Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bronzee

Takk for støtten fra dere, nei jeg skal ikke gi opp det er sikkert. Jeg snikveiet meg på fredag og så en fin nedgang, har spist litt sjokolade i helgen men ikke i store mengder, lite og begrenset. Dagens vekt viser akkurat det samme som forrige veiedag 72,6 kg. Ingen endring denne uken heller.

Det ser ut som om dersom jeg skal klare å gå ned i vekt så kan jeg ikke spise noe sjokolade, selv ikke litt i helgene? Jeg vet ikke om jeg klarer det. Ellers spiser jeg sundt og med jevne måltider og jeg trener 4-5 ganger pr. uke, både kondisjon og styrke.

Ha en fin uke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen!

Høres ut som du gjør "alt rett" bronzee. Og så flink du er å trene! :)

Jeg har egentlig veiedag i dag, men siden jeg var oppe så fryktelig tidlig pga jobben, så tar jeg veiedagen i morgen isteden.

Jeg er akkurat invitert hjem til en venninne nå i kveld, med mat-servering. Kjenner jeg kvir meg litt, og håper jeg klarer å begrense hvor mye jeg spiser. Vet jeg kan få meg en god kopp te der, så dersom det settes frem snop el.l, så skal jeg forsøke å bare holde meg til te-koppen. Veldig spent på hvordan dette kommer til å gå.

På den andre side, så gleder jeg meg. Jeg har ikke vært så veldig sosial i det siste, og har et par venninner jeg ikke lengre har like mye med å gjøre. Hun jeg skal hjem til i kveld skal ha klubb, de er fire venninner, og så får jeg lov å være med nå i dag. Skal bli godt å se litt nye ansikter, og godt å komme meg litt ut av heimen.:)

Dere må alle ha en flott dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest bronzee

Emma77 ja jeg føler og at jeg gjør alt riktig, men kiloene står stilt. Siden jeg trener såpass mye så føler jeg at kroppen er stram, også er jeg heldig og har timeglassfigur. Det jeg vet og ser er at det er hengefett på armer og lår som bør vekk etterhvert. Før var magen også ett problem, men det siste halve året vil jeg si at den har komt seg betraktelig. TTT, ting tar tid og det er nettopp slik jeg tenker nå.

Når jeg blir invitert til mat osv prøver jeg å spare litt kalorier i løpet av dagen slik at jeg har litt å gå på. Når jeg forsyner meg så spiser jeg veldig sent, slik at de andre har forsynt seg både 2 og 3 ganger mer enn meg. Kos deg i godt selskapet/klubben, så kjekt at du ble invitert:)

Til helgen skal jeg i fest med matservering blant barndomsvenninner, jeg gleder meg også mye fordi det er ikke så ofte vi møtes lengre. Da blir det både vin og god mat, men jeg skal ikke spise chips/sjokolade etc som sikker også blir servert, da tar jeg i stedet ett glass vin til:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg blir invitert til mat osv prøver jeg å spare litt kalorier i løpet av dagen slik at jeg har litt å gå på. Når jeg forsyner meg så spiser jeg veldig sent, slik at de andre har forsynt seg både 2 og 3 ganger mer enn meg. Kos deg i godt selskapet/klubben, så kjekt at du ble invitert:)

Smarte tips, Bronzee! De skal jeg ta til meg så godt jeg klarer ;) Lykke til i kveld, Emma - det hørtes veldig koselig ut, og absolutt godt å komme seg ut innimellom! Tygg sakte og nyt hver bit av det du forsyner deg av. Det er jo sjelden mengden som avgjør om vi koser oss med maten, og mange av oss kan sikkert bli flinkere til å drøye tiden litt før vi kaster i oss bit nr 2... og tre... og fire osv ;)

Jeg holder vekten stabil, og er superfornøyd med det. Treningen har det blitt så som så med siste uken, alt føles litt ekstra tungt. Men jeg klarer å spise forholdsvis sunt, og begrenser absolutt mengden på kaloririke matvarer. Stort sett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd bronzee og Rapunzella!

Tar og registrer vekten min her nå jeg... Den var 65.0 i morges.(fredag var den 64,6, så jeg forstår ikke helt..)

Skal kose meg med måte i kveld med maten, og plenty med selskapet :) Veier meg igjen om en uke. Føler kroppen endrer seg i positiv retning pga treningen, så jeg kjenner at vekten ikke er like viktig. (Men ned SKAL jeg):D

En fin kveld til dere!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest smom

Jeg syns dere er flinke jeg jenter! Man må jo møte andre mennesker selv om livsstilen legges om, så da må man bare gjøre akkurat som dere sier :D

Jeg har vært litt stille i det siste, har jobbet med å legge opp varer i Miinto.no så nå kommer vi på nett igjen - håper jeg kan booste omsetningen med det. Jeg er bekymret for alle regningene mine igjen, selv om vi prøver så godt vi kan kommer ikke kundene inn.

Måtte jo også jobbe alt alene forrige uke da ekstrahjelpen min ble syk og det var ikke gøy! Sliten og lei + at jeg jo da har betalt lønn ut som jeg ikke får fri av...kjedelig, men sånn er det bare. I dag kommer min nye ringehjelp på opplæring for det skjønte jeg fort at jeg må ha. Det øker jo ikke utgiftene, bare fordeler dem litt.

Var på vekta i dag etter en helg med bursdag fra torsdag til søndag, dvs, kakebaking torsdag, min bursdag fredag, minstens bursdag på lørdag og barneselskap på søndag. Jeg har hatt masse vann i kroppen i det siste så jeg håpet på stillstand, men hadde faktisk gått ned til 68,6! Det er jeg superfornøyd med! 100 gram mindre enn målet, men med den uka som har gått er det utrolig at jeg ikke har gått opp.

Jeg skal legge inn oppdatert liste i løpet av dagen tenker jeg.

Klem fra Anne B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest smom

RESULTATER UKE 36:

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

Resultat uke 35: 67,7kg

Nytt mål uke 36 + 37: ferie med god samvittighet for kos, men med noen lure valg underveis!

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

Resultat uke 35: 69,1 kg

Nytt mål uke 36: 68,5 kg

Resultat uke 36: 68,6 kg

Nytt mål uke 37: 68,2 kg

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

Resultat uke 35: 65,1 kg

Nytt mål uke 36: 64,7 kg

Resultat uke 36: 65,0 kg

Nytt mål uke 37: 64,8 kg

Rapunzella: Gravid :)/>/>/>

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

Resultat uke 35: 66,1 kg

Nytt mål uke 36: Holde stabil vekt

Resultat uke 36: 66,1 kg

Nytt mål uke 37: Holde stabil vekt

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

Resultat uke 35: 72,5 kg

Nytt mål uke 36: 72,0 kg

Resultat uke 36: 72,6 kg

Nytt mål uke 37: 72,0 kg

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest smom

Nå har jeg delt opp listen med de som er aktive og de som ikke har rapportert på en stund - håper vi ser dere tilbake og jeg sletter ikke, bare har 2 innlegg så det er litt lettere å se.

Itta83:

Start: 66 kg

Mål: ned 6 kg/60 kg

Resultat uke 25: 66 kg

Resultat uke 34: kg

Nytt mål uke 35: kg

babyflesk:

Start: 71,9kg (uke 31)

Mål: ned 6,9 kg/65 kg

Resultat uke 32: 71,6 kg

nette77:

Start: 66,6 kg(uke 31)

Mål: ned 6,6 kg/60 kg

Veiedag: onsdag?

Loedding:

Start: 65-66 kg

Mål: ned 5-6 kg/60 kg

Laguna70:

Start: 76 kg

Mål: ned 4-7 kg/69-72 kg

Lamamama:

Start: 85 kg

Mål: ned 13 kg/72 kg

Veiedag: ?dag

Resultat uke 30: 79,???? kg

elmaniha:

Start: ??,?kg

Mål: ned 9-10 kg/??kg

Veiedag: ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott Anne at du holder det gående. Høres ut som det er tøft med jobben, og da er det ikke bare bare å skulle holde "den sunne linje" på samme tid. Du er flink!! :)

Jeg hadde det utrolig hyggelig i går på klubben jeg fikk være med i. (Var kun en "gjestopptreden") Trengte virkelig å komme meg ut! Jeg spiste alt for mye i går, men jeg er allikevel fornøyd. Etter maten vi fikk i går kveld, så ble det nemlig servert nybakt brownies med iskrem, og så ble det satt frem snop og chips. Jeg tok meg en deilig kopp te, og må faktisk innrømme at det ikke fristet så mye med det som ble satt frem, som jeg hadde trodd det ville gjøre. Jeg registrerte at det sto på bordet og at de andre spiste, men jeg var så opptatt i samtaler at det ikke gjorde meg noe som helt å ikke spise. Er superfornøyd!! :D

Vekten er definitivt mere i dag enn i går med tanke på alt jeg spiste, (hadde meg to ruter med mørk sjokolade etter middagen i går og..) men i dag har jeg spist en sunn frokost, og nå er jeg akkurat kommet hjem fra en tung spinning-time. Føler dette blir en liten test på om jeg klarer å fortsette i det gode mønsteret jeg er i for tiden, eller om jeg faller helt utpå. Satser på det går bra.

Målet mitt for neste uke er ikke så stort. Tenker jeg setter 64,8kg.

Tenker jeg vil spise litt mere fremover. Har nok spist litt for lite. Fortsetter med treningen. Godt å merke at kroppen blir litt strammere. B)

En god dag til dere alle!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fin oversikten du lager er Anne! Det var smart å dele den opp slik. Blir litt ryddigere siden det er så mange som ikke har latt høre fra seg på en stund.

Jeg er i gang igjen etter tirsdagens utskeielser. (Ikke noe usunt, bare STORE mengder... :blink: )

Har troen på at jeg skal klare neste ukes mål. Det er ikke så stort mål da, men et lite stykke nedover blir det forhåpentligvis. Alle monner drar. :D

Jeg har det ellers veldig bra for tiden. Er begynt såvidt å komme inn i noen av de "gamle" klærne mine. Selv om det fortsatt er masse som ikke passer, så merker jeg at kroppen er blitt strammere, magen flatere, og ansiktet har begynt å få sin vanlige fasong uten de chubby kinnene og haken.. Det føles godt! Har jo egentlig 4 kilo igjen jeg skal ned, men jeg vil tippe jeg vil være veldig fornøyd allerede når jeg ser snurten av 62-tallet. Håper det ikke blir alt for lenge til..

Mye babbel på meg her...

Er det forresten noen her som har noen gode tips til mat/måltider de har lyst å dele?

Jeg har to ting som "redder" meg nå for tiden.

Det ene er at jeg innimellom, når jeg har god tid på morgningen, lager meg to små pannekaker. Jeg spiser de med litt jordbærsyltetøy, sånn uten tilsatt sukker.

Pannekakene er kanskje sære, men jeg liker de. (egenkomponert)

0,5 dl bygg-mel, 1 ss havregryn, 1 egg og ca 0,3 dl skummet melk.

Med 1 ss jordbærsyltetøy blir dette ca 210 kcal.

Jeg blir passe mett, og får følelsen av skikkelig kose-mat. :)

Det andre er at jeg spiser spelt-lomper. Til lunsj har jeg gjerne tre lomper med pålegg på og salat/paprike el.l i. Da blir lunsjen også på ca 200 kcal, og jeg har masse "plass" til frukt og grønnsaker til mellom-måltid. Jeg må alltid ha meg en yoplait-yoghurt med musli til kvelds også. Da kan jeg legge meg uten å være sulten, og samtidig er det ikke så masse kcal i det heller.

Dere må ha en god ettermiddag alle sammen!

Klem fra Emma :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert med mer oversiktelig oversikt, Anne! Takk for at du tar jobben med det ;)

Og takk for gode mat-tips, Emma! Det skal prøves ut - både speltlomper (om jeg kan finne det...) og minipannekaker. Veldig inspirerende å lese konkrete tips til hva en kan spise og lage, det kan bryte opp monotonien i knekkebrødene jeg spiser til frokost og lunsj ;)

I dag tenkte jeg å prøve å lage risotto med sopp som jeg fant i oppskriftene her. Jeg elsker ris og sopp og parmesan, så det er helt min gate. Og ved siden av tenkte jeg å ha forvellet spinat, som jeg også er utrolig glad i. Kjenner jeg er skikkelig sulten, så på tide å hente barna i barnehagen og komme seg på butikken. Skal bare spise et lite mellommåltid så jeg ikke handler over styr ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lille trille :o)

Kort innom for ukas rapportering ;)

0,1 opp er til å leve med, virker som om det har stabilisert seg litt der og jeg har kjent på kroppen at jeg ikke har gått ned noe på en stund. (nesten..) helt ok så lenge det ikke går opp, prøver å samle motivasjon til et lite røsk igjen - tror det må til om jeg skal se videre nedgang ;) Er endelig igang med trening og om det ikke alltid fører til nedgang, føler jeg meg i alle fall mye bedre da.

GOD HELG alle flinke damene, stå på!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så flott at du er i gang med trening Lille trille! :D Jeg opplever det som du skriver, at selv om det ikke alltid fører til nedgang, så føles det utrolig mye bedre enn om jeg ikke trener. Hva type trening gjør du?

Jeg skulle trene styrke i dag. Jeg var ca 20 min ute i progremmet mitt, pleier å trene ca en time. Men da traff jeg på noen jeg er blitt "kjent med" på treningssenteret (Vi prater og har det kjekt på trening når vi tilfeldigvis er der samtidig, men jeg aner ikke hva de heter.. he he B) veldig kjekt). De skulle på en zumba-time jeg ikke var klar over skulle være, så jeg ble med inn og var med på ca 50 minutter med en skikkelig hard zumba-time. Kjempe gøy! :D Jeg er ikke så flink til å ta ting på sparket når jeg først har planlagt noe, har en tendens til å bli litt stresset av sånt, men det var veldig kjekt å endre litt på planen jeg hadde nå i dag. Nå sitter jeg her sliten og fornøyd, og skal snart avgårde på jobb.

En god helg til dere!!

Klem fra Emma :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lille trille :o)

Hei Emma!

Jeg digger all trening med høy puls og masse svette (har litt krutt som må ut innimellom.. :D ), men er nok aller mest spinner/sykler. Litt begrenset tilbud her jeg har valgt å bosette meg, men det har vi - og så blir det mange turer med firbeintene. Med full jobb og aktive barn, er det sjelden mor står først i køen, men noe tid blir det igjen til meg også. Zumba vet jeg mange liker veldig godt, men jeg får liksom ikke helt til jeg, blir bare litt småirritert og utålmodig når jeg ikke får det til å stemme, er ikke så mye koordinasjon på denne sykkelen ;):P

Ellers kjenner jeg at det snart må litt skjerpings til om dette skal gå rett vei, har gitt litt for lett etter for fristelsene i det siste. Satser i det minste på at det ikke er altfor mye oppgang denne uka... :huh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg testet Emmas pannekaker til kvelds, og det var skikkelig godt! Hadde så lyst på noe søtt, så da ble dette en veldig god løsning, for det tilfredsstilte søtsuget samtidig som det ikke var for mye sukker eller fett. Supert! Tusen takk for tipset, Emma!

Jeg holder fortsatt vekten, sånn +/- et par hundre gram. Men siste uka har jeg ikke fått trent noe fordi jeg sliter med en vond hofte/hæl. Håper det løser seg snart, så jeg kan komme tilbake til mine nylig opparbeidede gode treningsvaner. Men jeg kjenner at hormonene herjer, og alt er tyngre enn normalt. Blæh. Så jeg får holde fast ved gode matvaner, spesielt fordi jeg havner litt fort på sofaen for tiden.

Keep up the good work, alle sammen! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

Jøss, høres ut som du virkelig liker en tøff treningstime Lille trille! Imponerende!

Så kjekt at du ilkte pannekakene Rapunzella! Jeg pleier vanligvis å ha de til frokost, men i kveld har jeg og hatt dem til kvelds :D Ikke noe superavansert, men som du skriver, så tilfredstiller det søtsuget.

Må innrømme jeg gruer meg til veiing i morgen tidlig. Jeg hadde en raid på kjøkkenet søndag. Jeg var så sulten!! Spiste ikke noe usunt da, men bare MYE! Spiste fire ruter mørk sjokolade på søndag og, og var superfornøyd :D Er så kjekt å se at jeg kan klare å holde meg til den mørke sjokoladen, og at jeg er fornøyd med små mengder. Hadde ikke trodd jeg skulle komme dithen noen gang.. B)

Natten for meg allerede. Stikker innom her igjen i morgen med resultetet for uken.

Natta :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen!

Da har jeg vært på vekten. Det var ikke annet enn skuffende.. 65,2kg. Det blir opp 0,2 fra forrige uke.

Nytt mål for neste uke vil være 64,8kg. Jeg fortsetter å trene og spise som jeg har gjort, og håper det bare er midlertidig det har stoppet helt opp.

En fin dag til alle!

-Emma-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest bronzee

Føler ikke at jeg strekker til noen plass, har litt for mye av alt for tiden. Det er nok grunnen til at jeg denne uken har gått opp 400 gram til 73 kilo. Frem og tilbake likelangt. Denne uken har jeg virkelig ikke tenkt så mye over hva jeg har spist, har bare spist for å ha spist. Til og med knekkebrød med sjokoladepålegg har det gått litt av.

Er jeg uten motivasjon og vilje, kanskje jeg er det, kanskje jeg bør ta en pause, eller kanskje jeg ikke bør ta en pause for da blir det ett halvt kilo opp hver uke. Jeg vil ned de kiloene jeg sliter med, det er bare det at motivasjonen og viljen ligger litt i dvale. Også er jeg skikkelig matlei, kunne liksom greid meg med å spist meg mett på sjokolade (men det gjør jeg ikke)

Håper og håper og håper på -500 gram som mål til neste uke.

Til dere som virkelig står på og får det til Gratulere all respekt til dere.

Til dere som nesten får det til og kanskje bare av og til og kanskje opp og ned, sammen skal vi klare det, vi gir ikke opp:)

En fin uke til dere alle med ønske om rette valg (innen matveien hehehe)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Jeg føler virkelig med deg Bronzee! Det er ikke lett å fortsette med gode sunne valg når en ikke ser de resultatene en ønsker. Det er så utrolig lett å bare gi det opp. Jeg er nesten på samme sted som deg akkurat nå. Jeg hadde kjempe nedgang etter ferien, og nå de to siste ukene har det stoppet helt opp, til tross for lite mat og mye trening. Lurer på om jeg kanskje har spist for lite, men er litt redd for å spise mere og... Kommer til å fortsette som nå, og så håper jeg resultatene kommer etterhvert allikevel. Håper du klarer å fortsette på en god måte du også :)

Jeg har snopelov nå for tiden også. Jeg har ca 35 dager igjen. (Har 60 dager totalt) Det "rare" er at det ikke frister like mye med de tingene jeg ikke skal spise. Det gjelder snop, chips o.l, kaker og is. I helgen spiste jeg noen få ruter mørk sjokolade, og var super-happy.. hva skjer... :blink: Jeg pleide å spise sånne enorme mengder med snop, og nå holder det med litt mørk sjokolade... Selv om vekten min nå ikke beveger seg nedover, så har jeg tenkt å prøve å fortsette med kun mørk sjokolade. Vekten må da gå nedover etterhvert hva..?

Er egentlig super-deppa pga oppgangen denne uken, men nå skal jeg straks avgårde på zumba, så håper jeg at jeg klarer å få et snev av motivasjon igjen..

God kveld alle sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest bronzee

Emma77 ja det høres ut som vi har det ganske likt. Jeg tenker og som deg om jeg kanskje har spist for lite, og jeg er og flink med sjokoladen nå sammenlignet med for en tid tilbake hvor jeg bare forspiste meg skikkelig på sjokolade gang på gang. Nå gjør jeg som deg og har mørk sjokolade, den metter godt slik at jeg trenger bare noen ruter om gangen.

Enig med deg i at zumba gjør det glad og motiverer. Jeg ser at jeg nå får anledning til å trene fra torsdag til og med tirsdag og gleder meg til det. Da får vi krysse fingrene for en god uke:)

Akkja når jeg var ung kunne jeg bestemme meg for å ta av 1-2 kilo på mandagen hviss jeg skulle ut på lørdagen:) så ja det kan ha noe med alderen og gjøre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle flinke damer ;)

Nå er jeg hjemme igjen fra en super deilig uke.Det er utrolig godt å være hjemme igjen.

Har ikke tenkt slanking i det hele tatt,bare spist alt jeg har hatt lyst på.Men i dag har jeg spist sunt lite og ofte igjen.Nå jvileg tilbake til gode sunne vaner igjen.

I morgen er det tilbake på jobb og alt er som vanlig igjen.

Jeg har veiedag i morgen,men jeg får se om jeg tør å gå på vekta da.

Jeg blir så deppa hvis jeg har gått opp mye og da er faren for overspising ganske stor desverre.

Men vi får se.

Ha en fin kveld videre!

Klem fra Lene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen :)

Velkommen hjem fra ferie Lene! Kjekt å høre du hadde en fin uke!! :D

Jeg tenker, at selv om vekten gjerne viser en del mere nå enn før ferien din, så er sikkert motivasjonen etter en "skikkelig ferie" bedre enn om du hadde begrenset deg veldig i ferien. Bare å begynne på'an igjen! :D

Jeg hadde dalende motivasjon i går. Den ble ikke på topp, men et hakk bedre etter en kjempe gøy zumba-time.

Til helgen skal jeg bort med venner. Må innrømme jeg er litt små-bekymret for hvordan kostholdet kommer til å bli denne helgen.... :unsure:

En fin fin dag til alle! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen :D

Tidlig oppe Emma.Bra zumbatimen løftet deg litt igår da.

Jeg gikk på vekten i dag,den var ikke snill :angry: ,men så kom jeg på at jeg har ikke veiedag før i morra så da får jeg se i morgen istedet.

Håper på litt mindre tall da.70,1 i dag,er det virkelig mulig å gå opp 2,5 kilo på en uke?

Ha en fin dag alle sammen!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du Lene, jeg tenkte det samme om vekten etter sommerferien min. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å legge på seg så mye iløpet av tre uker ferie. Mye gikk heldigvis av igjen etter et par uker, men jeg følte for første gang at jeg virkelig måtte jobbe for det, mine kilo satt godt.... Men, når det er sagt, så er det jo bare å sette i gang med de gode vanene, jo før jo heller. :) Jeg vil tro det har med at vi har spist så begrenset så lenge, og når kroppen endelig får masse mat, så "klamrer" den seg til det. Fint at du er i gang igjen! Trenger flere til å hjelpe på med motivasjonen her inne. B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider