Gå til innhold

Ned 6-7 kilo?


Anbefalte innlegg

Hei :)

Takk i like måte Emma.

Det er godt gjort å komme sliten hjem på kvelden og styre unna de usunne tingene ;)

 

Ny uke,nye muligheter.Får vel bare gjøre så godt man kan.

Dette er så lett å si til andre men ikke like enkelt når man er i situasjonen:Vær sterk på tirsdag og onsdag,så blir du så fornøyd med deg selv etterpå :D Masse lykke til ihvertfall!

 

Smom,du er jammen sprek!Blir imponert jeg :D

Jeg har fått litt vondt i ryggen de siste dagene,vet ikke om det kommer av jogging med litt dårlige sko eller at jeg går med bikkja i magebelte.

Så nå holder jeg til å gå en stund så får jeg se.

 

Ha en fin mandag :D

 

Hilsen Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg snikveide i dag morges - det skulle jeg ikke ha gjort nei. Ikke i nærheten av uken målvekt enda. Så flink som jeg egentlig har vært den siste uken syns jeg det er urimelig av vekten å vise et høyere tall enn på onsdag :huh:

 

Håper det er kroppen som har fått sjokk etter pangstarten med 5 økter på en uke mot nesten ingenting et halvt år...

 

Jeg har uansett god samvittighet, men kjenner meg selv så godt at uten resultater er det vanskelig å holde motivasjonen oppe. Håper på mange cm da i hvertfall...

 

*tar meg en gulrot*

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her kommer ny oversikt:

 

Emma:

Start: 66,7kg

Mål: ned 6kg/61kg

Veiedag: tirsdag

Ukesmål: 63,8kg

Resultat: 63,7kg

Nytt mål: 62,8kg

 

Lunami:

Start: 73kg

Mål: ned 8kg/65kg

Veiedag: onsdag

Ukesmål: 69,9kg

Resultat: 70,7kg

Nytt mål: 69,7kg

 

Smom:

Start: 72,4kg

Mål: ned 6kg/66kg

Veiedag: onsdag

Ukesmål: 71,4kg

Resultat: 72,8kg

Nytt mål: 70,6kg

 

Bridge:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: torsdag

Resultat:

 

Itta83:

Start: 66kg

Mål: ned 6kg/60kg

Veiedag: mandag

Resultat: 66kg

Nytt mål: 65,5kg

 

Sunjolly:

Start: 66,5

Mål: ned 6,5kg/59kg

Veiedag: fredag

Resultat: 66,3

Nytt mål:

 

Teddy:

Start: 75,3kg

Mål: ned 6,7kg/65kg

Veiedag: torsdag

Ukesmål: 70,7kg

Resultat:

Nytt mål:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg den tøffeste dagen hittil med tanke på å ikke skulle fråtse i mat-veien.

Da jeg kom hjem fra jobb tidlig på ettermiddagen trodde jeg at jeg skulle komme hjem til ferdig middag, men stekeovnen var ikke satt på enda, og steken skulle ha ca 2 timer i ovnen!!!

Og det verste: jeg var KJEMPE sulten!!

 

Det sto en snope-pose på kjøkkenbenken, pizza-rester og masse brownies i kjøleskapet.

Det var kjempe tøft, men jeg klarte å holde meg unna alt sammen!

Jeg tok meg en liten yoghurt, og drakk masse vann mens jeg gjorde klar middagen.

 

Etter middagen ble det laget noe ala sjokolade-fondant i stor ildfast form med vaniljeis til. Jeg tok meg en kopp te mens de andre spiste og koste seg.

Er litt stolt over meg selv.. :D

 

I dag er en fin fin dag igjen, men i morgen kommer altså ukens største utfordring: middag hos svigermor!

 

Ha en fin kveld, og flott sunn uke alle sammen!

 

Klem fra Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fabelaktig flink du var i går Emma! Det står det respekt av!!!

 

I dag har det vært litt stille i butikken så jeg har brukt litt tid på å lese gjennom min forrige slanketråd: "smom på vei fra dvask slappfisk i slutten av 30-årene til sprek og fresh 40-åring!"

 

Fy søren så streng jeg var med meg selv da, men så fikk jeg gode resultater også. Ble nesten inspirert av meg selv i dag :lol::rolleyes:

 

Men jeg vet også at jeg ikke er klar for et sånt race nå, ikke helt i hvert fall - og jeg har ikke det samme utgangspunktet heller. Men jeg vet nå at jeg klarte i snitt 0,5 kg i uken i 5 måneder som ga vektnedgang på over 13 kg den gangen. Så om jeg klarer nesten det samme nå så er jeg i mål til deadline 15/8.

Nå må jeg bare la meg inspirere av dere andre og håpe det kommer litt etter litt.

 

En forskjell er også at den gangen var jeg helt utrent og var en diger bolledeig, nå har jeg tross alt litt grunnlag på løpingen etc.

 

Jeg kan hvis jeg vil og det vil jeg!

 

Ferdig på jobb om en times tid og da kommer jeg hjem til kyllingsalat - det er godtigodt! Må bare kjenne om jeg skal legge minsten, trene, spise eller legge, spise, trene. Håper det første for det er så digg å kose seg med mat etter trening.

 

Jepp, det er avgjort - jeg tar et knekkebrød nå og så gjennomfører jeg legge, trene, spise :P

 

 

Det har hittil vært en god matdag, så jeg har litt å gå på til i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Dette går så det suser ;)

 

Lagt Lilleprinsen - check

Trent styrkeøkt - check

Spiser kyllingsalat - pågår

 

Jeg er nå en gang ikke snauere enn at jeg må inn og skryte litt av meg selv heller jeg da.

Men det er også en måte for meg å holde fokus på, rapportere i gode og onde dager. Da er det litt lettere å hente seg inn igjen om man sprekker tenker jeg. Vil jo ikke være nødt til å krype til korset flere dager på rad.

 

Nå syns jeg da også jeg fortjener et bedre tall på vekta på onsdag. Hadde et snitt på 1500 kcal i forrige uke og 8,5 trimpoeng. Sånn skal det være disse første ukene. Håper jeg klarer å gjennomføre det. Da bør jeg kunne se antydningene av 69-tallet i løpet av mai...

 

Håper dere andre også har hatt en god ukestart - hvordan mandagen blir syns jeg ofte er avgjørende for hvor god resten av uka blir og.

Her blir ca 1200 kcal og 1,1 TP notert i boka.

 

God mandagskveld alle sammen.

 

:) fra Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bom stille...!Arg!! :)/> 66kg som sist uke.

Ny uke nye muligheter da:)

 

Kjedelig, men stillstand er bedre enn oppgang...håper du får et superresultat neste uke i steden B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er smom!! :D

 

Høres ut som du er godt i gang med et fint opplegg både med sunn mat og trening.

Må innrømme jeg er skikkelig imponert over at du klarer å trene såpass mye på egenhånd. Jeg er avhengig av å komme meg inn på et senter, for når jeg holder på på egenhånd har jeg en lei tendens til å gi meg med en gang det begynner å bli litt slitsomt... eier verken viljestyrke eller selvdisiplin.. :unsure: ihvertfall ikke på det området. (Jeg trenger en instruktør og en sal full av folk som gjør at jeg pusher meg selv litt ekstra..)

Så stjerne i boken til deg som er så flink, og ikke minst strukturert!! Høres ut som du har travle dager, og allikevel får du gjort alt du planlegger.

 

Spent på å høre resultatet ditt fra neste veiing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er smom!! :D/>

 

Høres ut som du er godt i gang med et fint opplegg både med sunn mat og trening.

Må innrømme jeg er skikkelig imponert over at du klarer å trene såpass mye på egenhånd. Jeg er avhengig av å komme meg inn på et senter, for når jeg holder på på egenhånd har jeg en lei tendens til å gi meg med en gang det begynner å bli litt slitsomt... eier verken viljestyrke eller selvdisiplin.. :unsure:/> ihvertfall ikke på det området. (Jeg trenger en instruktør og en sal full av folk som gjør at jeg pusher meg selv litt ekstra..)

Så stjerne i boken til deg som er så flink, og ikke minst strukturert!! Høres ut som du har travle dager, og allikevel får du gjort alt du planlegger.

 

Spent på å høre resultatet ditt fra neste veiing :)/>

 

Jeg er og spent :P . Grunnen til egentreningen er rett og slett at jeg ikke har tid til å dra noe sted nå når jeg jobber så mye + at vi sparer alle de kr vi kan iom at vi er i oppstartsfase med butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse om tråden: Slankekrigen våren 2013 som ligger under "Motiver meg".

 

Det går fortsatt an å melde seg på.

 

Kanskje jeg skulle bli med der ja...går inn og ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest itta83

Kjedelig, men stillstand er bedre enn oppgang...håper du får et superresultat neste uke i steden B)/>

 

Satser på det ;)

Mindre kalorier og mer trim, da MÅ jo vekten rikke seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)/>

 

Da har jeg vært på vekten!

 

Målet var 63,8, og vekten viste 63,7kg :D/>

 

Nytt mål for neste uke er 62,8kg.

 

Dere må ha en fin dag!

 

Gratulerer! Det var jo superbra B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikveide i morges - kjenner jeg holder på en masse vann, men herlighet altså! Opp 2 kg fra forrige uke??? Det syns jeg ikke er fortjent på noen som helst måte med tanke på at jeg har hatt 6 treningsøkter den siste uken og jeg har spist veldig bra.

 

Håper det forsvinner til i morgen som er offisiell veiedag altså. Ikke hadde jeg gått inn noen cm heller og det er jo helt urealistisk egentlig... :angry:

 

Drikker masse vann i dag og satser på at det hjelper. Blir slitsomt for de i nabobutikken da som må passe på for meg mens jeg flyr på do :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Da har jeg vært på vekten,den viste 70,7 :o,ned 200 gr bare.

 

Det var ikke akkurat det som var målet mitt men jeg vet at jeg har gjort riktig,registrert mat og trim, og satser på mere ned til neste onsdag.

 

Jeg prøver igjen siden jeg gikk ned så lite denne uken,nytt mål 69,7!

 

Ha en fin onsdag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)/>

 

Da har jeg vært på vekten,den viste 70,7 :o/>,ned 200 gr bare.

 

Det var ikke akkurat det som var målet mitt men jeg vet at jeg har gjort riktig,registrert mat og trim, og satser på mere ned til neste onsdag.

 

Jeg prøver igjen siden jeg gikk ned så lite denne uken,nytt mål 69,7!

 

Ha en fin onsdag alle sammen :D/>

 

Ned er ned, og håper det løsner for deg i uka som kommer! Det hadde vært gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smom jeg tror det er ganske vanlig at kroppen holder igjen litt når man begynner å trene,merkelig er det men...Bare stå på,det er jo nødt til å bli bra :D/> Du har jo vært kjempeflink!

 

Du har rett, jeg blir bare så :( !Kjenner det jo i fingrene at det er stappa med vann og da er det nok det ellers i kroppen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER å måtte si det, jeg er OPP!?! 800 gram denne uken :angry:/> :(/> :huh:/> :angry:/> osv...ukens vekt må derfor registreres på 72,8, jeg som hadde ukesmål på 71,4 liksom <_</>

 

Heldigvis litt ned fra i går morges (da fikk jeg karasjokk med 74,1!), men jeg hadde hviledag og drakk 3 liter vann for å fordrive litt vann. Målet er å drikke 3 liter hver dag denne uken og se om det hjelper.

 

Jeg må jo bare tro på at det er fordi kroppen har fått sjokk med all treningen og den sunne maten jeg har gitt den - eller, jeg har gitt den sunn mat i mange år, men jeg har ikke gitt den særlig sukker og snop de siste ukene. I går holdt jeg meg helt unna Pepsi Max'en også, og jeg tror faktisk det er lurt. Jeg husker jeg kuttet den sist også og det hjalp det altså. Så, nå er det skjerpings på det også. Vann og farris får være bra!

 

Men jeg må jo faktisk ta med at på cm har jeg gått inn 9,8 cm på totalen på 3 uker og det er jo noe det og, 2,5 av dem er i midjen. Det er da en liten trøst oppi galskapen. Mannen påstod forresten i morges at selv om vekten er opp så er jeg allerede litt strammere! Jeg velger å tro på han! ;)

(Han sa forresten at han skulle ned 10 kg her i forrige uke, men det viste seg å skulle være 13 gitt! Stakkars, men sist runde gikk han ned 8 samtidig med meg og det var mest pga maten som han jo spiste likt som meg).

 

Jeg vet ikke om jeg tør tro på det, men jeg opprettholder ukesmålet til uke 20 på 70,6, men skal prøve å ikke bli skuffa om det ikke går. Jeg har jo ganske realistiske mål på totalen fram til august heldigvis.

 

Ny giv folkens! I kveld er det en runde på wii'en, rekker akkurat det mens mannen legger Lilleprinsen og så er det bare han og meg i kveld - alle de store er hos de andre foreldrene sine fram til søndag. Lenge siden sist så det blir godt det og. Det betyr at fra 1930/2000 er kvelden vår alene :)/>

 

I morgen er det løping og en wiiøkt. Fredag er hviledag, men planleggingsdag i bhg så det blir nok litt aktivitet uansett. Lørdag og søndag blir det wiiøkter begge dager + en løpetur søndag tenker jeg.

 

:)/> i solen fra Anne B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...