Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hei itta - bra du er litt med oss likevel :) Jeg er sikker på at du klarer det jeg!

 

Emma, så dumt at du blir borte, men skjønner deg godt - det kan bli for mye også. Lykke til i sommer - håper vi snart sees igjen B)

 

Da er det deg og meg mest da Lene! Vi får holde fortet så de andre kan hoppe inn når det trengs.

 

Etter en skikkelig dårlig uke (med mensen, som fortsatt lurer i kulissene :angry: ) så er jeg i dag superklar for ny giv!

Mannen og jeg tok en løpetur i går kveld, det var vondt, grusomt og ille, men da vi var ferdige var vi desto mer fornøyde med oss selv! Og da er det lettere å starte uka bedre syns jeg. Jeg skal jobbe alene denne uken med fulle åpningstider 58 t og 25 minutter igjen å jobbe denne uken altså. Neste uke også, men da har vi sommeråpning fra 10-18 0g 10-16 så det blir jo nærmest en normaluke. Men det kommer nok til å bli ganske stille.

 

Ellers hadde vi en fantastisk 7-retters på Klosteret på lørdag og ikke minst tid alene. Det trengte vi selv om vi var dødstrøtte og gikk rett i seng da vi kom hjem ;)

 

Lykke til på 2.gangsintervjuet! Krysser det vi har for deg :)

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPREKT Anne :D

 

Bra dere koste dere da,man trenger litt tid alene noen ganger også og bare slappe helt av.Ingen som maser!

 

Du er superklar ja,godt å høre ;) det er jeg også,men har begynt å skeie mer og mer ut i helgene da.Vi får se hvordan det går på veiinga på torsdag.De siste ukene har jeg ligget på 18-1900 kalorier gj.snitt i uka men har faktisk gått ned for det.

 

Grugleder meg til intervjuet i kveld,men jeg syns at nå må det være min tur!

Dette året tenkte jeg skulle bli mitt år ;) ,nå fyller jeg 40 år i desember og da vil jeg ha en jobb jeg trives med og gå ned de forb...kiloene som jeg har sliti med så lenge.Hehe...vi får se da!

Skal ihvertfall gjøre så godt JEG kan,de andre får jeg ikke gjort noe med.

 

Ha en finfin mandag videre i den lange arbeidsuka di :D

Klem fra Lene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jobben :D/>/>/> :D/>/>/> :D/>/>/>

Starter 5.august!

 

GRATULERER!!!!!!! :D/>/> :D/>/> :D/>/> Så deilig det må være da! Nå kan du ta sommer med gooood samvittighet også blir det en ekstra boost å være supersnacksy i kroppen til første jobbedag :)/>/>

 

Hurra! Og det er en lykkedato, det er jeg helt sikker på for da kom min førstefødte til verden ;)/>/>

 

Klem fra Anne B)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Sitter på jobb igjen og spiser frokosten min, bran flakes med 0,0% vaniljeyoghurt og masse blåbær oppi.

 

I går tror jeg ble bra, spiste deilig middag som er vanskelig å beregne, men det var kyllingfilet med masse grønnsaker så det var i alle fall ikke en usunn middag.

 

Var sliten etter dagen, det er endel kunder i butikken, men de kommer så i bolker. Mange på en gang i korte perioder og så leeeenge stille. Men jeg orket ikke så mye mer enn en sofadump, surfet litt på tv - fy søren så mye kjedelig det er nå sommerstid. Stakkars de eldre som ikke har nettflix, dvd etc. Vi har heldigivs en masse opptak vi ikke har rukket å se før så vi begynte på Dicte i går. Virker bra.

 

Veide til Slankekrigen i dag og det ble 70,2, håper det stemmer i morgen på offisiell veiedag også :)

 

Ha en suuuper dag!

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg har fortsatt tatt pause herifra, men måtte bare innom og se hvordan det gikk med intervjuet ditt Lene, GRATULERER!!!!!!!

 

Så utrolig kjekt å høre at det ordnet seg for deg. Så flink du er!!

 

Lykke til i ny jobb, og fortsatt lykke til med kiloene :)

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :D

Jeg er superfornøyd!!!!

 

Så bra at det kommer kunder da Anne.Håper også vekta di viser det samme eller mindre i morgen da.Lykke til!!

 

Koselig at du stakk innom da Emma :)

 

I morgen skal jeg levere oppsigelsen min på jobben.Blir godt å få det ut av verden.Så er det vel straks ferie da B)

 

Det blir deilig.Selvom jeg skal vel ikke klage akkurat som bare har jobbet to dager i uka siden slutten av november.

 

Jeg veier meg på torsdag Anne :)

 

God natt!!

 

Klem fra Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

Jeg lurer på om jeg faktisk glemte å veie meg i morges :blink:

 

Det var ikke bra, men jeg kjenner vannet i fingrene og fryktelig dårlig søvn de siste nettene har nok sitt å si.

Jeg tror jeg kontrollveier i morgen jeg :P . Da har vi samme veiedag denne uken også.

 

Jeg skal se om jeg klarer å kopiere oversikten som Emma har laget inn i et innlegg til oss. Itta er du med???

 

Ellers svelget jeg en kjempekamel medhårs i går. Supermannen kom og sa at han har "gjemt" unna litt feriepenger likevel - jeg trodde vi hadde skrapa kassa fullstendig med butikken og foreslo at vi kanskje skulle gjøre som i fjor og året før og ta en uke på Norefjell. Det er veldig, veldig bra ferie for hele familien, men jeg kjenner at jeg trenger mer varme enn det i år. Jeg har jo vært inne på dette senteret nå i månedsvis og da ville jeg heller være i Oslo. Litt varmere tross alt enn på fjellet.

 

Men så begynte vi å søke på restplasser og fant en uke i Tyrkia med all inclusive for alle 7 innenfor budsjettets rammer - enda til litt rimeligere, men det går jo alltids noen tusenlapper til tull på en uke. Jeg har alltid sagt at Tyrkia skal jeg aldri til, men nå får vi se da - kanskje jeg blir positivt overrasket. Og som en venninne sa, samma hvilket land den solstolen står i bare du får litt sol og varme nå. Og det er jo sant! Ble 3500 per pers og halv pris på de to under 12 og det er søren meg billig! Det er jo ikke lett når vi er så himla mange heller.

 

Unga blir glad og jeg trenger ikke tenke på en uke - haha!

 

Ha en finfin dag :)

 

Klem fra Anne B)

 

Hurra for oppsigelse forresten - noen ganger er det bare en lettelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia:) der har jeg aldri vært,men syns venninna di hørtes ut som ei fornuftig dame..Når drar dere?

 

Oppsigelsen er levert og hun tok det bra,så langt alt vel..hehe!!

Nå er det ferie på meg i fire uker ihvertfall,mulig jeg må innom kontoret en liten tur i løpet av helgen.Driver med årsoppgjøret og det er siste frist den 30.

 

Ja blir spennende med veiinga i morra da,føler meg ikke så mye slankere men vi får se.

Gubben sier at nå får det være nok med slanking,han liker ikke tynne damer sier han;)

Men jeg skal ned til 65 da,han får si hva han vil.Det er målet!!

 

Ha en fin kveld videre:D

 

Kjempefint med en sånn oversikt,hvis du orker!!!

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 67,5kg

Resultat uke25: 66,7kg

Nytt mål: 66,5kg

Resultat uke 26: 65,4 :D/>

Nytt mål: 65,4

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 71,6kg

Resultat uke 25: 70,6kg

Nytt mål: 69,9kg

Resultat uke 26: 70,8 :(/>

Nytt mål: 69,9

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 25: 66kg

Resultat uke 26:

 

Emma: PAUSE

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige uke: 66,9kg

Resultat: 66,1kg

Nytt mål: 65,5kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn...så fyller jeg inn i morgen når jeg ser resultatene...

 

Jeg skal også ned til 65, det er perfekt for meg i hvert fall og da er mannen superduperfornøyd han og. Og det er altså ens egen følelse som er det viktigste, og jeg er sikker på at gubbingsen din blir glad når du er glad jeg... Og selv om du helt sikkert er mer enn bra nok nå er det greit å ha et trivselsbelte å ligge i. Mitt er fra 65-67 for 65,5-66 er liksom helt perfekt for meg.

 

Gleder meg sånn til jeg når det, men syns det er litt tungt akkurat nå altså...skulle ut og løpe i kveld, men det bøtter jo ned ute så vi utsetter det en dag eller to...

