Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hei dere! Kan jeg også få lov til å være med dere på ferden?

 

Jeg har selv ca 6-7 kg jeg vil gå ned, veier nå 66,5 og målet er 59 kg! Jeg går ofte ned et par kilo, men stopper det opp litt og da mister jeg motivasjonen. Jeg er også en som overspiser enormt i helgene, altså ikke bare en dag, men gjerne hele fredag, lørdag og søndag og da bruker jeg alle ukedagene på å komme ned på den vekten jeg hadde fredag morgen.

 

Det å kunne ha noen andre som er i ca samme situasjon, og som kan motivere hverandre tror jeg vil hjelpe veldig!

 

Jeg jobber mye og går på skole ved siden av, har eksamen om et par uker, så da blir det full fart med trening.

 

Si i fra om dere vil ha med en til :)/>

 

Hilsen Anette

 

Flott med flere, da er det lettere å motivere og motiveres jevnt siden det mest sannsynlig er en annen innom i løpet av en dag :) Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig plan :)/>/> gj.snitt halv kilo i uka?

 

Men kan du forklare meg hvordan man svarer på innlegg her? Hvis jeg trykker på svar øverst eller nederst på siden,så blir det et nytt innlegg.Hvis jeg trykker svar på selve innlegget,så kommer det den andre har skrevet opp.Skal man fortsette å skrive der,ellerta vekk det som står der for å skrive selv?Sliter litt med dette her ;)/>/>

 

Hele, ja det er absolutt ikke intuitivt.

 

Nå har jeg trykket på den røde svarknappen inne i ditt innlegg. Da blir ditt med som et sitat.

 

Når du skal lage et nytt svar uten sitat, det man bruker mest, så bruker du den lilla knappen lenger ned på siden.

 

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpetur gjennomført. 7 km tilbakelagt på 48 minutter og det er ikke så gæærn't altså...ca 500 kcal forbrent...

Jeg er fornøyd :)

 

Nå har vi spist lunsj og sitter med beina på bordet. Minstemann bestukket med litt godis og en film så vi kan slappe litt av på fridagen også. Jeg tenkte jeg skulle lese litt - det er godt å ha tid til det.

 

Lurer på hva vi skal ha til middag i dag...noe enkelt og sunt.

 

I morgen er det ny trening på programmet, men lurer på om jeg skal satse på en styrkeøkt. Kjenner at beina trenger det, litt vondt i leggene nå. Og jeg kjente at jeg blir tung i knærne når jeg løper, har liksom ikke noe sprut i muskulaturen.

 

Vi får se. I kveld har jeg bestilt en massasje i hvert fall, stiv i nakken og ryggen. Kommer nok av en kombo av å stå mye i butikken og at minsten kommer inn om natten og krever sin plass.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itta83

Halloen! Jeg har veiedag på Mandager! :)

Ja, bryllup er en motivasjon- jeg trodde det skulle bli sååå enkelt...men NEIDA det er det ikke! :)

Mye fristelser hele tiden. Jeg har vært inne på GR en god stund, men stillestående vekt. Har ca 1400-1600 kcal pr.dag, men vekta rikker seg ikke av flekken! Det er liten motivasjon det! Så jeg må nok trene mer!

Forloveden min er ikke noen sjokoman nei Emma, men jeg spiser sjokolade i smuug ;) Og hvem er det jeg lurer ...jo det er meg selv!

Men jeg dropper heller lunch for å spise en liten sjokoladebit!!

 

Håper vekten endrer seg til neste veiedag! Har en liten utfordring da..hotellhelg med kjæresten i helga, men treningsklær og joggesko skal være med, slik at jeg kan nye ett glass rødvin med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner igjen den smugspisingen...huff, hvem er det vi prøver å lure?

 

Jeg trodde også bryllupet skulle være super motivasjon for 5 år siden, men ikke nok alene. Nå kan jeg kanskje være mer der jeg skal til vi s kal feire 5-årsdagen? Hadde vært hyggelig det da i hvertfall.

 

Men jeg tror jeg hadde klart det i et sånt fellesskap som er her inne, men da visste jeg ikke om det.

 

Mitt tips er i hvertfall å være aktiv i tråden for da føles det mer forpliktende overfor oss andre. Da kan vi innrømme noen smugspisinger og løfte hverandre på plass i rett spor igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag var litt fy, kapteinens fylte torsk med hollandaisesaus og ris. Men jeg holdt meg til en porsjon og er hittil i dag opp i 1300 kcal...og har forbrent 540. Det må jo da gi noe tilsammen?

 

Håper det. Ble sen middag og da blir det mindre kveldsmat, men jeg må ha litt så jeg ikke blir liggende våken fordi jeg er sulten.

 

Det var min redning i forrige runde også, kunne vite at jeg skulle ha kveldsmat, da er det lettere å ligge unna snopet.

 

Håper dere har hatt en fin dag. I morgen er det fri fra jobb da og for meg, skal bare innom en tur. Må jo nesten det når det er min butikk. Men først skal jeg ta med mellomstegutten på en test.

 

:) fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Sunjolly: klart du kan være med her! Velkommen :-) Jeg har lagt deg inn på oversikten som ligger på side 2.

 

Til alle:

Kan det passe at jeg redigerer listen på side 2 etterhvert som ukens veie-resultater "kommer inn", og så lager jeg en ny tilsvarende neste uke? Eller skal jeg hele tiden bare oppdatere den som ligger der?

 

Smom: sprek du er som kom deg ut på løpetur! :-)

og Lunami: Jeg er på et vis i samme familiesituasjon som dere. Men her er det kun min mann som har barn, to fra tidligere. De bor her hos oss annenhver uke, 50%. Merker at spesielt middagene blir litt "berørt" av det. De er ganske kresen i matveien, så vi har oftere det jeg ville ha kalt helgemiddager når de er her. Jeg benytter senvaktene mine på jobb til å få i meg fiske-middager og andre sunne godsaker :-)

 

Selv har jeg hatt en veldig fin dag. Har ikke fått trent noe, men har vært og dykket. Ser at det ligger under trenings-aktivitetene som jeg kan registrere her på GR-siden min, så da er det vel bedre enn ikke å ha gjort noe:-)

 

I morgen blir det heller ikke noen trening på meg desverre, men fredag og lørdag er planene klare:-) Merker at jeg begynner å bli mere fornøyd med kroppen, selv om det enda er en del kilo som skal bort.

 

Dere må ha en fin kveld!!

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også lyst til å være med dere om det er i orden?

 

Jeg sliter med kilo kommet på Ifm utbrenthet og ryggprolaps. Har akkurat deltatt på EasyLife lettere, men synes ikke det var særlig easy.... Roede-metoden har hjulpet meg tidligere. Har gått på mange kurs og har ikke lyst til å gå på kurs. Dette kan jeg jo egentlig... Min store last er sjokolade, kaker og nøtter.

 

Målet mitt for kommende uke er minus en kilo. Veier meg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigtrent for i dag. Har begynt på en 30-dagers challenge på Wii'en. Håper jeg klarer å gjennomføre, selv om det innebærer trening også på 10-timers arbeidsdagene mine. VIL klare det. Da jeg begynte forrige gang gjorde jeg det samtidig som jeg begynte å løpe og gikk ned 3,5 kg på de 30 dagene. Det hadde vært bra for målene mine det.

 

Den gangen var jeg fullstendig utrent og 5 kg tyngre.

 

I morgen er planen å stå opp en halvtime tidligereog ta økte da.

 

Nå skal jeg sette meg ut i sola med en stoooor latte (på skummet melk ;) ) og et par knekkebrød og koooose meg med litt fri.

 

Må gjør litt her hjemme også, får besøk i kveld, det er foreldrekaffe i bhg i ettermiddag og M skal feire bursdagen sin med jentene i morgen, hun blir 14 neste uke.

