Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Gjest Lille trille :o)

Vel, det er vel å lure seg selv å la være å skrive når resultatene er dårlige, så da er jeg tilbake igjen (veiedag ble torsdag istedenfor onsdag, har en treningsøkt tirsdag kveld og den pleier å syns på vekta onsdag så den nok da ikke er helt reell alltid). Som venta, var ikke dagens vekt mye å skryte av, men målet må i alle fall være at det skal se bedre ut neste uke ;) Snek meg så vidt under 66-tallet..

 

Egentlig skjønner jeg ikke helt at det skulle blitt så ille heller, selv om jeg ikke har hatt helt rett fokus en stund - har jo ikke akkurat tatt helt av. Jaja, det ser ut til at jeg kommer til å bli her inne en god stund om jeg skal fortsette med ett steg frem og ett tilbake over tid :P

 

Bra jobba jenter, det er motiverende å være her med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smon føler med deg, om det kan være en trøst. Prøv å tenk etterhvert vil komme nye spennende utfordringer for deg med fast ansettelse og fast lønn som kommer inn. Det er jammen ikke lett å drive butikk idag det er sikkert, du var tøff som tok sjansen, det står det respekt av.

Kjenner meg igjen i det når det sliter som verst på andre fronter så glemmer vi oss selv og spiser akkurat det vi kommer over der og da, også er det ikke lett å ta av når vi er nedfor. Ønsker deg masse lykke til, stå på det fortjener du:)

 

Lillitrille, det var feil vei med vekten din denne uken, men det var ikke mye. Lykke til i uken som kommer.

 

Idag har jeg trent i 1 time kondisjon og styrke, måltidene er ofte og sunne. Jeg spiser ikke snop/sjokolade, det går greit nå, det var veldig vanskelig de første dagene i forrige uke. Jeg drikker mye te, spiser banan, plomme, bær etc når søtbehovet melder seg. Jeg er rett og slett aldri sulten, og kilonene/grammene går ned og ned.

Og dere som har fulgt meg en stund vet at jeg har slitt veldig med å få til vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)/>

 

Skjønner godt at du føler deg tom og trist Anne,det gikk ikke som du håpet og da må man jo prøve å finne en ny retning med livet sitt.Det kan jo ta litt tid.Er nok smart med en joggetur på morran,så du får ut litt grums..Men jeg er veldig imponert over at du holder en stabil vekt.

 

Hvis det er noen trøst Lille Trille,så ser det ut til at jeg blir værende her inne jeg også ;)/>

 

Bronzee så bra det har løsnet for deg!!

 

Jeg veide 69,6 i dag,det var nesten i mål denne uka da.Men jeg er fornøyd.Fikk mensen i går og da pleier jeg å gå litt opp.

Mål for neste uke er 69,1.Kommer nok ikke til å bli en veldig sunn helg.Jeg skal på jentefest mend ost og kjeks osv..på lørdag og på søndag er det bursdagselskap hos foreldrene mine.

Men jeg får bare gjøre så godt jeg kan :D/>

 

Ha en fin kveld videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er litt sent ute ser jeg, men vil gjerne henge meg på her. Jeg 21 år, 162 cm høy og har siden mars gått ned fra 72 kg til 60 kg. Har lenge hatt 60 kg som delmål, og da jeg endelig nådde målet var jeg så fornøyd at jeg feiret med to uker utskeielse. Det gikk som det måtte gå, og vekta viste i dag 62 kg. Målet mitt har alltid vært 55 kg, men først og fremst ønsker jeg å se 5-tallet på vekta. Har ikke vært under 60 kg på år og dager, og er så sint på meg selv for at jeg ødela så mye når jeg bare var 600 små gram unna. På mandag er det fullt kjør igjen, gleder meg til å komme tilbake til den sunne hverdagen. To uker med smågodt og potetgull blir i det meste laget, selv for en real godtemums. :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.....

 

Må først få ønske paprika velkommen! Så flink du har vært med vektnedgangen hittil! Imponerende! :)

 

Og så.. jeg har hatt en dårlig uke/helg. Da jeg veide meg forrige tirsdag hadde jeg helt troen på at NÅ var jeg i geng i gjen. Men nei da.. Jeg har spist og spist, og nesten ikke trent noe som helst.

Var på vekten i morges, og den viste 69,4, det var nesten like ille som det var da jeg kom hjem fra sommerferie.

 

I julen skal jeg bort til varmere strøk, så jeg har så lyst å komme meg ned i 62kg til da. Ser nå at det kan bli litt knapt med tid.

Skjerpings!!!! :mellow:

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får dette til... Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for ikke å gi opp så lett? For det er jo egentlig det jeg gjør hver gang jeg spiser for mye usunt...

 

-Emma- :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Emma! :) Når det kommer til det å gi opp og spise usunt, så har jeg et lite tips som fungerer bra før meg hvertfall. Kan godt være du har hørt det før, men skriver det likevel. Jeg har klippet opp en masse lapper og lagt dem i en bolle, og på hver av disse lappene har jeg skrevet en liten aktivitet. Eksempel kan være ta en klesvask, gå en rundt rundt bygningen du bor i, stryke klær, rydde i klesskapet osv. Når jeg får lyst på noe godt pleier jeg å ta en av lappene og gjøre aktiviteten i stedet, distraherer meg en liten stund hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! B)

Godt å logge seg inn igjen på her no... Har vore ei lite flink veke for å seie det slik! Det har vore så hektisk heile veke, og har stupt i seng kvar kveld. Då har det og blitt lite tid verken å trene eller planlegge lure måltid... Når eg sjølv tok meg i å gøyme vekk chipsposen som eg sat å gnassa på rett etter frukost i går tidleg, fordi det ringte på døra - fekk eg meg ein skikkelig tupp i baken!! :P Makan!!

Når besøket gjekk heiv eg på meg treningskleda og for rett på treningsrommet..! ;) Så då var vi i gang igjen... Det evige mandagsprosjektet... Men men :-)

Var på vekta i dag tidleg og meiner å sjå at eg har gått 200 gram ned likevel.. B) Det ga jo litt ekstra motivasjon. Så i dag har eg holdt meg laaaangt unna både sjokolade og resten av chipsposen som ligg i skapet.. B) Har lovd meg sjølv ein smoothie til kvelds då - NAM!

 

Gratulerer så masse med alle dokke flinke damene som har gått ned og vore flinke! :D Gir motivasjon til oss andre og det! :)

WE CAN DO IT! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Paprika! Imponerende vektnedgang du har hatt! Og smart tips med aktivitetslapper til distraksjon ;)

 

Jeg er nå på vei oppover, men håper det er ganske kontrollert. Problemet mitt er at aktivitetsnivået mitt ligger på null, fordi jeg sliter med sterk bekkenløsning. Strikking på sofaen brenner ikke allverdens av kalorier, kan en si. Så da er utfordringen å ikke trøstespise fordi jeg kjeder meg eller har vondt... 50% sykmeldt fra og med denne uken (15 uker på vei bare).

 

Men jeg har et tips som jeg skal bruke fremover selv når suget etter noe godt melder seg (har blitt litt sjokolade de siste dagene, men det må jeg bare slutte med): frosne bær. Hell jordbær, bringebær, kirsebær eller lignende i en liten skål og spis dem frosne en og en som smågodt. Smaker himmelsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Rapunzella! :)/>

 

I dag stod jeg opp tidlig og dro på trening, selv om jeg har fri fra skolen på mandager. Har merket at en skikkelig god start på uka med både trening og sunn mat påvirker de andre dagene. De mandagene jeg bare ligger på sofaen og spiser dritt tenker jeg alltid at hele uka er "ødelagt" uansett, og fortsetter å proppe i meg hver eneste dag <_</> Det å slanke seg er ikke alltid logisk! Jeg var også og spilte squash med samboeren på lørdag, det var faktisk veldig morsomt. Er så heldig at jeg har en treningsglad og sunn kjæreste, det har gjort det betydelig enklere å gå ned i vekt.

