kikk Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Så bra da. Dette går jo riktige veien. Det er så moro når det går veien. Lykke til med denne uka også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ha en super lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ned 300g forrige uke. Ja ja, jeg må vel bare akseptere at det tar litt tid dette, men det går da absolutt riktig vei Nydelig solskinn ute, men kaldt. Vært å gått tur på 30 min. i morges, deilig start på dagen. Ha en flott tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Ned 300g forrige uke. :huh:/> Ja ja, jeg må vel bare akseptere at det tar litt tid dette, men det går da absolutt riktig vei ;)/> Nydelig solskinn ute, men kaldt. Vært å gått tur på 30 min. i morges, deilig start på dagen. Ha en flott tirsdag :)/> Det viktigste er at det går rett vei. Selv har jeg lagt lista litt for høyt (1,1) i uka. Det går ikke, så jeg må forandre på den. Det er deilig å gå om morgenen. Helt enig at det er en fin start på dagen, selv om det er kaldt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sisu1 Skrevet Mars 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2013 Så flink du er. Ned er ned så dette går den riktige veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka-mor Skrevet April 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2013 Da var påska avsegstyrt Så da er det på tide å tenke riktig vei igjen. Blei noe pluss gjennom late dager med god mat Men klarte absolutt å begrense, så blei ikke så ille som fryktet. 1,5kg i pluss. Så da motiverer jeg meg selv (og dere andre) så kjører vi videre med vektreduksjon fram til sommerferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå