Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest nueva vida

Flink du er noris! Det er jo utrolig bra jobba :)

 

Jeg sliter med suget...lurer på om jeg noen gng kommer til å klare dette??? Har bare lyst på usunn mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er noris! Det er jo utrolig bra jobba :)/>

 

Jeg sliter med suget...lurer på om jeg noen gng kommer til å klare dette??? Har bare lyst på usunn mat...

 

Henger meg på, gratulerer med nedgang, noris!

 

Har svart belte i fysing selv, nueva vida, men så lenge jeg bruker tid i forkant på å planlegge, og ikke minst har ting jeg KAN spise hvis det røyner på hjemme eller på jobb, så er det ikke like stort sug etter søtsaker. Nå har jeg "gjort plass" til én rute mørk sjokolade hver dag, hvis jeg vil - sist gang, og hittil, har det fungert greit, noen dager er det en redningsplanke, andre dager er det heller greit å bytte det ut med frukt og bær eller noe annet.

 

En ting jeg har funnet ut er at de dagene jeg spiser en solid frokost, havregryn med melk og rosiner er best, da holder jeg meg mye bedre gjennom dagen. Hvis jeg ikke rekker frokost, eller bare får i meg litt, da koster det masse viljestyrke å ikke la meg friste av noe søtt, salt eller fett. Har nøtter uten salt tilgjengelig også. På tur hjalp det å vite at jeg hadde energibar i veska, hvis det trengtes.

 

Kjenner følelsen av å gå på veggen! Hold ut, finn et bedre valg som erstatning, gå en tur, legg deg tidlig, drikk masse vann - og ryker du på en minismell i dag, så er det ny dag og nye muligheter til å holde ut i morgen :) Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for tilbakemeldingene... Det er motiverende og litt forpliktende også... må liksom bare stå på videre... ønsker jo et godt resultat neste uke også....

 

Når det gjelder sug, så har det gått bra så langt... tror det henger sammen med mange jevne måltider som holder blodsukkeret stabilt.... men hørte at det kunne være en ide å pusse tennene. Det er ikke så mange som har lyst å spise for å ødelegge den gode og rene nypusset tenner følelsen.... Jeg har ikke prøvd, men har vel ikke den helt store troen på det.... men det kan jo likevel være verdt et forsøk.

 

Sukkerfrie alternativer er også gode alternativer, men bare litt da...

 

Jeg må bare spør....

Hva gjør dere for å få andres svar i en ramme når dere selv skal svare.... Er ikke helt trent her inne og har prøvd å få det til uten å lykkes :(

 

Ha en god kveld videre... stå på med gode sunne måltider... Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Slier big time, men trim blir det iallefall. Bedre det også. Må virkelig bagynne en skikkelig innsats på maten.

 

Noen tips påå motivasjonen?

 

( ingen unnskyldning, egentli, men jeg merker tante rød..pms..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mærri

Bra jobbet så langt, nueva:)). Har ingen tips til motivasjonen, men til kostholdet ditt. Ikke beegynn med nedskjæringer på alt med en gang. Begynn der det er lettest. Hva koster det deg minst viljestyrke å skjære ned på/kutte ut av det usunne du spiser? Når det er gjort, følger neste usunne sak osv.osv. En ting om gangen, og la det gå litt tid mellom hver slik at hodet ditt rekker å følge med. Deretter kan du følge på med de sunne tingene du spiser for mye. Men litt om gangen, Ting Tar Tid:))). Og vær god med deg selv er du snill. Vi har bare dette livet.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på nueva.. motivasjonen må man jobbe med mer eller mindre kontinuerlig... jeg støtter at du må være snill med deg selv. I alle endringsprosesser skjer det ting underveis. Ett skritt fram og to tilbake. Noen ganger går det to eller tre skritt fram og bare ett tilbake. Vi må glede oss over de små skritta vi klarer. Det hele er jo snakk om mestring. Vår mestring på vei til målet vårt. Vi heier på deg og hverandre :)/> :rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Takk for gode, oppmuntrende ord. Ærri og noris!

Det er veldig rart dette hodespinnet. I det ene øyeblikket er man supermotivert og gleder seg, i det neste er alt tungt og man vil gi opp.

Da gjelder t bare å gjøre det beste ut av det og stå på. Jeg vet at når det er tungt noen dager nå, så vil det løsne igjen.

 

Gnagsårene er på tur til å gro, så det ser ialefall bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Dere er veldig flinke!

 

 

Selv prøver jeg nå et mer karboredusert kosthold, da jeg er så utålmodig med denne vekten. Har gått ned 26 cm i mål, men bare 1,5 kg på to uker - jeg vil ned i vekt! Kurslederen sier at jheg skal være veldig fornøyd og ha fokus på målene, siden jeg trener så mye så vil jeg ikke gå mye ned i vekt, da fett blir til muskler, og man ikke mister både fett og muskler som andre gjør som ikke trener, men kun fett. Nå vil jeg se kilo rase av! Jeg gjør jo alt riktig. Blir spennede å se hva jeg veier på onsdag da jeg har kjørt karboredusert i en uke. Kutter egentlig ut brødet abre, og det gjør meg ikke noe. Spiser cottage cheese og vaniljekesam istedet (med valnøtter og jordbær feks), knekkebrød osv, så er i grunn ikke noe offer. Man må vel gjøre det som skal til :)

 

Ønsker dere alle en god helg! Vær stolte av dere selv for enhver fremgang - mange bekker små---- :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg må bare spør....

Hva gjør dere for å få andres svar i en ramme når dere selv skal svare.... Er ikke helt trent her inne og har prøvd å få det til uten å lykkes :(/>/>

 

Ha en god kveld videre... stå på med gode sunne måltider... Vi snakkes :)/>/>

 

Trykk på den røde knappen merket ''snakkeboble'' og SVAR nederst i vinduet hvor det du vil sitere ligger. Her ser du jeg har fjernet den øvrige teksten i posten din, og valgt akkurat det jeg ville kommentere, sånn omtrent.

Du klikker deg inn og skriver svaret ditt etter

[/quote]

 

Håper dette ble sånn noenlunde forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært der selv, flere ganger, både med masse motivasjon, og i neste øyeblikk gi opp. Har hatt to sprekker den seneste tiden, på noen dager hver.. føltes ikke godt i det hele tatt. Vannflaska ble stående også, nesten som at "hvorfor skal jeg drikke masse vann når jeg likevel eter usunt"? Snakk om teit konklusjon :P

 

Nå er jeg i allefall tilbake igjen, har noen fine dager bak meg, og skal snart på trening igjen. Mitt råd er å lese trådene her eller på fitnessbloggen, se før og etter bilder. Vet at det ikke er enkelt, vet selv at jeg holder meg unna det som kan få fram motivasjonen hvis jeg er godtesugen nok. Jeg vet selv hvor fin jeg vil føle meg, både inni og utenpå når jeg trener, jeg stråler på en helt annen måte. Får overskudd, selvtillitten øker, jeg kan pynte meg med finere klær enn det som er romslig B) Jeg har jo selv tatt av 17 kg fra januar-april/mai i 2009, kjente meg som en ny person, pyntet meg, var fornøyd med kroppen min, og var nøye med kostholdet. Dette klarte jeg og holde ganske lenge, men på slutten av 2011 begynte ting å forandre seg og jeg var inne på et dårlig spor... så nå sitter jeg her igjen ;):huh:

 

Lykke til i allefall, heier på deg og kjemper sammen med deg :D :D

 

 

 

Takk for gode, oppmuntrende ord. Ærri og noris!

Det er veldig rart dette hodespinnet. I det ene øyeblikket er man supermotivert og gleder seg, i det neste er alt tungt og man vil gi opp.

Da gjelder t bare å gjøre det beste ut av det og stå på. Jeg vet at når det er tungt noen dager nå, så vil det løsne igjen.

 

Gnagsårene er på tur til å gro, så det ser ialefall bra ut :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på den røde knappen merket ''snakkeboble'' og SVAR nederst i vinduet hvor det du vil sitere ligger. Her ser du jeg har fjernet den øvrige teksten i posten din, og valgt akkurat det jeg ville kommentere, sånn omtrent.

Du klikker deg inn og skriver svaret ditt etter

[/quote]

 

Håper dette ble sånn noenlunde forståelig.

 

 

Så da skal dette virke... hehe... :rolleyes:/>

 

Takk for god forklaring :)/>

 

Det funket jo kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på alle sammen...

I dag er det min tur til å slite litt med motivasjonen...

Jeg synes jeg gjør alt riktig, men får ikke de "riktige" scorene når jeg legger inn det jeg har spist... :(/>/>

I tillegg så har jeg begynt med en allergisk reaksjon på noe jeg spiser, og jeg aner ikke hva det er... Det lille positive oppi det hele er jo at jeg har skrevet ned hver minste lille grann jeg har spist, så det burde være greit å finne igjen synderen, men det er ikke så enkelt likevel...

 

Har noen av dere noen lignende erfaringer??

 

Nydelig vær ute, men ikke den helt store varmen... JIPPI det er helg.... jeg gleder meg til å bruke kosemerkene mine i morgen. Jeg kjøpte meg sjokoladedekkede peanutter på tirsdag. Veide og målte opp og satte vekk, slik at det bare er til å finne frem i morgen :)/>/> Skal bli veldig godt :)/>/>

 

God fredagskveld til dere alle sammen :)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så flink du er noris, kos deg i morgen! Jeg vil også dit hvor jeg virkelig gleder meg til lørdag, det er så deilig en følelse.

 

Fine tips til brøderstattere, fiffigfrøken. Det skal jeg prøve. Cottage cheese har jeg ikke smakt på mange år. Sunt og godt!!

 

Her er det helg med konfirmasjon og bursdag...er det rart man sliter???? I know; dårlig unnskyldning :( jeg vil ha kontroll!!!

 

Gnagsårene har grodd såpass at i morgen blir det gåtur fra morgenen av. Håper på fin morgensol B)

 

V05; pynte seg ja! Hvem gidder vel å pynte en aaaaalt for stor kropp. Jada, det er dumt å tenke slik, men det er slik vi gjør. Mye bedre å fiffe seg opp om man føler seg vel!

 

Nå skal jeg bruke fredagskvelden til å lese motivasjonslekstyre :)

 

God helg damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på nueva vida :)

Jeg synes det høres ut som du klarer godt dette med treningen, som jeg ikke får til. Det at jeg har fysiske begrensninger bør absolutt ikke være en hindring. Jeg må motivere meg til å komme meg både i svømmehallen og på treningssenteret, men det er så veldig mange unsyldninger for ikke å gå.

Jeg ser jo ikke akkurat ut som en babe i min badedrakt... og det nytter ikke å spørre min mann, for han er inhabil. Når det kommer til treningssentert så har jeg ikke treningstøy som passer eller jeg ser for tykk ut....

Jeg skal begynne å..... bare jeg blir noen kilo lettere.... den har jeg brukt mange ganger.

 

Skal prøve å ikke bruke den unskyldningen igjen...

Har hørt at man må bestemme seg for å gjøre det en dag og bare gjøre det...

 

Nyt helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Våknet halv syv, med visshet om at jeg også denne uken har gått opp (100gr, 96,5 i dag). Mens jeg lå slumret noen minutter slo en tanke ned. Dette handler ikke først og fremst om søtsug, latskap, sult og dårlige vaner. Joda, det er en stor del av det. Men hovedessensen er jo tankemønsteret vårt.

Jeg har mange ganger tenk, hver mandag, hver 2.januar, hver første-dag-etter-ferie/høytid:

I dag skal jeg begynne, i dag skal jeg prøve, håper det går....

Det er like loddent som en sau om høsten. Vi trenger tanker og avgjørelser som er bestemt og målrettet. Derfor vrir jeg litt på formuleringe, drømmen og målet er det samme:

I dag HAR jeg startet et nytt liv!

Jeg skal ikke prøve, jeg håper ikke. Jeg HAR endret livsstilen i dag, og det VET jeg vil føre til endringer!

