Gå til innhold

Råd, tips og støtte i den skumle Hold Vekten-fasen, med varig endring for oss over 40 år


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Ny uke, nye muligheter! Ble 2 joggeturer på meg i forrige uke og satser på 3 denne uka.

 

Det kom på noen hundre ekstra gram i helga, men jobber med å få de av igjen. Vanligvis pleier det å gå fint, før neste helg står på trappene... ;)

 

Tjorven45: jeg har nok mer eller mindre gitt opp å finne den berømte treningsgleden. Har prøvd mye forskjellig, men landet på jogging. Det er det jeg hater minst. He he! Og det jeg lettest kan komme inn i en rutine på og utholde. Så her satser vi mer på treningsrutine enn treningsglede. Høres sikkert kjipt ut, for de som elsker å trene. Men hver sin lyst! B)

 

Apropos lyst: her har godterilysten revet og slitt i meg hele siste uka - og den gir seg pokkers ikke! Så må fokusere noe innmari for tida. Har ikke sprukket så veldig, som jeg lett kunne. Har erstattet mye av suget med diverse brødmat istedet, men det blir også helt feil her. Spiser vanligvis lite brødmat og tåler det dårlig. Så må ta et lite skippertak og rett og slett å kutte ned der.

 

Og fortsette å trene, da. Og spise mer frukt. Men vanndrikking er jeg ganske ajour på.

 

Ha en fortsatt fin uke alle sammen! Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 328
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

 

Smoothie - Koseig å se se deg, så Velkommen skal du være.

Flink du er, og til og med jula klarte du å holde vekta.

Du fører ikke maten heller??

Liker dine mål.

 

Bijou - God du har funnet en form for trening du klarer å leve med.

 

Her er det ikke mye som skjer.

Influensa som bare blir værre og værre.

Men det må vel snu en dag, har hatt dette en uke nå, men fortsatt ikke bedre.

Merker jeg blir litt lei alt.

"En dag uten trening er en dag uten mening" så det er mange meningsløse dager her nå.

Men må vel ta hensyn til denne kroppen, også.

Det verste er jo at jeg ikke har smak og lukt.

Ikke godt å spise papp...

Ikke fordi jeg har gjort det da, men...

Vann eller te... smaker det samme.

Men jeg har noe mat jeg ikke er så glad i så nå prøver jeg å få spist det ;)

 

God kveld og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig godt plantet i sofaen etter en lang aktiv dag. Dro hjemmefra kl 05.50, var først på jobb, dro rett til byen for å handle gave, deretter i barnehagen for å hente minstemann. Hjem for å skifte om, rett på bursdag, deretter rett på trening og kl 20.30 er jeg endelig hjemme igjen. Da er det smøring av kveldsmat og legging av unger.

Dette er vel egentlig en ganske normal dag for meg, hver dag er ikke sånn, men ofte opptil flere dager i uka. Men jeg er fornøyd bare jeg får gjennomført treninga mi ;)

 

God bedring Tjorven, håper du snart er på bena igjen :) Gørr kjedelig når maten smaker ingenting og man ikke får rørt seg. Men du gjør nok rett i å ta det med ro, kroppen trenger energien til å hele seg selv nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Hehe, det er veldig sant Tjorven - at det er verre med kiloene man går opp mellom nyttår og jul... Ser at mange skriver om det å kunne kose seg ved spesielle anledninger, og det tenker jeg er superviktig. Det SKAL være lov å spise verdens største softis på 17. mai (når man forhåpentligvis har kommet seg inn i bunaden, og fortsatt kan puste), spise kolibriegg til påske og drikke gløgg i jula. Men jeg merket i julen i år at den kosen også blir mer med måte nå. Ikke fordi jeg "skjerpet meg", men fordi jeg rett og slett har endret litt hva jeg syns er godt etter 9 måneders fokus.

Jeg har ikke ligget på 1600 i snitt som jeg skulle de 9 månedene jeg har brukt på å gå ned, jeg har nok jevnt sett ligget over. Men jeg har spist stadig sunnere. Mindre ferdigmat, mindre andel av kaloriene har gått til snop og godteri. Jeg sliter fremdeles med å fylle kvoten med grønnsaker, men jeg er på vei i riktig retning. Denne uken har jeg bare hjemmelagde middager, fra bunnen av. Det smaker så uendelig mye bedre enn maten jeg spiste (og serverte familien) tidligere, og det gjør at jeg ikke snoper så mye heller. Blir mer opptatt av maten og råvarene og smakene enn det evige sukkerjaget.

Joa - så har jeg godt med sukkerjag også innimellom. Det står en boks after eight fra jula i skapet og skriker på meg, men den SKAL vente til lørdag :-)

 

Du er flink Tjorven, som danser av deg kaloriene med en gang etter inntak (alternativt går dem av FØR inntak). Det er en lur måte å gjøre det på, og det å bruke så mye tid på dans og være så aktiv som du er gjør jo at du kan spise mer av alt som er godt uten å legge på deg også.

Nå må du bare bli frisk igjen. Noe av det som kjennetegner influensaen er jo at den varer en stund. Kose deg og forsøke å hvile godt når du først ligger der da - kroppen har sikkert ikke vondt av en restitusjonspause med det tempoet du har holdt en god stund nå :)

 

Godt nytt år Smoothie! Høres deilig ut å kunne trene før jobb, Smoothie. Og tenk å starte dagen med god samvittighet også! Jeg trener gjerne sent jeg - ofte ikke før 21-23 på kvelden. Eneste gangen jeg har tid, og TVen er det enkleste å kutte ut av alt som skjer. Skulle GJERNE gjort som deg. Flink du har vært som bare er bittelitt over ønskevekten din etter jul også. Her er det over 3 kilo ned til maxvekt i "HV-sonen", men det går seg nok til på litt lenger sikt. Skjønner GODT at du er lei av registrering osv. Det er virkelig jeg også. Tok en pause før/under/etter jul (med ikke så gode resultater må jeg nok si....). Men nå syns jeg det er litt moro igjen, sikkert fordi jeg skal ned igjen. Men gleder meg til å komme i ekte HV-modus altså!

 

Bijou - høres kjipt ut å trene bare på viljen. Det er tungt nok å komme seg over dørstokken for meg som ELSKER å trene, kan ikke se for meg hvordan det er om det er noe man bare gjør fordi man må. For meg er treningen pausen i hverdagen - tid bare for meg selv, "ego-tid" som bare går til pleie av egen kropp og eget sinn, med min egen musikk på bånn guffe i øretelefonene, fullt fokus og telefonen parkert et sted jeg ikke er :P . Og jeg LIKER å ha litt vondt B)

Men å jogge er det enkelt å få rutine på, det er (nesten) gratis, og veldig god trening for vektregulering, så sånn sett er det et godt valg. Nå husker jeg ikke hvor gammel du er, men siden du er i denne tråden, har du ihvertfall rundet.... 35...? Så jeg må få komme med mitt mantra (som noen av de andre her inne kjenner fra andre tråder) - HUSK styrketrening! Vi damer mister muskulatur i rasende tempo om vi ikke motarbeider tapet bevisst, etter å ha rundet vår alder. Muskeltap=lavere forbrenning=spise mindre eller legge på seg. Pluss vondter her og der og overalt pga for lite styrke til hverdagstingene.

Nuvel - dagens preken.

 

Snupsipups - din hverdag høres omtrent ut som min. Bortsett fra at hos oss er det mannen som trener før leggetid, og meg som trener etterpå, så mine økter starter gjerne ikke før 2030/21. Fordelen er jo at det ikke er kø på apparatene på helsestudioet. Og jeg er så heldig å ha et helsestudio hvor jeg kan komme og gå frem til kl 23 hver dag, også i helgene (ubetjent).

 

Jeg syns jeg har kommet godt i gang med fokuset igjen nå, til tross for at jeg ligger noe over de planlagte 1600 kcal per dag. Har en periode lagt inn gåtur i lunsjen også, for å forbrenne litt ekstra, så jeg marsjerer rundt i Oslos gater 20 minutter midt på dagen. Godt med dagslys også! Og det er i tillegg til vanlig trening da.

 

Ønsker dere en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Takk skal dere ha.

Tok meg en tur til legen i dag. Har så vondt i bringa og klarer ikke hoste opp det som skal opp.

Det viser seg at jeg har øre- hals og lungebetennelse, med vann i mellomøre, så da fikk jeg svar på hva det var. Så nå blir det vel magetrøbbel pga pensilin ;)

Håper jeg alt til helga er på dansegulvet, litt, i hvertfall

Men om en uke er jeg bedre, da i hvertfall. Håper bare smak og lukt er tilbake, veldig snart. I dag fikk jeg se 63 tallet på vekta, men det er slettes ikke offentlig ;)Men moro å ha sett da...

 

Snupsipups - Du verden for en dag da. Ute av døra før kl.6 og førstes kl. 21.30 har det roet seg. Ja, du, også, Cecilie. Tøffe dager dere har, med småunger i "voksen" alder.

Jeg fikk min sønn da jeg var 20 år, men var alene med han fra jeg var 25 år, så kjenner meg igjen. Men jeg bodde heldigvis tett ved der jeg jobber, så det var bare å gå ned på 10 min, og jeg var jo ung. Så da jeg var 38 år var min sønn 18 og jeg var ferdig. Mens dere har mange år, igjen, med stress og mas. Men nyt det, for tiden går fort og plutselig flytter de ut :)

 

Ja, alt med måte, så er alt lov. En må ikke spise hele boksen med is, eller hele posen med chips eller sjokolade. Men litt nå og litt da. Bare jeg får en smak i ny og ne klarer jeg meg bra. Men jeg er ingen sjokoladeelsker, tåler ikke magen sjokolade så godt. Så jeg er vel heldig. Men synes det er godt med en bit innimellom.

Men jeg spiser etter diagrammet her ute, alt for mye frukt, for det elsker jeg. mango, pærer, appelsiner, klementiner, druer, sharron osv. Herlig, så kan ikke kjøpe inn for mye, for da blir det en av hver om dagen og det blir fort veldig mye.

Grønnsaker blir det omtrent en kilo om dagen, også. Men her kan jeg heldigvis fråtse. Magen tåler alt. Men får utslett i munn av noen varianter.

 

Dere må ha en fin kveld og flott torsdag, snart helg, igjen... du verden som tiden går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da Tjorven, det var jo mye på en gang. Håper penicillinet gjør deg fort frisk igjen. Prøv å drikk Biola mens du bruker penicillin, det bruker å hjelpe på magen.

Rart å tenke på at jeg kunne ha hatt barn på 18 år ja, nesten voksen. Isteden er minstemann på 4 år.... Men jeg er glad det ble som det ble. Da jeg var 20 år var jeg sammen med helt feil mann, så tror jeg kan prise meg lykkelig for at det ikke ble noe barn ut av det forholdet. ;) Og så er det jo veldig kos med småunger da, selv om det er en del stress. :)

 

Jeg er virkelig imponert over frukt og grønnsaks spisinga di. En kilo grønnsaker om dagen, jøss.... Har nok en del å hente der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Lov å klage litt eller? Det går så siiiiiinsyyyyyyykt tregt med registreringen her for tiden at jeg er nær ved å droppe det noen dager. Andre som sliter? I dag oppdateres maten men ikke summene i høyrekolonnen (før jeg trykker refresh på hele siden, og det tar lang tid). Jaja, får iallefall logget inn, det fikk jeg ikke til i går. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen ;)

 

Best å ta alt på en gang, så er jeg ferdig med det :)

Jeg er bare så mye bedre i dag.

Fortsatt feber men ikke så vondt.

Pensilin virker med en gang, vist det virker.

Maten smaker igjen så det ble Thai salat på Opus - nam nam.

 

Vært en liten tur på kjøpesenter med ei venninne i dag. Men fant ikke noe av interesse.

Har bestemt at jeg bare skal kjøpe det jeg trenger i år. Ikke alt det andre, som jeg bare må kjøpe fordi det er så billig ;)

Spent på å lenge dette går.

Så på skidress idag, min er 15 år gammel, så hadde vært moro med en sånn flott som finnes idag. Men vindtett og varmforet inni.

 

Jeg burde vel heller ikke ha lagd barn med han jeg var sammen med dag jeg var 20 år heller. Ble jo separert da jeg var 25 år, og da hadde vi vært sammen i 10 år... så...

Ja, ja. Glad jeg fikk min sønn da, ellers hadde jeg ikke hatt noen.

 

Jeg knasker gulrøtter, herlig, så jeg er gylden i huden hele året :) Kinakål-blad over hele brødskiva og knekkebrød. Kålrot er herlig å knaske på. Til middag har jeg 500 g grønnsaker. Så det går unna :)

 

Jeg starter dagen med en appelsin, for da får jeg igang forbrenninga og magen. Det er jo fort 250 g. Halvt Eple og pære i løpet av dagen. Så det blir fort 500 g eller mer.

 

God kveld videre og håper det blir lettere å registrer når dere gjør som meg.

Flott fredag og helg til dere alle sammen.

 

Bijou - du har vel veiedag i morgen?? Håper det blir bra.

 

Slippe - Håper du ikke er blitt borte?? Ser du har eget forum på HV så kanskje det er nok for deg. Men vi vil gjerne har deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ser at registrering fortsatt må oppdateres.

Så da er det kanskje kommet for å bli.

Men det er raskere og finne det jeg skal ha nå, synes jeg .

og så fører jeg på alt som skal være med og oppdaterer,

dermed går det fortere enn før.

Men det virker jo litt rart at det skal bli sånn får alltid, men...

 

Ikke får jeg gått direkte fra varsling på mailen til innlegget i forum heller.

Enten får jeg beskjed om Trojansk hest eller så havnet jeg på helt annen side - skummelt.

Men det er ikke med alle.

Sliter dere med det, også??

 

God fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda, da var det offisiell veiedag her...!

 

Vekta viste 62,5 kg idag. Det er ned 400 gram fra forrige fredag. Skulle gjerne sett at det var litt mer, men heller litt ned enn ingenting ned! ;)

 

Mål til neste fredag er å komme meg av 62 og ned til 61. Selv om det så blir 61,9.

 

Blir ukas tredje joggetur ikveld. Kanskje jeg får skvist inn en fjerde i helga også...? Vi får se. God helg alle sammen! :)

 

(P.S. Ingen tekniske problemer her hos meg, men så registrerer jeg ikke mat heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilie1

Gratulerer med fin nedgang Bijou :-)

Håper å følge i dine fotspor på mandag!

 

Ser nå at høyrekolonnen har fått egne oppdateringsknapper, så da er det nok en endring for at ting skal gå raskere, som du sier Tjorven.

Når det gjelder varsling på forumet, har jeg ikke satt opp mail på dette, så jeg kjenner ikke til noen problemer der.

 

God helg damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerer heller ikke mat, så jeg har heller ikke merket noe til problemer med sidene. Har heller ikke epost varsel, går inn på sidene manuelt hver dag. Tenker forresten å begynne å registrere mat igjen når jeg starter hold vekten for fult, da må jeg jo på nytt lære meg hva jeg kan spise i løpet av en dag. 1600 kcal kostholdet kan jeg ut og inn, og har ikke registrert på lenge. Men 2000-2200 kcal er jo helt nytt for meg, så jeg trenger nok en del veiledning når jeg skal begynne med det.

 

Har vært ute på en deilig joggetur i dag. Lenge siden forrige løpetur ute, så jeg var litt spent på hvordan det skulle gå. Var litt redd for at "joggekondisen" hadde blitt dårligere siden jeg har trent andre ting de siste ukene. Men jeg hadde ingenting å frykte. Kroppen var helt med på laget, og det ble en mil på ca en time. Riktig deilig var det. Håper det holder seg isfritt en stund til så det kan bli flere turer på meg fremover :)

 

Har forresten et mål å begrense handlingen av klær fremover jeg også. Skal prøve å ikke handle noe før til sommern. Tror det kan bli hardt, men slett ikke umulig. Det har tatt litt av nå i januar og jeg har handlet meg masse nytt treningstøy. Men helt ærlig så trengte jeg det da, det gamle er rimelig velbrukt. Og det nye skal slippe å ligge i skapet å støve ned det også, har store planer om å bruke det mye ;)

 

Riktig god helg til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bijou - Gratulere med fin vektnedgang.

Godt gjort å ha så fin oversikt over inntak når du ikke skriver ned hva du spiser.

Men en dag skal jeg klare det, også ;)

 

Snupsipups - Flink du er som jogger så langt om gangen. Fin tid du har på mila di, også.

Her er noen brodder som er veldig fine både til jogging og gåing;

 

http://www.xxl.no/Root/Sko/Skotilbeh%C3%B8r/Brodder-og-pigger/Pro-Brodder-/p/1058432_2_Style

 

Du har det kanskje ikke så kaldt der du bor som herover??

På Østlandet. Over -10 så er det vel ikke bra for lungene å jogge??

