Gå til innhold

2013 er året.... Føler det på meg:)


Gjest viana2
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd så mange ganger men klarer det ikke. Nå er tiden inne for å ta ett oppgjør med seg selv og min kropp. Jeg ser den evinnelige dobbelthaka på hvert ett bilde og jeg hater den. Jeg skal kjøpe vekt i morgen, men antar den viser såpass at jeg må ned 15-20 kg før BMI blir normalvektig. Jeg har inngått en avtale med meg selv om NULL godteri ut januar for å få en kickstart. Dag 2 i dag. Har funnet fram igjen rockeringen og hatt åretsa første joggetur. Stolt av meg selv. Skritteller er bestilt og jeg gleder meg til den kommer. Jeg føler meg helt ræva, river og sliter i klærne og føler meg sååååå utilpass. Har som mål å ned 10 kg til 1 april. Det er 11 uker og det skal jeg klare..... BLI GJERNE MED MEG:)

 

 

1 uke: - 0.7 kg

2 uke: -0.3 kg (totalt 1 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt baderomsvekt i dag. Og fy f'''''''''n :(. Men det var som forventet da og så vidt jeg husker fra vekta hos mamma og pappa før jul så har jeg ikke gått opp i jula. Tror jeg får ta veiedag og måle meg på søndager for da er far i huset hjemme. Ellers i uka er det jo fullt kjør med å få barn avgårde dit dem skal. Kom hjem i stad og det var en åpnet pose med seigmenn på kjøkkenet... Jeg hadde såååå lyst på, men pakket den sammen og la den i skapet. Stolt av meg selv:) Tok en riskake i stedet

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt baderomsvekt i dag. Og fy f'''''''''n :(/>. Men det var som forventet da og så vidt jeg husker fra vekta hos mamma og pappa før jul så har jeg ikke gått opp i jula. Tror jeg får ta veiedag og måle meg på søndager for da er far i huset hjemme. Ellers i uka er det jo fullt kjør med å få barn avgårde dit dem skal. Kom hjem i stad og det var en åpnet pose med seigmenn på kjøkkenet... Jeg hadde såååå lyst på, men pakket den sammen og la den i skapet. Stolt av meg selv:) Tok en riskake i stedet

Hei viana2, jeg vil gjerne følge deg på veien ned . Hvis det er greit for deg da.

Du er flink som klarer å leve uten godteri :) det har jeg store problemer med. Hvor mye skal du ned ?

Jeg er 168 og veier 78,6. Har gått ned 1,4kg i litt over en uke nå.

Håper vi taster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare koselig at noen henger seg på:). Jeg skal ned ca 15 kg. Er 171 og veier fæle 86.3 kg i dag. Dag 4 uten godt og brus er snart over og det går over all forventning.

 

15 min med rockeringen i kveld, får så vondt i beina, kanskje det hadde vært lurt å ha på sko...

Og så øvelsen planken da............ Tok 5 x 20 sek og da skalv jeg som ett aspeløv...

 

Vært på restaurang å spist middag i dag, jeg valgte kyllingsalat og drakk vann. Men hadde sååååååååååååå lyst på de pizzabitene som var igjen fra de andre og kald cola.... Men jeg klarte å motstå og er så stolt av meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen som leser dette kan svare meg på om brunost skal føres på knekkebrød på frokost eller på melkerasjon? Jeg elsker brunost på knekkebrød og spiser det både til frokost, lunch og kveld. Lettere variant og en tynn skive bare:)

 

Hadde svigers her med kake i går, jeg klarte å stå imot og sendte kaken de hadde med seg hjem igjen.. Prøvde å dytte på de konfekt også men jeg har vistt den konfekten ingen liker haha. I dag gikk den i søpla. Jeg kjenner suget etter 1 uke uten noe inntak av sukker nå. Og sooom jeg savner pepsimax'n min. Men vann vann vann vann må jeg drikke!

 

Inspirert av sporty på tv2, fy søren så flinke de er

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLINKE DEG!!!!!!!

Du er kjempeflink som motstår alt !!!

Jeg har hatt elendig dag når det gjelder slanking. :( vært og handlet i nordbysenter i Sverige. Prøvde første halvdel og spise sunt, men jeg var ikke sterk nok andre delen av dagen/kvelden. Spiste masse usunt og toblerone sjokolade i bilen på veien hjem.

Sitter her og angrer nå, men gjort er gjort . Ny dag nye muligheter. Skal trene imorgen. Gjøre mitt beste .

Glemte helt å veie meg igår. Så nå venter jeg til neste mandag.

 

Må dessverre si at jeg ikke har noe peil på innføring av mat her. Siden jeg ikke går noe kurs og har aldri gjort det.

Håper du finner ut av dett så snart som mulig.

 

STÅ PÅ VIDERE !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja men en dag i blant med sånn utskeielse som du har gjort i dag det overlever vi:). Det viktigste er at det ikke blir daglig sant...! Neste harrytur vi skal på blir det nok Big Mac og en svenskesjokolade, føler det på meg:)... Ny dag og nye muligheter i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

heihei jeg vil gjerne bli med deg:) jeg veide 98 kg for 3 år siden, i dag viste vekta 70,7 og jeg skal ned 10 kg til 1 mars og det skal jeg klare:)

 

sliter med at jeg har for mye vann i kroppen, men fra og med i morgen blir det 0 brus, det blir bare vann.

 

og skal trene 5 dager i uken. jeg er 1,62 høy

 

klem:) jeg har veiedag hver tirsdag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

det som har hjulpet meg er trening, spesielt gruppetimer som spinning og aerobic og å spise mye proteiner.

 

jeg hadde spiseforstyrrelser da jeg var 16 så mistet mensen en del år, så fikk jeg den veldig uregelmessig, kunne gå 6-8 mnd mellom hver gang, men nå har jeg den hver mnd:)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, j vil gjerne henge m her, veier 81,2 kilo :( og er 1,58 høy, har gått ned 20 kiloetter svskap for ca 5 år siden, men hverdags nedprioriteringer på sunn mat og trening har gjort at j har gått opp igjen, men nå skal de kiloene vekk igjen og bli der, j registrerer mat her inne og har skritteller som hjelpe på motivasjonen, stå på jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok om jeg slår følge med dere? Trenger all back up man kan få! 😊 Jeg er 1.62 cm høy og veier 75kg. Startet mitt sunnere liv for akkurat to uker siden, og har gått med 0,8kg siden da. Jeg fokuserer mest på å trene mer, og når det gjelder mat så er mottoet ALT MED MÅTE! 😊 Min største svakhet er sjokolade, og jeg er like stolt hver gang jeg går forbi sjokoladehylla i butikken! 😊 Bruker matregistreringen her inne, og synes det funker veldig bra. Det er noe med det å faktisk SE hva maten inneholder! Da er det enklere å luke ut endel ting som hjelper til å dra vekta opp.

 

Jeg har veiedag på mandager, og det er jo alltid spennende å se hvordan det ligger an etter helga. Jeg håper å gå ned minst 10 kg, i løpet av..... tja vet ikke helt. Skal til Manchester i midten av mars, og håper jeg klarer å snike meg under 75kg til det! Erfaringsmessig så passer en helg der dårlig inn i slankeprogrammet...

 

Kom gjerne med tips og råd! Trenger all hjelp jeg kan få! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere nye. Ja bare koselig om det blir flere her.

 

Jeg har ikke kommet igang ordentlig med trening enda. Blir lissom bare rockeringen. Men bare det blir mildere ute skal jeg ut å løpe:)Fortsatt uten sukkerinntak i kroppen og det er jeg fornøyd med. Ei uke i dag nå og det er jo sååå lett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på sånn ca. 1600kcal. Men noen dager 1700-1800. Prøver så godt jeg kan å holde meg under 2000kcal i allefall! Hvis du har en veldig aktiv hverdag, med en jobb som innebærer endel bevegelse, kan man sikkert ligge opp mot 2000kcal og likevel gå ned. Du kan regne ut det basale energiforbruket ditt (det du bruker bare på å eksistere). Så blir alt man gjør i tillegg bonus! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke ligge 500-800 under daglig energibehov?

 

Jeg startet dagen med Jillian og 30 day shred. God start. Skal nå på lekeland og bevege meg der også:). Har skritteller i dag men føler at den teller for mange skritt? Har jeg gjort noe feil på innstilinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk det til, englejenta! :-) Tror du skal ligge ca. 500 kcal under. Det utgjør 3500kcal i uka, som tilsvarer 0,5kg. Og det er jo bra! Sakte, men sikkert nedover! 😊

 

30 day shred er et kjempefint program! Har prøvd det selv flere ganger. Den timen jeg skulle vært på i går, er nesten helt lik bare dobbelt så lang! Fikk ikke vært med for jeg hadde en sinnsyk hodepine... Fikk skikkelig dårlig samvittighet, men å trene da var helt uaktuelt. Har i stedet vært å løpt 4x4 intervaller og trent litt styrketrening i dag. Er i grunn fornøyd med innsatsen, og skal ta helga med god samvittighet! 😊 I dag er det jo Taco-fredag! Kuttet ut lefsene sist gang, og brukte masse salat i stedet. Knuste nachos og strødde over, og det ble skikkelig digg!!

 

God helg og lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

veilederen min mente jeg burde ligge på 13-1400 så da holder jeg meg til det hehe, aldri verden om jeg klarer få i meg 1600 kcal, er så småspist fra før hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjåi som jeg har spist usunt i dag. Pizza på Milano, men spiste for første gang ikke opp hele den lille porsjonspizzan:). Og tok bare 4 biter av snille mamma og pappa som hadde lagd pizza til oss. Så valgene av mengde jeg har tatt i dag er jeg stolt av da selv om valget av selve maten kansje ikke var det beste. Meeen, jeg har vært i sverige og kjøpte 0 godt til meg selv. Og jeg har fortsatt ikke drukket brus. Bare vann og appelsinjuice... Jo stemmer jeg tok en caffe latte med caramelsirup også i dag:((((((((((((((.

 

I morra er det veiedag. Spennende å se om litt økt trim og asolutt null inntak av sukker har gitt resultater. Ellers må jeg øke trimmen neste uke for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal endre matinntak annerledes enn jeg har gjort. Ikke spist noe brød denne uken heller, bare knekkebrød!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...