 

B) fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigtrent for i dag. Har begynt på en 30-dagers challenge på Wii'en. Håper jeg klarer å gjennomføre, selv om det innebærer trening også på 10-timers arbeidsdagene mine. VIL klare det. Da jeg begynte forrige gang gjorde jeg det samtidig som jeg begynte å løpe og gikk ned 3,5 kg på de 30 dagene. Det hadde vært bra for målene mine det.

 

Den gangen var jeg fullstendig utrent og 5 kg tyngre.

 

I morgen er planen å stå opp en halvtime tidligereog ta økte da.

 

Nå skal jeg sette meg ut i sola med en stoooor latte (på skummet melk ;)/> ) og et par knekkebrød og koooose meg med litt fri.

 

Må gjør litt her hjemme også, får besøk i kveld, det er foreldrekaffe i bhg i ettermiddag og M skal feire bursdagen sin med jentene i morgen, hun blir 14 neste uke.

 

B)/> fra Anne

 

 

Så sprek du er! :-)

 

Det krever virkelig ståpå vilje og selvdisiplin for å komme seg opp ekstra tidlig for å få unnagjort trening.

 

Tenker jeg kanskje burde prøve med skummetmelk til en latte. Vi drikker kun ekstra lett melk her i huset, men kanskje jeg burde gi skummet melken en sjans...

 

Kos deg i solen! :-)

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma, jeg syns en ny hver uke kanskje er greit...hva er enklest tro?

 

Gleder meg til forhåpentlig bedre resultat neste uke :)/>

 

 

Det skal jeg fikse:-)

 

Da redigerer jeg den som er på side 2 frem til det er ny uke, da kommer det opp ny liste.

 

-Emma-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekta i dag tidlig og den viste 71,7 kg. Litt mer enn jeg håpet, men det er bare å brette opp ermene! Dette blir min første uke her inne. Har tatt av fra 75,3 kg (3,6 kg)fra 1. februar, så nå er det bare å fortsette.

 

Mål for kommende uke er - 1 kg! Strategien er å føre trenings- og kaloriregnskap. Det pleier å hjelpe... Akkurat nå koker jeg grønnsakssuppe som er godt å ha når suget blir for stort. Bare ja-grønnskaer der!

 

Av mer langsiktige målsettinger om man kan kalle det, er bunaden 17. mai (bør under 70 kg), en kjole jeg har lyst til å låne i bryllup 1. juni(tror jeg må ned 3 kg for å kunne bruke den) og bryllupet til broren min 22. juni - bør være under 67 kg da, ift kjole det og... Så det er nok av delmål fremover.

 

Det aller viktigste målet mitt er likevel å få en lettere og sterke kropp for å forebygge rygg- og hoftesmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Jeg glemte eller "glemte" (usikker på om det var helt med vilje) å stille klokken på 0615 og da jeg endelig klarte å karre meg opp 0645 hadde treningssjemaet sprukket. Det betyr at jeg er nødt til å gjøre det i kveld i steden - kommer til å hate det, men MÅ bare. Tror det er en kort en i dag da, så det er ikke at det tar så lang tid, og jeg vet jo at når jeg kan dumpe ned i sofaen med sønnene mine etterpå så blir jeg glad for det. Snikveide i dag, og det skulle jeg ikke ha gjort :angry: Kjenner jeg har mye vann, har gjerne det etter treningsdager sånn, så jeg vet jo om det egentlig...

 

I dag fylles nemlig huset opp med de to siste beboerne, så i helgen er vi fulltallige. M skal feire bursdag så det blir 10 hylende fjortiser i kveld - spent på hvordan brødrene reagerer på det...

 

 

Jeg hadde venninnekveld i går, serverte GR kyllingfilet med paprikasalat på valnøttbrød - stor suksess, både til venninnene og til familien som fikk det servert tidligere på ettermiddagen. Friske bær med vaniljekesam og en dæsj vaniljeis til kaffen.

Endte på ca 1650 kcal i går. Akseptabelt.

Veide forresten alt jeg spiste i går og jeg ser at jeg har ganske godt øyemål på maten fortsatt. Men alltid kjekt å kontrollere seg selv i blant. Lett at det blir noen gram for mye.

 

Ellers ikke så mye nytt å melde herfra (det var kanskje nok :P )

 

fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprek du er! :-)

 

Det krever virkelig ståpå vilje og selvdisiplin for å komme seg opp ekstra tidlig for å få unnagjort trening.

 

Tenker jeg kanskje burde prøve med skummetmelk til en latte. Vi drikker kun ekstra lett melk her i huset, men kanskje jeg burde gi skummet melken en sjans...

 

Kos deg i solen! :-)

 

-Emma-

 

Skummetmelken føles litt tynn i starten, men det er en tilvenningssak. Jeg bestemte meg egentlig bare for å gjøre det for hvis jeg skal kutte alt godteri og bare drikke grønn te (som jeg ikke syns er så godt) så ville jeg bli koko. Så mottoet ble: latten min får du ikke, men jeg tar den fat free ;)

Brukte sukker i den også for 3 år siden, men byttet det ut med suketter, i jula gikk vi tom for suketter og da droppet vi å kjøpe nye for jeg vil ikke at ungene skal bruke så mye av det heller. Så nå er det en dobbel espresso med skummet melk - funker som bare det B)

 

Blablabla fra Anne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på vekta i dag tidlig og den viste 71,7 kg. Litt mer enn jeg håpet, men det er bare å brette opp ermene! Dette blir min første uke her inne. Har tatt av fra 75,3 kg (3,6 kg)fra 1. februar, så nå er det bare å fortsette.

 

Mål for kommende uke er - 1 kg! Strategien er å føre trenings- og kaloriregnskap. Det pleier å hjelpe... Akkurat nå koker jeg grønnsakssuppe som er godt å ha når suget blir for stort. Bare ja-grønnskaer der!

 

Av mer langsiktige målsettinger om man kan kalle det, er bunaden 17. mai (bør under 70 kg), en kjole jeg har lyst til å låne i bryllup 1. juni(tror jeg må ned 3 kg for å kunne bruke den) og bryllupet til broren min 22. juni - bør være under 67 kg da, ift kjole det og... Så det er nok av delmål fremover.

 

Det aller viktigste målet mitt er likevel å få en lettere og sterke kropp for å forebygge rygg- og hoftesmerter.

 

 

 

Hei Teddy!

 

Da har jeg lagt deg til oversikten som står på side 2. Det kommer ny oppdatert oversikt på mandag.

 

Høres ut som du har en fin plan fremover. Greit med delmål som omhandler bunaden o.l. Gir litt ekstra motivasjon.

 

Du må ha en fin helg!

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smom: Kjedelig med treningen. Selv er jeg sånn at jeg planlegger veldig, og kan lett bli litt "satt ut" om det ikke går slik jeg hadde planlagt. Som i dag da jeg skulle på en time på treningssenteret, og så var timen jeg skulle på avlyst. Det kunne vært nok til at jeg hadde snudd og dradd hjem igjen, men jeg klart å komme meg med på en annen time. Gikk ikke helt som jeg hadde planlagt, men det føltes godt etterpå:-)

 

Hvordan gikk det nå i kveld, fikk du trent som du planla?

 

Imponert over at du klarte å holde deg på så få kcal når du hadde venninnekveld. Det hadde jeg ALDRI klart å gjøre selv...

 

 

Jeg er litt "bekymret" allerede for uken som kommer. Tirsdag skal jeg på middag til svigermor (som alltid servere mat til en hel bataljon, selv om vi kun er tre-fire pers), der er alltid dessert og kake og, vet ikke hvordan jeg kan gjøre det for ikke å virke uhøflig. Vet at jeg ikke klarer å kun forsyne meg en gang om jeg tar dessert og kake...

 

Onsdag skal vi ha middags-besøk hjemme hos oss. Tenker jeg kan lage dessert, men sette frem en tallerken med melon og bær i tillegg.

 

Merker forresten at magen min er i mye bedre lage nå som jeg ikke har spist sukker på en stund. Har ellers mye problemer med den.