 

I morgen satser jeg på å gå frem og tilbake til UiO (35 min en vei). Har full dag med forelesninger og jobb på kveldstid, så da får jeg ikke presset inn mer. Akkurat nå har jeg så lyst på sjokolade at jeg rett og slett bare må gå å legge meg, ellers vet jeg ikke hva jeg kan finne på :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen og velkommen Paprika :)

Så flink du har vært.

Bra tips med den aktivitetsbollen,men nå for tiden så er det ikke så mye vilje styrke til å stoppe meg selv når jeg har lyst på noe godt.

Det er i helgene det går helt skeis da stort sett.

 

Det var tidlig med bekkenløsning Rapunzella og det er vondt.Jeg syns å huske at jeg fikk det tidlig med minsten jeg også,men det ble faktisk bedre igjen utover i svangerskapet.Håper det blir litt bedre for deg også.

 

Emma og Motala vi får bare fortsette ;)

 

Ha en fin fin tirsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Så kjekt at det er litt aktivitet her inne nå!

 

Klarte ikke holde meg unna vekten i dag. 68,1kg. Det er definitivt opp fra forrige uke, men ikke så ille som det kunne virke da jeg var på vekten i går. Fikk litt motivasjon til å komme i gang igjen nå. (Hadde i går kveld plan om en super-god usunn frokost, men den ble forkastet til fordel for en sunnere en :))

 

Det var smart Paprika med aktivitets-bollen. Tror jammen jeg skal forsøke meg på noe sånt. Jeg merker at jeg ofte tyr til mat-skapet når jeg kjeder meg, så da er det jo greit å finne på noe å gjøre i steden.

 

Har ting som jeg skulle ha gjort også, som å ordne bilder i album, vaske vinduer m.m., så da kan jo kanskje noe av dette faktisk bli gjort... B)

 

Var på trening i går, og skal på trening i dag. Trening er heldigvis ikke noe problem for meg å få gjennomført, men er det ikke så at slanking er 80% mat og 20% trening?

 

Høres kjent ut Motala med "chips-episoden". Er slik selv...Og helgene er absolutt verst. Spiser alt for mye i helgene etter en sunn uke, og så skjer det innimellom at det trekker ut i uken. Begynner å bli litt oppgitt, hvorfor får jeg ikke dette til??

 

Dere må ha en fin dag!

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag for meg idag og den viste ned 200 gram til 72,4 kilo, jeg hadde håpet på noe mer, men er fornøyd pga jeg vet at jeg ikke har spist usunt. Snikveiet meg på søndagen og da var vekten vesentlig lavere, men jeg har spist en tung søndagsmiddag med rester mandagen så mulig om det er årsaken. Uansett jeg føler meg mye piggere i kropp og sinn uten all sjokoladen. Men ja det frister ofte. Jeg har flere ganger gått i butikken litt halvsulten, men klart å ikke hive med meg noe sjokolade.

 

Jeg håper på en nedgang på 500 gram til neste uke, til 71,9 på vekten, det hadde vært gøy :rolleyes:

 

Emma77 når det gjelder motivasjon så kan jeg si at for min del så var det når jeg plutselig gikk på vekten og så at den var gått mye opp. Jeg visste at jeg hadde frotset i snop en periode, men at vekten var så mye var ett sjokk. Det sjokket trengte jeg denne gang for å sette i gang igjen.

 

Ha en fin tirsdag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, lunami :)

 

Dagen min har gått helt fint frem til nå. Har spist sunt og vært på trening, men nå sitter jeg her og har SÅ lyst på mer mat at jeg ikke klarer å tenke på noe annet. Må bare holde meg resten av kvelden, men dette kommer til å bli vanskelig. Noen kvelder er bare slik at jeg kunne spist alt som er i kjøkkenskapet, uansett om det er tørre knekkebrød eller sjokolade :rolleyes:

 

Ha en fortsatt fin onsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

 

Dagens vekt var 69,6,samme som sist.Er ikke veldig fornøyd med det.

Mål for neste uke er fortsatt 69,1 da.

 

Kjenner til den følelsen der Paprika.Hvordan gikk det i går kveld? Klarte du å holde deg unna kjøkkenskapet?

 

Ned er ned Bronzee :D da går du kanskje ned mer til neste uke da..

 

Emma,bra det ikke var like ille som du trodde da.Det er rart det der,hvis vekta viser ned så blir man mye mer motivert til å spise sunt og fortsette og omvendt hvis den viser litt opp..

 

Ha en fin dag :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille trille :o)

Aaahh, ærre muli'???

 

Jeg skjønner ingenting jeg, opp nye 300 g!! Jeg er klar over at jeg ikke er veldig "flink" om dagen, men så ille skulle det da ikke være..? Jeg spiser 0 snop i ukedagene og det jeg får i meg er stort sett sunn og temmelig riktig mat, men spiser gjerne litt mer enn jeg strengt tatt trenger til middag (tydeligvis ellers også).. Helga var en skikkelig skeieuthelg - kan være det er en den som slår meg skikkelig i bakhodet nå..

 

Selv om jeg kjenner på kroppen at jeg har gått noe opp, sitter ikke klærne sånn at det rimer helt med den oppgangen jeg har hatt.... Aktivitetsnivået er relativt høyt om dagen, noe kan med andre ord ligge i noe økt muskelmasse, men med tanke på at jeg er nærmest allergisk mot styrketrening, skulle ikke det utgjøre all verden heller.

 

Jaja, frustrasjonen er herved øst utover dere og jeg satser i alle fall på å komme meg under 66 neste uke! Og i mellomtiden heier jeg på dere alle sammen!!!

 

Snart helg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Klarte å holde meg unna kjøkkenskapet på tirsdag, storfornøyd med det :lol: Gikk og kjøpte meg et par pakker med tyggis, hjelper som regel litt når det står på som verst.

 

Nå er endelig helga her igjen, jippi. Skal på middag hos et vennepar i kveld, nesten så jeg gruer meg litt. Før jeg begynte med slankingen var det jo mye hyggeligere, da koste jeg meg med vin og dessert til langt ut på kveld. Ingen av dem er noe særlig opptatt av kosthold og serverer gjerne mat dynket i smør og kremfløte, og med dessert og vin til blir er ikke det en god kombinasjon akkurat. Selvsagt støtter de ikke min slanking i det hele tatt og prøver stadig å presse i meg et kakestykke til, det syns jeg er veldig slitsomt. Slanking og sosiale aktiviteter går ikke alltid like godt overens, dessverre. Nå skal jeg straks ut på trening for å veie opp litt for alt jeg sannsynligvis kommer til å proppe i meg i kveld. :)

 

Ikke mist motivasjonen lille trille, du går nok ned det lille du har lagt på deg fort som bare det :)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Nå har jeg fått nok! Nok av å være større enn jeg ønsker, nok av å fråtse i mat og legge på meg. Nå er det virkelig nok!

 

Det er 6 uker til jeg reiser på ferie til varmere strøk. Om jeg skal klare å komme meg ned i vekt, så må det skje nå!

 

Denne uken er bedrøvelig på vekten, så jeg har ikke tenkt å veie meg.

Neste uke er målet 67,2kg.

 

Lager meg en liten plan:

12/11: 67,2 66,3

19/11: 66,3 65,4

26/11: 65,4 64,7

03/12: 64,5 63,9

10/12: 63,6 63,4

17/12: 63

 

Jeg ser der ikke er noen oversikt her nå over resultatene fra uke til uke. Tenkte jeg kunne lage i stand en liten oversikt nå en av dagene.

Er litt motiverende å se hvordan vi gjør det på en samlet oversikt.

 

Lenge siden jeg har følt meg så motivert, så nå er det bare å brette opp ermene og sette i gang! :)

 

En fin kveld til alle!

 

-Emma- B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du er topp motivert nå i alle fall, Emma. Veldig konkret og bra plan, så jeg har god tro på at du skal få gode resultater fremover. Stå på!

Kjempefint også om du lager en oppdatert liste over oss som er her inne :-)

 

Jeg veide inn til 66,1 i dag. 0,4 opp fra sist uke, og litt mer enn jeg skulle ønske, men jeg har ikke akkurat gjort noen veldig god innsats siste uken, og tilogmed gitt etter for sjokoladelysten , så den bør jeg nok få under kontroll igjen ;-)

Ser for meg at ca 250 gram opp i uken er en god plan. Men hvor realistisk aner jeg rett og slett ikke...

Magen (og pumpene...) har uansett vokst, så ettellerannet må jo da også ha blitt mindre for jeg har ikke gått opp altfor mye enda. Men hvor mye som er muskelsvinn etter for lite aktivitet vet jeg jo ikke.

 

Ha en flott, sunn uke, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :D

 

Topp motivert og på'an igjen ja :)

 

Jeg tenkte jeg skulle lage en ny oversikt her inne. Synes ikke det er så lett å få riktig oversikt ved å lese alle inleggene, så jeg ber derfor om en "rapport" fra hver enkelt.

 

Da trenger jeg:

 

Hvilken vekt du vil ha som start-vekt (Det kan godt være den opprinnelige du hadde her inne. Selv begynner jeg "helt på nytt")

Hvilket mål du har,

Hvilken dag du veier deg,

Vekten denne uken,

Ønsket mål for neste uke.

 

 

Lunami:

Start: 70,1kg

Høyde: 167

Alder: 39

Mål: 65kg

Veiedag: Torsdag

Resultat uke 45: 69,8kg

Nytt mål uke 46: 69,1kg

 

Smom:

Start:

Høyde:

Alder:

Mål:

Veiedag:

Resultat uke 45:

Nytt mål uke 46:

 

Emma:

Start: 69,5kg

Høyde: 174

Alder: 36

Mål: 63kg

Veiedag: Tirsdag

Resultat uke 45:

Nytt mål uke 46: 67,2kg

 

Rapunzella: Gravid :)

Start: 67,9kg

Høyde: 160

Alder: 32

Mål: Kontrollert vektoppgang i svangerskapet

Veiedag: Mandag

Resultat uke 45: 66,1kg

Nytt mål uke 46: 66,3kg

 

bronzee:

Start: 75kg

Høyde: 173cm

Alder: 46

Mål: 68kg

Veiedag: Tirsdag

Resultat uke 45: 70,8kg

Nytt mål uke 46: 70,3kg

 

Lille trille:

Start: 67,7kg

Høyde: 169

Alder: 36

Mål: 62kg

Veiedag: Torsdag

Resultat uke 45: 65,6kg

Nytt mål uke 46: 65,2kg

 

Paprika:

Start: 72kg

Høyde: 162

Alder: 21

Mål: 55kg

Veiedag: Fredag

Resultat uke 45:

Nytt mål uke 46:

 

Motala:

Start:

Høyde:

Alder:

Mål:

Veiedag:

Resultat uke 45:

Nytt mål uke 46:

 

 

Dersom det er noen jeg har glemt å ta med her, så gi meg en lyd, og så fører jeg på flere på listen :)

Dere må ha en fin dag allesammen!

 

Hilsen Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er min veiedag og jeg har gått ned hele 1,6 kilo. Jeg veier nå 70,8

Oppstartsvekten da jeg virkelig begynte på ny nå var 75 kilo så jeg er veldig veldig fornøyd:) endelig er jeg på rett spor. Målet mitt er 68 kilo mens boddyindekstesten viste 65 kilo. Jeg velger 68 kilo også får jeg se om jeg ikke er fornøyd da. Jeg er 173 cm høy.

 

Jeg kunne ønske at dere alle la inn deres høyde og alder også på oversikt eller signatur, da er det lett å sammeligne og å se hvordan andre tenker i forhold til høyde og vekt.

Hva synes dere med 173 cm høy og mål om 68 kilo og jeg er 46 år?

 

Målet for neste uke er 0,5 kilo og hviss jeg klarer mer er det bonus:))

 

Det rare er at jeg spiser ganske mye, jeg er aldri sulten og jeg går bra ned i vekt nå, ofte og sundt er mitt tips. Kun 80 gram sjokolade lørdags kveld:)

 

Jeg har vært i dette forumet i noen måneder og ikke tatt av noe, derfor er jeg hoppende glad nå når det har løsnet. Det sitter i hodet, det har mye med innstillingen der å gjøre. Dessuten så fungerte det ikke med å spise mørk sjokolade og valnøtter for meg i ukedagene.

 

Ha en fin dag og lykke til med vekt og mål osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med oversikt Emma :)/>

Godt å se at du er skikkelig motivert igjen.

 

Jeg er faktisk ganske så motivert selv akkurat nå,men selvtilliten har fått seg en knekk gjen så jeg føler meg ikke sikker på at helgene går helt etter planen :huh:/>

 

Men i går dro jeg frem elipsemaskinen min igjen og trente på den + styrke 20 minutter etterpå,og det var så deilig etterpå.

Tenkte å begynne å trene mandag og torsdag ihvertfall.Håper det kan hjelpe.Og så går jeg tur med hunden de andre dagene..

Når jeg er flink å trener så har jeg litt mindre lyst til å skeie ut,vil ikke ødelegge.

Her er mine tall:

 

Start 17/10 70,1

Mål 65 kg

Veidag Torsdag (resultat uke 45 og mål for uke 46 kommer på torsdag)

 

Ha en fin kveld videre :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå så jeg innlegget ditt bronzee.

Gratulerer med så flott resultat...kjempebra!jeg blir så imponert.Skulle ønske det var meg ;)/>

Jeg kan godt legge inn høyde og alder,så blir det som du sier lettere å sammenligne.Dine mål høres fornuftige ut,syns jeg da ;)/> Du er slank du da,når du kommer ned til 68 vil jeg tro.Jeg følte meg veldig bra når jeg veide 65 og jeg er 167.

 

Lykke til videre,håper nedgangen fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Nå prøver jeg å oppdatere oversikten så snart der kommer inn tall fra dere.

 

Du er jo godt i gang bronzee, imponerende. Høres ut som målet du har satt deg er bra. Hva er bodyindekstest for noe?

 

Flott at du og er motivert lunami:) Hva som har ført til selvtillitsknekken?

 

En god dag til alle!

 

-Emma- :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lunami og Emma77, det hjalp med en ny start med blanke ark:)Nå begynner jeg å merke et på bukser og ser det veldig godt på magen:)

 

Boddyindeks er en tesk jeg har tatt på treningssenteret hvor jeg går. Det er ett apparat som liksom går igjennom hele kroppen og måler fettinnhold, muskler osv. Da er også alder og høyde lagt inn. Den mener altså 65 kilo, jeg vil se det litt ann når jeg når 68 kilo.

Testen viste imidlertid at jeg har mye muskler og at det er jevnt fordelt i kroppen, men kunne hatt mer i bena, så jeg bør trene mer styrke på ben. Ellers så var fettprosenten høyt oppe på det som var tillatt/sundt, (det er nok all sjokoladespisingen)

 

Lykke til til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer med godt resultat, bronzee! 1,5 kilo er veldig bra jobba. Jeg syns at 68 kg på 173 cm høres fint ut. Du kjenner jo best selv når kroppen er på trivselsvekt, så er en god idé å se det an når du har nådd målet :)

 

Bra initiativ med rapporten, Emma. Her er mine tall:

 

Start: 72 kg

Høyde: 162

Alder: 21

Mål: 55 kg

Veiedag: Fredag

Resultat uke 45:

Nytt mål uke 46:

 

Oppdaterer resultat og nytt mål på fredag. Veide meg fredagen som var, da viste vekta 61,0 kg. Er veldig fornøyd med 0,5 kg ned, selv om jeg hadde håper på å se 60-tallet. Litt surt å være så nærme. Spiser sunt og trener, så satser på å gå ned enda noen hekto til fredag. Ha en fortsatt fin uke, alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...