Gå til innhold

Roede kurs menn


Gjest mann48
 Share

Anbefalte innlegg

Er det flere menn som går på kurs nå, som vil dele erfaringer og trenings tips ?

 

 

hei hei joda er vell det ,har begynt på kurs nr 2 ilag med 6-10 jenter så er vell ikke så mange gutter som går, hehe artigt å gå på kurs med bare jenter også ,men hadde ikke gjort noe om det va noen andre gutta også dær:) har gått ned 7-8 kg og har vell igjenn ca 17 kg til målet mitt....ikke lett dette,men skal vell ikke være det,går sakte,men det går nu rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei hei joda er vell det ,har begynt på kurs nr 2 ilag med 6-10 jenter så er vell ikke så mange gutter som går, hehe artigt å gå på kurs med bare jenter også ,men hadde ikke gjort noe om det va noen andre gutta også dær:) har gått ned 7-8 kg og har vell igjenn ca 17 kg til målet mitt....ikke lett dette,men skal vell ikke være det,går sakte,men det går nu rette veien :)

 

 

Hei, ja er mest damer her også, er på kurs nr 2 nå, gikk en mann med meg på føste kurset, men nå er jeg alene.

Gått ned nesten 14 kilo her, ny veiing i morgen, så da håper jeg at jeg runder - 14 .

Trener du mye, noen forslag til gode mageøvelser ( ikke situp )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...