Gå til innhold

(Ned 4 kg til sommerferien)God sommer!


Gjest Lucilla
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Lucilla

fredag og palmehelg :) Sola skinner,men var litt kaldt på morgenen.

 

Tar trimfri idag,siden jeg trente igår,har fått 4,9 trimpoeng til nå.Skal prøve på et til i helgen :)

 

Fikk lyst til å dele 2 mellommåltider siden det er helg:1 yoplait,50/100 gram bær,2 ss havregryn(blandes sammen)

 

MM2: 100 gram cottage cheese,1 ss sukrin,50/100 gram bær,litt kanel(blandes sammen)Kjempegodt!

 

God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

veiedag:-)det er påskeferie på express kurset,men på tirsdag er det veiing igjen.Jeg har ikke gått ned noe i vekt denne gangen,ble stillstand,men det er bedre enn oppgang :D

 

11/3: 71,8kg

18/3: 71,6kg ned 200 gram

25/3:71,6kg o ned.

2/4:(neste veiing)

 

Håper dere koser dere med ferie,det gjør jeg.er flott vær nå,håper det fortsetter slik hele påsken.Forrige uke ble det 5,7 trimpoeng,skal prøve å få noen trimpoeng denne uken også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

God langfredag og helg:-)

 

Har hatt en fin påske hittil,sovet lenge og spist god mat.Prøvd å skjerpe meg da siden jeg går på kurs.Har nok gått litt opp i vekt,men blir full skjerpings igjen etter påske :)

 

Ikke fått så mange trimpoeng,2,6 til nå,men skal nå prøve få et par til denne uken.

 

Her er det strålende vær,men litt kjølig.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

 

Håper dere har hatt en fin påske.Det har jeg.Været har jo også vært strålende :D Jeg har ikke trent så mye,blitt kun 2,6 trimpoeng denne uken.

 

Neste uke er det full skjerpings igjen og skal begynne å trene mer,og spise sunnere igjen. Kurset går nå mot slutten,men velger å fortsette på egenhånd etter at kurset er ferdig. :)

 

Ha en fin ny uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Nok en strålende solskinnsdag idag.har gått en tur langs elven,og fikk 1.3 tp .

 

Tok også mange bilder. :D

 

Idag har jeg spist ca 1800 kcal,litt for mye,men skal prøve å holde meg til rundt 1500 kcal resten av uken.Ikke så "spent" på veiingen imorgen for vet at jeg har gått opp(men har også mensen,og da går jeg opp en halv kg). Håper nå at vekten ikke har gått så mye opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Veiedag.Ble opp 400 gram denne tirsdagen,visste jo nesten dette etter oppgang pga mensen,og mye mat i påsken!! Nå er det full skjerpings igjen,og SKAL se 71 tallet igjen neste veiedag. Et par uker igjen av kurset nå.

 

11/3: 71,8kg

18/3: 71,6kg ned 200 gram

25/3:71,6kg o ned.

2/4:72kg +400 gram :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Nok en strålende solskinnsdag:-) Ble styrketrening igår,og oppe i 3.7tp til nå.idag står gå tur på planen.

 

Vekten er heldigvis på vei nedover igjen etter mensen,og ser 71 tallet igjen nå.3.5 kg igjen til mål!! :D

 

Har lyst til å skaffe meg en pulsklokke,men er så mange forskjellige.Noen som har tips på en bra en?Ser de har en her på roede-butikken også.noen som har prøvd den?

 

ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Har gått en rask tur i finværet idag,det er jo såå nydelig ute nå.Må jo nytes:-)Ser jo nesten at snøen smelter..hehe.. ;)

 

Fått 4,7 tp denne uken,og satser på et par til!

 

Bli gjerne med på tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Da er endelig freddan her,og helg...skal nytes!! Nydelig vær idag også,og varmt.Vært hos tannlegen idag,o hull.. ;)

 

Ble rask gange,og fått litt tp idag og..

 

kos dere i helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Idag tar jeg trimfri,trenger det idag.tar heller en gåtur imorgen:-)

 

oppe i 5,4tp til nå :)

 

Jeg har ligget på rundt 1600 kcal hver dag denne uken,men pleier å bli noe over i helgene.

 

Ikke så fint vær idag,overskyet og blåser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Igår var jeg i bursdag,og da ble det god mat og kake,og etter å ha lagt inn alt jeg hadde spist idag havnet jeg på 2000 kcal.Tok til meg bare en gang av kakene,smakte så godt:-)

 

Var nå en kjempekoselig kveld :)

 

Idag blir det kanskje en gåtur utpå dagen ellers ingen planer.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

veiedag :D

 

Jippi,var gøy å gå på vekten idag,ble ned 800 gram....snart i mål,bare 2,2 kg igjen!

