Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Lunami: ja alt er mulig det har vi alle erfart flere ganger. Jeg vil tro det er mye vann som går like fort av som det kom på. Også er det slik at når vi har vært på ferie så er vi ivrige til å starte opp i normalen igjen. Dette går bra:)

 

Emma77: Jeg er enig i deg med at det kan være vanskelig med mat og drikke når en reiser bort for helgen. Det smarteste er å planlegge på forhånd hva du vil unne deg extra og holde deg til det, samtidig er det noe som sier oss at på slike turer må vi kunne spise og drikke hva man vil.

 

Idag har min trening vært å gått rundt på shoppings-senter i ca 2 timer, ble ihvertfall trøtt og tom både i kroppen og pengevesken:) Saltime på treningssenter torsdag og fredag står for tur, da går det i spinn, styrke, MRL og step:) gleder meg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.... :unsure:

 

Jeg var skikkelig nær å gi fullstendig opp i går/i dag. :(

Til tross for en kjempe treningsøkt (personlig rekord i strake, brede armhevinger) i går, så spiste jeg så alt for mye i går. Satt i sofaen og drømte om alt jeg hadde lyst på, og da jeg la meg lå jeg og fantaserte om alt jeg hadde lyst å "unne meg selv" i dag. Rosinboller, bounty, snickers... you name it. Hadde planlagt en alt for stor frokost, det samme med lunsjen.. avtalte med mannen vi skulle bestille Peppe's pizza i dag... (Dette kan da ikke være normalt...??)

 

Da jeg våknet i morges avtalte vi at vi skulle gå for kylling til middag i dag, som egentlig var planen, og så gå for pizza på søndag når vi kommer hjem fra helgeturen isteden.

 

Da jeg sto opp spiste jeg en god, men normal size frokost. Så lang på dagen har jeg kun tatt sunne valg, og tror at det egentlig skal gå bra i dag. Har av en eller annen grunn fått mensen noen dager tidlig, så jeg håper det kan ha noe med saken å gjøre, men litt skremmende hvor lett jeg kan gå fra å være superflink til å være totalt matvrak.

 

Kvir meg enda mere til helgen nå, for jeg ser en kjempe sprekk komme. Kommer til å ta med meg noen ferdig skrellede gulrøtter, litt epler og pærer, og noe mørk sjokolade. Håper det kan hjelpe litt. Kanskje jeg bør ha med meg en pakke knekkebrød og noe pålegg jeg kan spise dersom det går lenge mellom måltidene også..

 

Kjenner dette kommer til å bli en utfordrende helg. Jeg har jo snopelov nå, men da jeg innførte den, så merket jeg av denne helgen, og bryllupsdagen vår om et par uker, som "utenfor snopeloven". Med andre ord har jeg "lov" å spise snop nå i helgen. Håper jeg klarer å la være selv om jeg kan, men jeg aner virkelig ikke hvordan dette kommer til å gå.... :unsure:

 

-Emma- :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg sliter også om dagen! Fikk også mensen i dag og gikk og kikket i alle skap i går, men klarte å begrense det til to skiver med eplesyltetøy og brunost. Klar sammenheng der for meg i hvert fall Emma! Menskiloen kom på fra i går til i dag også, men siden onsdag er min dag er det 68,5 denne uka. Ikke fornøyd med det i forhold til målet, men ned er ned og helgen og uka har vært så som så. Så da må jeg være litt fornøyd likevel. Litt opp på målene, men det er nok mensoppblåshet :P Målet for neste uke er 68,2 - tør ikke tro så mye på mer enn det. Jeg er nok på et platå nå og da tar det litt tid å komme ned på 67-tallet.

 

Det kan nok være det som skjer med dere andre også, og da er det en ting som hjelper - TÅLMODIGHET! Lett å si, men det gjelder jo meg og.

 

Så flott at du har kost deg i ferien Lene, det fortjente du, sikkert mest vann etter varmen som sitter nå vet du - du kommer inn på rett vei igjen :D

 

Ellers jobber og jobber jeg, har fått på plass en ekstrahjelp til så på lørdag kommer hun 12 og da tenker jeg å gå hjem igjen. Er alene med 4-åringen i helgen og da er det greit å ikke være her så himla lenge. Så får det gå som det går med regningene jeg ikke får betalt ;). Det må jo bli litt høstvær snart så det kan blir noe omsetning.

 

Gruer meg litt til å være alene i helgen, selv om det bare er meg jeg lurer så gjør jeg nok et forsøk på det - haha. Minsten og jeg skal i hvert fall kose oss med sushi lørdag kveld. Det blir godt for oss :)

 

Ha en fin dag dere!

 

Ps. Nå er vi på nett med butikken igjen...denne gangen på Miinto: http://www.miinto.no/shops/b-1084-karoline-nicolais-klesskap

 

Ta gjerne en titt der om det er behov for påfyll i noens klesskap ;)

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.)

 

Håper dere har rett.Men jeg kjenner at motivasjonen ikke er helt på topp her for tiden.

Lykke til i helgen Emma!Håper du klarer deg fint.Jeg kjenner også veldig når mensen nærmer seg,da mister jeg kontrollen over spisingen og har lyst til å spise det jeg kommer over.

 

Bra du har fått inn ekstrahjelp Anne så ikke du sliter deg helt ut og jeg håper motivasjonen din kommer tilbake.

 

Vekten i dag var 69,3 kg og målet for neste uke er en halv kilo ned til 68,8 :(/>( ikke gøy å gå ned de samme f.. kiloene hver gang,har lyst til å bare gi opp hele greia egentlig.For et slit!!!År etter år.Uff;) Veldig positiv i kveld kjenner jeg.

Nok negativt herfra.

 

Ha en fin kveld dere.

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Jeg er ikke mye innom her egentlig, men merker at jeg allikevel blir oppriktig glad på vegne av dere som får det til og har en god periode og på samme måte føler så med dere som sliter litt.

 

Det er i det hele tatt litt småslitsomt å ha fokus på vekt og kropp så stor del av tida. For min del har dette forumet og ukentlig innrapportering hatt en noe motsatt effekt. Jeg føler på ingen måte at jeg slanker meg og bruker faktisk ganske lite tid på å tenke vekt og nedgang - grunnen til det er rett og slett at jeg ved å vite at jeg skal innom her på fredager, mye lettere klarer å holde meg unna de uvanene som tidligere har gjort at vekta sakte, men sikkert har krøpet oppover. Og forskjellen fra tidligere er at jeg nå har klart å holde fokus over tid - nor som gjør det en del lettere å holde på nye vaner. Så TAKK til dere alle sammen, dere hjelper i alle fall meg! Resultatet av det hele, er vel strengt tatt at vektnedgangen går så sakte at jeg kommer til å henge her leeenge :D Men det kan jeg leve med så lenge det ikke går oppover!

 

Ukas resultat var oppløftende for min del, 0,9 ned fra sist uke. Jeg mistenker at det er litt "juks" mtp på at jeg gjerne har en relativt tøff og lang treningsøkt på torsdager og ikke spiser all verden etterpå. MEN, jeg tar med meg alt som kan motivere - og det frister jo da ikke å se 65-tallet igjen...

 

GOD HELG alle sammen!!!! Nyt den - uansett opp- eller nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Da er det straks helg! (en liten arbeidsdag unna.. B) )

 

Enig med deg Lene, er ikke gøy å gå ned de samme kiloene om igjen og om igjen... hadde vært så godt å bare blitt ferdig med det, men det tar jo så himla lang tid... sukk.... Men, tenk på hvordan vi hadde sett ut om vi hadde gitt helt opp da!! Jeg hadde ihvertfall vært skikkelig blubby, i beste fall. Vi kan ikke gi opp. Alternativet til der vi er nå med litt opp og litt ned, er jo bare opp, opp, opp... og der vil vi IKKE være B) Bare stå på Lene! Motivasjonen vil plutselig komme sterkt tilbake, og da kommer du deg ned dit du vil!!! :D

 

Vi må bare stå på, så kommer vi i havn om ikke lenge :D (Prøver å tenke positivt... :) )

 

Og Anne, jeg slenger meg på det som Lene skrev:

"Bra du har fått inn ekstrahjelp Anne så ikke du sliter deg helt ut og jeg håper motivasjonen din kommer tilbake."

 

Selv har jeg jo altså denne helgen foran meg.. Jeg har tenkt å forsøke å holde meg "rimelig sunn" så store deler av helgen som jeg klarer. Får bare se hvordan det går. Jeg kommer tilbake over helgen med "rapport". Antar dere hører fra meg på mandag dersom det går bra, og litt lengre ut i uken dersom det ikke går så bra.. (for da er jeg nok opptatt med å deppe littegranne... :unsure: )

 

God helg til alle sammen!!!

 

Klem fra Emma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 37:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

Resultat uke 35: 67,7kg

Nytt mål uke 36 + 37: ferie med god samvittighet for kos, men med noen lure valg underveis!

Resultat uke 37: 69,3 kg

Nytt mål uke 38: 68,8 kg

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

Resultat uke 35: 69,1 kg

Nytt mål uke 36: 68,5 kg

Resultat uke 36: 68,6 kg

Nytt mål uke 37: 68,2 kg

Resultat uke 37: 68,5 kg

Nytt mål uke 38: 68,2 kg

 

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

Resultat uke 35: 65,1 kg

Nytt mål uke 36: 64,7 kg

Resultat uke 36: 65,0 kg

Nytt mål uke 37: 64,8 kg

Resultat uke 37: 65,2 kg

Nytt mål uke 38: 64,8 kg

 

 

Rapunzella: Gravid :)/>/>/>

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

Resultat uke 35: 66,1 kg

Nytt mål uke 36: Holde stabil vekt

Resultat uke 36: 66,1 kg

Nytt mål uke 37: Holde stabil vekt

Resultat uke 37: 66,1 kg

Nytt mål uke 38: Holde stabil vekt

 

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

Resultat uke 35: 72,5 kg

Nytt mål uke 36: 72,0 kg

Resultat uke 36: 72,6 kg

Nytt mål uke 37: 72,0 kg

Resultat uke 37: 73,0 kg

Nytt mål uke 38: 72,5 kg

 

 

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

Resultat uke 37: 64,3 kg

Nytt mål uke 38: 64,0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var ukens oppdaterte liste klar. Dersom noen av dere som nå ikke har oppdatert på en stund vil henge dere på igjen så bare si fra så kopierer jeg dere inn i aktiv liste :)

 

Ellers... jeg er SULTEN! GODTESYK!! FYSEN!!! Og jeg vet jo at det er mensen sin skyld! Dritt, men jeg vet også at det går fint om jeg lar meg selv ta bittelitt fri nå denne helgen. Jeg blir så sur også når jeg skal på død og liv motstå disse dagene - det er det ikke verdt og da blir det til at jeg tar helt av en annen dag i steden. Så i helgen blir det planlagt kos og utskeielse med lilleprinsen :) Da er det lettere å ikke snoke så fælt i skapene også.

 

Jeg er sliten også, kanskje ikke så rart, men i morgen skal jeg bare jobbe 2-3 timer så det fri helt til mandag klokka 9 :)

 

Håper dere andre har det fint - gøy å høre at man er med å motivere - jeg føler også at det er stor hjelp i å se hva dere andre gjør og får til og godt når man i blant kan komme med noen gode råd :)

 

God helg!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Aj aj aj.... Jeg har jo vært på tur i helgen. Jeg hadde veldig gode planer på forhånd om hvordan jeg kunne klare å holde meg relativt sunn gjennom helgen, men fredag da vi satt i bilen på vei, ble alle planer forkastet... :P Jeg har spist og kost meg hele helgen! :D

 

Målet mitt nå er at jeg neste tirsdag håper på å veie 65. Jeg kommer ikke til å veie meg i morgen.

 

Bare for å nevne noe, så har jeg spist masse snop, chips, nøtter, drukket vin, og så hadde vi Peppe's pizza til middag i går.

 

I dag skal jeg på trening etter jobb, så da er jeg i gang igjen.

 

Håper dere har hatt en fin helg.

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst heldig som slipper unna mensen og alt behovet etter noe søtt og usunt som følger med da ;) Lykke til, dere som kjenner det sånn hver gang mens nærmer seg. Jeg høres ut som en skikkelig kjiping, men etter at jeg begynte å knaske gulrøtter og epler jevnlig i løpet av formiddagen og ettermiddagen så har jeg i myyye mindre grad hatt det søtsuget jeg hadde for bare et par måneder siden på særlig kveldstid.

Det er nok også sterkt medvirkende til at jeg faktisk har gått ned siste uken, selv på min 'holde vekten'-livsstil. Veide meg til 65,6 i dag. Og jeg har mistet 5 cm rundt midjen siden slutten av juli! Fra 80 cm til 75. Magen derimot er like standhaftig... Må fortsatt løfte opp for å kunne se keisersnittarret, 2år etter sist fødsel.... Det er kjipt, men jeg begynner å innse at jeg nok aldri kommer til å få noe som ligner på en flat mage. Men heretter regner jeg med at målene bare går motsatt vei, altså oppover. Gruer meg faktisk til jeg må på svangerskapskontroll, for magen min er så fæl... Liker ikke at jeg må vise den fram, selv ikke til legen.

 

I kveld vurderer jeg pannekakene til Emma igjen. Orker ikke knekkebrød til kvelds, og merker at brød med gjær ikke er det beste for magen. Prøvde dem forresten med litt natron ii, og så byttet jeg halvparten av melka ut med surmelk. Funket bra det.

 

Ha en fin kveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig, dagens vekt viser -400 gram til 72,6 kilo. Da håper jeg at jeg er igang igjen og inne i riktig spor. Neste ukes mål er 72,1 kilo -500 gram.

 

Mye trening nå siden torsdag men har og spist litt sjokolade i helgen.

 

Jeg teller ikke kalorier pga jeg synes det tar for mye tid, husker det fra når jeg tok GR-kurs via internett. Målet for meg er å lære å spise riktig uten å telle kcalorier, men jeg vet hvor mye en brødskive med skinke og paprika på er. Middagen synes jeg det er verre å telle på, så der sier jeg 5-600 kcal.

 

Jeg har startet opp med krom-tabeletter for å se om det kan hjelpe mot søtbehovet om kvelden. Jeg har prøvd det før uten effekt, men tenkte å prøve igjen og kanskje doble dosen.

 

En fin dag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott bronzee at du er på riktig spor igjen :)

(Selv er jeg ute å kjøre... :blink: )

Jeg er spent på å høre hvordan det går med krom-tablettene. Jeg prøvde det for mange år siden uten suksess, så du må gjerne "rapportere" underveis hvordan det går.

 

Selv lurer jeg på om jeg rett og slett bare må holde meg unna snop for resten av livet. Jeg fikser mørk sjokolade i moderate mengder, men når det kommer til snop (vanlig sjokolade, smågodt av alle sorter osv..) så blir jeg helt crazy, jeg bare spiser og spiser, ingen bunn i meg. Lurer på om jeg bare må innse at jeg har et problem, og så bare holde meg unna.

 

Jeg hadde tillatt meg selv å spise det jeg ville nå i helgen som var. I går begynte dagen bra, men så var jeg trøtt og sliten etter helgen, så det ble ingen trening som jeg hadde planlagt. Jeg var innom butikken på vei hjem fra jobb, og da kjøpte jeg diverse usunne greier som jeg ikke burda ha spist. Spiste så mye i går at jeg hadde vondt i magen da jeg gikk og la meg... sukk...

 

I dag har dagen vært bedre. Var på trening før jobb, og fikk ryddet litt i heimen. Føltes godt. (Var på vekten, og den viste 69,2! Det behøver ikke gå på listen over registreringer her, for i morgen veier jeg sikert et kilo mindre allerede...)

Rart hvordan jeg kan gå fra å være så godt i gang, og egentlig ganske fornøyd, til å ødelegge hele greien..

 

Nå er jeg ihvertfall i gang igjen. Har tenkt på at jeg kanskje må spise litt mere, så jeg kommer til å forsøke å legge meg på ca 1500 kcal fremover en stund. Har lagt lenge på 1100-1200, og det er nok litt for lite med tanke på at jeg stortsett trener 3-5 ganger i uken.

Vektnedgangen stoppet jo helt opp, så jeg har et lite håp om at kanskje det har med at jeg spiste for lite å gjøre. Noen som har noen synspunkter? Er det muligens bare et platå, at jeg bare må ha tolmodighet og fortsette med 11-12-hundre om dagen?

 

I morgen skal jeg prøve bunaden min som snart er ferdig. Føles litt leit å skulle få den tilpasset nå som jeg ikke helt er der jeg ønsker i størrelse, på en annen side så vet jeg jo ikke om jeg klarer å bli noe mindre heller, og da er det jo dumt med en bunad som er for liten. Får bare passe den til nå, og så får jeg heller endre på den om jeg plutselig en dag skulle våkne opp slank og lekker B)

 

En fin kveld til alle.

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ihvertfall i gang igjen. Har tenkt på at jeg kanskje må spise litt mere, så jeg kommer til å forsøke å legge meg på ca 1500 kcal fremover en stund. Har lagt lenge på 1100-1200, og det er nok litt for lite med tanke på at jeg stortsett trener 3-5 ganger i uken.

Vektnedgangen stoppet jo helt opp, så jeg har et lite håp om at kanskje det har med at jeg spiste for lite å gjøre. Noen som har noen synspunkter? Er det muligens bare et platå, at jeg bare må ha tolmodighet og fortsette med 11-12-hundre om dagen?

 

I morgen skal jeg prøve bunaden min som snart er ferdig. Føles litt leit å skulle få den tilpasset nå som jeg ikke helt er der jeg ønsker i størrelse, på en annen side så vet jeg jo ikke om jeg klarer å bli noe mindre heller, og da er det jo dumt med en bunad som er for liten. Får bare passe den til nå, og så får jeg heller endre på den om jeg plutselig en dag skulle våkne opp slank og lekker B)/>

 

En fin kveld til alle.

 

-Emma-

 

Emma! Jeg er helt sikker på at du spiser for lite når du trener såpass mye som du gjør. Jeg ligger på ca 13-1400 om dagen nå fordi jeg ikke trener og har jo gått ned 4,3 kilo med det siden juli. Ikke turbofart, men det kan jeg heller ikke klare nå. Jeg har bestemt at å ha dårlig samvittighet nå for at jeg ikke får trent, det er bare tull. Da kommer jeg vel til å trøstespise tenker jeg ;):P

 

Så prøv å spise litt mer...fyll på med en yoghurt el.l. er kanskje ikke mer som skal til?

 

Og glem den helgen som gikk galt - den er jo i historiebøkene for alltid!!! :D Friskt mot mot nye "høyder"!

 

Og bunad - jeg tror det er lurt at den ikke er tilpasset din aller tynneste figur - det er naturlige variasjoner og det kommer perioder i livet hvor vekt ikke er førstepri og da er det dumt om den ikke passer.

 

Jeg skal få overta mamma sin nå og tenkte jeg skulle få den tilpasset nå rundt 68 kilo - venter bare på tid hos Heimen eller Husfliden eller hvor det nå var hun ordnet det for meg...Nå kan jeg snu meg rundt i den og det er alt for stort, men helt pintrang skal den heller ikke være.

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESULTATER UKE 38:

 

Lunami:

Start: 73 kg

Mål: ned 8 kg/65 kg

Veiedag: torsdag

Uke 28: 65,3 kg

Resultat uke 29: 65,9 kg

Nytt mål uke 30: 65,3 kg

Resultat uke 31: 68,0 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 67,2 kg

Nytt mål uke 33: 66,5 kg

Resultat uke 33: 67,2 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 67,2 kg

Nytt mål uke 35: 66,5 kg

Resultat uke 35: 67,7kg

Nytt mål uke 36 + 37: ferie med god samvittighet for kos, men med noen lure valg underveis!

Resultat uke 37: 69,3 kg

Nytt mål uke 38: 68,8 kg

Resultat uke 38: 69,2 kg

Nytt mål uke 39: 68,8 kg

 

Smom:

Start: 72,4 kg

Mål: ned 7,4 kg/65 kg

Veiedag: onsdag

Uke 28: Ingen veiing - ferie

Resultat uke 29: Ingen veiing - ferie

Nytt mål uke 30: 72,5 kg

Resultat uke 30: 72,5 kg

Nytt mål uke 31: 71,9 kg

Resultat uke 31: 70,9 kg

Nytt mål uke 32: 70,4 kg

Resultat uke 32: 70,8 kg

Nytt mål uke 33: 70,4 kg

Resultat uke 33: 69,9kg

Nytt mål uke 34: 69,5kg

Resultat uke 34: 69,0 kg

Nytt mål uke 35: 68,5 kg

Resultat uke 35: 69,1 kg

Nytt mål uke 36: 68,5 kg

Resultat uke 36: 68,6 kg

Nytt mål uke 37: 68,2 kg

Resultat uke 37: 68,5 kg

Nytt mål uke 38: 68,2 kg

Resultat uke 38: 68,2 kg

Nytt mål uke 39: 67,8 kg

 

Emma:

Start: 66,7 kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: onsdag

Forrige veiing: 66,9 kg

Resultat uke 32: 69,9 kg

Resultat uke 33: 67,7 kg

Nytt mål uke 34: 66,5 kg

Resultat uke 34: 66,4 kg

Nytt mål uke 35: 65,8 kg

Resultat uke 35: 65,1 kg

Nytt mål uke 36: 64,7 kg

Resultat uke 36: 65,0 kg

Nytt mål uke 37: 64,8 kg

Resultat uke 37: 65,2 kg

Nytt mål uke 38: 64,8 kg

Resultat uke 38: Superhemmelig

Nytt mål uke 39: 65, 0 kg

 

Rapunzella: Gravid :)/>

Start: 67,5kg

Mål: ned 7,5kg/60 kg

Veiedag: mandag

Resultat uke 31: 67,9 kg

Nytt mål uke 32: 67,0 kg

Resultat uke 32: 66,1 kg

Resultat uke 33: 66,1 kg

Resultat uke 34: 66,1kg

Nytt mål uke 35: Holde stabil vekt

Resultat uke 35: 66,1 kg

Nytt mål uke 36: Holde stabil vekt

Resultat uke 36: 66,1 kg

Nytt mål uke 37: Holde stabil vekt

Resultat uke 37: 66,1 kg

Nytt mål uke 38: Holde stabil vekt

Resultat uke 38: 65,6 kg

Nytt mål uke 39: Holde stabil vekt

 

bronzee:

Start: 73kg (uke 31)

Mål: ned 5 kg/68 kg

Veiedag: tirsdag

Nytt mål uke 32: 72,5 kg

Resultat uke 32: 72,5 kg

Nytt mål uke 33: 72,0 kg

Resultat uke 33: 72,1 kg

Nytt mål uke 34: 71,6 kg

Resultat uke 34: 72,6 kg

Nytt mål uke 35: 72,0 kg

Resultat uke 35: 72,5 kg

Nytt mål uke 36: 72,0 kg

Resultat uke 36: 72,6 kg

Nytt mål uke 37: 72,0 kg

Resultat uke 37: 73,0 kg

Nytt mål uke 38: 72,5 kg

Resultat uke 38: 72,6 kg

Nytt mål uke 39: 72,1 kg

 

Lille trille

Start: 67,7 kg(uke 30)

Mål: ned 5,7 kg/60 kg

Veiedag: fredag

Resultat uke 33: 65,5 kg

Nytt mål uke 34: 65 kg

Resultat uke 34: 66,3 kg

Nytt mål uke 35: 65 kg

Resultat uke 37: 64,3 kg

Nytt mål uke 38: 64,0 kg

Resultat uke 38: 63,2 kg

Nytt mål uke 39: 6?,? kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen/formiddag!

 

Da var delvis oppdatert liste klar. Noen som ikke har hatt veiing enda, men foreløpig er det da mange gode resultater denne uken.

 

Jeg ble superoverrasket i morges for jeg snikveide i går (da kjente jeg menskiloen fortsatt trykke) og da hadde jeg gått opp :(/> SÅ jeg hadde veldig lave forventninger til i dag - jeg følte meg oppblåst og pløsete og tung! Men jeg hadde gått ned gitt, de 300 grammene til 68,2 som jeg hadde satt som mål og da må jeg jo være fornøyd! Neste ukes mål er å se 67-tallet med ,8 bak. Jeg ligger 700 gram bak skjema til 65 kg innen 15/10, men PYTT SANN!!! Det kommer til å gå så bra, fra 66,5 og nedover er det bare justering uansett... ;) FIkk en boost til å fortsette nå igjen, når det ble såpass bra...jeg har jo ikke tid til å trene og må ta det bare på maten, og det går jo når jeg skjerper meg litt :)/>

 

Hadde en litt koko helg med mat, hveteboller og smågodt og sushi to dager på rad. Minstemann elsker det så da klarte ikke papsen å dy seg når han spurte hva han hadde lyst på til middag - haha!

I går reiste de til Danmark de to, lilleprinsen skal være hos farmor noen dager mens pappa jobber i DK og mamma er i butikken nesten hele tiden.

 

Ha en flott onsdag alle sammen! Stå på!

 

Klem fra Anne B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg blir imponert over hvor flinke dere er.Dere holder ut.

Emma: Enig med Anne,glem den helgen ;)

og

Anne og Bronzee:Gratulerer med målet nådd. Kjempebra!!

 

Rapunsella:Vær litt stolt av magen din da ;) den nederste delen er det ikke mange som ser likevel den er vel nedi buksa?

 

 

Jeg har hatt litt pause noen dager,det tar litt overhånd her syns jeg,og det er ikke bra!!

Jeg har ikke registrert hverken mat eller trim.Har prøvd å ikke ta helt av men merker at jeg spiser mer og mer.Føler at jeg legger på meg.Har ikke veid meg siden sist torsdag så jeg er spent på hva den viser i morgen.Men jeg vet at du har rett Emma...det går bare feil vei om vi ikke passer på.Sånn ca 73 kilo er en vekt jeg ligger lett på ogg det er vel omtrent 8-10 kilo for mye eller noe sånt.Sur og grinete blir jeg også :(

 

Jaja dere får ha en fin kveld videre,jeg skriver inn resultatet mitt i morgen.

 

Klem fra Lene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Da er helgen glemt.. (Selv om jeg gikk et par steg tilbake)

 

Som du skriver Lene, så er det lett for at det tar litt overhånd med alt dette "vekt-greiene". Det å finne en sunn og fornuftig balanse er ikke så lett. Du nå ha lykke til med veiingen i morgen!

 

Jeg har et par dager nå spist en større frokost enn det jeg pleier. Har ikke vært sulten igjen før lunsj, så kanskje det er måten som fungerer for meg. Spise litt mere, men sjeldnere. (Har ikke tall på hvor mange ganger jeg "har funnet ut av hva som fungerer", for så å oppdage at det visst ikke var løsningen, denne gangen heller..)

 

Hvilken bunad er det du skal overta Anne?

Jeg har aldri hatt bunad før, og fikk litt følelsen av hvordan den kommer til å bli da jeg var til prøving i går. Gleder meg veldig til den skal brukes første gang. Er en Fana-bunad. :)

 

Har hatt forferdelig hodepine noen dager nå, men i dag har den endlig gitt seg. Jeg har hatt det sånn noen ganger før, og alle gangene har jeg på følelsen at det kan være i sammenheng med en helg der jeg har fått i meg store mengder sukker. Vet ikke om det er noen sammenheng, men det føles veldig sånn. Nå er jeg ihvertfall pigg og rask igjen. Er i gang med treningen for denne uken også. Styrke i går og i forgårs, og så håper jeg på spinning senere i dag.

 

En god dag til dere alle!

 

-Emma- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Jeg rakk ikke innom her i går,når jeg kom på det så var det så sent at da fikk jeg heller vente.

Men jeg veide 69,2 i går og har det samme målet for neste uke.

Så bra du er i gang igjen da Emma.Er nok ikke så bra med så mye sukker nei,mange meninger om det der ute.Jeg føler meg ikke bra hvis jeg får i meg for mye,men det smaker jo så godt da ;)

 

Ha en fin fredag!!!

Klem fra Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Hei og hopp!!

 

Burde jo strengt tatt vært veldig fornøyd med ukas resultat, 0,9 ned, men som forrige uke, tror jeg kanskje dagens vekt ikke er helt riktig pga lang treningsøkt torsdag kveld (har liksom samlet all ukas trening den dagen for øyeblikket ;) ).... Har snikveid litt i løpet av uka og blir jo helt forvirra jeg, har veksla fra rundt 64 til over 66 på et par dager og nå ned til nærmere 63 - kan kanskje ha noe med mensen å gjøre, den kom for et par dager siden.. Jaja, ut ifra hvordan jeg føler meg, tror jeg nok jeg ligger tett opp mot 65 kg egentlig. Vurderer å flytte veiedag til torsdag for å se om det ser mer riktig ut.

 

Emma, jeg har ingen spes kompetanse på feltet, men ut ifra hva du skriver om treningsmengde og matinntak, kan jeg ikke skjønne annet enn at du spiser altfor lite. Ser du har tenkt det selv og fått tilbakemeldinger på det samme, blir spennende å se hvordan det slår ut å øke litt.

 

Snart helg - og den har jeg planer om å nyte! ;) Skal vurdere å bli "flink" igjen på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Man kan bli forvirret av mindre, Lille trille, når man ser på endring i vekten iløpet av en uke. Det beste er vel kanskje å bare ha en veiedag, men ikke lett det, merker jeg er så lysten på å se nedgang at jeg går på vekten nesten daglig. Sikkert ikke bra...

 

Føles bedre nå som jeg spiser litt mere. Er ikke snakk om mer enn ca 200 kcal mer, spiser mere til frokost og lunsj, og ferre mellom-måltider. Føles bra akkurat nå, så får jeg se hvordan det går de neste par ukene, om vekten begynner å gå nedover igjen. Føler meg ikke trygg på at jeg kommer meg ned igjen til 65 over helgen, men jeg gjør så godt jeg kan. Kommer til å veie meg på onsdag, for jeg skal opp så ufattelig tidlig på tirsdag morgen, og da vet jeg at vekten viser mere enn om jeg står opp til "normal-tid".

 

I morgen skal jeg i besøk til en venninne. Ser for meg det kan bli mye mat og usunnheter. Skal forsøke så godt jeg kan å velge de sunneste alternativene, og begrense meg litt.

 

En god helg til dere alle!!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

Lørdag formiddag og jeg er på jobb igjen :P Neste helg skal jeg ha fri! Og helgen etter! Gjett om det skal bli godt da? Høstferie uken skal jeg vel nesten ha en normal arbeidsuke...slutt tidlig 4 dager og ha lørdagen fri! Det er lenge siden det! (Mange utropstegn her ja, men jeg gleder meg bittelitt liksom). Men det er to uker til, neste uke blir det 3 kvelder på meg. Men det hjelper på all motivasjon at det lyser litt fri der framme.

Skal faktisk jobbe bare 1 lørdag i oktober, for den siste helgen har svigermor tilbudt seg (bursdagsgave til meg) å komme opp og passe minstemann så vi kan dra bort bare vi to <3 Det er et år siden sist så det trenger vi etter all denne jobbingen.

 

Ellers var vi borte i går kveld, 2 barn og jeg. Fikk deilig grillmat og kake med is, men jeg spiste ikke for mye og mens de andre tømte vinglass etter vinglass drakk jeg trofast vannet mitt og en kopp kaffe. Syns jeg er flinkesen da.

 

I kveld skal vi kose oss med lørdagsgodt eller no', kos skal det i vaffal bli :) En dag i uka må det være lovlig altså. Det går jo sakte, men sikkert nedover og nå er jeg litt sånn at så lenge jeg klarer målet i år så er jeg fornøyd. Ikke at jeg skal slutte å være flink i hverdagene, men jeg kjenner at raskere enn 2-500 gram i uka klarer jeg ikke nå. Og begynner jeg å stresse, ja da kommer det til å bremse opp.

 

God helg folkens, dere er flinke!

 

Klem fra Anne B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Høres deilig ut Anne med litt fri sammen med mannen din. Man trenger det innimellom!! Og så flink du var i går! Det krever litt å skulle være "flink" i selskap, men det føles veldig godt dagern etter :)

 

Jeg skal på besøk i kveld, og er veldig spent på hvordan det går. "Rapport" kommer nok her i morgen B)

 

Du må kose deg masse i kveld!

 

Dere andre og! :D

 

Klem fra Emma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karisøtmons

Hei på dere :)/>

Håper dere har en fin helg.

Jeg pleier å skeie helt ut i helgene men denne gangen skal jeg virkelig prøve å holde meg i skinnet,ihvertfall på antall kcal.

Var ute og spiste og tok en øl i går,men men...holdt meg nesten innenfor grensen,så det får gå.

Nå skal jeg ut på tur med hunden i det nydelige været :D/>

Jeg jogget to ganger i forrige uke,og det var ikke så ille faktisk så det skal jeg gjøre flere ganger ;)/>

Fortsatt god helg til dere!

Måtte dette bli siste gang vi gikk ned disse kiloene.

Jada,jeg har også vært i mål et par ganger..haha.Utrolig hvor fort disse kiloene kommer på,første gangen ble jeg gravid da,så da er det normalt å legge på seg, litt ihvertfall(kanskje ikke 32 kilo men...)jeg gikk da ned igjen, utenom de ti siste.Også med nummer to gikk jeg ned igjen til omtrent der jeg er nå og der var jeg i flere år,helt til skilsmissen da raste vekten ned til 65 og det var en vekt jeg trivdes veldig med.Så fikk jeg meg kjæreste da for et par år siden og det har vel blitt litt mye sofakos osv....Så da er jeg her igjen..med 8 kilo for mye.smom,du er ikke alene om å skrive deg helt bort,det har visst jeg også gjort nå.

Vi snakkes,lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Det gikk veldig bra i går kveld i besøket jeg var i. Spiste en fantastisk suppe med foccatia til. Spiste så jeg var god og mett, og da var det ingen problem å stå over kaken som ble servert etterpå. Det sto fremme mørk sjokolade og superchips, men faktisk var det ikke noe av det som fristet heller, selv om jeg spiser mørk sjokolade i helgene. En veldig hyggelig kveld. De andre drakk vin, men siden jeg hadde bilen med, så var det heller ikke noe problem å kun drikke farris til maten. Veldig fornøyd. I dag har jeg fått trent en time styrke. En litt kip dag ellers, men det blir vel bedre om en dag eller to...

 

I dag er det taco til middag. Gleder meg, for jeg har endelig funnet en sunnere variant som jeg kan spise sammen med familien uten at det blir noe ekstra styr.

 

Er veldig spent på veiingen, som blir på onsdag for meg denne gangen.

 

En god kveld til alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...