Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Koala :)

Jeg synes jammen meg du er knallgod....

 

JEg er vel litt der du var før du meldte deg på kurs. Jeg har mange kilo igjen før jeg kan si meg fornøyd, men jeg holder sånn noenlunde på de vanene jeg fikk mens jeg gikk på kurs sist. Nå er det litt... bittelitt mer trim ennd et var da jeg gikk på kurs, men ikke mye... men alle monner drar...

Det er noe med det der når vi forplikter oss til noe... som å betale for et kurs... da MÅ man jo bare gi gass slik at man får litt valutta på pengene.. hehehe..

Jeg må kanskje bare bite i det sure... eller søte eplet og melde meg på til høsten igjen.... men hadde vært veldig kjekt å fått det til på egenhånd også---

 

Jeg håper resten av gjengen her inne også har det bra. Hadde vært veldig kjekt med et lite livstegn fra noen av dere.... selv om jeg slett ikke er så flittig her inne lenger... men må inn noenganger å kikke..

Nyt sommeren alle sammen og ta gode valg i forhold til mat og drikke...

 

Stor klem fra noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Noris og takk for det!

Ja det går litt i rykk og napp men jeg karret meg ned hit før jul og slapp opp bittelitt og vips var det opp igjen i løpet av 3-4 mnd... Nå er jeg rett og slett så lei at jeg bare måtte gjøre noe! Og må si det kjennes deilig å føle seg slankere igjen nå når man går litt lettkledd!

Godt å høre fra deg for her har det vært rimelig stille i det siste ja, men kommer vel et rush etter :)

Riktig god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en herlig følelse å kjenne seg litt lettere i kroppen... blir jammen meg lettere til sinns også...

Jeg har vært hakket mer aktiv i det siste... ikke veldig mye jeg gjør, men en tur med sykkel og en spasertur med mannen... og det er jo veldig mye bedre enn å bare sitte i sofaen og se på fotball mens jeg strikker... blir ikke forbrent mange kalorier da... hehehe...

Får prøve å fokusere mer på telling av kalorier... og regelmessige måltider... samt kutte ned betraktelig på godsakene...

Det er ikke det at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... det er bare litt vanskelig å mobilisere og å komme dit at man bare gjør det.... Kjenner at jeg har mange veldig dårlige unskyldninger mens jeg skriver dette... Så da er det vel bare å kutte ut alle dårlig unskyldninger å skride til verket...hehehe

 

Kanskje jeg skal gjøre som flere andre her inne har gjort.... å rapportere daglig hva som er gjort....... Da tvinger jeg meg i alle fall til å gjøre noe...

 

OK... da er det bestemt... Jeg skal skrive en liten snutt om hva jeg har gjort her inne daglig... Da tvinger jeg meg selv til å velge bort litt tid fra facebook til GR-siden... Det er vel ikke det verste valget men kan ta??

I morgen er en ny dag i resten av mitt liv... Her kommer jeg... Noen som blir med?

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Noris og takk for det!

Ja det går litt i rykk og napp men jeg karret meg ned hit før jul og slapp opp bittelitt og vips var det opp igjen i løpet av 3-4 mnd... Nå er jeg rett og slett så lei at jeg bare måtte gjøre noe! Og må si det kjennes deilig å føle seg slankere igjen nå når man går litt lettkledd!

Godt å høre fra deg for her har det vært rimelig stille i det siste ja, men kommer vel et rush etter :)/>

Riktig god sommer!

 

God sommer til deg også, Koala.. Når har du ferie ?

Min starter ikke før i august:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt mest fokus på maten... Fristelser på jobben med is, nonstop, peanøtter og sjokoladesaus. Det er jo bare nydelig... men mye er alt for farlig og ikke verdt det. JEg fant et lite rødvinsglass på stett. Liten isklatt oppi sammen med 4 nonstop og 4 peanøtter. En liten smaksteaser og akkuratt nok til å kjenne at dette var veldig godt.... Fikk melding på mail i forkant og da hadde jeg mulighet til å planlegge litt i forkant av lunsjen...

Middag på IKEA med laks og grønnsaker og saus da... men summa summarum synes jeg at jeg har vært ganske god... Så er det å holde fokus på litt god og sunn kveldsmat...

I morgen får jeg holde litt fokus på bevegelse også... hehehe :)

Nyt fredagen og det ser jammen ut som det går veien for Tyskland...

 

Klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God sommer til deg også, Koala.. Når har du ferie ?

Min starter ikke før i august:)

 

 

Ei uke igjen så er det 4 uker fri! Det blir tøffere matmessig men skal gjøre så godt jeg kan! B)/>

 

Sikkert lurt å komme igang igjen før ferien så ikke krisen blir så stor etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig fornuftig ut Koala...

 

Her var det visst plutselig gått flere dager og jeg har ikke skrevet. Har hatt min lille niese på overnatting fra lørdag til søndag. Fokuset har verken vært på trening eller mat. Uff... hehehe... men vi har kost oss. For å være helt ærlig har min lille niese tatt sunnere valg enn tanten... så det er ikke hun som skal ha skylden for en helg der det har blitt skeiet ut.

Her er det skjerpings... Så fruen sier ja når gubben kommer hjem og spør om vi skal gå en tur i kveldssolen...

 

Snakkes snart :)

Klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da ble det 50 min tur i går kveld og i dag morges var det styrketrening før behandling. Så dette kjennes godt ut... Måtte det vare :)

 

Nyter deilig sol og sommer.... her er det meldt sol og 30 grader i morgen... Synd jeg ikke har ferie nå... men hvem kan forutse slikt når det er tidlig vår og man må bestemme ferie... :)

 

Nyt gode dager alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag ble det 0.9 TR fordi jeg syklet på jobben... Egentlig ganske deilig. Var gjennomvåt når jeg kom hjem. Det er sikkert 30 grader ute og disig. Tenk hvor varmt det hadde vært med strålende sol... hmm...

 

Nyt deilig onsdag og ny fotballkamp i kveld. Heie Nederland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du gir barna også en god start på dagen...

Det er jo egentlig bare en drøm å sykle til arbeid på denne tiden av året. Jeg renner til jobben og har bare oppoverbakke hjem igjen. Men i dag var det bare til å få på bikini og legge seg ut i solen. FOR en herlig dag. Satser på en like god dag i morgen. Jeg har litt flexitid og tar noen timer fri for å nyte været. Så er det plutselig helg igjen. og vi skal ha min lille niese på overnatting igjen. Det er bare kjekt :)

 

Hvordan går det med maten, trimmen og vekten, Koala?

 

Nyt kvelden videre :)

 

Noris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Ikke hver dag, men oftere enn jeg har vært i de siste måneder...

Har hatt fokus på trening denne uken... syklet til jobben nesten hver dag... Er veldig fornøyd med meg selv... Satser på en ny uke med bevegelse...

Nyt søndagen videre.... her ser vi finale i VM.. Heia Tyskland... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

I dag var jeg oppe 0545. Jeg var i bassenget 0625 og svømte en halv time før jeg stelte meg og gikk på jobb... Er super stolt av meg selv. Både for at jeg klarte å stå opp og at jeg faktisk gjorde det...

I tillegg så vant Tyskland på søndag og dermed vant jeg hele tippekonkurransen på jobben... Det betyr den nette sum av kr. 2280,-. Jeg hadde bestemt meg for at de pengene skulle jeg bruke på et GR-kurs til meg selv... men så røk komfyren her hjemme da.... hehehe... Typisk.... men det blir vel en råd med begge deler...

Kjenner nå at jeg har vært tidlig oppe. Jeg har heller ikke vært veldig flink.... eller kanskje jeg skal si veldig oppmerksom på maten de siste dagene...

 

Ønsker dere andre her inne en herlig tirsdag og jeg kommer plutselig tilbake med ny rapport :)

Klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det jammen blitt torsdag og bare en morgen å stå opp før helg.

I dag har det vært mer fokus på mat... men det har ikke vært fokus på bevegelse...

Hvorfor virker det som om det er så vanskelig å kombinere de to?

Ja, ja... det er en ny dag i morgen... Jeg får prøve igjen da :)

klem i kvelden fra noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var søndagen snart over...

Jeg har vært på stranden og til og med badet i havet. Det var relativt kaldt men deilig også. Ble ikke veldig mye svømming... men litt plasking.... hehehe... Det var i alle fall veldig varmt på land.. Etterpå kjørte min mor og jeg på indisk restaurant og bestilte en posjon med mat og delte den i tillegg til to nanbrød... Veldig godt... Var hos min bror og svigerinne for å ønske dem en god ferie. De reiser til Paris i morgen på EuroDisney. Min kjære er i Danmark med sin yngste sønn. Blir borte en uke, så jeg er gressenke denne uken...

Her er det meldt veldig bra vær den neste uken... så jeg skal prøve å komme meg på sykkelen til jobben hver dag...

Nyt resten av søndagen...

klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gått enda to dager... som jeg har syklet til og fra jobb i veldig varmt vær. Var gjennomvåt når jeg kom hjem i går. I dag var det meningen jeg også skulle sykle... men våknet med perioden så da ble det bilen i dag.... Denne damen sykler ikke med perioden... ikke så lenge det er bind i trusen... hehehe... det har jeg prøvd før og da kunne jeg nesten ikke gå på flere dager etterpå... så da blir det bilen...

Her er utrolig deilig vær for tiden. 30 grader i luften på ettermiddagen... Så når jeg kommer meg hjem fra jobben er det rett ut i solen. Må prøve å få slikke den solen jeg kan... eller for å si det på en annen måte... samle nok D-vitaminer... hehehe... Har ikke den største ,matlysten i varmen... så da blir det desverre litt lite mat... og jeg er redd for at forbrenningen går litt ned... det blir jo også litt feil mat.. men sånn er det vel innimellom. Nå har jeg en ladning med selvprodusert musli i ovnen og satser på at det blir en sunn og god frokost i morgen :)

Nyt resten av kvelden folkens... Jeg håper dere har det bra alle sammen.... :)

noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Da var det gått nesten en uke. Perioden er ferdig og gubben er kommet hjem fra Danmark :)

Fokuset har ikke vært helt på topp, men nå er det på an igjen... hehehe....

Prøver å sykle så ofte jeg kan til jobben... så er det dette med maten... vel håpet er å kunne matche begge... både trimmen og maten... Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Nyt kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo!! ( tenkte jeg skulle være litt kul :) )

Tenk siste dag i juli. I morgen er det jammen meg august. Hvor har denne sommeren tatt veien.... Jeg har min siste arbeidsdag før ferie i morgen... Det skal bli veldig godt :)

Så ser det jammen meg ut til at det blir bryllup neste sommer... Så da er det vel bare til å henge i stroppen for å gå ned i vekt. Har begynt å kikke på kjoler... og jeg tenker at jeg vil ha et liv til neste sommer, slik at jeg kan ha en flott kjole på ... ikke en sekk... hehehe :)

 

Nyt kvelden videre folkens :)

Snart ferie... juhu :)

 

klem noris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var jeg tilbake fra ferie mens du nettopp har begynt Noris, gratulerer med bryllupsplaner til nest år da!

Har ikke vært så flink iferien min og gått opp 2kg på 4 uker (hmmm feil vei!) Så dermed ble det bare ned 1kg på dette kurset. Dyr kilopris! Men om jeg ikke hadde tatt grep før sommeren hadde jeg kanskje gått opp over 80 igjen, meget mulig, det har skjedd før det! Har nok en kraftig terskel på rundt 79-81kg så å holde meg under det er faktisk en bragd.

Drit i pengene tenker jeg, NÅ skal jeg bare bli ferdig! Har meldt meg på nytt kurs og fortsetter med det til jeg er i mål! Etterpå blir det hold vekten kurset. Bare å innse det, hadde jeg gjort det samme i januar etter to kurs på rad hadde jeg nok vært i mål nå... Det er surt å tenke på men shit happens...tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...