 

Klem fra Anne (tror jeg bablet fælt nå, men orker ikke lese korrektur :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:D

 

Dagens vekt er 65,4 veldig fornøyd med det.

Flott oversikt Anne.

 

Er så sliten og dårlig form jeg nå,så jeg er ikke så veldig positiv i dag ;)

Har nok blitt litt mye styr i det siste.Jobbsøking,intervjuer,levere oppsigelse og slankeprosjektet i tillegg.

 

Jeg er ikke høyere enn 1,67 så det er ikke for lav vekt for meg det,jeg hadde lyst til å ha 65 som en øvre grense.

 

Ha en fin dag :)

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt perfekt ut med 65 til deg - helt enig når jeg vet høyden din også... Gratulerer med supert resultat!

Skjønner veldig godt at du er sliten, det er jo ikke rart i det hele tatt! Jeg syns du er vanvittig flink som går ned med det presset du har på deg.

 

Skulle ønske jeg kunne si det samme, men jeg har gått litt opp igjen :( 70,8 i dag og jeg er IKKE fornøyd, men må vel bare være realistisk og si at jeg kan skylde meg selv som ikke klarte å følge planen i over en uke :( Bra det ikke er mer opp. Men jeg håper nå at jeg får samme slags dip nedover som jeg hadde for noen uker siden og klarer en kg i løpet av den neste uken. Så nytt mål blir _igjen_ 69,9 Jeg VIL, VIL, VIL!!!

 

Hva er ditt mål for neste uke Lene?

 

Ha en finfin dag! Håper du finner igjen gnisten!

 

I kveld skal vi ut og jogge...håper det letner...

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Anne :)

Så utrolig kjipt at ikke vekta di går rette veien da :( har sagt det før men sier det igjen.Blir veldig imponert av pågangsmotet ditt,selvom det går litt smått.

 

Ja i dag er det virkelig tomt her,glad jeg har fri for nå skal jeg gå å slappe av litt på sofaen ;)

Målet for neste uke ja...tror målet er å bare holde meg på 65,4 jeg for det er den uka jeg ikke pleier å gå ned.Og så har jeg heller som mål å komme under 65 til uka etter.

 

Nå skal jeg besøke søstra mi et par dager til uka,og moren min også sikkert.Da kan det fort bli noe ekstra vet jeg..hehe..

 

Krysser det jeg har for at du når målet ditt for neste uke...

Stå på med trening! Du er superflink til det.

 

Ha en flott torsdag videre :D

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det du, jeg må si det tærer på i blant nå, blir jo frustrert over at det tar så HIMLA lang tid!!! Men jeg husker sist også at jeg hadde en lang periode rundt 70 før jeg bikket under og klarte de siste 5 kiloene. Jeg bare SKAL klare det og det var kanskje litt urealistisk å tro at det skulle gå så fort denne gangen. Og når jeg ser på oversikten, ligger jeg liksom stabilt en 3-4 uker også dipper det litt, håper det er nå til uka det skjer igjen ;)/> Jeg tenker nemlig at det blir lettere å tenke vekt og fornuft i sydenlandet hvis jeg har kommet meg under 70...noe psykisk med det...

 

Men en ting jeg vet jeg burde gjøre noe med det er søvnen, jeg sover for lite og da holder jeg på vannet - rare greier...men i kveld blir det joggings og det må jo gjøre litt forskjell ;)/>/>

 

Jeg syns målet ditt var veldig fornuftig...det er noe med å ha det i bakhodet samtidig som man vet at det blir litt ekstra når det er besøk og hygge,

 

Håper fridagen din blir finfin og at sofaen tar godt vare på deg :)/>/>

 

Klem fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også Anne at neste veiing blir bra for deg:)

 

Ja sofaen var grei en times tid,men det kjennes som influensa nå gitt.Vondt i kroppen og tett i nesa:( æsj!!! KJEDELIG!!

 

Søvn er visst viktig ja,blir også sulten og godtesjuk når man sover for lite.Det har jeg faktisk lest et sted at kroppen forveksler behovet for søvn med at man er sulten.Det er ikke bra;)

 

Ha en fin kveld videre:)

Klem fra Lene

 

Satser på en bedre dag i morgen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg , influensa nå er jo helt feil :(! Håper det er bedre igjen i dag, sliten kan jo også føles som en influensa i utbrudd. Been there, done that!

 

Vi løp i går, mannen og jeg. Begge tunge og slitne, men vi kom oss 7,4 km med en snittfart på 10,3 km/t og det er knallbra! Jeg klagde på at han var dårlig på å motivere meg når jeg lå bak og han så ut som jeg løp altfor sakte for han...men vi kom oss rundt og begge måtte innrømme at det hadde ikke blitt to runder om det ikke hadde vært for den andre :P Så da var det vel en form for motivasjon likevel tenker jeg.

 

Det må jo gi resulteter etterhvert også syns du ikke? Håper jeg klarer to sånne økter i uka framover - det er nok det jeg rekker og det må være bra. Blir jo så klart utfordrende på ferie, men kanskje klarer vi å få et par økter da og, om ikke løpe så gå fort. De store får passe litt på lillebroren sin tenker jeg :)

Bare 8 arbeidsdager til ferie nå - yeah B)

 

God bedring, Lene, om du skulle føle deg syk fortsatt!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Anne:) jeg føler skikkelig dårlig i dag også :( :( :( :(

 

Har liggi og sovet på sofaen mye av dagen.Og det er ikke likt meg for å si det sånn.

Ja jeg har også fått influensa tendenser når jeg har vært sliten før.Men nå er det også tett nese og vondt i halsen og brystet når jeg hoster så da tenkte jeg det kanskje var det.

 

Nå syns jeg ordentlig synd på meg selv..hehe! Det er sikkert et halvt år ihvertfall siden sist jeg var syk ;) så skal vel ikke klage.

 

SÅ UTROLIG SPREKE dere er da :D kjempebra!! Gøy at gubben blir med da.

Jo jeg syns helt klart at dette må gi resultater, ganske så snart faktisk.Vi får prøve å ikke ødelegge alt det gode arbeidet vi har lagt ned,nå i ferien :P

Men det er fort gjort veit jeg.

 

Ha en flott fredag videre!

Klem fra Lene

 

Jeg tror kanskje jeg har kommet opp i tre trimpoeng denne uka.Null styrketrening.Jaja...sånn er det noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da, så utrolig kjedelig! Håper du uansett føler deg litt bedre i dag :)

 

Her er nok en arbeidsdag i gang, men foreløpig ingen kunder - vi er vel snart de eneste i Norge som åpner kl 9 på lørdager - det er knapt folk i matbutikken... Heldigvis fra mandag skal vi redusere med en time i hver ende og bare 10-16 på lørdagene. Det holder i massevis. Jeg er sikker på at vi hadde drevet mye mer økonomisk med de åpningstidene til vanlig.

 

Bare 8 dager nå så er vi på vei. Lilleprinsen gleder seg stort - han snakker dag og natt om å fly for å bade i Tyrkia. Søt da, bortsett fra at han kunne kanskje velge å sove på natten fremfor å snakke så mye.

I natt var det nok fordi han har fått feber - stakkar liten kropp, starter ferien sin syk han og. Men han har jo vært utrolig beregnende da, for i og med at vi har jobbet så mye har vi virkelig trengt at han har vært i barnehagen når han skal. :P

 

Jeg går opp og opp i vekt igjen, dritt at jeg ikke klarer å holde meg unna vekten hver morgen, men jeg bare MÅ sjekke liksom. Men jeg er sliten, sover dårlig, og har enorme mengder vann i kroppen. Kjente det da joggeskoene var trange når jeg skulle gå nå. Bra jeg ikke trenger å gå i høye hæler hver dag på jobben. Det hadde vært drepen på betonggulvet mitt. Og i går sto jeg mer eller mindre i 10 timer for da fikk jeg varer. Masse fint til høsten vettu :) Blablabla...

 

Ha en fin lørdag!

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres virkelig ut som om du trenger ferie Anne :o/>

Det sikkert det stresset du holder på med som ødelegger nedgangen din. Hvis du vet at du ikke spiser mer enn du skal og du er flink til å drikke vann? Da må det være andre grunner.Drikker du mye kaffe da? De sier jo det er vanndrivende så da må man drikke enda mere vann.

Du trener jo.Så det er nok lite søvn og mye jobbing som har skylda her.Sånn det var dagens ;)/>

 

Jeg er fortsatt syk...buhu...

Det er så kjedelig.Men i natt har jeg sovet godt.Helt fra kl 1.00 til 9.00 det er lenge til meg å være.Pluss at jeg sov en god del på dagen i går.Det kjennes som jeg har feber,sitter her og svetter men jeg sjekka nå og den var på 37 den.Så da har jeg vel ikke det da;)

Nei nå blir det mye sutring her.

 

Så dere drar om 8 dager.Så deilig B)/>

Da må du prøve å slappe av litt .Har du noen som passer butikken da?

 

Vi drar om 65 dager til Alcudia Mallorca :P/>

Gleder oss.Ungene har hatt sånne nedtellingsapper helt siden det var 180 dager eller noe sånt.Så jeg var jo veldig spent da om jeg fikk fri i det hele tatt fra ny jobb. Men det fikk jeg.HELDIG!!! Jeg sa til dem at jeg hadde bestilt en tur,men at den selvfølgelig kunne avbestilles ;)/> Jeg ville ikke latt det ødelegge for en jobb.

 

Ha en kjempefin lørdag Anne

 

Klem fra Lene :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye jobbing som gjør det ja...jeg drikker ikke særlig mye kaffe, max 3 espresso (i latteform) om dagen, og jeg drikker minimum 2 liter vann hver dag, gjerne 3. Du har helt rett: jeg trenger FERIE! haha! Jeg har heldigvis en ekstrahjelp som skal jobb i 14 dager i strekk i juli. Men jeg har jo ikke råd til å bruke henne så mye enda at jeg kan jobbe normale uker selv. Men det kommer, det må det jo.

Er jo glad jeg får til å ta ferie i år, og ikke minst at vi kan reise bort...

 

Det hørtes lenge ut med 65 dager til deres ferie, men når det er planlagt så vet man jo det kommer - flott at du fikk fri selv med ny jobb. Jeg hadde også sånn i den forrige jobben min - da hadde vi planlagt bryllupsreisen vår og den var vi ikke akkurat så gira på å avbestille :P

 

Så teit at du er syk! Det er jo ikke noe stas i det hele tatt - det er lov å sutre litt da ja. jeg syns jeg sutrer stadig vekk jeg... GOD bedring!!!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover dagen og kvelden i går så steg formen mange hakk:)

heldigvis.Så nå skal jeg ut på tur med hunden.

Det jeg sa om tre trimpoeng var feil,det var visst 1,3

 

Ja 65 dager er ganske lenge men jeg har jo fire uker ferie nå også da..hehe.Får bare nyte det.Men de pleide visst å holde stengt i juli på den nye jobben min også,så da blir det lang ferie etter en periode med masse jobbing på vårparten:)

 

Bryllupsreise er ikkke så kult å avbestille nei.Det er litt annerledes.Men bra folk er greie når det gjelder ferie.Det er ingen selvfølge.

Håper butikken din går strålende sånn at du får råd til litt mere hjelp etterhvert.

Men nå må jeg ut en tur.

Du får ha en fin dag.Vi snakkes.

 

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har fortsatt "pause", men er nå innom her og leser litt innimellom allikevel. Det føles godt å ikke styre så veldig på. Teller ikke kcal, og spiser det jeg ønsker. Prøver heller å begrense meg litt. Har inngått en "avtale" med min mann om at jeg i 90 dager (83 igjen) ikke skal spise snop, chips, kaker osv. I helgen skal jeg kunne spise den helt mørke sjokoladen, og popcorn. Spiste det i går, og må si jeg er overrasket over hvor mye popcorn det blir når en popper selv. Mye mindre kcal enn i chips, og har fortsatt følelsen av å kunne kose meg. Må liksom ha noe å gomle på på lørdagskvelden.

 

Veide meg i dag, og vekten viste 65,4kg. Det er på vei nedover, og jeg er kjempe fornøyd! :D

 

Til helgen som kommer skal mannen og jeg på storby-weekend, og da har jeg bestemt meg for å spise det jeg ønsker. (De fire dagene er ikke talt med i de 90 dagen B) ) Regner med å gå litt opp da, men føler nå jeg har et opplegg jeg kan klare en stund.

 

 

God bedring Lene!

 

Og god ferie til dere begge, og itta, er du her og?

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...