Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja, jeg som skulle ut og ta en langtur i dag, men sannelig så sitter jeg her med hovne mandler og ikke i form :/ Fytti så dritt lei jeg er nå av sykdom! Jeg rekker liksom ikke å komme igang med trening igjen! Og i tillegg så har vi vært i barnedåp i dag så det ble både middag et par bitte små kakebiter :P

Har nemlig ei jente her hjemme som har begynt å kommentere at jeg ikke spiser middag lengre... Så da får jeg heller gå saktere ned i vekt resten tenker jeg...

 

Hvordan går det med resten av gjengen? Savner å se dere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Ikke batteri ennå! Utsetter det ikke bevisst, men er jo helt umulig å komme seg på en elektronisk butikk med mine arbeidstider/treningstider om dagen! Har ikke nubbesjans! Passer på da! Og har begynt å gå mer og mer over til vegetarisk kost (mitt bidrag for miljøet!), og da blir brått kaloribruket mye bedre :) I tillegg er sykkelen ute og jeg sykler over alt i stedet for kollektivtrafikk, det hjelper på det også! Håper ting faller litt på plass av seg selv, men ved første anledning skal jeg få kjøpt batteri altså! :)

 

Skal si du har uflaks med sykdom! Dette er det verste jeg har hørt! Kanskje du burde gå til legen og sjekke at du ikke mangler noe vitaminer eller lignende? Virker som om immunforsvaret ditt ikke er helt på topp?

 

Uff, skjønner det er kjipt når barna kommenterer :/ Men om du spiser litt middag, men spiser det sakte (så tenker hun kanskje ikke på at det ikke var så mye), og mest grønnsaker så går det kanskje bra? Er vel lite kalorier i det pulveret uansett, så du har sikkert plenty med underskudd? Hvor lenge hadde du tenkt til at du skulle gå på det egentlig?

 

NÅ håper jeg du for guds skyld er frisk og rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken ble det ned 600 gram. Fornøyd med det siden jeg har vært syk og ikke fått trent. Og jeg er bare 200 gram unna det jeg hadde håpet på for april mnd ;)

 

Bare denne kroppen kan holde seg litt frisk fremover nå så blir nok dette bra! Jeg tror at grunnen til at jeg har vært så mye syk er at jeg ikke trives så veldig godt på jobben lengre. Det har jo faktisk mye å si for helsa så.... Men nå er det ikke mange ukene igjen til jeg får vite om jeg har kommet inn på skole ;) Håper så inderlig at jeg har fått plass på tidlig opptak, ellers å får jeg jo ikke vite noe før rundt 24 juli!!!! og det er liksom litt vel kort tid frem til oppstart i tilfelle.... Jaja, får bare krysse fingra!

 

Høres ut som om du har fokus da koriander. SKal se du får en kjempefin overraskelse når du får somlet deg til å kjøpe batterier til vekta di :D

 

Nå er halsbetennelsen på retur og jeg har faktisk tatt meg ei økt på mølla. Har også planer om å ta med meg treningsklær til syden. De har treningsrom der så da kan jenta mi sitte og se litt film på Ipaden sin mens jeg trener litt ;) Så håper ikke at det kommer masse kilo på da :P

Skal veie meg før jeg reiser og når jeg kommer hjem. Så da satser jeg på at det hjelper meg til å ikke ta helt av der nede B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Collargol! Du er FLINK! :)

 

600 gram er kjempebra, uansett - selv om du hadde vært frisk og trent masse (enda bedre når det var motsatt ;) ) Det føles så lite så lite der og da, men tiden flyr og brått er det masse totalt! :)

 

Kjipt når det er sånn på jobben, men du har nok rett! Sånt spiller en stor rolle på kropp og sinn :/ Krysser fingrene for tidlig opptakk, deilig å bare vite og få det ut av verden! :D

 

Når drar du til syden? :)

 

Fortsatt ikke batterier her, og siden jeg ikke har veid meg glemte jeg at det var veiedag og har heller ikke målt cm! Men merker treningsbuksa (som var litt stor for litt siden) strammer, så det har absolutt gått feil vei i år! Er så lei av å telle kalorier, så PRØVER å spise fornuftig (helst vegetar) og trene/sykle og HÅPER at jeg merker forskjell på klærne snart (evt. rekker butikken mht batteri og får veid meg). Jeg driver i hvert fall ikke å skeier ut, altså, men orker ikke all veiingen/registeringen/planleggingen akkurat nå.. Har jo holdt på med det hver dag i 1-1,5 år..

 

God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Hvordan går det, Collargol? :)

 

Prøvde meg på litt shopping i forrige uke, men det ble triste greier. Passer ikke lenger i størrelse 38, heller 40/42 :/ Så igjen - klart bevis på at jeg har gått opp. Er litt deilig å ikke stresse med vekta (forsatt ikke batterier nei :) ), men jeg passer på. Blir flinkere og flinkere til å sykle rundt som transport! Folk skjønner at man kommer litt senere dersom man sykler og sånt, veldig kult! Og jeg trener like mye som før, vurderer å få til økt både morgen og kveld noen dager, men det sitter foreløpig litt langt inne. Registrerer mat når jeg er hjemme/jobb, men ikke når jeg reiser ut (da blir det bare tipping uansett..). Prøver å velge mest mulig grønnsaker, og heller jordbær enn godterier på lørdag. Gjør det på denne måten en stund, og håper det hjelper på uten at jeg må stresse så mye. Er litt lei av vektstresset nå. Men jeg stepper opp om det ikke funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har jeg kommet hjem fra Rodos ;) Det var blandet vær og halvparten av uka var det overskyet, veldig mye vind og litt regn. Men de 3 siste dagene var superflotte! Så vi har kost oss masse!

 

Ble 2 økter på tredemølla der nede på tilsammen 6,1 km og en styrketreningsøkt. Ellers ble det mye stillesitting :P Prøvde å være flink med maten, men det er såååå vanskelig. Ble ganske lei av gresk salat for å si det slik.

Så vekta i dag var ikke akkurat oppløftende.... +1,6 kg!!!!! :o Men jeg har ikke vært ordentlig på do de siste dagene så jeg tror og håper at det er litt mer oppløftende tall neste uke :blink:

 

Så kjedelig med den shoppingerfaringen da koriander. Men det er vel kanskje greit å ikke stresse for mye med det nå. Heller være flink og bevisst og heller ta i et tak dersom det ikke funker? Du er jo uansett veldig flink til å være aktiv må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte jenter,

 

BEKLAGER at jeg har vært helt borte så alt for lenge! :( Det er tid for å skjerpe seg for min del...

 

Den siste tiden har det gått alt annet enn bra med vekta. Jeg er så sinnsykt lei meg og skuffa. Som jeg har fortalt tidligere så går jeg på medisiner som bl.a. øker matlysten og fucker opp fettfordelinga og forbrenninga i kroppen, så jeg visste jo at kiloene måtte komme, men de kom helt uvirkelig fort. På to måneder har jeg lagt på meg sju kilo. Jeg gikk fra å ha null matlyst og masse smerter, til å få oksehunger omtrent... Og da må man jo bare legge på seg. I tillegg har jeg jo så klart vært veldig lite aktiv i forhold til hva jeg pleier, så det hjelper jo ikke akkurat på. Da jeg så at kiloene begynte å komme, så ble jeg så skuffa at jeg ikke takla å registrere vekt osv., og det var sikkert ikke så lurt å slutte da, men jeg følte liksom jeg hadde nok å stri med, så jeg ignorerte det bare. Men det går ikke an å ignorere dette lengre. Klærne er trange, jeg får ikke på meg bunaden (til å grine av...:() og jeg føler meg stygg. Så nå får jeg bare prøve å ta opp kampen igjen, selv om jeg ikke er frisk nok til å trene e.l. enda. Får håpe at det går riktige veien igjen snart... :)

 

Collargol, ser at du i hvert fall går ned i vekt, det er supert!

 

Koriander, sikker på det ikke er sykkelmuskler som gjør at du har måttet gå opp i størrelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123To så koselig å se deg igjen, til tross for at ting har gått skeis for deg i det siste. Det er vel som du skreiv at det kanskje er da man burde vært her inne, men jeg skjønner veldig godt at du ikke har orket det. Var slik for meg også en periode :P

 

Men du kommer sterkere tilbake. Bare konsentrer deg om å bli frisk igjen så du har overskudd til å gå ned de kiloene igjen. I mellomtiden kan du jo kanskje prøve å stabilisere vekta i første omgang?

 

Synes du er kjempetøff jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

I dag stoppet vekta på 73,9 kg og det er ned 400 gram. Ikke store greia, men nedgang er nedgang! Men skal jeg nå målet mitt på 72 kg for mai så må jeg nok kjøre en skikkelig hardkur igjen. Har ikke akkurat vært motivert for det etter ferien, men da får jeg kanskje magen på rett kjør igjen. Har spist litt brød og da er det doproblemer tvert assa :P Så bare det løsner så kanskje vekta spiller litt mere på lag igjen ;)

 

Hvordan går det med resten av dere? Håper å se dere her inne igjen med en oppdatering snart igjen. Og kanskje er det med gode nyheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

123To: Det er ufattelig trist å høre at du har det så tungt! Vi må bare håpe at du kan slutte med de medisinene! Er det noe alternativ lavkalori-mat som du kan spise til ulike måltider, så blir kanskje ikke totalinntaket så høyt? Vegetar? Jeg vet ikke, kommer bare med tilfeldige forslag her, man føler jo at man burde hjelpe, men vet ikke helt hvordan..

 

Collargol: Du er flink og går stabilt nedover! Ikke tenkt på 400 gram som lite, det er ikke det! Og før du vet ordet av det har det summert til noe veldig stort! :)

 

Er en del som skjer på privaten, så jeg har bestemt meg for å ta en pause fra forumet! Blir litt stressa av å tenke at jeg "må inn og oppdatere", og når jeg først logger meg på blir jeg jo fort sittende og lese litt. Vips! så har det gått masse tid!

 

Men jeg jobber fortsatt på, altså! Spiser så og si ikke kjøtt, men fisk og vegetariske løsninger. Bruker en del "squashspagetti", sparer mange kcal der :) Trener fortsatt mye. Er litt moro, for nå i det siste har jeg fått kommentarer på at jeg sykler fortere, tar bedre armhevninger etc. Man merker jo ikke sånt selv. Registrerer inntak i app, satser på at jeg gradvis karrer meg nedover til målvekt!

 

Lykke til dere! Jeg kommer inn igjen når ting roer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 1 kilo, men er uansett 200 gram mer enn ved start av denne mnd :P Jaja, er på vei ned igjen og må vel si meg fornøyd med det ;)

Har faktisk passert 40 km i mai også, samt at jeg har planer om en langøkt i morgen så satser på å passere 50 km denne mnd ;)

 

Så kjedelig å høre at ting ikke er helt på stell koriander, men jeg håper at denne pausen vil hjelper og at du kommer tilbake med strålende nyheter etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pastill

Hei jenter!

 

Lyst på selskap av en til? Jeg ser at dere er flinke å jeg trenger noen som kan motivere meg.

Introduserer meg bedre om jeg får grønt lys, målet er uansett å ned ca 15kg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest namnam

Hei, jenter. Ville bare titte innom og si at dere er suuuuperflinke. Du også 123to, fort opp vil sannsynligvis si fort ned. Kjedelig å høre at du har vært syk, men ikke desto mindre imponerende at du tross alt er tilbake ganske kjapt igjen. Jeg innser at jeg ikke klarer å være her inne så ofte, nå har dere vel ikke sett snurten av meg siden før jul, yaiks! Jeg veier i dag ca 76 kg, så jeg har gått opp den siste tiden, men ned alt i alt siden jeg startet sammen med dere for leeenge siden. Er utrolig imponert over at dere holder ut! Jeg har begynt på 30 days shred for noen uker siden, har dere forsøkt det noen gang? Har akkurat begynt på level 3 og føler at jeg virkelig kan anbefale opplegget videre :)

 

Tuddelu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My girls, tusen takk for så fine og trøstende ord... Dere er så snille, og jeg setter kjempestor pris på det! <3 Jeg prøver vegetar faktisk, koriander. Litt kjøtt må man jo ha, men velger ofte vegetar for å få i meg litt mindre, synes vegetar ofte er bedre enn kjøttretter. Men har jernmangel og får ikke lov til å spise jerntabletter av legen (! det gjør sykdommen verre), så rødt kjøtt en gang i uka og leverpostei mer enn godt er. Lol!

 

Velkommen, pastill! Koriander og Collargol er to flinkiser, de gir motivasjon! :)

 

Namnam: Ikke prøvd 30 days shred, hvordan funker det, og hva går det ut på? Skulle gjerne shredda litt på 30 dager jeg også, merker jeg. Ikke noe ned på vekta enda for meg, men jeg får være tålmodig. :)

 

Koriander: Hva er squashspaghetti? Håper alt går bra på privaten, og at det bare er at du har masse gøy du vil gjøre, sånn at du ikke har tid til forumlesing! *tommelopp* Stor klem!

 

Collargol: Daym girl, du er flink om dagen! Hva veier du nå? SK2014 innen rekkevidde du, tenker jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :)

 

Her har motivasjonen vært skikkelig på bånn for å si det mildt :P Så var opp 800 gram. Har slitt litt med magen samt at mensen har kommet og det har ikke hjulpet på vekta sånn sett heller. Samt at det har vært så sinnsykt mye med jobb og på privaten som har gjort at jeg ikke har fått trent noe som helst :P

MEN det er snart en ny uke med nye muligheter ;) Så nå veier jeg 73,8 kg. Håper så inderlig at jeg skal klare å komme meg ned dit jeg vil etter hvert, men akkurat nå har jeg som mål og holde meg relativt stabil.

 

namnam: er det det treningsopplegget til jillian mcmichaels? Eller blander jeg kanskje?

 

123To: håper så inderlig at du blir bra snart! Det fortjener du virkelig!

 

Ja forresten... jeg har bestemt meg for at neste år skal jeg løpe halvmarathon på fjellmarathon på Beitostølen ;) Tøft, men da har jeg noe jeg MÅ trene mot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er treningsopplegget til Jillian Michaels. 25 min trening hver dag i 30 dager. Opplegget ligger på you tube, eller man kan laste ned bedre kvalitet fra piratebay... Merker veldig godt at kroppen har blitt strammere, rumpa sitter litt høyere og har blitt en god del sterkere :) Men har spist som en flodhest, så merker det bedre på målebåndet enn vekta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Gratulerer, Collargol! Hvor mye veier du nå? Syk nedgang, skulle ønske det var meg! :)

 

Jeg er på stedet hvil...Har kjøpt ny vekt nå, for den forrige klikka, så gleder meg til å prøve den med morgenvekt...Ikke så lystig syn å gå på den om kvelden... :/

 

Håper dere alle får en fin uke! Jeg har en veldig hektisk uke i vente, og er spent på om jeg klarer å holde aktivitetsnivået oppe og matinntaket på et sunt og passelig nivå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag stoppet vekta på 72,1 kg. Så jeg håper så inderlig at jeg klarer å se 69-tallet om 2-3 uker ;)

 

Har kommet meg igang med trening nå så håper inderlig at det også kan hjelpe på vektnedgangen :)

 

Jeg er også mye flinkere med maten nå og dersom jeg skeier ut er jeg flinkere til å skeie ut på frukt og ikke måke innpå med masse usunt.

 

123To hva veier du nå da? Synes du virker motivert nå og håper at morgenvekta virker motiverende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...