Gå til innhold

1973-er du her :-) Og andre kanskje også?


Gjest nedogblider
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nedogblider

Gratulerer med jobbtrening, Englejenta!

 

Matpakke i lommen, kanskje? Jeg kjører matpakke på jobben til to mellommåltid + lunch.

 

Ellers har jeg vært litt "uggen" denne uken, men heldigvis har det ikke blitt noe influensa eller forkjølelse av det.

 

Men si meg - hva gjør dere?

 

Vi har fast kake på fredagene på jobben og det er fryktelig vanskelig å si nei, for jeg tror det er uhøflig. ER det uhøflig?? Hva synes dere.

Jeg vil jo heller ha rødvin i helgen enn kake på jobben :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Så var det mandag og veiing igjen. -0,6 denne uken er jeg veldig fornøyd med!

 

Det har ikke blitt noe trening denne uken, men halvannen time oppussing nesten hver dag hjelper det og :-)

 

Ønsker dere en fin dag (og håper dere er her fremdeles!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Nå var det mandag igjen og veie dag.... Synes jeg har vært flink denne uken gått mange lange turer og hold meg til kaloriene. Men nei da ingen forandring på vekta.... Noe så demotiverende!!!! var 5 cm tilsammen her og der da, litt trøst iallfall...

 

Men så snakket jeg med ei jeg kjenner som er kursholder i Grete Rode, og hun gav meg svaret. Jeg må opp igjen på 1900 k,for å sette opp forbrenningen min. Nå dukker jeg inn i kjøleskapet og spiser meg fra sans og samling igjen he he he...

Neste uke trenger jeg ett vekt kick :rolleyes:

 

Flott resultat nedogblidere:) Det går rette veien:)

OPp pussing er trim det også. Jeg har gått min vante timestur i kveld og satser på to til denne uken..

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Hei hei

 

Nå var det mandag igjen og veie dag.... Synes jeg har vært flink denne uken gått mange lange turer og hold meg til kaloriene. Men nei da ingen forandring på vekta.... Noe så demotiverende!!!! var 5 cm tilsammen her og der da, litt trøst iallfall...

 

Men så snakket jeg med ei jeg kjenner som er kursholder i Grete Rode, og hun gav meg svaret. Jeg må opp igjen på 1900 k,for å sette opp forbrenningen min. Nå dukker jeg inn i kjøleskapet og spiser meg fra sans og samling igjen he he he...

Neste uke trenger jeg ett vekt kick :rolleyes:/>

 

Flott resultat nedogblidere:) Det går rette veien:)

OPp pussing er trim det også. Jeg har gått min vante timestur i kveld og satser på to til denne uken..

 

Ha en fin kveld.

 

Heihei 1973! Nå ser det ut som om det er bare oss igjen her, men jeg er ivrig og står på :-)

 

Det er kjedelig når vekten står stille! Forrige uke gikk jeg jo opp 0,2 men så gikk jeg jo ned igjen denne uken. Og som du sier, det skjer jo noe for cm-erene forsvinner jo.

 

Jeg har fått satt ned menyen min av kursleder så jeg skal ned i 1400 kcal om dagen. Det er fordi jeg ikke har så mange trimpoeng som jeg burde hatt. Jeg har ikke kommet i gang med trimmingen skikkelig men må få på plass en del andre ting i livet først. Høres jo alvorlig ut men det er det ikke. Oppussing må rett og slett bli ferdig! Og det er jo litt trim det også. Nå begynner vi å sette opp nye vegger i helgen og det er jo litt fysisk.

 

Ellers har jeg nettopp oppdaget hvor like kalorier det er i tunfisk, og jeg som er så glad i nettopp dette! Så jeg skal nok lage meg litt salater med tunfisk til lunch eller kvelds fremover.

 

Håper du har hatt en fin uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Så kjekt å se at du er her også, KS1970!!

 

Jeg har veiedag i dag og har tatt av en halv kilo til. Kan ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd.

 

Jeg er nok litt "rar"... Jeg har nemlig ikke skikkelig hastverk med å gå ned, for jeg må lære meg skikkelig å spise riktig og nok. Så for meg er prosessen todelt, både gå ned men ikke minst innarbeide skikkelig gode matvaner slik at jeg aldri havner i samme situasjon igjen. Gjett om jeg har gått opp og ned i livet i vekt ;-)

 

Uansett - 0,5 kg ned er jeg veldig fornøyd med!

 

Lykke til med deres veiinger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere :) Godt å se dere fortsatt er her :lol:

 

Uka som har gått har det vært mye som har skjedd, masse aktiviteter på kveldstid med snuppa, og pesa litt med å gå tur på dagtid. Så var det utfordringen mied morsdag og fastelaven på søndag... Jeg bakte Grete Rodes fastelavensboller, og de var kjempegode. Delte deigen i to og tok rosiner i den ene delen. Jeg var for første gnag ute å spiste middag på søndag, så i dag var jeg rimlig spent på vekta. HAr også gått opp igjen på 1900 kcal etter råd fra en rode medarbeider. Og det hadde funket 1,4 kg ned pluss 7 cm, og to av de var på stumpen he he.

 

Godt å se jeg er på rett vei igjen. Blir litt frusterert når det ikke skjer noe. Men jeg er som deg ks, jeg ønsker å la dette bli min nye livsstil så om det tar litt tid så får det så være.

 

Kjempebra nedgang ks:)

 

Ønsker dere en flott uke:) Prøvde forresten kyllingrisottoen til GR på lørdag, anbefales på det sterkeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Du store verden - 1,4kg!! Gratulerer! For et flott bevis på at det du gjør er riktig!

 

Jeg prøvde skinke og makaronigratengen i går og det er første oppskrift jeg synes var sånn passe. Men da skal jeg prøve risottoen!

 

Fortsatt god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store verden - 1,4kg!! Gratulerer! For et flott bevis på at det du gjør er riktig!

 

Jeg prøvde skinke og makaronigratengen i går og det er første oppskrift jeg synes var sånn passe. Men da skal jeg prøve risottoen!

 

Fortsatt god uke!

 

 

Enig den er litt smakløs og kjedelig, men det går jo ann å sprite den opp.

mange av oppskriftene er sterke iforhold til barn så jeg har lært meg å ta i krydder etter at linnea har fått;) igår lagde jeg lettvinn pølsepanne, det ble en slager på barnefronten :P

Idag er det biffwok til middag.

 

har noen prøvd sukkerbrødet til GR. Har snart en bursdag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Enig den er litt smakløs og kjedelig, men det går jo ann å sprite den opp.

mange av oppskriftene er sterke iforhold til barn så jeg har lært meg å ta i krydder etter at linnea har fått;) igår lagde jeg lettvinn pølsepanne, det ble en slager på barnefronten :P/>

Idag er det biffwok til middag.

 

har noen prøvd sukkerbrødet til GR. Har snart en bursdag.....

 

Heisann 1973! Ser ut som om det bare er oss igjen her nå.

 

Jeg er spent å høre - har du prøvet sukkerbrødet?

 

Jeg har jo vært på vekten i dag og tro det eller ei men denne gangen tok jeg -1,4 kg. Jeg er utrolig fornøyd og har nådd første delmål. Totalt har jeg tatt av nesten 6 kg og har nesten 9 kg igjen. Har tenkt å ta disse sakte, sikkert og gradvis uten å stresse frem til sommeren. Det bør være greit med tid.

 

Har du hatt en fin uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Nå har jeg vært treg til å svare, men har hatt vinterferie så forrige uke var vi bortreist.

 

Gratulerer med gode resultater, det er moro!!!

 

 

Jeg er i en dårlig periode igjen,gått ned 100 gram på 14 dager, det er så sinnsykt demotivernede, prøver å ikke tenke på det men jeg klarer ikke la være. Nå har jeg holdt meg til menyen min, gått masse turer og enda skjer ikke noe.... Håper på resultater neste gang;)

 

Prøver ut oppskrifter som bare det. Masse god oppskrifter, idag hadde vi hot pølserisotto GOD:)

Har ikke prøvd sukkerbrødet ennå, men bakte myk marengskake til mamma og den er super god!!

 

Håper du har hatt en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Nei så glad jeg var for at du var her! Vinterferie høres jo helt topp ut. Og selv om det var bare 100 gram så må jeg bare si for min egen del at ferier til nå alltid har resultert i pluss på vekten... så jeg synes du har vært flink!

 

Jeg var litt opp denne uken, men jeg har begynt å ta jern og magen er skikkelig i ulage...

 

Seneste favoritten her er stekt kyllingfillet i hamburgerbrød med salat, sylteagurker og salsa! Kjempegod "burger", rask, lettvindt og sunn som bare det!

 

Jeg har fremdeles ikke kommet i gang med treningen, oppussing fremdeles men den skal være ferdig om to uker. (Eller går jeg i fellen over å bare komme med unnskyldninger...?)

 

Vi "snakkes" :-) Glad for at du er tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det ny uke igjen. Forrige uke var vi dårlig alle man då tiltross for at jeg spiste det jeg skulle og tvang meg gjennom gåturene mine var resultatet bare - 100 gram.

Jeg kjenner demotivasjonen komme jeg skjønner ikke noe en uke er det ned -1,4 og så stopper det igjen opp. Og jeg gjør jo det samme hver uke.... Pyton!!

 

Gratulerer med gode resultater det er bra:) Går der fremover med opp pussingen? Hardt når det står på men veldig moro å bli ferdig.

 

ha en fortsatt fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...