Gjest mann48 Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Er det flere menn som går på kurs nå, som vil dele erfaringer og trenings tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest arebakk Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Er det flere menn som går på kurs nå, som vil dele erfaringer og trenings tips ? hei hei joda er vell det ,har begynt på kurs nr 2 ilag med 6-10 jenter så er vell ikke så mange gutter som går, hehe artigt å gå på kurs med bare jenter også ,men hadde ikke gjort noe om det va noen andre gutta også dær:) har gått ned 7-8 kg og har vell igjenn ca 17 kg til målet mitt....ikke lett dette,men skal vell ikke være det,går sakte,men det går nu rette veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mann48 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 hei hei joda er vell det ,har begynt på kurs nr 2 ilag med 6-10 jenter så er vell ikke så mange gutter som går, hehe artigt å gå på kurs med bare jenter også ,men hadde ikke gjort noe om det va noen andre gutta også dær:) har gått ned 7-8 kg og har vell igjenn ca 17 kg til målet mitt....ikke lett dette,men skal vell ikke være det,går sakte,men det går nu rette veien Hei, ja er mest damer her også, er på kurs nr 2 nå, gikk en mann med meg på føste kurset, men nå er jeg alene. Gått ned nesten 14 kilo her, ny veiing i morgen, så da håper jeg at jeg runder - 14 . Trener du mye, noen forslag til gode mageøvelser ( ikke situp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå