Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Kjapt innpå bare for å skryte av de minus 0,9 kg jeg har gått ned den siste uken! Jeg er på 60-tallet igjen med 69,9!!! Hurra :D

 

Dette gir i alle fall meg motivasjon til å fortsette med godt matinntak. Jeg skal oppdatere oversiktene i morgen, i dag er det innkjøp på Moteuken! Latterlig å skulle "bruke" enda mer penger, men må jo ha varer til vårsesongen også. Men nå er tiden inne for å sortere ut noen merker.

 

 

Ha en fin dag!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra Anne!! ned 0,9 er jo kjempe masse. Håper jeg kan få et sånt resultat neste uke :) (Jeg gikk ned mye på en uke nå, men det har nok med mye "vom-fyll" å gjøre, det er nå "alvoret" begynner for min del.)

 

Jeg har akkurat kommet hjem fra en sykkeltur. Syklet i 36 minutter, hadde en gjennomsnittsfart på 23,33, så jeg er sliten og fornøyd. Etter syklingen forsøkte jeg meg på et hoppetau som jeg var så dum å kjøpe for en tid siden. Fy søren det var tungt. Hoppet intenst i ett minutt, og da var jeg egentlig fornøyd, eller leggene mine var ihvertfall det... Hvor kan man hoppe med hoppetau uten at naboene ser eller hører en..?? Jeg måtte stå ute på terassen, for det er ingen steder i huset det er høyt nok under taket. Jeg hadde jo ikke tenkt på det da jeg klikket det hjem fra en innbydene nett-butikk.. :rolleyes:

 

Nå er det dusj-tid, litt mat-handling, og så er det avgårde på jobb.

 

Lykke til på Moteuken Anne!

 

Og en fin dag til alle her inne!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 32:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

 

 

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

 

 

Itta83: Ferie???

Start: 66 kg

Mål: ned 6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 25: 66 kg

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

 

elmaniha:

Start: ??,?kg

Mål: ned 9-10 kg/??kg

Veiedag: ?

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Rapunzella:

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Lamamama:

Start: 85 kg

Mål: ned 13 kg/72 kg

Veiedag: ?dag

Resultat uke 30: 79,???? kg

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Loedding:

Start: 65-66 kg

Mål: ned 5-6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Laguna70:

Start: 76 kg

Mål: ned 4-7 kg/69-72 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

 

babyflesk:

Start: 71,9kg (uke 31)

Mål: ned 6,9 kg/65 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 32: 71,6 kg

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

nette77:

Start: 66,6 kg(uke 31)

Mål: ned 6,6 kg/60 kg

Veiedag: onsdag?

Resultat uke 33: kg

Nytt mål uke 34: kg

 

Lille trille />/>):

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne komme med sånne glade meldinger,men det kan jeg desverre ikke :(

Jeg skeier ut hver dag nå...er så stressa og da spiser jeg en del ting jeg ikke skulle spist osv.osv..

 

Spent på veiinga i morra,tror ikke jeg har gått ned noe håper bare jeg ikke har gått opp :o

Uffameg!!!

Ikke moro :(

Dette var ikke et veldig positivt innlegg gitt,måtte bare sutre litt.

Ha en fin kveld videre dere.

 

Klem fra Lene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne komme med sånne glade meldinger,men det kan jeg desverre ikke :(/>

Jeg skeier ut hver dag nå...er så stressa og da spiser jeg en del ting jeg ikke skulle spist osv.osv..

 

Spent på veiinga i morra,tror ikke jeg har gått ned noe håper bare jeg ikke har gått opp :o/>

Uffameg!!!

Ikke moro :(/>

Dette var ikke et veldig positivt innlegg gitt,måtte bare sutre litt.

Ha en fin kveld videre dere.

 

Klem fra Lene ;)/>

 

Æsj, jeg kjenner følelsen så alt for godt! Man havner liksom litt på kjøret også er det vanskelig å bare slutte, men din dag kommer igjen...du må bare ville det nok og orke å gjennomføre det. Det var i alle fall det som skulle tiL for meg nå.

 

Vet ikke helt hva som gjorde at det plutselig skjedde for meg, men det er veldig godt. Og du var jo der før ferien, da var jeg på det kjøret...hadde rett og slett ikke viljestyrken som skulle til.

 

Men jeg heier på deg Lene også satser vi på stillstand i det minste.

 

Klem til deg :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare rapportere inn i dag og, nesten så jeg ønsker meg torsdag som veiedag for jeg løsner tydeligvis enda mer til da :P

 

I dag måtte jeg bare på igjen, dårlig vane, men jeg venter også mensen og da kan jeg ofte se på vekta på morgenen om det kommer den dagen. Tror ikke den kommer i dag, for jeg er nede på 69,4 :D Så fornøyd vettu :D

 

Men regner nå med at jeg når et platå igjen, men så lenge jeg veier 60noe og ikke 70noe er det mer levelig.

 

Skal nå prøve å ikke ta av i mensuken denne gangen, så kanskje jeg ikke ødelegger så mye for meg selv denne gangen :P

 

Håper å se noen andre her i løpet av dagen!

Jeg har masse nye varer å prise, så jeg går litt rundt meg selv. Kom på nå at jeg ikke har spist lunsj ennå så da ble det å smøre litt mat og inn her :)

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så utrolig bra resultat da Anne! Flink du er! :)

 

Jeg føler virkelig med deg Lene, som er inne i en dårlig periode. Jeg har selv hatt en veldig lang dårlig periode. Så ille var det, at da jeg tok på meg unifomen da jeg skulle på jobb første dag etter ferien, så var det såvidt den passet. Fortsatt er den for trang, men nå er det liksom ingen utvei. Jeg må mere ned i vekt.

Er det noe spesielt du stresser med for tiden?

 

Jeg kommer inn i "mensen uken" nå over helgen, så er litt spent på om vekten vil vise den store nedgangen jeg jåper på. Har fortsatt vært flink å trene da:) Og har spist rimelig fornuftig. Kanskje spist litt for lite, men det får heller være.

 

Dere må ha en fin kveld!

 

-Emma- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra resultat, Anne!

Jeg utsatte veingen til tirsdag denne uken, siden jeg var hjemme hos foreldrene mine tilogmed mandag, og deres vekt helt tydelig ikke var på samme "bølgelengde" som min. Siden jeg hadde hatt 4 dager uten noe veldig bra kontroll på hva jeg fikk i meg regnet jeg ikke med noen nedgang, så var i grunnen fornøyd nok med å stå på stedet hvil fra sist uke, på 66,1. I dag var jeg nede på 65,9, og den forskjellen gjør noe med psyken! Bare 200 g, men det var en Stund siden jeg såg 65-tallet ;) Har ikke vært helt i form de siste dagene, og i kveld fikk jeg fasiten på hvorfor. Jeg var på butikken, og med sjokoladecraving deluxe kjøpte jeg en mørk sjokolade med chili. Tenkte det var mens som skulle komme i løpet av dagen som gjorde behovet så stort, men det var visst ikke helt det... Tvert imot. Så jeg og min kjære feiret positiv graviditetstest med et par biter sjokolade og en kopp te :D

Så nå er jeg litt i stuss på hva jeg gjør. Var liksom så motivert for å gå ned nå, men bør vel heller ha fokus på å ikke gå så fryktelig mye opp. Har dere noen gode råd til meg?

Med to +24 kilos-svangerskap bak meg er jeg ikke akkurat ekspert på å holde igjen der... Håper bare jeg kan holde meg på beina denne gangen og slippe bekken og hofteproblemer. Da kan jeg i detminste holde meg i bevegelse og ikke sitte i sofaen og trøstespise sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra resultat, Anne!

Jeg utsatte veingen til tirsdag denne uken, siden jeg var hjemme hos foreldrene mine tilogmed mandag, og deres vekt helt tydelig ikke var på samme "bølgelengde" som min. Siden jeg hadde hatt 4 dager uten noe veldig bra kontroll på hva jeg fikk i meg regnet jeg ikke med noen nedgang, så var i grunnen fornøyd nok med å stå på stedet hvil fra sist uke, på 66,1. I dag var jeg nede på 65,9, og den forskjellen gjør noe med psyken! Bare 200 g, men det var en Stund siden jeg såg 65-tallet ;)/> Har ikke vært helt i form de siste dagene, og i kveld fikk jeg fasiten på hvorfor. Jeg var på butikken, og med sjokoladecraving deluxe kjøpte jeg en mørk sjokolade med chili. Tenkte det var mens som skulle komme i løpet av dagen som gjorde behovet så stort, men det var visst ikke helt det... Tvert imot. Så jeg og min kjære feiret positiv graviditetstest med et par biter sjokolade og en kopp te :D/>

Så nå er jeg litt i stuss på hva jeg gjør. Var liksom så motivert for å gå ned nå, men bør vel heller ha fokus på å ikke gå så fryktelig mye opp. Har dere noen gode råd til meg?

