Gå til innhold

Nickiis siste ord


Anbefalte innlegg

Jeg merker også det samme, en helg har tendens til å "ødelegge" siste uken eller to sitt iherdige arbeid. Men har merket at om jeg kjører igang igjen med en gang mandag morgen så går det liksom lettere ned igjen til før utskeielsen så det jeg mente med forrige innlegg. Jeg har gjort det samme denne uken og utrolig kjipt men nå er jeg nesten der jeg var før forrige utskeielse :huh:/> og denne helgen skal ikke ødelegge! Så er det en uke igjen til ferie :rolleyes:/> Da blir det forhåpentligvis bare stillstand og ikke opp ;)/> Jeg skal på hytta og der er det ikke vekt så må bare holde litt igjen men som regel hjelper det litt at jeg sover mer faktisk og ikke rekker spise like mye av den grunn :lol:/>

 

 

 

Noen ferieplaner hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tre uker igjen til ferie.

Vi skal kjøre å besøke familie på en annen kant av landet. Tar ikke med meg vekta, men det er en gammel vekt der jeg vet jeg kan følge litt med på om jeg går opp eller ned eller hva...

 

Planen ellers for ferien er massevis av aktivitet. Håper bare på fint vær så vi kan være mye ute å gå turer.

 

Fikk meg en fin topptur i går. Har forbedret tiden med mer enn 13 minutter på under tre uker. Fornøyd med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...