Gå til innhold
Gjest nueva vida

Evig slanker, blir evig slank i 2013

Anbefalte innlegg

Det har ikke blitt noe trening på meg siste 1,5 uker. Lange arbeidsdager skylder jeg på. Gleder meg til mai da skal jeg få tid igjen. Har vel mistet all kondisjon nå? :(

Vekta i går viste 82,1 kg, dvs ned 200 gram som jeg gikk opp forrige uke. Da gikk jeg ned de 200 gram jeg gikk opp forrige uke. Uansett så er jeg fornøyd om vekten holder seg stabil til jeg får begynt med regelmessig trening igjen.

Kjempeflink du er slankeguri. Du raser fra meg nå :)

Er spent på vekta di Petrinelle!

Håper du koser deg på treningsleir, Eli! Gleder meg til "referat" om hvordan du har hatt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann damer!

Har hatt alldeles fabelaktig! masse sol og trening, litt soling ble det også tid til. Klarte meg fint i matveien de fleste dagene. Spiste dessert tre dager, og et lite glass vin ble det hver kveld, men kjære vene - det er jo endringene i hverdagen som teller! det er jo som sagt dagene mellom nyttår og jul - og ikke jul og nyttår, som utgjør den store forskjellen....

Jeg har, som forventet, gått litt opp - men bare 200 gram - så det anser jeg som helt ok. har nok strammet opp en god del. Blir spennende å se hvordan det går fremover.

Jeg har forstua ankelen og slått kneet kraftig, så det blir ikke like mye trening som vanlig. men har fått skviset inn litt trening på stuegulvet, og 1,5 timers rolig sykkeltur.... :)

Jeg håper og tror det skal gå heeeelt fint!

Fint å høre at dere har gode matrutiner innarbeidet. Jeg kjenner at jeg trenger flere gode oppskrifter - har litt lite repertoar. Noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Slnakeguri

Godt å se du holder koken :D

Jeg har skeiet litt ut i det siste... Glemte å veie meg idag også. Får ta det i morgen tidlig.

Her nærmer det seg eksamen på elevene mine, så har masse å gjøre... Men går min daglige kveldstur da i det minste...

Angående middagstips, så bruker jeg lite roede oppskrifter nå. Har gått greit med vanlig mat her.

Det går mye i laks, helst ovnsstekt med bakte grønnsaker til søtpotet, gulrot osv

Ellers så er jo kyllingfilet veldig safe da ;)

Lager av og til spyd med de, som jeg har sesamfrø på, ellers så helsteker jeg i ovnen (bruner i panne først)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært veldig travelt siste dagene. Vekta stoppet på 82,3 på torsdagen og ikke onsdagen som jeg vanligvis veier meg. Det er 200 opp fra uka før. Men nå har jeg begynt å trene igjen. To uker helt uten trening kjentes inn på formen ja. Godt med roligere dager på jobb igjen. Nok å gjøre men ingen overtid. Tror jeg må skrive mer i morgen. Ligger på senga med telefonen og da går det litt seint å skrive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått ned 1.0 kg siden forrige uke, og dermed dundret inn med delmål idag også! Nå har jeg kun ett delmål igjen før sluttstreken....... Kjenner også at jeg kommer inn i flere og flere av klærne mine fra før graviditet og røykeslutt! Det er helt utrolig motiverende!!!! :) :) :P

Jeg kjenner at det ikke lengre er nødvendig for meg å rapportere mat og trim like nøye som jeg har gjort, og det er absolutt digg! det betyr jo bare at endringene er automatisert, og jeg har fått en ny hverdag rett og slett!

Idag skal jeg forsøke meg på zumba igjen, etter at jeg forstuet foten - så det er jeg spent på. har ellers hatt en helt fantastisk matuke, med nye fiskeretter hver dag! idag blir det torsk med chili og hvitløk. Skal også teste ut matfløten til vita hjertegod......

Ha en god slankeuke folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått ned 1.0 kg siden forrige uke, og dermed dundret inn med delmål idag også! Nå har jeg kun ett delmål igjen før sluttstreken....... Kjenner også at jeg kommer inn i flere og flere av klærne mine fra før graviditet og røykeslutt! Det er helt utrolig motiverende!!!! :)/> :)/> :P/>

Jeg kjenner at det ikke lengre er nødvendig for meg å rapportere mat og trim like nøye som jeg har gjort, og det er absolutt digg! det betyr jo bare at endringene er automatisert, og jeg har fått en ny hverdag rett og slett!

Idag skal jeg forsøke meg på zumba igjen, etter at jeg forstuet foten - så det er jeg spent på. har ellers hatt en helt fantastisk matuke, med nye fiskeretter hver dag! idag blir det torsk med chili og hvitløk. Skal også teste ut matfløten til vita hjertegod......

Ha en god slankeuke folkens!

Når jeg leser hvor flink du er så tenker jeg "JEG OG VIL"

De siste 3 månedene har det så og si stått stilt. Jeg spiser rett mat når jeg har måltider men godteri blir det for mye av. Helgen varer altfor lenge for meg. Jeg må rett og slett skjerpe meg. Har sklidd helt ut etter påske. Jeg må nok bare komme meg tilbake til registrering av mat. Det vet jeg jo funker. Blir mye mer bevisst på hva man putter inn da.

Ang. matfløte så finnes det havrebasert og også risbasert matfløte med halvparten av kalorimengden. Finnes også soya-fløte men er usikker på kaloriene der. Sikker mindre der også.

Den siste tiden er jeg gått lei av matlaging. Kan hende det har med at det har vært forferdelig travelt og har ikke hatt tid til å tenke på noe, men nå føler jeg meg så lei av "vanlig" middag. Vi har hatt lite variasjon i det siste for å si det sånn. Trenger litt inspirasjon og skal surfe litt på nett i dag for å finne inspirasjon. I dag blir det et eller annet med kylling. Har kyllingfilet i kjøleskapet. Fisk spiser jeg alt for lite av. Elsker fisk. Elsker å fiske. Etter at vi fikk barn er det blitt mindre tid til fisking, dessuten så får vi ikke fisk lenger når vi en sjelden gang forsøker. (har båt selv og bor ved sjøen). Frossen fisk fra butikken er ikke så veldig fristende (ikke god). Fiskekaker/fiskegrateng tåler ikke jentungen som har melkeallergi. Har forsøkt å lage fiskekaker selv men de henger ikke sammen. Følger oppskrift men faller fra hverandre likevel. Fersk fisk å kjøpe må jeg kjøre en time for å få tak i så det er uaktuelt. Synd vi ikke har ferskvareavdeling på butikken. Uansett så trenger jeg inspirasjon til matlaging for nå er det bare et ork.

Hva skal dere ha til middag i dag?

Trente på fredag men har ikke fått trent etter det. I går ble det trillebår-kjøring så jeg fikk opp pulsen i hvert fall. Mye å gjøre i hagen.

Ha en fin dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag viste vekta 81,5 og det er ned 700 gram siden forrige uke. :D Endelig begynner ting å skje her. Er gått lei av å ligge på 82 opp og ned nå så det var godt å få kommet litt lenger ned. Om to uker er jeg kanskje under 80? Det er lov å håpe.

Har begynt å registrere mat igjen og det er god hjelp i det. Greit nok at jeg spiser normalt til måltidene, men det er det jeg putter inn utenom som er den store synden nå for tiden. Må tenke meg om to ekstra ganger før jeg putter sjokoladen eller hva det måtte være i munnen.

I går ble det til at min kjære mann lagde middag. I dag skal vi på middag til naboen så da slipper jeg å tenke på det i dag også. I morgen blir det panert seifilet. Noe frossen fisk jeg fant i frysedisken. Jeg får spise det dem har. Hadde egentlig tenkt å handle inn seifilet og løk, men det får vi heller ha neste uke da.

Ha en strålende dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig stille her inne nå ja.

I går viste vekta 300 gram ned. Ser ut til at det begynner å gå nedover med vekta igjen. Og godt er det!

Har blitt lite trening. Vanskelig å få rutinene på plass igjen etter april som var travel og nesten uten trening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Snegla

Hei!

Jeg har vært vekke i 2 mnd... Ble helt utkjørt en periode og var sykemeldt.

Hvordan går d her inne? Jeg ser at det kan gå opptil en uke mellom hver gang folk er på forum, er det lite motivasjon for tiden eller hva? :unsure:

Veiing begynner igjenimorgen, grøss og gru!!! Har lastet ned en app sorter "my diet coach", vært borti den? Helt genial!

Jeg er SUPERMOTIVERT, håper jeg slipper å slanke meg alene!! ;)

Skrives imorgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Vildensky

Hei,

kan jeg slenge meg med her?

Første gang i hele mitt liv at jeg skriver i et forum, så dette kjentes rart.

Uansett: Førstegangs kursdeltaker på nett og sliter veldig med motivasjonen i disse travle maidager. Veldig intensivt på jobb og merker at jeg da ikke har så mye ekstra selvdisiplin til å passe på spesielt trening. Jeg er dessuten veldig redd for alt som kan stresse meg unødig ,og å føle skyld for å ikke ha trent kan bli slitsomt. MEN; vil jeg ned så må jeg jo bare! Også første gang jeg har slanket meg sånn uttalt, og dette er noe jeg blir motivert av - at venner og familie spør hvordan det går gjør meg forpliktet og det er veldig lurt!

Noen som har kloke, inspirerende ord? Jeg trenger en peptalk og tror dere kan være min nødvendige hjelp om jeg skal nå målet! Ble så inspirert av å lese tråden(og det skal mye til å motivere meg om dagen) - og er imponert over innsatsen til så mange av dere! Smitt meg med litt av energien!

xlUtp2.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Snegla

Hei og velkommen Vildensky! :)

Jeg ser vi har samme vektutgangspunkt, bortsett fra at jeg fremdeles ligger på 82,9 kg. Jeg har aldri veid så mye som nå, og for 3 år siden veide jeg 63,5 kg. Jeg begynte på noen medisiner som fikk meg opp i vekt og for 1,5 år siden brakk jeg foten og var ganske ganske immobil hva angikk trening i 6 måneder. Det siste halve året har vært ekstremt travelt med lange arbeidsdager som inkluderer mye reising, samtidig som jeg er fulltidsstudent. Matinntak og trening har ikke vært lineært, desverre :( :(

På 17. mai forstuet jeg foten som tidligere har vært brukket, så nå må jeg vente på at den skal bli god før jeg klarer å gå noe særlig.

MEN! Jeg er kjempemotivert for å gå ned i vekt. Jeg har masse klær hengende i klesskapet. Prøvde noen bukser igår, og jeg får helt spader av å forstå hvor slank jeg har vært. Ble jo helt svett av å prøve å dra de over leggene, men måtte gi opp :P WTF happened..??

Jeg spiser vegetarmat, inkludert fisk. Bor LANGT oppi nord, helt feil sted for en veggis når alle spisesteder kun serverer elg og reinkjøtt i alle mulige formater :mellow:

Jeg kan gi deg et godt tips, det er å laste ned en app som heter "my diet coach" (om du har iPhone eller iPad vel og merke). Skrev om den i forrige innlegg. Man blir hva man spiser, det er iallefall helt klart for meg nå. Jeg har hatt tendenser til spiseforstyrrelser i feil retning, men har den siste tiden overpist (oksehunger), trolig i et forsøk på en indre tilfredsstillelse jeg har vanskelig å finne for tiden. Det har resultert i at jeg ikke lenger "vet" hva som er vanlige måltider, særlig middag trykker jeg i trynet som om jeg aldri får mat igjen. Jeg har hatt få og store måltider, noe som få blodsukkeret til å være som en berg- og dalbane.

IDAG har jeg drukket masse vann og spist en sunn og god frokost: rugsprø med pesto, paprika, rødløk og isbergsalat. Senere blir det fiskemiddag (laks med chili og hvitløk).

Ikke så mye peptalk dette, men.. Håper du henger med! Og dere andre og, hvor er dere? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann damer! Nå er det lenge siden jeg var her inne. Har helt vannvittige uker på jobb - og da har det vært vanskelig å prioritere seg selv... Det gjør også at vekten står mer stille, selvfølgelig. :angry:

Men, nu er det sluttspurt - og andre boller! Jobb får være jobb, nå skal det skrives inn i verktøy både her og der. Jeg SKAL ned de siste 3,3 kg før 1.juli!!! B)

Har 1,3 kg å ta av for å nå siste delmålneste uke - før den evige slankeren blir evig slank 1.juli i 2013......

Nå er det det sommermat i huset vårt, salater, kylling, fisk (spiser mye frossenfisk, selv om tilgangen på ferskvare ikke er begrenset....ehemm :unsure: )og supper. Spekemat er også en vinner! Har prøvd mange Roede-oppskrifter, og det er greit nok egentlig. Variasjon funker best for oss. Resten av huset spiser pølser og pizza og sånt, når mor i huset ikke er hjemme... :P

Nå skal jeg på trening, zumba og styrke. Foten er mye bedre, men fortsatt ikke helt på plass.

Skal rapportere jevnlig her inne helt til jeg når målstreken - det er min intensjon! :D Ha en god slankeuke, folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden jeg også har skrevet her inne nå. Forrige uke gikk jeg opp i vekt og hadde ikke lyst å registrere det inn i det hele tatt. Gikk opp over 2 kg på en uke. Forstår ikke at det er mulig men det er tydeligvis det. Jeg skjemmes over det og hadde absolutt ikke lyst til å fortelle det til noen her inne. Men ser jo at det er nettopp da man kan ha behov for oppmuntring og støtte. Ganske irriterende å måtte gå ned disse kiloene som jeg hadde brukt flere måneder på å gå ned. Jeg skylder på 17. mai og pinse med selskaper. Men det er jo meg alt kommer an på. Det er mitt valg hva jeg putter inn i munnen.

Jeg har begynt å jogge igjen. Så lenge det er fint vær så blir treningen utendørs og ikke på treningsstudioet. Men styrketrening er greit å ta innendørs.

Veiing i morgen og da SKAL jeg registrere det inn og rapportere det til tråden.

Eli: Kjempebra om du klarer å stå still med en fot som ikke er på topp. Det er jo bedre å stå still enn å gå opp. Vær fornøyd med deg selv. Du er snart ved målet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da viste vekten 81,8 og jeg er godt i gang med trening igjen. Føler jeg har kommet inn på rett spor igjen etter oppgangen sist uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ned 0,4 kg idag. Så ble det altså ingen måloppnåelse på siste delmål, men 1,3 kg ned på ei uka var også i det meste laget.....

Jeg sikter høyt, og regner med å nå målet om 60 kg til 1. juli. Det betyr 2,9 kg ned den siste måneden. Jeg har begynt å trene for fullt igjen, men merker at det er utfordrende med små hyppige måltider og gode søvnvaner når det er hektiske dager på jobb.

Jeg skal gjøre mitt beste, og får bare stå på. Det SKAL gå!!! Syns det er litt stusselig at det er så stille på tråden her. Skriver dere på andre tråder kanskje?

Trenger nok litt ekstra motivasjon de siste ukene - så jeg får ta en titt i oversikten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en annen tråd jeg også skriver på. Går litt i rykk og napp. Kjenner at når det ikke går så bra som jeg vil da ønsker jeg ikke å dele det med andre her inne. Ønsker jo helst å fortelle om hvor bra det går og ikke om hvor dårlig det går. Men jeg har tatt litt i meg selv og forandret litt på det. Men det kan gå flere dager imellom jeg skriver. Enkelte dager er veldig travle og man får ikke tid til å gå innom her.

Folk er vel heller ute i det fine været. Men kjekt om du fortsetter her inne Eli så har jeg noen å "prate" med. Kjempebra nedgang forresten. Ned er ned. Du er flink som klarer å holde fokus hver eneste uke.

Har trent mye forrige uke og i god gang denne uken. Stort sett jogging og styrketrening. Har ikke tid til "timer" for det er midt i middag/kvelds og leggetider. Timene fra jobbslutt til kl 20:00 er forbeholdt barna. Etterpå er det enklere å ta seg en joggetur enn å kjøre 12 min til treningssenteret.

I morgen har jeg veiedag. Veier meg om morgenen men ikke alltid jeg får skrevet det inn samme dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

82,1 kg, dvs 300 gram OPP siden forrige uke. Ikke hva jeg hadde ventet. I går spiste jeg litt fenalår som var veldig salt. Det binder jo væske til kroppen igjen som kan være en av årsakene. Dessuten skulle jeg fått mensen i går/i dag. Har erfaring med at vekta er høyere før menstruasjon enn etter menstruasjon. Men jeg kommer ikke til å få mensen igjen på lenge, hvis alt går bra. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj oj oj, TinaP! Er det store gratulasjoner på gang??? Isåfall er det vel ikke annet enn vektøkning i sikte de nærmeste månedene.... Men positiv sådan ;)

Du har ellers en helt utrolig imponerende kurve å se!

0,3 kg ned for meg denne uka. De siste kiloene sitter beinhardt! Det går supersaaaaaakte syns jeg. Vet ikke riktig hva jeg kan gjøre for å kickstarte kroppen til å kvitte seg med det siste. Noen gode råd? Har ikke gått kurs på evigheter.... :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest goassen

Oj oj oj, TinaP! Er det store gratulasjoner på gang??? Isåfall er det vel ikke annet enn vektøkning i sikte de nærmeste månedene.... Men positiv sådan ;)/>

Du har ellers en helt utrolig imponerende kurve å se!

0,3 kg ned for meg denne uka. De siste kiloene sitter beinhardt! Det går supersaaaaaakte syns jeg. Vet ikke riktig hva jeg kan gjøre for å kickstarte kroppen til å kvitte seg med det siste. Noen gode råd? Har ikke gått kurs på evigheter.... :blink:/>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest goassen

Heisan ;)

Jeg er forsåvidt ny her på forumet, og vet ikke helt hvordan alt virker. Har ikke vært med i noen grupper før. Men jeg så ditt spørsmål om råd, og ett jeg fikk i dag som jeg kan si videre er at når du står litt stilt og det går litt treigt. Spis 200 kalorier mindre til dagen og øk treningsmengden pr dag med 15 min.Etter en uke skal det gi gode resultater, dersom du ikke har nådd din vekt da.

Lykke til

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

300 ned er i hvert fall ned. Det kan ikke gå like raskt hele tiden men du er tross alt på rett vei. Varier treningen og gi litt ekstra. Og kanskje ikke dumt å gå ned litt på kalorier som goassen nevner her.

Kurven min var fin frem til februar. Siden det har det ligget mellom 81 og 83. Kommer meg liksom ikke videre ned. Men nå trener jeg iherdig for å ikke gå mer opp i hvert fall. Trener ca 3-5 dager i uken, varier litt hvor travel uken er. Styrketrening 2 g pr uke.

Det blir kjekt med ny baby. Minstemann er fyllt 3 år nå så det var på tide dersom vi skulle ha flere. Har ellers en på snart 6 år. Det blir nok siste barn denne gangen. Synes 2 er for lite. 3-4 er passe. Men 4 stk blir problematisk med bil igjen. Vi må nok uansett bytte ut den ene bilen for vi får ikke plass til 3 barneseter der.

Det jeg gruer meg veldig til er bekkenplager. Jeg hadde med begge de to første og sistemann startet det i uke 13. Har lest på nett at har en fått det før så får en det som oftest igjen og tidligere med neste mann. Jeg er redd for å "fremskynde" bekkenløsning og må få snakket med en fysioterapeut snart tror jeg. Jeg har jo veldig lyst å opprettholde aktivitetsnivået jeg har innarbeidet så det er dumt om jeg skulle få bekkenplager og må redusere kraftig på det.

Jeg har ligget på gjennomsnitt i vektøkning ved forrige to graviditeter. Målet mitt denne gangen er å ikke komme over 89,9 kg. Tror det kan være mulig om jeg er flink i matveien. Ved forrige graviditet åt jeg 200 gram sjokolade hver eneste dag siste 2 måneder. DET skal jeg ikke gjøre nå!

Har veiedag i morgen. Spiste for mye chips i helga og tror faktisk jeg har gått enda mer opp i vekt. Men NÅ skal jeg skjerpe meg. (det sier jeg faktisk hver mandag).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

81,3 i dag, det er 800 gram ned. Fornøyd med det. Har jogget mye siste uken men har og spist for mye i helga. Nå må jeg bare holde fokuset og ikke tro at det går like lett neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd! De skal prøves!!! 0,2 kg opp denne uka... Grrrmmpfff!!! Jeg vet at når det nærmer seg mensen, så går jeg alltid litt opp, men nå går det skikkelig trått her, syns jeg.

Det har vært en helt vannvittig periode på jobb, og dårlig søvn over lang tid. Jeg har heller ikke fått trent like mye som ellers pga avslutninger her og der, samt redusert tilbud på treningssenteret mitt. Nå er avslutningene over, jeg har booket meg sommertrening på nabosenteret og det finnes ikke flere unnskyldninger, rett og slett!

Jeg skal gjøre mitt beste gjennom sommeren, men må se i øynene at siste delmål og hovedmål må utsettes for å gi meg selv mulighet til å lykkes. Går ikke ned 2,8 kg på 2 uker, dessverre.... Ikke nå helt på slutten, iallefall. Kroppen har vent seg til nytt kaloriinntak, og større treningsmengde, samt at fettprosenten er lavere, så det er mindre å ta av, også.

Skal sikte på 1. september som målstrek - og det skal jeg kunne klare! Skal trene en del i sommer, og har ikke behov for å øke på kaloriinntak heller. Jepp, ny plan! Evig slanker SKAL bli evig slank i 2013, men et par måneder senere enn først beregnet. Det er jo faktisk heller ikke så værst... Er stolt, jeg... :)

Oj, så flink du har vært gjennom svangerskapene, da TinaP! Jeg gikk opp nesten 30kg... :blink: Hold koken, og snakk med fagfolket - så skal du se det går superfint! Tenk positivt, og ta ett skritt om gangen. Og virkelg lykke til med familieforøkelse! Når er termin da?

Ha en fin-fin slankeuke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble 200 gram opp på meg også denne uken. Jaja. Jeg har ikke trent mye denne uken som jeg skulle ønsket. Føler jeg må opprettholde den fysiske aktiviteten før det blir alt for tungt og bekkenet svikter meg. Nå har jeg ferie fra i morgen og satser på en aktiv ferie. Skal reise bort noen uker og spørs hvor mye jeg får skrevet her inne.

Har termin i midten av februar, ulik dato etter hvilken kalkulator jeg bruker. Formen er fin enda.

Jeg har utsatt mitt endelige mål flere ganger men siste halve året har jeg tenkt at jeg skal nå målet mitt til slutt selv om det tar lengre tid. Så har jeg vært veldig fornøyd med hvor langt jeg har kommet også og nyter litt kroppen min selv om den ikke er helt slank. Det er en deilig følelse å kunne gå i vanlige butikker å kjøpe klær.

Så om du ikke når målet ditt før ferien så ikke tenk for mye på det. Prøv å ha en aktiv ferie. Kanskje du går ned i ferien i stedet for opp som så mange.

Ha en god sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ja, da var ferien over og livet skal tilbake til normalen igjen. Inkludert rapportering her inne!

Jeg har gått opp 1,5 kg i ferien, dessverre - men også lagt en ny plan. Jeg skal utvide perioden, og sette meg et mål om lavere vekt. Jeg skal ned til 58 kg frem til jul. Det betyr 5,7 kg ned på 20 uker. Det skal jeg klare! :P Regner egentlig med at de første kiloene går litt raskt av igjen. Det er kun "gjestekilo" som resultat av manglende trening og annerledes mat. Men, så blir det nok hardt når kroppen kommer ned til de siste kiloene. Men, motivasjonen er fin-fin!

Akkurat nå strever jeg med tannpine, og det gjør at alt blir et ork. Trening og matlaging er langt fra hva jeg klarer å prioritere. Her er det om og gjøre å finne aktiviteter som gjør smertene mindre skarpe....

Neste mandag starter treningssemesteret for fullt, og da håper jeg å være fit for fight! Inntil da får jeg bare regulere matvaner så godt jeg klarer.

Flere som er med på tråden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider