Gå til innhold

Da er jeg klar for start :)


Gjest SuperM
 Share

Anbefalte innlegg

Det var bra at du spurte, Kriols. For jeg hadde helt glemt det, men leste det heldigvis før jeg spiste frokost i dag. Og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet. Det var selvfølgelig opp, men ikke mer enn 200g. Så det skal vel gå bra.

Men denne helgen blir en utfordring. Jeg har bursdag i morgen, så da blir det vel litt ekstra godt. Men skal prøve å begrense meg.

Nå skal jeg snart gå og trene. Hadde en veldig hard økt i går så er litt spent på hvorda det går i dag. Men får ta det som det kommer. :)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiing ja.

Har veiedag på tirsdagene og jeg gikk opp 700 gr.

Smugveide meg i dag igjen og da er de 700 grammene borte igjen.

Nå er det helga og det er en utfordring for meg.

Mye letter å spise riktig i ukedagene.

Her er det bare å skjerpe meg og finne stålvilje så jeg ikke går på en smell igjen.

 

Gratulerer med dagen i morgen SuperM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med dagen :D

 

Vel i dag var det min dag å glemme og veie meg. Jeg var så sulten når jeg våknet at jeg gikk rett til knekkebrødene. Så da får vi se hva vekten sier i morgen. Men tipper at jeg står så og si i ro. Snikveide meg tidligere i uken å da hadde jeg gått ned 300g, men vi får se om det bli det endelige resultatet.

 

Jeg har ellers gått inn for å ha gode planlagte middager 4 ganger i uken. Og jeg kjenner at det har hjulpet på søtbehovet. De dagene som består av masse grønnsaker og er godt balanserte retter, er dager hvor søtbehovet er mindre. Så skal jeg begynne med treningen nå i fra neste uke. For nå er det meste av møtevirksomheten min ferdig for denne gang.

 

Sisu1 ja jeg har også hatt slike rare resultater. Opp nesten 1kg og to dager etterpå er de borte. Det kan ha noe med veskebalansen i kroppen din å gjøre, eller hormonene. Jeg går gjerne litt opp i forbindelse med eggløsning og menstruasjon. Men de grammene forsvinner av seg selv etter et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at du spurte, Kriols. For jeg hadde helt glemt det, men leste det heldigvis før jeg spiste frokost i dag. Og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet. Det var selvfølgelig opp, men ikke mer enn 200g. Så det skal vel gå bra.

Men denne helgen blir en utfordring. Jeg har bursdag i morgen, så da blir det vel litt ekstra godt. Men skal prøve å begrense meg.

Nå skal jeg snart gå og trene. Hadde en veldig hard økt i går så er litt spent på hvorda det går i dag. Men får ta det som det kommer. :)/>

 

God helg!

 

200g er jo ikke noe å snakke om nesten. Det betyr jo bare at du har vært flink med maten og det du ellers har puttet i kroppen din :) Nå når du er igang med trening igjen vil du nok se resulater :)

 

God helg til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)/>

Jippi! jeg gikk på vekten i dag og den sier at jeg har gått ned 600g :D/>

 

Og jeg som ikke har trent i det hele tatt denne uken. Det viser vel bare hvor viktig det er å spise gode middager, med grønnsaker hver dag. For det er det eneste jeg har gjort. Innført 4 gode middager. Hjemmelaget fra bunnen. Jeg har spist litt godterier også løpet av uken, spesielt i går siden det var lørdag. Men merker at søtbehovet er blitt mye mindre etter at jeg begynte med gode middager. Tror jeg spiser mindre også etter at jeg har laget middag fra bunnen. Det virker som at matosen demper litt av sult behovet.

 

Laget forsåvidt en kjempegodt porsjonpizza i går. 1 Fullkornstortilla, 1/2 glass salsa, smårettskinke ferdig oppskjært, litt grillkrydder og chili, 1 tomat i skiver, revet ost over det hele og pizzakrydder til slutt. Inn i ovnen 150 grader til osten er smeltet og fått en fin gylden farge. Jeg brukte varmluft, for jeg lagde to stykk slik at samboeren også fikk middag :)/>

 

Ha en videre fin adventshelg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra med de 600 grammene, Kriols!

Den pizaen hørtes kjempegod ut. Jeg har et lite (luksus-) problem med at jeg bor hjemme og dermed har liten kontroll på hva som er til middag og når den er. Men mamman min er flink til å bruke mye grønnsaker, så det går stort sett greit. Men hun har også en tendens til å lage desert nesten hver dag. Og selv om de er sukkerfrie (pappa er diabetiker) så er de jo ikke kalorifrie. Men jeg kan jo ikke akkurat klage. Og jeg håper på å flytte ut over jul, så jeg får bare være litt ekstra flink med de andre måltidene fram til da.

 

Helgen ble som forventet. Mye god mat og lite trening. Men det var verdt det, for jeg hadde en veldig fin bursdagshelg. Og nå er jeg tilbake til hverdagen og treningen.

 

Håper at dere også hadde en kjempefin helg :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott kreols , er jo så deilig når det går nedover.

Takk for oppskrift på pizza, skal prøves en dag

 

 

Så bra du hadde en fin bursdagshelg helg SuperM. Og så heldig du er som kommer til ferdig middag hver dag. Du får nyte den tiden før du flytter for deg selv.

Samtidig så er det nok lettere å spise riktig når en bestemmer selv hva en lager. ;)

 

Jeg er superglad i dag. Vekta viste to kilo ned denne uken.

Forrige gang gikk jeg jo opp uten at jeg syns jeg fortjente det men det var nok vann pga pinnekjøtt som var i kroppen tenker jeg.

Var litt betutta da men nå er jeg bare forøyd igjen.

 

Så jeg fortsetter å veie maten så håper jeg på fint resultat neste uke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med to kilo Sisu1 :D Det er jo kjempebra!

 

Denne uken har ikke startet så bra for min del. Har blitt mye snop, sliter litt med søvnen for tiden som igjen går ut over matmønsteret. Det er denne mørketiden som har slått meg helt ut. Men jeg går ut fra at det ordner seg i løpet av kort tid. De første ukene er stort sett de verste.

 

Ha ei fortreffelig uke videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Så hvordan gikk det med veiingen denne uken? Jeg står helt stille. Verken opp eller ned, noe som i grunnen overrasket meg fordi det har blitt mye småspising denne uken. For ikke å snakke om alle de julekakene jeg har bakt og smakt på.

 

Men nå til uken skal treningen begynne! Den første dagen er i morgen. Så blir det ellers torsdagstrening siden det er eneste dagen jeg er ferdig på jobb før kl. 15.30 som vil si at jeg slipper å komme så alt for sent hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Godt nytt år.

 

Ramlet litt av her gitt. Ble litt for mye jul og jeg er veldig glad for at det er et år til neste gang.

Syns det var kjempetøft å holde meg unna alle de usunne godsakene.

 

Men nå er jeg igang igjen Har ikke tort å veie meg enda. Tenkte å komme inn i den gode vanen igjen før jeg går på vekta.

 

Hvordan er går det med dere andre?

Er dere her enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...