Gjest cloetta Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 velkommen til novembertråden madraca. Bra jobbet tinap,håper du ikke er så støl idag:) Håper du blir fort frisk igjen bessa:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eplemor Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Har ikke vært på nett på noen dager, men har fått trent litt Er nå 500/2000 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 føler meg bedre av forkjølelsen nå nå får trim stå på planen noen ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eplemor Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Ikkje vært flink å oppdatere treningen her.....ligger også litt langt bak skjema.. Men har trent litt de siste dagene....så oppdatert trening blir 770/2000 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cloetta Skrevet November 26, 2012 Rapporter Share Skrevet November 26, 2012 Synes du har vært kjempeflink med treningen denne måneden eplemor:-) har bare blitt ca .400 trimmin på meg til nå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet November 27, 2012 Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 det har ikke gått bra denne måneden med trening Jeg får se om motivasjon er større på nyåret,i desember trener jeg når kan Lykke til dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cloetta Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Bessa: Ikke lett å trene i førjulsstria,men jeg skal nå lage en tråd for desember også,bare å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest eplemor Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Klarte ikke målet mitt i november...men landet på 105/2000 min Får satse på nytt i desember:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå