Gå til innhold

Råd, tips og støtte i den skumle Hold Vekten-fasen, med varig endring for oss over 40 år


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 328
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tjorven nå er jeg snart klar for HV-forumet og nå oppdager jeg dessverre for min del at du ikke er her inne lengre.

 

Gratulere med vel gjennomført mål. Fantastisk bra jobbet av deg. Hvordan går det nå når du har vært utenfor forumet en tid?

 

Jeg har noen gram igjen til mitt hovedmål på 68 kilo, mulig jeg vil ned ytterligere 1-2 kilo, eller finne ett belte å godta innen f.eks. 66-68, men vil begynne å forberede meg til HV selv om vi er i desember måned med veldig mye mat/godt utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hei,

 

Rart å lese disse ordene her ute.

 

Etter så lang tid med å holde vekten, ble jeg igjen syk i januar i år.

Ble liggende her hjemme. Orke ikke noen tingen.

Kiloene kom sakte men sikkert krypende på, igjen.

 

Og i dag veier jeg 73 kg.

Men klarte å gå ned 1,6 kg første uka, noe som motiverer veldig til å stå på og komme meg nedpå 65 kg og være fornøyd med det.

 

Mine planer for en vanskelig høst er å reise til varmere strøk og bli der til mai.

Bare innom Norge en tur i desember, reiser tilbake i januar og kommer tilbake i mai og blir til september.

GLeder meg til dette, prosjektet, også,

Men vil ned noen kilo til jeg drar :))

 

Noen ord fra ei som mislykket på å holde vekta, selv etter et år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Så kjipt at ting ikke har gått som man skulle ønske... Men, det er jo bra at du er tøff nok til å bite i det sure eplet og kommer tilbake! Ikke minst er det superbra at du griper fatt i det allerede nå og ikke venter til det har kommet enda mer på... :)

Sydenvinter høres utrolig deilig ut - det drømmer jeg om å gjøre også men inntil videre setter jobb en stopper for det. Har i mange år sagt at jeg skal bli sydenpensjonist når jeg blir stor, men det er temmelig mange år igjen til pensjonisttilværelsen enda. Så med mindre jeg finner meg en rik mann har jeg mange år å glede meg til det på! Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...