det går! Her går det i hytt og pine om dagen, mye å gjøre både på jobb og privat før ferien, men nå er det bare et par timer igjen, så er det ferie!! Jeg har spist altfor mye søtt og godt i det siste, og hadde forventet en skikkelig oppgang..... MEN, 100g ned, og displayet viser fortsatt 64,noe---- HURRA!! Målet er jo fortsatt 62-63, men bare det at jeg ikke har gått opp når jeg har vært så ustrukturert gjør at jeg smiler fra øre til øre! Og så er det helt greit å stabilisere litt av og til... Håper dere får en fin uke til jeg er tilbake her fra varme strøk.... STÅ PÅ; jeg heier på deg/dere!!! Stor klem fra Linnis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Tjo hei! Håper du nyter glade feriedager Linnis! :) Her går det bra. Veide meg i dag og vekta viste 63,0. Så det er helt supert at vekta holder seg noenlunde stabil! Gleder meg til å høre fra deg/dere igjen Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet September 25, 2013 Rapporter Share Skrevet September 25, 2013 Hei! Jeg har nytt ferien til det fulle! Masse sol, bading og kos, god mat og drikke, og godteri osv.... Og heldigvis to joggeturer.... Så i dag var det ikke så ille å gå på vekten som jeg hadde fryktet, selv om det var oppgang. 65.6 viste vekten i dag. Det er helt ok etter en uke med det gode liv (Faktisk var jeg 68,5 på snikveiing på søndag, så det var nok en del vann i kroppen min!) Og så kaldt å komme hjem! Brrr..... Heldigvis er været flott, så jeg nyter høsten, men så kaldt.... 0 grader viste bilen min på turen min til jobb i dag! Det er ca 30 mindre enn forrige uke! Hvordan har det gått med deg/dere da?? (Ser nesten ut som vi er bare to igjen her inne??) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet September 26, 2013 Rapporter Share Skrevet September 26, 2013 Så herlig Både med vellykket ferie og vektresultat Her gikk jeg litt opp fra forrige uke, er nå på 64-tallet. Jeg har i det siste hatt en tendens til å skeie ut spesielt på kvelds-måltidet. Selv om jeg har spist noenlunde i hht. Roede-meny på dagen. Tror det er i sammenheng med at jeg er litt vel stressa for tida.. Så det vil jeg slutte med Satser på å være tilbake til 63,x til neste uke. Ja, er visst bare oss to her nå Linnis? Jeg stikker innom som vanlig onsdag eller torsdag, så vi fortsetter vel i den vanlige tralten vi? Ha en fortsatt fin uke! Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Vi holder koken vet du anonym! (Ehhh... vel vel.....) Med oppgang på 100g denne uken vet jeg ikke om jeg kan skryte på meg at jeg holder koken.... Jeg har hatt en utfordrende uke med banrebursdag som har vart i flere dager, med mye kaker og greier.... Og nå når det er overstått må jeg prøve å hente meg inn igjen.... Plutselig er det 2-3 kilo som skal av igjen, og det er de vanskeligste... GI MEG STYRKE!! Uff, det var nok klaging fra meg.... Hvordan har det gått med deg? Ser du 63 tallet igjen?? Gleder meg til jeg ser det igjen!!! Ha en flott onsdag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hallo! Synes du er veldig flink Linnis, vitner om selvkontroll det å ikke gå mer opp enn det når en har kake tilgjengelig! Jeg hadde sikkert gått amok, for er det en ting jeg er svak for er det (sjokolade)kake... !! Vekta mi viste 64,5. Arg. Jeg er egentlig ganske flink for tiden, men skeier fremdeles ofte ut om kvelden, føler jeg bare må ha noe. Her en kveld tok jeg meg i å spise 5-6 polarbrød (!) mens jeg så på tv. Hm. Hvor var hodet da mon tro? Jeg har funnet ut at jeg må være litt mer forberedt å ha liggende litt JA-mat lett tilgjengelig. For eksempel skrelle og kutte opp litt grønnsaker å ha klar i en bolle i kjøleskapet. Noe som metter og som samtidig er kalorifattig. Forslag? :) Ja ja, vi har målene våre i sikte begge to Linnis Skal klare dette!!! Masse lykke til med å ta gode og sunne valg til neste gang!! (Sier dette like mye til meg selv ) Klem herifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Solskinnsbolla Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 BØ! Her er en hilsen fra hu som har sviktet stort sett hele omverdenen i det siste Det å bli student igjen slo bokstavelig talt boka i huet på meg!! Jeg leser stort sett hver kveld og når jeg ellers har tid, innimellom familie, jobb og hjem. Jeg har tenkt MASSE på dere!! Men jeg har rett og slett så lite tid til overs og er litt sliten også, så jeg har ikke brukt mye tid hverken på facebook, grete roede eller internett forøvrig. Huffamei... Men jeg har vært fokusert på matinntaket, litt av det jeg lærer er jo faktisk hvordan kroppen fungerer, så jeg er kanskje faktisk enda et hakk mer opptatt av hva jeg dytter i kroppen nå. Bortsett fra at det har sklidd ut litt den siste tida, nå er jeg midt i en saftig forkjølelse. Jeg håper dere kan tilgi meg for fraværet mitt. Akkurat nå studerer jeg to fag samtidig, helse og oppvekst avsluttes med eksamen før jul, mens fotterapi holder jeg på med i tillegg og er ferdig om to år. Så det blir denne perioden før jul som blir mest hektisk. 4 eksamener som skal leses til, og mye er basert på egenstudie. Skole går jeg på både kveldstid og dagtid, varierer litt om det blir skole 2,3 eller 4 økter pr uke, også jobber jeg tre dager i uka på dagtid. Prøver å få litt frisk luft sånn ihvertfall en eller kanskje to ganger i uka, det er jo også viktig for en studerende hjerne. Også har jeg jo ei på 7 som selvfølgelig vil ha en stor bit av meg, og en samboern som vil ha meg titt og ofte. Ja dette er INGEN klage, jeg synes det er SÅ gøy å lære, men det er en omveltning i forhold til ekstra tid. Det er ikke det at det tar så mange minuttene å være sosial med dere her inne heller, det er bare at nå har det vært så mye nytt for a mor at hun har kapitulert litt. Til og med morra mi stusser over hvor lite hun hører fra meg... Jaja, jeg ville bare si det atte jeg ikke har glemt dere, og jeg har ikke tenkt å slutte å gi lyd fra meg. Jeg skal lese alle innleggene deres, men av de siste så ser jeg at dere holder koken, og jeg ble så glad når jeg så at dere begge var her. Jeg kommer snart tilbake... Stor klem fra solskinnsbolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Hei! Så kjekt å høre fra deg solskinnsbolla !!! Du har jammen hatt litt å henge fingrene i den siste tiden! Høres veldig spennende ut det du studerer, og så er det jo glimrende å få mer kunnskap om kroppens fysiologi! Vi hadde et fag som het Anatomi og fysiologi, likte det utrolig godt (selv om det var mye å pugge ). Du må ha masse lykke til med både studier og jobb framover!! Om du får tid til å ta en tur innom her innimellom, er det veldig koselig, men forstår jo såklart at andre ting må prioriteres når tiden er knapp Stå på, flinke deg!!! Ja, her går det litt sånn passe bra. Jeg vet ikke helt om jeg kan forvente den store nedgangen denne uka, vi får se Kommer til å veie meg i morgen, så rapporterer da Det er høstferie her, så vi reiser til hytta i morgen. Ha en fortsatt fin mandag! Håper dere har det bra Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Juhu! I dag viste vekta 63,8 Spent på å høre hvordan det har gått med deg linnis! Jeg kommer hjem på torsdag, så stikker sikkert innom en tur da Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Superkjekt å høre fra deg Solkinnsbolla!! Skjønner du har det travelt med alt du gjør! Men da er det ekstra kjekt at du kommer innom her å besøker oss innimellom! Stå på!!! Kjempe bra resultat på vekta anonym, stolt av deg! Jeg har veiing i morgen tidlig, og kommer med rapport da Krysser fingrene for at det er mindre enn forrige uke, da jeg føler jeg har vært sånn passe flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Oktober 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Juhu! I dag viste vekta 63,8 :D/> Spent på å høre hvordan det har gått med deg linnis! Jeg kommer hjem på torsdag, så stikker sikkert innom en tur da :)/> Klem fra meg :)/> Og kos deg på hytta!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hei igjen! Var herlig å komme seg en tur til fjells Skulle gjerne vært der lengre i finværet, men kan ikke pga. jobb.. Ble en del sjokolade, det må jeg innrømme, så nå må jeg skjerpe meg litt. Håper det gikk bra med veiingen linnis! Da gjenstår det bare å si GOD HELG!! :D Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Hei! Ville bare si lykke til i morgen!! Her går det sånn passe.... Mye hotell på meg, og da også mye god mat.... Stod heldigvis over desserten i dag, klarte å styre meg! Blir ikke veiing før på fredag, men snikveiingen i dag viste 300g opp.... Ikke så gøy, i og med at jeg hadde nesten 20TP forrige uke.... God kveld til deg!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Heihei! 300g er ikke mye opp da Linnis, men forstår skuffelsen etter DEN treningsuka!! Men du? Trening har jo en positiv effekt for helsen uansett hva vekta viser, så fantastisk bra jobba!!! Kanskje det bare er små justeringer som kan gjøre utslag i riktig retning? GR reklamerer jo at koshold betyr 80% for å gå ned i vekt, mens trening 20%.. Jeg vet ikke. Vekta mi viste 64,9... Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg er et skikkelig matvrak for tiden. Sliter sånn med å begrense meg. Så her MÅ det bare bli full skjerpings. Er motivert for ny innsats til neste veieonsdag!!!! Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2013 Liten lørdagshilsen fra meg Håper du har hatt en fin uke Linnis! Her har det gått rimelig bra, begynner å få til riktige mengder med mat igjen.. (Tror jeg, det vil jo vise seg i neste uke!!) Får bare fortsette nå i helga og holde hodet kaldt. Ellers håper jeg å få tatt en joggetur i løpet av helga. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ g o d h e l g ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anonym87 Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Tjo hei! Sneik meg på vekta i dag mårres og den viste 64,5. Det er gode greier, da beveger jeg meg i riktig retning Neste uke vil jeg prøve å nærme meg 63-tallet. Håper vekta er grei med deg Linnis, du er jo så flink!! Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Linnis78 Skrevet Oktober 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hallo!! Så bra da anonym!! Supert resultat! Vekten i går viste 65,4, og med mensen som kom dagen før er det helt ok.... HÅPER jeg klarer å holde meg unna de store mengdene sjokolade i helga, så håper jeg på nedgang til uka. Drar på jobbtur på mandag, så det blir ikke veiing før torsdag den uka heller.... Og da etter tre dager på det flotteste hotellet, så er det ikke sikkert det blir noe fint tall! Ellers har jeg prøvd noe som heter Tabata på treningssenteret her, og jeg er så STIV i dag!!! Jøje meg!! Klarer nesten ikke gå! Men det var både hardt og gøy, så det vil jeg prøve flere ganger! Håper dere får en super helg jenter!! (Hvis solskinnsbolla også er inne og leser... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå