Gå til innhold

10 kilo skal av, noen som vil være med?


Gjest gizmoen
 Share

Anbefalte innlegg

Så hyggelig at det er flere som slenger seg på :) Ja! :D samme, her. Hadde vært digg med 10 kg mindre til sommeren ! :D skjønner så godt hva du mener med å ta med seg nok sunn mat assa, går rundt å tenker på det selv. Jeg er mye ute både her og der og det kan bli stressende å måtte planlegge hele tiden , men prøver å bevege meg litt saktere noen ganger så ikke alt faller i gulvet og jeg blir stressa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Så flinke dere er! Utrolig gøy og motiverende å få resultater:) jeg veide meg i går ( selv om jeg har veiedag på mandager..), og da viste vekten 74,2. Det er ned 1,7kg. Det var kjempestas, men problemet var da at jeg plutselig skulle unne meg ost, kjeks, rødvin, is, og caffe latte. Uff:(! Skal ta en "offisiell" veiing imorgen, så får vi se..er redd alt har kommet tilbake igjen:/

 

Er forresten fortsatt godtefri, og det fungerer veldig bra, SKAL klare det i påsken også!!

 

Håper dere får en fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gizmoen

Hei igjen

 

Er lenge siden jeg har vert her nå, har vert så mye å gjøre. Hadde dåp i går, så nå er lille jenta døpt :) så en kan si det har vert mye å gjøre de siste ukene :) men nå er det over, så nå tenkte jeg at jeg skal kose meg resten av påsken så starter jeg igjen med en ny giv tirsdag :) Kjekt og se at så mange ville være med på denne tråden, skal bli artig å bli kjent med dere.

 

Hva med og si noe om hvor i landet vi bor, slik at en eventuelt kan se om det er noen som bor nær hverandre?? Er ikke noe vi er nødt til og gjøre, men hadde vert kjekt og kanskje funnet en turkammerat her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått dåp, det er jo alltids hyggelig:-)

 

Jeg har dessverre ikke klart å følge planen min med godteri - og pepsi max frie tider. Jeg kjøpte meg leilighet rett før påske og fikk flytte rett inn så all tiden gikk til flytting, skru sammen møbler osv. Det endte dessverre med mye pepsi max og godteri. Men til alt hell så gikk jeg fortsatt ned i vekt ettersom jeg var så mye i aktivitet og hoppet over endel måltid da jeg var så opptatt at jeg glemte å spise! Ikke helt rette måten å gå ned på men jeg hadde gått ned 600 gram til på mandag så da er jeg ned 2,2 siden start. Forsøker nå å avvenne meg med pepsi max igjen og forsøker å være ferdig med det til mandag igjen. Har ikke spist noe godteri siden mandag så det er jeg fornøyd med nå.

 

Jeg bor i Asker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...