Gå til innhold

Karate Kid, Nøtteliten og Bam Bam på nye veier


Anbefalte innlegg

Virkelig imponerende, Optimista - dra på trening uten ork og med gnagsår! Jeg bøyer meg i støvet!

 

Det hørtes spennende ut med småintervaller. Jeg er jo også på let etter en måte å komme i form igjen når jeg kan begynne å løpe, og har tenkt på 4x4 minutter, men er interessert i alle erfaringer :)

 

Det er nok mye som kan fungere for å bygge opp kondis, så det gjelder vel helst å finne det en trives best med, tipper jeg.

 

Jeg synes innstillingen din med å fokusere på kropp og funksjon er veldig god, og satser på å kopiere den.

 

Ellers har jeg fortsatt en del å gå på når det gjelder å være fornuftig i matveien (ref kanelboller og diverse), og jeg innser at det ville være veldig lurt å få de gode vanene på plass igjen før forbrenningen synker for alvor, men det er jammen ikke lett <_<

 

Det var forresten en tanke som slo meg. Jeg har vært overraskende mye bedre i form denne uka enn på lenge, og det var fryktelig hektisk på sykehusapoteket forrige mandag da jeg fikk kur. De kan ikke ha gitt meg noe annet og harmløst, vel? :o

 

Men det finner jeg vel aldri ut av... får sammenlikne med virkningene av mandagens SISTE kur og gjette videre! ;)

 

Klem fra skravlebøtta Tulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ladies - how are you????

Enna er innom og sier hei.

Jeg veier nå 71,3 kg!! Og drømmen er jo den supre tiden jeg lå og vippet mellom 65,8-67. Da jeg kunne kjøpe det jeg ville og føle meg fin! Nå kjøper jeg ikke noe nytt, for jeg NEKTER å gå opp i størrelse, så jeg har et begrenset utvalg av klær... Jeg er hvertfall miljøvennlig!! Jeg sliter ut det jeg har og det er jo ikke det dummeste man gjør... Så nå må jeg bare komme meg ned, slik at sommerklærne passer... Jeg har ikke råd til en fullstendig ny garderobe... Hverken av hensyn til lommeboken eller forfengeligheten.. :mellow:

Håper dere har det så fint dere kan.

Optimista, hvis du er det morderiske treningssporet du pleier å være når du er frisk, så har du muskler som Arnold i hans glansdager, Tulla... Håper det står bra til med deg, at ser lys i enden av en heller lang tunnell.

 

Hilsen Enna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Takk for at du spør Enna, jeg er mindre aktiv her inne, men jeg er da i kulissene! Det skjer ikke så mye på vektfronten. Prøver å holde meg på stedet hvil, orker ikke gjøre en innsats for julekiloene men prøver dog å hindre dem i å få selskap av flere. Jeg er bare rett i overkant av ønskevektbeltet mitt, så det er jo ingen krise.

 

Formen går heldigvis så smått oppover. Stråles nå, og det begynner å bli smått ubehagelig på huden men virker mindre inn på resten av kroppen, så jeg er noe sprekere - men langt fra i gammel form. Har ellers begynt på Optimistas forhatte piller for snart tre uker siden, foreløpig går det ganske greit, men vi får se. Kombinerer dem med sink etter tips fra henne, kanskje det er det som fungerer?

 

Våget meg nylig på treningssenter for første gang siden før elendigheten. Jeg har rett og slett ikke vært tøff nok til å vise meg i all min gru (blek, gusten og nesten uten hår, vipper og bryn) tidligere, men nå mannet jeg meg opp og dro på spinning. Får gjøre mer av det, men har travle dager frem til jeg er ferdigstrålt.

 

Ellers er jeg så glad for at det er vår, og at sola og varmen begynner å komme tilbake! Jeg har hatt noen fine skiturer i januar og februar, men nå er jeg klar for bare veier og de første vårblomstene :)

 

Lykke til med å bli kvitt de siste kiloene og komme tilbake hit en gang for alle! Du kan hvis du bare

vil det nok, det er jeg sikker på. Og sommerklærne roper på deg fra skapet, hører du vel ;)

 

Optimista, er du innom? Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...