Gå til innhold

Over femti år


Gjest ent
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest SisselB

Hei ent!

Gratulerer med flott nedgang! Under 100 er en fantastisk opplevelse da. ;)

 

Det var godt å lese tråden din. :)

Ønsker deg masse lykke til videre, og ha ei riktig flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ent!

Gratulerer med flott nedgang! Under 100 er en fantastisk opplevelse da. ;)/>

 

Det var godt å lese tråden din. :)/>

Ønsker deg masse lykke til videre, og ha ei riktig flott helg!

 

Heisann SisselB! :) Takk for hyggelig hilsen og velkommen på tråden min! :) Ja, det er en fantastisk opplevelse å være under 100!! :D ..og som du vil se under her, så har det gått rette veien sist uke også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag! Vekta viste 98,9 i morges! Det er 0,6 kg ned fra sist uke. Jeg er kjempefornøyd :D - særlig siden jeg føler jeg spiser for mye og feil og ikke har den store gnisten for tiden :mellow: .

Men det hjelper på motivasjonen at pila viser den rette vien i alle fall!! :) Jeg må passe på å komme meg ut på turene mine ! :)

Ha en fin uke alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag! Vekta viste 98,9 i morges! Det er 0,6 kg ned fra sist uke. Jeg er kjempefornøyd :D/> - særlig siden jeg føler jeg spiser for mye og feil og ikke har den store gnisten for tiden :mellow:/> .

Men det hjelper på motivasjonen at pila viser den rette vien i alle fall!! :)/> Jeg må passe på å komme meg ut på turene mine ! :)/>

Ha en fin uke alle sammen! :D/>

Så bra. Gratulere med det. Alltid motiverenes med positive tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg får ikke dette til for tiden!!!! :huh:/> :(/>

 

Nei det er ikke alltid like lett. Det vet vel vi som har holdt på en stund. Det er om å gjøre å prøve å finne tilbake til motivasjonen. Uten den er det vanskelig. Det du trenger er en diett med kikkstart. Du kunne jo se litt på den jeg driver med for den gir deg det. Ihvertfall i starten. Ikke er den vanskelig å følge heller. For meg virker den bare litt kjedelig fordi jeg ikke gidder å prøve ut oppskriftene. Jeg har nå kommet over en dansk facebookside som driver med dukan. Der har jeg meldt meg inn. Ta ihvertfall en kikk på dette. Gi det en sjans.

Noe av det som jeg synes er fint med den siden er at det er folk som opplever samme problemene som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg har ikke vært her inne siden mars....!!! Det har IKKE vært lurt. :(/> Nå har jeg lagt masse på meg og må begynne på nytt... :angry:/> Jeg starter med å veie meg og love meg selv å gå tur. Mange turer hver uke. Så får vi se. Jeg har sagt det før : JEG SKAL KLARE DET! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært her inne siden mars....!!! Det har IKKE vært lurt. :(/>/> Nå har jeg lagt masse på meg og må begynne på nytt... :angry:/>/> Jeg starter med å veie meg og love meg selv å gå tur. Mange turer hver uke. Så får vi se. Jeg har sagt det før : JEG SKAL KLARE DET! :D/>/>

Jeg bør vel få med at vekta viser 106,7 kg i dag.... : :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ent

 

Hvis det er en trøst så er det bare ikke du som har gått opp igjen. Jeg har også lagt på meg mye, men KOM IGJENDette fikser vi denne gangen. Akkurat nå er jeg kjempegira.

Jeg er også med på en tråd: ned 20-30kg som heter "bestemødre på vei mot en sprekere hverdag".

 

Det er fælt når det går denne veien, men vi kan snu den engang for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ent

 

Hvis det er en trøst så er det bare ikke du som har gått opp igjen. Jeg har også lagt på meg mye, men KOM IGJENDette fikser vi denne gangen. Akkurat nå er jeg kjempegira.

Jeg er også med på en tråd: ned 20-30kg som heter "bestemødre på vei mot en sprekere hverdag".

 

Det er fælt når det går denne veien, men vi kan snu den engang for alle

 

Så bra at du er her enda, Kikk! :)/> Takk for oppmuntring! Jeg skal ta meg en tur innom "bestemødrene" ;)/> Selv er jeg ikke kjempegira enda, men føler jeg holder på å gire meg opp... :)/> Det er ingen vei utenom. Dessuten må jeg kjøpe meg noen kjoler til noen festlige anledninger i sept/oktober,- så det får være min motivasjon :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ent :)/>

 

Holder på å suge til meg inspirasjon jeg også.

I fjor sommer var jeg så stolt over meg selv - følte meg fjong og fin. Og så gikk det oppover igjen - sakte men sikkert. Startet hver uke med gode fortsetter - de holdt kanskje til onsdag :rolleyes:/>

 

Nå gjør jeg et nytt tappert forsøk - eller denne gangen er det ikke et forsøk - jeg skal ned igjen :)/>

 

Har også min egne tråd i 10-20 kg - og håper på masse inspirasjon. Skal forsøke å klare dette uten kurs - men må man så må man. Bare det at kursdagen til GR passer ikke for meg - så da må det bli nettkurs. Og vet ikke helt om det er greia for meg.

Jeg skal ta det rolig nedover - slippe litt opp på krava til meg selv - heller bruke litt lengre tid.

Men jeg skal ned disse kiloene jeg har gått opp. Har så masse flotte klær jeg handlet sist sommer - og de passer ikke i år altså :mellow:/>

 

Vi kan klare dette - fordi vi bestemmer oss for det!!

 

Lykke til fra mia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...