 

Har bestemt at når jeg kommer under 64kg, så skal jeg bestille meg en ansiktsbehandling. Det er noe jeg aldri tar meg tid/rå til, så neste uker håper jeg at jeg kan ta en telefon og bestille time:-)

 

God helg til alle!!

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunjolly

Hei alle sammen, og god helg :)

 

Jeg gikk på vekta til morgen i dag, har veiedag på fredager og den viste 66.3 altså ned 200 gram.. ikke mye å skryte av, men ikke mye å skryte av på innsatsfronten denne uka heller. I dag begynte det med fredagskake på jobben og deretter har det balla på seg utover kvelden, altså en real spisedag! Føles ikke godt nå. Jeg skal sitte på biblioteket hele helgen å lese til eksamen, men skal pakke med meg matpakke, frukt og grønnsaker så jeg kan spise nok, men ikke ty til godteri. Har så lyst til at vekta skal vise noe annet neste fredag, og det hjelper at dere her inne er så flinke til å både holde kcal og trening :D Skal prøve å få inn litt trening denne helga også. Det er familiebursdag på søndag, noen som har gode forslag og unnskyldninger for å holde seg unna kakefatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og god helg :)/>/>/>

 

Jeg gikk på vekta til morgen i dag, har veiedag på fredager og den viste 66.3 altså ned 200 gram.. ikke mye å skryte av, men ikke mye å skryte av på innsatsfronten denne uka heller. I dag begynte det med fredagskake på jobben og deretter har det balla på seg utover kvelden, altså en real spisedag! Føles ikke godt nå. Jeg skal sitte på biblioteket hele helgen å lese til eksamen, men skal pakke med meg matpakke, frukt og grønnsaker så jeg kan spise nok, men ikke ty til godteri. Har så lyst til at vekta skal vise noe annet neste fredag, og det hjelper at dere her inne er så flinke til å både holde kcal og trening :D/>/>/> Skal prøve å få inn litt trening denne helga også. Det er familiebursdag på søndag, noen som har gode forslag og unnskyldninger for å holde seg unna kakefatet?

 

Hei Sunjolly:-)

 

Ned er ned, om det så "bare" er 200g.:-)

 

Jeg sliter selv med besøk og hvordan klare å styre unna kakefatet uten at det blir oppfattet negativt av dem rundt meg. Der er alltid noen som påpeker at man bør ta et stykke. Selv klarer jeg ikke bare ta ett, så jeg ryker ALLTID på en smell. Etter kaken går jeg løs på snop og alt mulig rart jeg måtte komme over...

Jeg får noen utfordringer på den fronten selv på tirsdag og onsdag kommende uke. Må si jeg kvir meg...

For min egen del hjelper det å drikke litt ekstra mye kaffe eller te når jeg er i besøk. Hjelper liksom å holde hendene rundt en kopp, føler det ser ut som jeg "gjør på noe" da, og kaken blir mindre viktig, men det vil jo allikevel oppfattes at man ikke spiser...

Bare pass på at du ikke kommer sulten til besøket, og se om der er noen frukt el.l du kan spise litt av isteden.

 

Ang. studie-helgen din, så pass på at du tar med deg en stor matpakke. Typisk at man prøver å begrense seg, og så viser det seg at det ikke var nok mat og at man blir sulten, og da er det lett for å ty til snop o.l.

 

Lykke til i helgen!!

 

Klem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Ser at det er flere enn meg som sliter litt med den høflighetsspisinga her.

Det er vanskelig det der.Spesielt hos svigermødre,og etterhvert som man kanskje har prøvd å slanke seg flere ganger blir det verre og verre å si fra også :P.

Jeg har også litt problemer med å begrense meg når jeg først har begynt,det er lettere å ikke smake i det hele tatt!

 

Når jeg var på besøk på onsdag,så spiste jeg ting jeg egentlig ikke hadde lyst til å spise fordi jeg ikke ville si at jeg slanker meg?

Det blir egentlig for dumt,men...

Hvis jeg hadde sagt fra før jeg kom,at jeg prøver å gå ned litt,så hadde sikkert ingen blitt fornærma.

Hvorfor skal man spise bare for ikke å fornærme noen egentlig?

