Gå til innhold

Runde to


Gjest StinePetrine
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest StinePetrine

Jeg jobber meg gjennom det å gjeninnføre fornuftige vaner. Jeg kjenner at det er tungt, men jeg jobber med saken. Ekstra vanskelig er det nå som jeg har en uke med avspasering, og det er mye sosialt som skjer, og en annen døgnrytme enn i hverdagen. Jeg jobber med saken =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Vi er mange som heier på deg :)

Det er vondt når destruktive spisemønster "overtar". Tror alle vi som er her inne på forumet - i større og mindre grad har kjent på hva det er. Jeg kjenner meg i hvert fall alt for godt igjen. Godt du får tatt tak i det - og får profesjonell hjelp.

Hang in there!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber meg gjennom det å gjeninnføre fornuftige vaner. Jeg kjenner at det er tungt, men jeg jobber med saken. Ekstra vanskelig er det nå som jeg har en uke med avspasering, og det er mye sosialt som skjer, og en annen døgnrytme enn i hverdagen. Jeg jobber med saken =)

 

Du er ikke alene om å styre med litt feil retning for tiden - men vi ser fremover allikevel, bra du er her inne! Etter avspaseringsuka er det tilbake til faste rutiner - husk det er umulig å "ødelegge" det fine resultatet fra all jobbingen over lengre tid, på bare noen få uker...over lengre tid, det er noe annet - men det skal vi jo ikke! Gi deg selv masse skryt og omtanke for det du har klart til nå - og vær snill mot deg selv (ikke påskjønnelse i form av søtsaker og slikt) - god samvittighet overfor deg selv også i en litt tyngre tid - vi er da bare mennesker, det er livet at det går litt opp og ned.

 

Stor klem og heia heia, både for deg og for meg selv og alle andre her inne i GRfellesskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, StinePetrine! Heier fra sidelinja her ;)

 

Må være en slags ettårs-ish-krise, dette, og som alle andre kriser så må man bare jobbe seg trutt og fast gjennom den - å gi seg og havne i samme uføre som tidligere ganger er IKKE ET ALTERNATIV!! Stirr på "det røde tallet" og se for deg om du virkelig ønsker deg dit igjen (selvfølgelig ikke!). Heller en lengre periode med ca stillstand/par kilo opp enn å bare la det skure. Vi har GOD tid til å nå endelig ønsket mål, bare tull å snuble like før mållinja - vi fortjener å nå målet vårt OG BLI DER! Kommer ikke gratis, koster innsats, viljestyrke og at vi kontrollerer inntaket (visstnok ikke mulig å leve i sus og dus OG smette inn i mini-bikini...bare på film, det) :D.

 

Håper du raskest mulig finner veien din tilbake til GRmodus som passer inn i egen livsstil :)

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...