 

Forrige uke ble det 6.4 trimpoeng,satser på det samme denne uke også,eller mer.

 

11/3: 71,8kg

18/3: 71,6kg ned 200 gram

25/3:71,6kg o ned.

2/4:72kg +400 gram :(

8/4: 71,2kg -800 gram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucilla

Igår var vi og kjøpte en brødbakemaskin,så igårkveld ble det nystekt loff til kveldsmat..namnam.Skal prøve den idag også,blir nok å prøve grovbrødet da:-)

 

Fikk også trent igår,ble zumba 40 min(1,5tp).

 

Nå er det bare 1 uke igjen av kurset,så håper å gå ned minst 500 gram til neste veiedag.Etter dette kurset skal jeg fortsette på egenhånd.Tror at jeg vil klare det siden jeg bare har 3,2kg igjen :)/>

 

Ha en fin dag dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag...midtveis i uken allerede:-)

 

Igår ble det trim..aerobic,og fikk 1,3 tp,er oppe i 2,7 tp denne uken.Idag blir det gåtur eller styrketrening.

 

Har begynt å bruke skritt telleren igjen.det er motiverende :)

 

Ellers fikk vi prøvd brødbakemaskinen igår også,og brødet smakte så godt,namnam.Idag blir det en liten pause da med brødbakingen.:)/>

 

Vekten har gått litt opp,sto på 71,5 kg idag.Ikke noe rart etter alt brødet vi har spist,hehe.Skjerpings igjen idag ;)/>

 

Ha en fin dag . :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det trim,step 30 min,og fikk 1,8 tp.Tilsammen 4.5 denne uken,satser på 2-3 p til.tar trimfri idag,men blir kanskje en liten gåtur.

 

Idag ble det ferskt brød til frokost,(laget speltbrød). Smakte så godt,namnam.

 

Ha en fin dag alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det endelig freddan og helg.synes uken har gått så fort:-)

 

Idag har det blitt shopping ,husarbeid og trim .Har trent aerobic og fått 1,3 tp.Tilsammen 5.9 denne uken,satser på et til så jeg får minst 7!!

 

Da jeg våknet idag var det snø utenfor :-(men denne ble nå heldigvis fort borte da. Håper på fint vær i helgen,slik at en kan gå tur.

 

God helg dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det koselig å våkne til kaffe på sengen,fikk det igår også:-)

 

Huff,i helgen har jeg nå spist altfor mye,da jeg skrev det opp isted kom jeg opp i 2000 kcal!! Dette er altfor mye.så idag er det skjerpings,og skal prøve å ligge på ca 1600 kcal.:-)

 

Igår ble det en fin gåtur ,og fikk 1,3tp,oppe i 7 tp nå.Vet ikke om det blir gåtur enda ,men får se utpå dagen :)/>

 

jeg skal være med på skritt kampanjen som starter imorgen.skal dere?:)

 

Ha en flott søndag :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag:-)

 

Ja,da er det siste dag på grete roede kurset,og har ikke gått ned denne uken.Stillstand idag.Er fornøyd med det jeg har gått ned. Nå skal jeg fortsette på egenhånd,og tror jeg vil klare dette.Har "bare" 3,2 kg igjen. :)

 

idag står husarbeid og trim på planen.regner utenfor idag så blir nok innetrim .

 

ha en fin ny uke :)

 

11/3: 71,8kg

18/3: 71,6kg ned 200 gram

25/3:71,6kg o ned.

2/4:72kg +400 gram

8/4: 71,2kg -800 gram

15/4:71,2kg stillstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag:-) her skinner sola.Skal nå nyte dagen,og prøve å få tatt en gåtur utpå dagen.Ellers står husarbeid på planen,alltid noe å gjøre.

 

I de siste dagene har jeg ikke hatt motivasjon til å gå ned i vekt,men idag har motivasjonen heldigvis kommet tilbake.håper snart å se et nytt tall:-)

 

Igår ble det trimfri,men pån igjen idag..1,6 tp til nå :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens trim unnagjort,og fikk tilsammen 2 tp,må si jeg ble litt overrasket,for har ikke fått 2 tp på en dag på en stund.Litt gøy da.Oppe i 5,1 tp,så skal (0g tror) nok klare 7 tp denne uken også :D/>

 

Ellers ble det aerobic igår,og satser på gåtur eller zumba imorgen.Får se ann været,blåser så mye her nå at satset på innetrim idag.

 

Synes nå det går bra i matveien også,holder meg til 1600-1700 kcal pr dag.(i helgene blir det noe mer,menmen..).

 

ha en fin torsdag,snart helg.... :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...