 

Ja, da prøver vi å bruke noe av det vi har av klær fremover til sommeren, i hvertfall. Moro med noen nye topper da :) og kanskje noen buker som sitter mer etter...

 

Skal ha ny skidress men utover det så får det gamle gå. Kjøpte nye Adidas taihts rett før jul, for de jeg har begynner å bli litt romslige, når en jogger går de oppover nedover låret og da blir jeg sår...

 

Rolig helg på meg. Prøvde meg ut en liten tur i dag, men lungene syntes det var alt for kaldt. Så får bare ta tiden til hjelp.

 

God kveld og flott søndag til dere.

 

Eva - savner deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven45: De der joggebroddene er akkurat slike som jeg bruker! Yaktrax. :) Fikk de ifjor vinter.

 

"Ekstremt slitesterk gummi" ser jeg de reklamerer for, men mine røyk et par steder ganske fort, på de aller tynneste gummistrengene. Så ikke helt enig der. Men går fortsatt fint an å jogge med de likevel. Sitter godt på foten og griper veldig bra på glatta, så det blir nok til at jeg går for samme merke igjen når jeg skal skifte til nye. Får først se hvor lenge de jeg har nå varer denne sesongen.

 

Ble joggetur nr. 3 på meg igår kveld og klarte dermed målet for denne uka. Men tror det blir endel kalorier ikveld, så har allerede bestemt meg for en 4. joggetur imorgen søndag! ;)

 

Fortsatt god lørdagskveld!

 

P.S. Apropos jogging i minusgrader. Jeg tror det er minus 15 som er anbefalt grense. Under det bør du la være. Eller ta det veldig rolig og dekke til munn og nese. Jeg jogget ved minus 13 i desember en gang og synes det gikk greit, så lenge jeg holdt moderat tempo og ikke spurtet avgårde. Outfit'en nå om vinteren er ikke så mye å skryte av. Med superundertøy innerst og en umoderne gammel vindtett overtrekksdress over. Og skjerf og lue (lue er viktig!) og hansker. Ser vel ut som en dass, men holder meg god og varm og ventilert underveis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat vært å kjøpt meg joggebrodder, men takk for tips. :) De jeg kjøpte er av en annen type, og jeg aner ikke hvordan de fungerer. Er de dårlige får jeg prøve å kjøpe dem som dere anbefaler ;)

 

Men håper jo egentlig at det holder seg isfritt allikevel da. Har aldri jogget på is før, og kjenner jeg kvier meg bare ved tanken. Men nå med nye brodder bør jeg vel prøve neste gang holka kommer. Utetrening er så mye bedre enn å trene inne i det klamme treningsstudioet. ;)

 

Det er heldigvis ikke så kaldt her, bare -5, og det er jo fint å jogge i. Satser på at det blir en ny joggetur i morgen.

 

Håper du finner deg en riktig flott skidress, Tjorven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener sekstito, har vært der utrolig mange ganger selv. Ikke så lett å finne igjen motivasjonen når den først er borte, men en dag er den der bare. Håper det ikke blir så lenge til du finner den igjen :)

 

Nå har jeg akkurat vært ute på joggetur igjen. - 9 grader i dag, men det gikk utrolig bra det også. Kjempe fint vær her i Trøndelag, så det ble en deilig tur. Nå skal jeg bare kose meg med familien resten av dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere flinke damer! Er litt lei av hele opplegget for tiden, må ta en pause og samle litt motivasjon igjen! Er innom og følger med på dere. Men hører egentlig ikke til helt på HV ennå tror jeg. Titter innom og kommer igjen når det lir litt utpå!

 

Ja, jeg skjønner deg godt.

Jeg ser av mine to år med "Slanking" at jeg har gått ned i periode.

Hele fjor vinter holdt jeg vekta og så tok jeg et skippertak igjen fra juni og uti august.

Siden da har jeg igjen holdt vekta.

Da spiser en mer og unner seg mer av godene.

Så jeg holder nok denne vekta til utpå våren, så tar jeg kanskje av ett par kilo da.

Orker ikke stresse med dem nå.

Målet var 64,5 kg og jeg er litt der, litt over og litt under.

Ingen stress med noe 100 gram lengre.

 

Får se når jeg blir frisk og begynner å trene igjen, om jeg går ned litt, eller om jeg da spiser mer.

 

Ønsker deg lykke til, Eva og håper ikke du går oppover, igjen.

Håper ikke du er så lei at du lar det flyte med alt??

 

Kjedelig med denne jojo-vekta...

Kroppen venner seg aldri til noen vekt da...

 

Håper å høre fra deg innimellom.

Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå har jeg akkurat vært ute på joggetur igjen. - 9 grader i dag, men det gikk utrolig bra det også. Kjempe fint vær her i Trøndelag, så det ble en deilig tur. Nå skal jeg bare kose meg med familien resten av dagen. :)/>

 

Flink du er.

kjenner jeg blir rastløs, skulle vært ute å trent litt.

Eller bare gått en tur.

Men her har det vært oppunder 20 kalde mest i hele dag.

Og med feber er det vel ikke så lurt å drive ute.

Må ut i morgen, så håper bil vil da. Orker ikke gå i denne kulda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Summen av denne uka, er ikke mye å summere ;)

 

Nesten 2000 kcal i snitt om dagen...

Hadde ett kikk på fredag, og da smakte det godt med Chilinøtter, lakris og litt sjokolade, også...

Det blir fort mange kcal.

Men vekta er grei så da får det være.

 

Jeg er lei av å være syk.

I helga var det MjøsRocken, dansehelg.

Og jeg kom meg ikke dit pga sykdom, som aldri slipper taket.

Bedre noen dager og så tar det seg opp, igjen...

 

Jaja, det var litt syting herfra.

 

Spent på deres vekt i morgen.

Lykke til.

 

God kveld og flott mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, går ikke mer opp- der passer jeg meg. Men kjenner at en må ta litt pause, og la det være litt der det landa etter jul.

Tar det litt med ro, er igrunnen mye annet som er viktig nå, omlegging på jobben, blir pensjonist i år..., litt å ordne med da, skjønt skal beholde min jobb.

Titter innom, tenker på deg og, vi har jo hatt " følge " en god stund! Flott at du har oppnådd ditt mål, og kan stabilisere, det står respekt av sånt!

Kommer nok etter utover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Snipsipups - Gratulere med flott vektnedgang.

200 gram i ditt tempo er fort gjort.

Flink du har vært.

Men det er like greit og ta det fort, for så å kunne unne seg litt mer, igjen.

 

 

Eva - du kunne jo være med her, ettersom du skal holde vekten en periode :)

Jeg tar det, også, litt mer med ro etter jule og holder vekten, selv om jeg har lyst til å gå ned 2-3 kg. Men skal vente til våren, tror jeg.

 

Ja, jeg håper formen er bedre snart. I dag fikk jeg pakket ned jula og var så sliten etterpå. Og med nesten -20 grader ute, har jeg ikke noe å gjøre det ute ;) trene med lungebetennelse, i 20 kalde er nok ikke det lureste jeg gjør.

 

Her ble vekta 65,2 i går, det er 200 gram mer enn forrige uke.

Det er helt okei.

Selv om jeg var nede på 64,2 kg før helga.

Men syntes litt synd på meg selv i helga, fordi jeg ikke fikk vært på dans.

Så spiste litt godteri på fredag og det ble litt mer mat enn jeg skulle hatt etter bevegelsen, Men nå lea jeg meg litt i går, ned med jula i dag, i morgen må jeg gå eller vasse 15 meter i oppover bake, kanskje bratt, også, med masse snø og tunge bokser, 4 ganger blir det :)

 

Dere får ha en fin kveld.

 

Cecilie- går bra med deg??

Lov å holde vekten en periode, også.

 

Flott onsdag til dere alle og håper dere ikke fryser inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her humper det og går, med meg.

 

Gikk minimalt opp i helga og var superstolt av det. Men så gikk jeg på en skikkelig sjokoladesmell nå i uka og har hivd innpå. Noe som resulterer i frenetisk jogging. He he!

 

Så må nok revurdere ukesmålet mitt, som var å komme ned på 61-tallet. Er sjeleglad hvis jeg er noenlunde stabil på vekta til fredag. Altså rundt 62,5 kg. Det får gå denne uka. Så satser jeg heller på å krabbe ytterligere ned neste uke istedet.

 

Er tørt og kaldt her nå, ganske stabilt, så joggeværet er slik sett helt ypperlig.

 

Grattis til alle som har klart å gå ned! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...