Gå til innhold

Første og siste boksekjøp på zizzi


Gjest nueva vida
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fiffigfrøken

hei jenter!

 

Så hyggelig å se det har blitt så mange av oss her inne :)

 

 

Jeg er lett med på skjema - alt asom kan måles motiverer meg hvertfall :)

 

 

ha en kjempegod dag fylt med latter, glede, sunn og GOD mat og masse vann :-)

 

 

Klem fra fiffigfrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Er tilbake etter noen dager på kurs.. Det er jammen ikke lett å være "flink" da.... men men er ganske stolt av meg selv for å ha tatt mange riktige valg... Har aldri før tatt inn på hotel med matpakke i sekken. Kurs er rare ting... kun ett stort måltid midt på dagen og så en diger middag på kvelden... Men jenta her hadde et herlig måltid alene på hotellrommet med oppveide grønnsaker i pose ved siden av :) Veldig fornøyd. Vi lærte masse og fikk masse god, sunn og noe mager mat ;)

 

JEg er også med på skjema....

 

Jeg er så enig med alt som skrives her om selvfølelse og tankemønster... Savner litt om det med MESTRING....

 

Min opplevelse av meg selv i slike prosseser tidligere er at jeg setter alt for store mål, som jeg ikke når. Når jeg til slutt ikke når dem, så tenker jeg fryktelig negativt om meg selv.

 

Nå på dette første kurset henger gamle tankemønster igjen.... jeg tenkte at selvfølgelig skal jeg klare 8 kilo påå 8 uker. GR reklamerer jo med 1 kilo i uken... eller noe sånn....

MEn jeg føler nå at det er mer realistisk å si 6 kilo.. Alt annet får bli en bonus.. Men jeg har liksom sagt til meg selv at det er 8 kilo... og da er det på en måte litt nedtur å si 6 etterpå...l noen som skjønner hvordan jeg har det??

 

Vel jeg skal bite i meg stoltheten min å si 6 KILO på dette kurset... Skal jobbe hardt for det :)

 

STÅ på ALLE TØFFE her inne :)

 

Klem noris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om motivasjonsskjemaet ditt i morges, rakk bare ikke svare før jobb - men, så klart jeg er med! :)/> Flott initiativ, nueva vida!

 

Plass til alle her, Sonar - jeg har min gamle tråd inne på 10-20, men det blir mest sludring med meg selv der, så det er kjempekjekt å kunne være en del av et godt fellesskap :)/> Jeg blir motivert av å dele med andre - både oppturer og nedturer (det siste har jeg erfart at er viktigst å erkjenne, og ikke minst "stå han av" - etter å ha hatt mitt langdryge forsvinningsnummer fra hele greteroede-nettsiden, så har jeg lovet meg selv å bare glemme å gjøre det én gang til :angry:/> det kostet meg 17kg+ å være så dum...nå skal jeg NED i vekt til jeg blir fornøyd nok (enten det er iht BMI eller ikke, tar heller utgangspunkt i ei snerten olabukse) og BLI DER!

 

Siden jeg har gått denne tralten før, så har tankemønsteret mitt endret seg noe, sonar. Stresser mye mindre med hvor mye på hvor mange uker og skal også nyte oppnådde delmål i mye større grad enn sist! Selv om jeg ergrer meg over speilbilde og prøveromhelvetesopplevelser nå, så er jeg stolt og glad over å ha kommet godt i gang med positive forandringer i kostholdet - ikke minst fordi jeg ser at jeg får det til! Vet jo at det kommer dager da det røyner på, håper at årstiden hjelper veldig da - Sulten? Gå meg en tur! Fysete? Gå meg en tur? Sliten/Deppa/Frustrert/osv? Sitte i sola og slappe av...ja, eller gå meg en tur :)/>

 

Vi er flinke, jenter! Og sammen skal vi få hverandre fremover - og NED!

 

Første registrering neste mandag? Eller skal vi skrive gårsdagens eller no, så har vi et utgangspunkt for neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Supert at folk vil være med i skjema!

 

Vi tar første publisering av skjema førstkommende Tirsdag. Vi gjør følgende: ila mandagen rapporterer dere inn mandagens vekt, og også vekten fra denne uken, slik at den er med på registreringen. Dere skriver også målvekten til uke 28 (da kan vi ta veiing torsdag og pulisering fredag, jeg reiser på ferie lørdag). Det er altså 6,5 uke fra denne uken til målet vårt skal være nådd!!!!!! Lykke til jenter ;)

 

Altså: ila mandagen skal de som vil være med, melde fra om følgende:

1) vekt fra denne uke

2) mandagens vekt

3) målvekt til torsdag 11.juli

 

GLEDER MEG!!!!!!!