 

Jeg vil lære mer om hvordan endre tankemønster, hvordan styrke det mentale. Hvordan bygge selvbilde?

Det er det det handler om det su skriver om ang badedrakten også, noris. Det er selvbilde vårt. Vi føler oss elendige pga vekt. Lite vel, og får et mindreverdkompleks. Det gjøre noe med en, og det er IKKE GREITT!

Vi er fantastiske mennesker. Vi må bygge selvbilde. Las et sted at det er lurt å skrive ned/si til seg selv en positiv ting hver dag.

Det har jeg også begynt med i dag; jeg er flink til å bake/lage mat!

 

Ble mye tankespinn dette, filsofi.

 

Over til litt konkrete ting;

Har ikke trent mine 3 økter denne uka, men 2 turer har det blitt. Det skyldes først og fremst gnagsår. Men har to økter. Lørdagens økt, ble verdens beste. Har en sprek datter på 8 år. Hun ville være med mamma på tur. Det ble en real motbakketur i skogen! Gjett om vi koste oss :)

 

Nå har jeg akkurat spist frokost; havregrøt med rosiner (uten sukker :) ), et melkeglass og en kiwi. Er veldig mett og god, fin start på dagen!

 

Ha en flott dag og uke! Jeg oppdaterer, håper du gjør det samme!

 

Og; HUSK: Du er unik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Kjære Nueva Vida -

Du skriver godt og jeg tror mye av denne utsettelsestenkingen er grunnen til at at dette er så vanskelig. Det er alltid nye sjanser, men man forskyver alltid endringen og ødelegger for seg selv - du har så rett. Her og nå gjelder.

 

Mitt problem er at jeg har for strenge krav til meg selv, til at jeg skal oppnå resultater som er nestenuoppnåelige (det har jeg gått bort fra nå selv om drømmen ligger der i bakhodet). Da blir jeg helt oppgitt. Mobtlf minte meg på - i forrige uke - at jeg skulle vennligst være 74 kg, jeg hadde laget en plan høsten 2012, som jeg ikke greide å følge og da veide jeg meg ikke på et halvt år.... Det skumle er at jeg var i gang med trening 3 ggr i uka og spiste ganske bra, men gikk bare ned 3-500 g/uka - så sakte, jeg så ikke at det var riktig retning.

Men jeg tok grep skikkelig før påske 2013 og begynte på nettkurs. Nå er jeg 95, har gått ned 7.5kg på 7 ukers nettkurs og daglig fokus hver eneste time (med noen feilskjær) - jeg blir fortsatt skremt av å gå på vekten - roen senker seg nok ikke før jeg er under 80 som jeg var før jeg ble gravid med eldstemann på 6. Og det blir en gang - sent på høsten håper jeg. Det er oppnåelig. Mitt endelige mål er 70 kg.

 

Nuve vida - kjempefint med to turer! Jeg vil veldig gjerne følge med deg på veien nedover - vi ligger på omtrent samme nivå nå - så det blir inspirerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten legge inn noen ord her jeg også angående tankemønstre.

 

Jeg har også lest om dette, og det har jeg også hørt på foredrag. Tankene styrer utrolig mye, og det å bytte ut HÅPER med SKAL er en fin begynnelse. Man er selv ansvarlig for sitt eget liv, hvordan vil man ha det, skal man bruke mange år på å føle seg mindreverdig pga for mange kilo på kroppen når man vet at man kan gjøre noe med det?

 

Jeg irriterer meg selv om dagen fordi jeg går nok en sommer i møte med noen kilo ekstra på kroppen. Hvorfor kunne jeg ikke holde meg på mine 60 når jeg endelig hadde nådd målet og følte meg vel?? Uansett, jeg har startet med å ta tak i problemene mine, og det føles deilig! :D Får mye motivasjon av å lese trådene her!

 

Ha en fiiiin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Gullmedaljekandidaten; vi er utrolig like i størrelse, da er det gøy å følge hverandre! Kjenner godt igjen de hardasiøse (les; umulige) målene. De man aldri når. Jeg har laget x-antall kladdebøker med målsettinger med datofrisk, kurver og skjema. Har kastet dem og laget nye. Prøver å finne balanse mellom alt eller ingenting, og det er her det kreves pågangsmot og vilje. LIVSSTILSENDRING!! Det innebærer, ikke for meg iallefall, null godis, null brød, null ditt, null datt. Det betyr MODERASJON!! Endre tankemønster og levesett slik at man kan gå et sunt liv imøte, og alt det innebærer.

Syns du har fin målsetting med under 80 ila høsten. Det høres både motiverende og realistisk ut. Men første målet vårt er under 90 :) det greier vi sammen! Skeiv gjerne her inne oftere, kjære du!!

Fantastisk nedgang du har hatt, DET moiverer meg :D tombs up!!!!!!

 

V05; starte med å ta tak i problemene våre, ja, og mer får vi ikke jort?! Kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Enda en sommer med for mye fett på kroppen. Gruer seg til å ta av seg. Skulle ønske de fine sommerkjolene passer, eller at de hadde den kule knebuksa i str XL, men den stoppen på L, og da ble den for trang :angry:

 

Vi jobber videre damer, og sammen klarer vi detteher!!

 

Har hatt en trimøkt i dag, og bare snn mat!!! Moro!! Det gir motivasjon og eneri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme vekt på meg også, i dag første dagen (på laaaang tid) at jeg så 95-tallet på vekta :blink: Ikke spesielt lekkert syn i undertøyet, så gleder meg ikke voldsomt til badesesongen, legger meg nok ikke ned på de mest stappfulle strendene her hjemme i sommer...

 

Er så enig i tankene deres, jenter, har de samme selv - erfaring i massevis med oppturer og nedturer om hverandre, og dessverre klarte jeg jo ikke å holde meg på 80kg da jeg var der i fjor - stillstand på nesten en måned. Bare å se fremover nå, jeg vet at jeg klarer det!

 

Ca 3 kg ned på like mange uker, målet om 90 kg nå i sommer er absolutt innen rekkevidde - da må jeg holde fokus og fortsette med god planlegging og ikke minst gjennomføring. Forum-støtten er uvurderlig hjelp for motivasjon, alltid noe inspirerende å lese om!

 

Flott å kunne følge flere på veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ja, du også er en 90-sliter, juni! Det er litt godt å være flere. Alltid motiverende med fler, men ekstra gøy når man har sånn ca samme størrelse :)

 

Kanskje bi skal lage en skjematisk oversikt her inne, med nåvekt, vektnedgang underveis og målene, et etter et? Første mål er 90blank. Veiing hver mandag? Om dere vil være med, kan jeg ta. Meg ansvaret og ordne det. Blir ikke noe exel-skjema, eller noen prosent-regning, det er mye jobb. Men et helt enkelt skjema......

Kunne det vært motiverende og forpliktende?????

 

Vålner med en riktig godfølelse i dag. Kan jo være fordi jeg ikke hadde i meg noe usun i går, og har en følelse av at jeg HAR en ly livvstil og VET jeg klarar det!

 

Dagens positive oppmuntring til meg selv;

Jeg er en omsorgsfull og snill mamma :wub:

 

Når jeg skal si positive ting om meg selv, blir det alltid mye begativt før jeg kommer opp med den posiive. Forhåpentlig vil det li lettere rose seg selv etterhvert som selvbildet øker :)

 

Ha en flott tirsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit; ser nå at dette var gruppen for 20-30 kilo, og jeg har som mål 15 kilo. Gi en lyd om det er dumt at jeg menger meg her da.

 

 

Hei, er det plass til en til her? Kjenner meg mye igjen det som beskrives her.