 

Jaja..får prøve å si fra neste gang da ;)

 

Nå skal jeg ut på tur!

 

Håper alle har en kjempefin helg :D

 

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:-)

 

Lunami: Ja, det er jo egentlig litt for dumt, hvorfor vi ikke klarer å la være å spise pga andres forventninger. Det er jo egentlig litt rart at man kan bli fornermet om gjestene ikke spiser maten, men jeg merker jo det selv når jeg har besøk, at det føles bra om gjestene spiser mye av maten jeg har satt frem. Føles som de setter mere pris på det jeg har gjort enn om de ikke spiser. Jeg er sikkert like ille selv på den måten.. Må kanskje bli flinkere å tenke at mengden man spiser ikke har noe med hvor mye man koser deg...

 

Jeg må sikkert bare prøve å gjøre det som er best for meg, og ikke bry meg så mye om hva andre tenker. Lettere sagt enn gjort...

 

Nå har jeg akkuret spist deilig frokost, og skal avgårde på trening før jeg skal på jobb senere i dag.

 

Ha en strålende lørdag alle sammen!!

 

-Emma- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D/>

 

Endelig var lørdagen over..hehe.Den var vanskelig,klarte ihvertfall å holde meg unna tortillachipsen.Men kom litt over mine 1600 likevel.

Jeg var skikkelig fysen i går,ble nesten litt deppa og syns litt synd på meg selv :rolleyes:/> som ikke kunne spise noe.

Men kjenner at jeg er glad for det i dag.

 

Hvordan har det gått med dere andre?

 

Ha en strålende søndag i solskinnet B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Så flink du var i går lunami!!!

Det er ikke lett å la være å spise når godsakene står rett foran en, men som du skriver, så føles det veldig godt dagen etter når en har klart å "holde seg i skinnet". :-)

 

For meg har det gått veldig bra i helgen. Jeg har jobbe-helg, så føler neste det er juks. I går kveld da jeg kom hjem sto der rester av hjemmelaget pizza og nybakte brownies på kjøkkenet. "Heldigvis" skulle jeg veldig tidlig opp i morges, så jeg gikk rett og la meg. Det fristete faktisk ikke så mye heller. Var lur og spiste litt kvelds på jobb før jeg dro hjem, for jeg ante hvordan det kom til å være hjemme.

 

Tror det skal gå bra i dag og, selv om jeg har kvelden hjemme.

 

Er mye mere bekymret for tirsdag og onsdag denne uken. Er begynt å grue meg til 17. mai og, da er det alltid så masse greier. Lang frokost, kaker, rømmegrøt, snop osv.. lurer på hvordan det skal gå. Har så lyst å komme meg gjennom på en sunn og kcal-fornuftig måte... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Vært litt stille fra meg i helgen. Glemte PC og iPad på jobb og har ikke giddet å sette meg ned her...

 

Det ble trening fredag kveld - da var jeg ganske så fornøyd med meg seg og egen innsats. Den økta var på ca en halvtime og det var nok etter en lang dag på beina i butikken.

 

I går var det fri, både fra jobb og trening. Var bare innom butikken på morgenen for å gå gjennom ny kasse med ekstrahjelpen min, men var hjemme igjen før ti og lagde helgefrokost til familien. Begrenset meg og følte meg flink ;) Men fra middag og ut kvelden gikk det ikke som planlagt akkurat. Ble altfor mye taco og så gikk som det gikk med lørdagsgodtet også. Alle ungene på plass og da ble det mer enn tenkt gitt :angry:

 

Men i dag har jeg løpt 7 km og trent styrke på wii'en etterpå...og nå har jeg vunnet tidenes hodepine :blink: Har drukket masse vann, men foreløpig har det ikke sluppet. Kjenner jeg binder meg i skuldre og nakke når jeg løper foreløpig for det er fryktelig tungt å komme gjennom. Men jeg må jo bare fortsette ellers blir det jo aldri bedre heller...

 

God søndagskveld alle sammen! Jeg tillater meg å slappe helt av resten av dagen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...