 

Våkner tilmstrålende sol og sommervær B)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Nueva Vida - flott plan - det blir noen fine uker frem mot ferien.

Jeg gikk til jobb i dag jeg - skulle gjerne gjort det hver dag - men tidsvindu mellom barnehage og jobb er litt for stort, sykling er unnagjort på under 1/3 av tiden det tar å gå...

Men om jeg hadde hatt 6 timers arbeidsdag.... da hadde det vært lettere å finne tid.

Jeg liker så godt å gå - raskt - se på folk og gå nye små veier, i Oslo hvor jeg bor, i naturen og andre steder. Og jeg drømmer om å finne tid til å gå pilegrimsleden i Nord-Spania - bare gå 2-3 uker (2-4 mil om dagen) gjennom de vakreste små landsbyer, litt fjell - og ende i Santiago de Compostela. Fint å drømme - men akkurat det skal jeg faktisk gjennomføre en dag - det er ekstra motiverende å gjøre det når jeg er godt trent og lett i kroppen og det blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Nueva Vida - flott plan - det blir noen fine uker frem mot ferien.

Jeg gikk til jobb i dag jeg - skulle gjerne gjort det hver dag - men tidsvindu mellom barnehage og jobb er litt for stort, sykling er unnagjort på under 1/3 av tiden det tar å gå...

Men om jeg hadde hatt 6 timers arbeidsdag.... da hadde det vært lettere å finne tid.

Jeg liker så godt å gå - raskt - se på folk og gå nye små veier, i Oslo hvor jeg bor, i naturen og andre steder. Og jeg drømmer om å finne tid til å gå pilegrimsleden i Nord-Spania - bare gå 2-3 uker (2-4 mil om dagen) gjennom de vakreste små landsbyer, litt fjell - og ende i Santiago de Compostela. Fint å drømme - men akkurat det skal jeg faktisk gjennomføre en dag - det er ekstra motiverende å gjøre det når jeg er godt trent og lett i kroppen og det blir jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Du og du, så flink du er :) det syns jeg var godt gjort, å få det inn i tidsskjema om morgenen.

Blir moro med skjema :)

 

Gå turer er både moro og god trim. Pilgrimsdrømmen din høres hyggelig ut. Godt å ha et mål, og en drøm som er realistisk. ;)

 

Jeg har trent i skogen i dag. motbakker opp, jogg ned!!! Jeg tok en real styrkeøkt etterpå, på verandaen. Det kjennes godt i lår og arme :blink:

 

Nå er det bursdag borte, bedd på grillmat og kake. Men litt kake er det lov å unne seg på bursdag, fordi det er normalt. Og normalitet er en viktig del i min livssilsendring.

 

Er sulten om dagen, så det blir litt mellomltid. Kan være det blir litt mye kcal, men velger sunn mat. Tenker at det heller er bedre å bruke 200 kcal for mye på sunn mat, enn å i det lengste unngå å spise for så å få et enormt søtsug det er vanskelig stå imot.

 

Her er t sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Så imponerende med bakker og jogging - i finværet - etterfulgt av styrkeøvelser.

Da må du kose deg på burdsag og kose de gmed god mat og litt kake. Hiv på med grønnsaker/salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på skjema!! Flott tiltak!

 

Tanker og unnskyldninger kjenner jeg meg så absolutt igjen i. Det er 1000 unnskyldninger for å utsette ting. Imorgen blir alt så mye bedre. Men det gjør jo ikke det. Har en del å jobbe med tankemønsteret. Mange gode råd her!

 

Igår fikk datter is og uten å tenke så satt jo jeg også plutselig med is i hånden. Jeg ser ikke på en is i ny og ne som snop når været tilsier det, men det erger meg at jeg ikke tok gjennomtenkt valg på forhånd. Men jeg rørte ikke snopeskålen på klubb igår. Det var et bevisst valg, veldig fornøyd med det.

 

ang vanndrikking så går det ganske bra. Tømmer 0,7 l flasken min hver dag nå. Hender også jeg drikker mer. Hjelper jo på at det er varmt i Bergen om dagen.