Med to +24 kilos-svangerskap bak meg er jeg ikke akkurat ekspert på å holde igjen der... Håper bare jeg kan holde meg på beina denne gangen og slippe bekken og hofteproblemer. Da kan jeg i detminste holde meg i bevegelse og ikke sitte i sofaen og trøstespise sjokolade...

 

Næmmen i alle dager da!?! GRATULERER :D Så koselig! Jeg er ikke noe orakel på graviditet og ikke gå opp, jeg gikk opp 17 med nr 1, 22 med nr. 2 og 14 med nr 3. De to første hadde jeg et utgangspunkt på 68-69, men med siste startet jeg på 76 så da tror jeg på en måte jeg hadde nok fra før i starten så totalen ikke ble så gal?

 

Jeg syns det har vært vanskelig å ikke spise det jeg hadde lyst på for det var så mange av mine vanlige ting jeg ikke klarte å spise, f.eks. Varm tomatsaus - det bruker man en del med barn i huset og kylling. Det spiser jeg jo hele tiden, men i alle 3 svangerskapene fikk jeg ikke ned en bit. Spiste mye havreknekke med leverpostei og altfor mye godteri... :unsure:

 

Massevis av lykke til nå da! Du forlater oss ikke håper jeg :)

 

Klem fra Anne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Fræddan igjen og veiing gjennomført, det kryper sakte, men (u)sikkert i riktig retning i alle fall. Relativt fornøyd egentlig etter en uke med svikt i rutiner og altfor lite aktivitet. Kan takke dere for motivasjonen denne uka, var litt i giblaffen-modus på mandag, men kom på at jeg jo "måtte" legge inn resultatet for uka her og da fristet det ikke så mye å gi blaffen allikevel - TAKK!! ;)

 

Gratulerer så mye Rapunzella!! :D Kjente det kribla litt i egne eggstokker igjen her, men det er vi definitivt ferdig med (sier mannen min.. :lol: ). Jeg har vært gjennom to graviditeter hvor jeg la på meg 12 kg i hver. Jeg spiste faktisk MYE, spesielt i den første, men trente til gjengjeld ganske mye i den perioden. Jeg tror det er lurt å holde seg i aktivitet, så lenge formen tillater det - det har du mye igjen for, både underveis og etter. Jeg ser du har slitt med bekkenproblematikk, bruk litt tid på å finne øvelser/aktiviteter som er riktige for deg i forhold til det - og hva du liker selvfølgelig. Sykling/spinning tror jeg blant annet kan være bra - om det er noe for deg da? Jeg tror også det er lurt å (som nå..) planlegge hva du skal spise og ikke minst hvor mye til hvert måltid - det er så innmari enkelt å ta litt mer enn man trenger når kroppen allikevel hele tiden blir litt større. Så, ikke slank deg, men vær bevisst hva du putter inn og vær i aktivitet(!), er mitt tips - ikke spesielt revolusjonerende kanskje, men det enkle er ofte det beste har jeg hørt... NYT ventetida!!! :) - TOMT godteskap er kanskje heller ikke dumt kanskje (det er ofte det eneste som funker her ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Rapunzella!! :)/>

 

Jeg har ikke noe som helst råd å komme med, da jeg ikke har noen graviditeter bak meg... Men kos deg i tiden fremover! Det er desverre ikka alle unt å få barn..

 

Klem fra Emma :)/>

 

Takk, Emma! Jeg er veldig klar over at det ikke er noen selvfølge å få barn, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har fått mine to uten videre problemer (bekkenproblemer og betennelser i hoften er i den sammenheng lite viktig). Jeg håper det går denne gangen også, men vi får ta det litt som det kommer. Har tidligere hatt både en vanlig spontanabort og en såkalt missed abortion med påfølgende operasjon, så håper jeg slipper det igjen. Jeg håper også av hele mitt hjerte at de som strever og ikke blir gravide når de ønsker får den hjelpen de trenger, eller at det plutselig løser seg av seg selv. Og jeg håper jeg ikke sårer noen her inne ved å skrive om min litt plutselige graviditet.

 

[quote name=Lille trille :o)' timestamp='1376635280' post='404186]

Kan takke dere for motivasjonen denne uka, var litt i giblaffen-modus på mandag, men kom på at jeg jo "måtte" legge inn resultatet for uka her og da fristet det ikke så mye å gi blaffen allikevel - TAKK!! ;)/>

 

 

Jeg er så enig, Lille trille - det å ha noen å rapportere til og være sammen med mot et felles mål hjelper veldig på motivasjonen!! Ikke så fristende likevel å skeie ut med den sjokoladebiten likevel når du vet at den ikke akkurat hjelper på neste vektrapport ;) Ellers takk for gode råd! Trenger ikke å være revolusjonerende for å være bra, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille trille, gratulerer med nedgang - det er oppdatert i listen.

 

Dere andre som ikke har lagt igjen noen spor i det siste, det er ikke for sent å komme på banen igjen! Bruk oss andre som motivasjon, inspirasjon osv og stå på. Alle har gode og dårlige perioder og det er da vi skal hjelpe hverandre!

 

Jeg er inne i en gooood stim om dagen, tar gode valg og blir jo så fornøyd med meg selv, haha! (Det er jo det aller beste, man kan skryte uhemmet av seg selv når det passer og :P ) Jeg vet at mensen lurer rundt hjørnet, og i går var jeg så fyken på kvelden. Tok et ekstra husmannsplassen med gulost og et glass Pepsi Max. Jeg vet ikke helt når det kommer for forrige runde var jo utsatt litt pga ferien og da blir det fort litt krøll i syklusen. Håper den venter til i morgen nå for jeg skal jobbe 10-18 i dag og så nesten rett på fest. Gleder meg til å ta på kjolen min nå for den sitter hakket bedre enn den hadde gjort for 4 ukene siden. Måtte jo på vekta i morges igjen for å se om menskiloen har kommet, tvert imot! Jeg er nede på 68(!),8!!!!! :D:D:D Bare 3-4 kilo igjen til målet, og bare 1,9 til så er jeg inne i trivselsbeltet mitt som er mellom 65-67.

 

Festen i kveld blir ikke noe problem heller kjenner jeg, jeg drikker ikke alkohol, for selv om det bare er 20 minutters gange med pensko så tar jeg bilen siden det er fjortisene våre som er barnevakter for minsten. Det kommer til å gå som en drøm det, men hvis det skjer noe er jeg bare 3 minutter hjemmefra. Skal selvsagt kose meg med god mat og kanskje til og med et kakestykke, men det er jo tross alt lørdag da ;)

 

Ha en super lørdag alle sammen og kanskje er det i dag du gifter deg itta? I så fall Gratulerer så masse med dagen!

 

Tynnere klem fra Anne B)

 

Ps. Tusen takk for at dere engasjerer dere i butikken min, det er veldig hyggelig. Hadde en veldig bra dag i går og håper det kan fortsette sånn i dag. Får jeg sånne uker framover er det håp for at det går bra! Det hadde vært deilig det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har ikke vært her på noen dager,men nå har jeg sittet her og lest litt fra dere andre og prøvd å oppdatere meg.

 

Jeg veide meg på torsdag og veide 67,2 eller 3 så det var det samme som sist.Det betyr faktisk egentlig litt opp fordi sist jeg veide meg hadde jeg mensen.Men men,det får nå gå.Mål til neste uke er fortsatt 66,5.

 

Takk for støtte og oppmuntring fra dere.Jeg håper det kommer seg.Jo det jeg stresser sånn med Emma er bare at det er så mye nytt på jobben og jeg har vært helt utslitt rett og slett når jeg har kommet hjem,og da er ikke sunne ting det som kommer først desverre.Spiser for å roe nervene ;) og da duger det ikke med en gulrot for å si det sånn.