 

Om meg: 37 år, 3 barn hvor yngste er straks 10 år, veier 90 kg og har prøvd mange ganger før. Det verste synes jeg er at jeg var nede i 75 kg et par år etter siste fødsel. Da lovde jeg meg selv at her skal jeg være, men den gang ei. Målet mitt er 75 kg. Pga ryggproblemer har jeg nå endelig kommet i gang med trening. Målet er 3 ganger i uken, men det blir i snitt 2,5. Tar også det gradvis. Følgende har jeg fokus denne uken:

 

1. innføring av lørdagssnop

2. drikke noe vann i løpet av dagen. Målet er å drikke opp flasken med 0,7 l. Ikke nok på sikt, men en start. Bedre å starte med det enn å bli skuffet over at jeg ikke klarer 1,5 l - 2 l om dagen. De dagene jeg trener blir det automatisk mer.

 

 

Spennende å følge andre som er i samme situasjon. Lettere å bli motivert når vi er flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Nueva Vida - jeg er med på ukentlig rapportering som motivasjon her! Jeg meldte meg på et nettkurs til som starter om noen uker - for å holde motivasjonen og rapporterings"plikten" både med tanke på matdagbok og treningsdagbok - med pause i sommer - de 3 ukene jeg er på ferie. For meg er det en god investering - tror jeg. Men jeg logger meg på hver dag her - det er en like god motivasjon - jeg skal veie meg 1-2 ggr i uka og ikke 'droppe ut' - da er jeg sikker på at jeg greier dette. I dag ble det bil - sykkelen er stjålet - jeg må prøve å gå til jobb (det har jeg egentlig ikke tid til mellom barnehage og jobbstart - tar 1 time å gå til jobb og 20 min til barnehagen) - men om jeg får det til blir det 2 t 40 min rask gange om dagen.... Imorgen skal jeg fortelle om jeg fikk det til.... Nå sikter jeg meg mot 89.9....

 

Juni - undertøysfølelsen kjenner jeg til - det blir bedre - mye bedre- Vi blir strammere og sterkere av fysisk aktivitet - det er utrolig hvor bra det er å føle seg sterk. Mine ryggproblemer er blitt borte etter at jeg begynte å sykle.... Kjenn på alt som er bedre og hvis det ikke er bedre må du gjøre noe aktivt for at det skal blir mer bruk av muskulatur. Jeg tror at det viktigste er det man greier å gjøre fast. Gjerne daglig .Og noe bør være lyst betont, ikke bare plikt. Jeg greier ikke å trene på helsestudio - dans, zumba, turer, ballspill er lyst betont for meg og da får jeg gjort det. Har også avtale med en nabo om treningsturer om kvelden. Vel....vi går veldig fort! I treningsklær, prater og finner bakker. Jogging når jeg er under 90.... passer på rygg og bekken...

 

Solar - du kan være akkurat hvor du vil være - veldig hyggelig om du har lyst til å være på 'ned 20-30' selv om du vil gå ned 15 kg.

 

Ønsker dere en utrolig fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Velkommen, Sonar :)/> flott at du blir med!! Høres ut som du har gode planer og tar ting i riktig tempo!

 

Da går vi for et sånn skjema! Moro det:-) den planen din gullmedaljekandidaten, om å gå til jobb/bhg, tar jeg av meg hatten for. Det krever planlegging! Stå på, jente!!!

 

Undertøyfølelsen ja :o/>

Det er litt kipt. Når man i fjor bannet på å virkelig jobbe mot en slankere sommerkropp til sommeren-13. Men når man ikke har moblisert nok pågangsmot og disiplin, ja da er det pent lite som skjer.

Var på en liten handletur tidligere i dag. Så mange fine piratbokser og sommerbokser. Var optimist og tok med meg noen inn i prøverommet.... I say no more.... :blink:/> Slik blir det ikke neste sommer, for nå vet jeg at dette skal gå. Er andre dagen med full matkontroll. Unngår å slippe meg for sulten, da kommer suget, det vet jeg, derfor tar jeg heller en brødskive ekstra mellom måltidene.

 

Kjøpte meg noen nye topper da. Håp om å føle meg bittelitt fresher med nye klær :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

MOIVASJONSTABELL

 

Jeg og gullmedaljekandidaten er med, noen andre?

 

Ikke store, fancy greiene, men en liten oversikt som viser vekten vår NÅ, målvekt til ferien (uke28) og en ukelig oppdatering. Veiing mandager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...