Gå til innhold

Nytt år, nye muligheter.. -10kg til sommeren!


Gjest siljepia
 Share

Anbefalte innlegg

Eg ramla visst heilt ut av denne tråden, no har eg bestemt meg for å gå på eit nettkurs. Begynner på man... Håper det er veien til å få til å gå ned i vekt... Eg har vel gått ned 1 kg sidan eg var her sist, så er jo ikkje all verden :) Men det går jo rett vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Plass til en til? Jeg er 38 år,vil ned 10 kilo. Tør nesten ikke skrive det, for jeg vet ikke om jeg klarer det. Det er så mange flinke her, men vet ikke om jeg er en av de :blink:/>

 

Julen ble lang og tung, veier nå 68,8. Er 1,62 høy.

Startet i dag, og leser alt jeg kommer over.

Jeg begynte å trene regelmessig for 4uker siden. 4-5 ganger i uken. Håper det blir langvarig denne gangen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reflection

Kjekt vi er flere nye:) Ser dere er flinke med treningen:) Jeg går tur, men tror jeg skal kjøpe en trenings-dvd, for jeg sliter litt med føttene mine (og hoftene), så tror ikke turgåring funker i lengden =/ Men trening foran tv`en kan funke det:) Man får jo opp pulsen, svetter godt, og så slepper man å tenke på vær og vind =)

 

Når det gjelder kosthold er det uvant å veie all mat, og telle kalorier, og måtte sette grenser for hvor mye.. :) Prøver å minne meg på at det er det som må til for å gå ned i vekt. Mye mental trening som skal til, også, for å klare dette!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solina

Hei alle sammen!

 

Så fint at nye kommer til :)

 

Beklager at jeg ikke har gitt tegn fra meg, det har vært en usedvanlig hektisk uke. Jeg fikk ikke veid meg på tirsdag, men gikk på vekten i dag og den viste 70,3. Wohoo! Nå går det den rette veien igjen. Har måttet være litt hard med meg selv for ikke å slurve med kostholdet, men det har da gått på et vis.

 

Nå skal jeg ta meg en joggetur i kveld, og så på treningssenteret i morgen for å trene styrke.

 

Riktig god helg til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med kvinnedagen ! Jeg har ikke vært her inne denne uka, da jeg har vært syk. Har veid meg i dag og har lagt på meg 2 kilo. Vekten nå er 66 kilo. Men jeg er ikke den som gir opp, så i dag har jeg trent - selv om jeg har skiveutglidning i nakken mellom 5 - 6 ledd. Men jeg satser på at jeg skal ha gått ned 500 gr. til tirsdag. Ha en flott helg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...