Gå til innhold

"Sammen igjen" 2013 :)


Maximor
 Share

Anbefalte innlegg

God kveld

 

3.veiing på kurset viste en nedgang på 0,2 kg. Var ikke superfornøyd med alt i alt så har jeg gått ned 2,6kg siden nyttår så totalt sett er jeg fornøyd.

 

Er kommet godt i gang med treningen, og matmessig er jeg ganske flink. Har begynt å veie maten mer enn jeg har gjort, og det dukker opp noen overraskelser kan man si ;) Jeg skal være på meny 3 - men jeg sliter litt med å få i meg nok på dagtid. Blir liksom veldig nye på kvelden når treningen er unnagjort.

 

Ikke helt bra det, men får jobbe med å bli flinkere til å fordele kaloriene bedre på dagtid enn det jeg har gjort til nå.

 

Hemulen supert resultat - vi trenger positive resultater når vi føler at vi har vært flinke. Var meget imponert over skituren din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du fornøyd med Gullklubben Hemulen?

Har vurdert det litt selv, men sliter litt med motivasjonen for tiden, så vet ikke helt om jeg er klar for å notere alt (selv om jeg burde)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fornøyd med Gullklubben Hemulen?

Har vurdert det litt selv, men sliter litt med motivasjonen for tiden, så vet ikke helt om jeg er klar for å notere alt (selv om jeg burde)

 

Fornøyd er jeg, men er litt kjedelig å notere ned alt da. Men det som motiverer er kostholdscore som viser at kostholdet har vært bra eller ikke så bra. Både når det gjelder fordeling av karbo, protein og fett. og selvfølgelig kcal. Alt over 7 er bra og jeg ligger på rundt 9 (10 er høyest). Jeg kopierer som regel frokost, lunsj, mellommåltid og kvelds. da sparer jeg en del registrering, bare endrer noe av det. Jeg bruker dette som "mitt kurs" og mye rimeligere. Kommer nok til å fornye en periode når den nå går ut i feb. Jeg må ha "noen" som "passer" på meg så da er dette et godt alternativ ;) Kan anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rolleyes.gif har vært litt mye denne uken, med sykdom i familien så har ikke fått vært her inne.. gratulerer Heidi så flink du er biggrin.gif jeg gikk på vekta nå på morgenen der var det ikke ett gram ned, men har heller ikke fått trent noe særlig denne uken.. så det er vel ikke så rart..

flinke er dere ihvertfallrolleyes.gif ha en fin dag og helg alle sammen.

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en skitur idag også :) 13,2 km og 1121 kcal away :D. Blir spennende på tirsdag og veietid. Har vært utrolig flink med føring og kosthold. Selv med en festaften på fredag klarte jeg meg uten de store utskeielsene ;) Nå tid til litt planlegging av uka både med måltider og trening :)

 

Hilsen fra Heidi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: Opp 0,8 :angry: Egentlig skjønner jeg ingen ting. Spiser ikke godis i helgene, har fulgt meny 3 på 1900 kcal. Men nå har jeg endret til 1600 så får vi se hvordan det går ;) Forsøker en liten periode til før jeg kutter ut alt som har med ned i vekt å gjøre :angry:

 

Regner med at det har gått bra med dere andre :)

 

Hilsen fra frustrert Heidi :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemulen - er du sikker på at du spiser nok?

 

Jeg har tenkt det samme som deg tidligere. Dårlig resultat - ja da reduserer vi kalori inntlaket. Jeg fikk imidlertid motsatt beskjed fra min kursleder at jeg måtte spise mer!!!! Ja - forstå det den som vil... Mange andre trenoholikere på kurset har fått beskjed om å øke enda mer enn meg- altså SPIS NOK

 

Ut fra det du skriver kan det også virke som om du trener ganske mye..

 

Skjønner godt at du er frustert, men hang in there - så tenker jeg at resultatene snart kommer.

 

Bare et lite tips på veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen rolleyes.gif endelig har vekta rørt seg litt her, 1 kg ned siste uken, veldig fornøyd..men det var på tide også, synes den bare har gått gal vei.. så da er det bare og stå på videretongue.gif

kom igjen heidi, du skal se at det løsner snart, du er jo veldig flinkrolleyes.gifog som monken skriver, kanskje du spiser for lite, tror det er problemet mitt.. ser jo ut som du trener en god del. jeg har satt opp til 1900 om dagen, og har gjort det siste uken. er nok det som har hjulpet her. så vi står på videre, kom igjen jenter smile.gif

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for kjempeflott motivasjon Monken og Synøve, slikt hjelper :) Jeg har ligget på 1900 kcal og et snitt på ca 10 trimpoeng i uka. Igår regnet jeg igjen ut og det ble det samme = 1900 kcal. Har også hatt kostholdscore på mellom 9 og 10. Men bør jeg øke litt til da kanskje? Til ca 2000/2100??? Hva tror dere? Har regnet ut både på Iform.nu og VG vektklubb en gang, når jeg var medlem der og da havnet jeg på ca 2200 (så vidt jeg husker, skal sjekke Iform igjen litt senere ikveld). Så da er det jo en liten forskjell. Eller kanskje jeg bare skal spise litt mer de dagene jeg trener og litt mindre de dagene jeg tar "fri" ??

 

Vel, får ikke gi opp enda da :P

 

Klem fra Heidi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen vel i havn. Har klart meg bra denne helgen, og i dag har jeg sanket 6TP!!

 

Dobbeltime på senteret og en rask spasertur på kvelden. Trenger litt gåtrening (LES cardio), ikke bare full guff på sal og sykkel ;)/>

 

Matmessig har jeg kost meg. I går laget vi hjemmelaget hamburger ala GR, og den var velidg god. Ble to burgere, men holdt meg til ett brød. Ungene og mannen var og fornøyd med resultatet, og da er jo allting bra.. Hadde til og med noen kalorier igjen til kvelden til å kose meg med litt nøtter. Jeg er svært svak for det salte..

 

I dag laget vi kylligfilet med masse deilige grønnsaker, løk, champignon, paprika, brokkoli, gulrot og mandelpoteter skjært i båter i ovenen på bittelitt olje. Var nok med varierende hell det da, skall på potetene ble ikke tatt spesielt godt imot av mine søte små... Desserten derimot var det ingen som hadde noe å si på. Hadde kjøpt yoghurtis m/sjokolade, men laget deilig jordbærsorbet ved siden av. En boks med jordbær, litt blåbær og litt appelsinjuice. Det var veldig godt. hadde egentlig klarte meg med sorbeten m/litt vaniljekesam. - og jeg som ELSKER is..

 

Er spent på veiing på kurset i morgen. Føler jeg har vært flink i uken som har gått, men med resultetet på 1,6kg ned fra forrige uke har jeg ikke altfor store forhåpninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for kjempeflott motivasjon Monken og Synøve, slikt hjelper :)/>/> Jeg har ligget på 1900 kcal og et snitt på ca 10 trimpoeng i uka. Igår regnet jeg igjen ut og det ble det samme = 1900 kcal. Har også hatt kostholdscore på mellom 9 og 10. Men bør jeg øke litt til da kanskje? Til ca 2000/2100??? Hva tror dere? Har regnet ut både på Iform.nu og VG vektklubb en gang, når jeg var medlem der og da havnet jeg på ca 2200 (så vidt jeg husker, skal sjekke Iform igjen litt senere ikveld). Så da er det jo en liten forskjell. Eller kanskje jeg bare skal spise litt mer de dagene jeg trener og litt mindre de dagene jeg tar "fri" ??

 

Vel, får ikke gi opp enda da :P/>/>

 

Klem fra Heidi ;)/>/>

 

 

Ut fra min kropp og analyse - jeg har ca 20kg for mye, så skal jeg ha 1900kcal om jeg trener 11TP pr uke eller mer. Om jeg har 10TP så må jeg ned i 1600kcal. Om du har gullmedlemsskap skal du kunne regne dette ut på profilen din, mener iallefall der det er - ialle fall der du finner ut/legger inn valgt meny.

 

Masse lykke til Heidi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rolleyes.gif Vekta hadde bare så vidt rørt seg den siste uken 0,1 - .. Ikke mye, men tror det har med helgen og gjøre..litt for mye god mat unsure.gif Men er godt igang med trening 2-3 ganger på treningssenteret og jeg er flink til å gå tur nesten hver dag rolleyes.gifSå da er det vel bare å fortsette da, vi står på videre jentersmile.gifKlem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hallo hallo

 

Jeg er her fortsatt, men det har vært ganske stille her inne for tiden. Jeg er selv inne i kurs nr 2 av 3 før sommeren. Denne gangen har jeg bestemt meg for at jeg skal holde på til jeg er i mål. Erfaringene mine de siste årene er at jeg holder ut en stund, så er det tilbake til gamle uvaner.

 

På første kurset klarte jeg å gå ned 5,1kg. Ikke noe jippi resultat, men det går rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rolleyes.gif ja samme med meg dry.gif nå er det bare å holde på til man er i mål smile.gif Går du nettkurs?

 

Nei - jeg går på maxi kurs. Trenger å faktisk treffe noen for å holde fokusen på plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en oppgang i forrige uke på 300g hadde jeg en nedgang på 1kg i går.

 

Sliter litt med avholdet av snop i helgene, men hiver ikke innpå som jeg har gjort tidligere.

Er godt i gang med trening og flink vedr kosthold ellers i uken. Nå står påsken for tur, og det er 3uker til neste gang jeg skal på gr vekten.

 

Kjenner at det er litt skummelt, men håper å få til noen gode turer og at jeg ikke stuper for langt ned i godteskålen i påskeferien. Er lov å kose seg, så stikkordet må nok bli måtehold ;)

 

Trasig med stillstand, men det var ialle fall ikke opp.

 

Ser at det er mange som sliter med motivasjonen for tiden... Vi trenger nok å prøve å fokusere på at vi har lyst å endre livsstilen vår. Kanskjeg jeg og dere andre klarer lettere å finne frem nytt gir som følge av det ?

 

Ønsker deg en fin uke - her skinner solen :) Er kaldt - iskaldt, men det er SOL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang monkensmile.gifså flink du har værtsmile.gif ja vi får prøve å hjelpe hverandre sångodt vi kan, så vi klarer og holde motivasjonen oppetongue.gif høres ut som vi har samme problem i helgene, denne godteskålaangry.gif men litt må vi kose oss.. Her blir det hjemme påske i år og mange lange turer.Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...