Men torsdag og fredag begynte det å gå litt bedre da,så jeg håper det går rette veien nå.Jeg stortrives på jobb da :D

 

Ha en fin søndag videre.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Måtte jo på vekta i morges igjen for å se om menskiloen har kommet, tvert imot! Jeg er nede på 68(!),8!!!!! :D/> :D/> :D/> Bare 3-4 kilo igjen til målet, og bare 1,9 til så er jeg inne i trivselsbeltet mitt som er mellom 65-67.

 

 

 

Så moro Anne.Jeg blir så glad på dine vegne.Du er superflink!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så jeg og min kjære feiret positiv graviditetstest med et par biter sjokolade og en kopp te :D/>

 

 

Gratulerer så mye til dere,så koselig!

 

Jeg er nok ikke rette person til å gi råd ang,å ikke legge på seg under graviditeten..hehe. +32 med nr 1 og +25 med nr 2.Men lykke til.Kjempelurt å tenke på det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke da dere! Gulrøtter innkjøpt og knaskes :)

 

Har holdt hardt å være flinkis i helgen, mensen kom lørdag og i dag kom ikke bare en, men nesten to menskilo!!! Nå vet jeg jo at jeg veide 69 i går, så 71 i dag går liksom ikke an, og jeg kjenner pølsefingrene og vann i føttene som presser på. Joggesko på jobb i dag for å si det sånn.

 

Festen på lørdag gikk fint, deilig mat med masse gode salater så det var jo helt kanon. Smakte på mange kaker, men bare litt av hver og uten alkohol så ble nok ikke lørdagen så aller verst uansett.

 

I går ble det papsi max på kvelden, men ellers en sunn og god dag! Sliten de luxe i går, så jeg hang for det meste i sofaen, men gikk en tur på kvelden - det var deilig.

 

I dag var det i gang igjen, 2 9. klassinger og en 7. klassing på startstreken og en på snart 4 som ikke kan skjønne hvorfor ikke han kan være skolegutt - han har jo blitt så stor! :P

 

Ha en fin dag dere! Jeg håper vannet forsvinner til onsdag så veiingen kan bli reell!

 

Klem fra Anne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg er fornøyd denne ukens veiing med opp 500 gram til 72,6 kilo. Hmmmm for mye godt/kos mat i langhelgen.

Trener mye så der er jeg godt fornøyd.

 

Det blir langhelg denne helgen og men tørr håpe på nytt mål for uken som er ned 500 gram til 72,0.

 

Smom enig med deg i gulrot, jeg knasker også de i tillegg til cherrytomater:) Fornuftig av deg uten alkohol for det er mange kalorier i det flytende.

 

Rapunzella gratulerer så mye med graviditeten:) ang tips til å ikke legge på seg for mye i svangerskapet så er mitt råd å spise som vanlig og være i aktivitet med gåturer osv så lenge det går greit. Selv var jeg veldig kvalm i de 4 første månedene så jeg la nesen ikke på meg da. Senere ble det ca 15 kilo men alt dette raste av meg på 2 uker etter fødselen.

 

Ønsker dere alle en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt tid til å rapportere noe de siste dagene, men jeg er godt fornøyd med at jeg stod på stedet hvil i går. 66.1, som det har vært i 2 uker nå, om jeg husker riktig? Hehe, litt surrete. Skal være fornøyd om jeg klarer å holde meg der en stund før det begynner å gå oppover.. De to forrige svangerskapene har jeg lagt på meg noen kilo allerede veldig tidlig, så håper å unngå det denne gangen. Trenger liksom ikke starte med oppgang ettersom jeg allerede har noen kilo for mye :)

 

Ha en fin dag, alle sammen! Gulrøtter og cherrytomater er jo himla godt, så vi har vel egentlig ikke så mye å klage over, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 34:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

 

Rapunzella: Gravid ������

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

 

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

 

Itta83:

Start: 66 kg

Mål: ned 6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 25: 66 kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

babyflesk:

Start: 71,9kg (uke 31)

Mål: ned 6,9 kg/65 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 32: 71,6 kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

nette77:

Start: 66,6 kg(uke 31)

Mål: ned 6,6 kg/60 kg

Veiedag: onsdag?

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Loedding:

Start: 65-66 kg

Mål: ned 5-6 kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Laguna70:

Start: 76 kg

Mål: ned 4-7 kg/69-72 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

Lamamama:

Start: 85 kg

Mål: ned 13 kg/72 kg

Veiedag: ?dag

Resultat uke 30: 79,???? kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

 

elmaniha:

Start: ??,?kg

Mål: ned 9-10 kg/??kg

Veiedag: ?

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og ny dag i gang!

 

Lagt inn ny oversikt med nye resultater, stå på jenter! Dette fikser vi så bra, bare vi er tålmodige :).

 

Jeg er så spent på morgendagens veiing, i dag var det nok ca en menskilo på, og vi hadde nachos til middag i går og det er jo ganske salt så det er ikke så rart det er litt vann i kroppen nå. Men trekker vi fra den kiloen som jeg med gooood samvittighet gjør, så er jeg på 68,9 og det er intet mindre enn fabelaktig deilig! Mannen sier han ser det godt og jeg merker det jo på klærne, særlig syns det godt i ansiktet og i midjen. Kan ha smale topper uten å skjemmes! HURRA :D Og det jo følelsen og hvordan det faktisk ser ut som er det viktigste, ikke tallet. Men det er klart det er tilfredsstillende å se det går nedover og innsatsen belønnes. I vinter skal jeg få brukt så mye mer av garderoben min, det er moro. Og mye billigere enn å kjøpe nytt :P Jeg har sikkert 10 bukser som passer mellom 65 og 67 kilo, men som sprenges på noe særlig over 68. Det er jo sikkert fordi jeg legger meg først ut i lår og rumpe...

 

Blablabla-klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

Nå er jeg skikkelig fornøyd! :)

Vekten nå i morges viste 66,4kg. Det var mer ned enn jeg hadde håpet på. Jeg tør ikke regne med like stort vekttap til neste uke, så nytt mål er 65,8kg.

 

Jeg trener for tiden en god del styrke. De siste to ukene har jeg trent to dager med styrke, en dag sykkel, to dager med styrke osv. Jeg trente ikke på lørdag, men det er eneste dagen på vel to uker jeg ikke har gjort noe. I dag blir det zumba i stedenfor sykkel. Gleder meg, for det er lenge siden jeg har vært på en sånn time :)

 

Det føles så utrolig godt å se at vekten endelig begynner å nærme seg der jeg var før ferien. Det er noen kilo igjen til målet, men jeg begynner å se for meg at dette faktisk kan gå bra "denne gangen".

 

Ellers prøver jeg meg på noe min mann ler litt av.. he he.. Jeg er utrolig glad i snop. Det er mest det som har ødelagt for meg nå i sommer. Nå for tiden tillater jeg meg å spise mørk sjokolade og popcorn i helgen. Når min mann spiser noe jeg heller har lyst på, eller som i går da vi handlet, og vi gikk forbi alt snopet, så sa jeg høyt til min mann (og kanskje mer til meg selv); Jeg er egentlig ikke så glad i snop, jeg liker egentlig best litt deilig mørk sjokolade. B)

 

Må innrømme at jeg har et lite håp om at dersom jeg sier dette sånn innimellom når det passer seg, så kanskje det føles litt mer riktig etterhvert..? Er jeg helt skrullete..?? :lol:

 

Ja ja, kanskje det var litt mere informasjon enn dere trengte.. ha ha..

 

Dere må ha en fin fin dag allesammen!!

 

Klem fra Emma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

 

 

Ellers prøver jeg meg på noe min mann ler litt av.. he he.. Jeg er utrolig glad i snop. Det er mest det som har ødelagt for meg nå i sommer. Nå for tiden tillater jeg meg å spise mørk sjokolade og popcorn i helgen. Når min mann spiser noe jeg heller har lyst på, eller som i går da vi handlet, og vi gikk forbi alt snopet, så sa jeg høyt til min mann (og kanskje mer til meg selv); Jeg er egentlig ikke så glad i snop, jeg liker egentlig best litt deilig mørk sjokolade. B)/>

 

Må innrømme at jeg har et lite håp om at dersom jeg sier dette sånn innimellom når det passer seg, så kanskje det føles litt mer riktig etterhvert..? Er jeg helt skrullete..?? :lol:/>

 

 

 

Du er ikke skrullete - syns du er helt genial, jeg ;) En dag skal du nok se at du tror på det selv, og da har du jo løst et problem, hehe ;) Grattis med god nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...