Gå til innhold

2013 er året.... Føler det på meg:)


Gjest viana2
 Share

Anbefalte innlegg

Jaaa. Ned 0.7 kg og jeg er meget fornøyd:). 10 dager uten sukker og pepsi max og litt trening har gitt de første ønskede resuktater og jeg går på ei ny uke med økt motivasjon og med litt mildere vær blir det økt trim også. Les jogging ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble 1 t 10 min på ski i raskt tempo 4 trimpoeng. Og håndballtrening i går ble også ei braa økt... Leita nettet rundt nå for å finne ut hvor mye kcal det er i ett energistykke kjøpt på butikken men finn ittno. Åt 2 sånne til lunch i dag... Lagde grethe roedes skinke og makaroni grateng til middag i dag. Den var goood og anbefales. Men jeg hadde ikke skinke så ble kjøttpølse i stedet og dermed åt jeg 50 g mindre enn anbefalt da.

 

14 dager i dag med null inntak av sukker. Ikke godt, ikke kake og ikke brus. Ååå som jeg savner pepsi max:(.

 

Til helga tar jeg veiing på lørdag istedetfor søndag. Skal på fest lørdagskvelden og er dermed borte. Greit å bruke egen vekt og greit å få de alkoholmengdene på vekta denne uka:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, i dag har jeg og mannen jogga samme runde. Han brukte 34 min, og jeg 24 min. KULT..... Nå blir det rockeringen. Fortsatt ikke inntatt godteri eller brus. 19 dager i dag:)))))) Jeg har såååå lyst på sjokolade men klarer å styre meg da jeg vet at det gir meg ikke annet enn dårlig samvittighet. Men på fredag skal jeg kjøpe sjokolade. Trooor jeg. Unga begynner å bli vant med grønnskaer til middag nå, og gubben også. Men gulerøtter og blomkål I spaghetti og kjøttdeig gryta var vel det verste de hadde vært borti. Men de spiste det og det var ikke så aller verst:)

 

Gikk bare ned 0.3 kg forrige uke. Kjenner det var skuffende, men litt er bedre enn ingenting. Og så hadde jeg krympe littegrann over magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter 4 dager med rask gange samme runden med mannen tok jeg joggeskoene og treningstøyet på i dag. Jeg jogga og han gikk kjempefort...... Det var sååååå godt.

I morgen er det 4 uker siden jeg smakte sukker. Ikke kake, ikke godt, ikke brus. Det minste problem her i verden. Men vekta er ganske stille, gikk bare ned 0,2 kg forrige uke og det er jo nada

 

Har skrittteller lik denne her på Grete Roede. Klypa som jeg fester på buksa røyk, vet noen om hvor jeg får tak i selve klypa?

 

Noen fler som drar med mannen i slankeprossessen? Hvordan går det? Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sakte men sikkert går det i riktig retning. Johoo. Og nå har jeg ikke spist godt eller drukket brus eller spist kake siden 7 januar. Og jeg har veldig lyst på den halve snickersen som ligger i skapet. Men den ligg vel bra dere den ligg. Jeg og mannen har ikke sviktet en eneste dag med kveldsgåinga vår. Han er flink, han drar meg med.... Det hjelper med skritteller men sååååå vanskelig å komme over 10 000 a gitt.....

 

Er det fler som går med skritteller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...