 

nueva vida: flink du er med motbakketrening og styrkeøvelser! Motbakke er jo utrolig bra trening, men det er jo tungt (og jeg skyr litt sånne anstrengelser....ok da, det gjaldt før, fra nå av skal jeg sette pris på slike anstrengelser!!)

 

Gullmedaljekandidaten: blir rent misunnelig på målet ditt, pilgrimstur! Det tenker jeg må være helt fantastisk.

 

Jeg har som mål om å gå generelt mer i fjellet. Men jeg må bli i bedre form før jeg kan begi meg ut på større fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ny dag, nye muligheter!!

 

Jeg våknet demotivert, sur og med mens :angry: Den gode, gamle, pms-følelsen <_<

Vell, det går over...

Var på vekta, og den viste null nedgang. Det er også demotiverende. Men det er lenge til mandag, og innen da kan de losne noen gram. Må bare stå gjennom ukens største utfordring; helga!!

FOKUS-FOKUS!!

 

Jeg har begynt med mettende og god havregrøt til frokost. Kuttet ut sukkeret og har heller på litt rosiner. Det er utrolig godt. I dag hadde jeg også på en halv banan. Veldig, veldig godt!!

 

Her i huset i dag blir det litt husarbeid, vi skal lage åker i hagen og forhåpentligvis blir det en trimtur :)

 

Ha enflott dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

REGISTRERINGSSKJEMA

 

Her er de som vil være med på skjema, er det flere??

 

Nueva vida

Gullmedaljekandidaten

Fiffigfrøken

Sonar

Noris

Juni72

 

Det er veldigbra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Ny dag, nye muligheter!!

 

Jeg våknet demotivert, sur og med mens :angry:/> Den gode, gamle, pms-følelsen <_</>

Vell, det går over...

Var på vekta, og den viste null nedgang. Det er også demotiverende. Men det er lenge til mandag, og innen da kan de losne noen gram. Må bare stå gjennom ukens største utfordring; helga!!

FOKUS-FOKUS!!

 

Jeg har begynt med mettende og god havregrøt til frokost. Kuttet ut sukkeret og har heller på litt rosiner. Det er utrolig godt. I dag hadde jeg også på en halv banan. Veldig, veldig godt!!

 

Her i huset i dag blir det litt husarbeid, vi skal lage åker i hagen og forhåpentligvis blir det en trimtur :)/>

 

Ha enflott dag!!

 

Hei, jeg snikveide meg også i dag - litt opp og også mens - da pleier jeg å føle meg veldig oppblåst - har vært meget standhaftig på matfronten og aktiv- så jeg regner med at det - forutsatt at helgen blir sunn aktiv og bra - blir nedgang på mandag! Det blir det samme på deg - flott med motivasjonsskjema - vi kommer til å nå våre mål og tiden det tar vet vi ikke, og sånn må det nesten være. Jeg tror det er lurt å lage et mål for sommeren også - enten bestemme på forhånd om det skal være stillstand i ferien eller fortsatt nedgang - jeg ønsker selvfølgelig nedgang - men det krever sitt når man skal besøke svigerforeldre som viser all sin kjærlighet med mat... Masse aktivitet og salat og grønnsaker som tilbehør og spise sakte og drikke mye vann... men det er noen uker frem i tid for min del...

Jeg liker ditt engasmement - nueva vida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Vi går for nedgang, gullmedaljekandidaten :)

 

Blir så motivert av dere her inne :) Det er rett og slett moro!

 

Har handlet i dag, og kjøpte MYYYYE frukt og bær :)

 

Det var lurt; vi lager et mål for sommeren på samme skjema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å se at dere er motiverte! :)/> Er så enig i at det gir inspirasjon til å selv være(bli) flink(ere)!

 

Jeg er også med på mål for sommeren; jobber gjerne for nedgang, men kan godt si godkjent til stillstand etter late feriedager (da slipper jeg i det minste starte høsten med å gå ned de samme kiloene enda en gang).

 

Torsdager er ukas tøffeste dag i jobbsammenheng, stort sett for hektisk til skikkelig lunsj - i dag intet unntak...kommer hjem halv fem og har fått i meg i underkant av 600kcal, ikke rart jeg er slapp og sløv og har hodepine da, kanskje. Litt knekkebrød med pålegg nå før middag, så unngår jeg fysing på alt annet jeg ikke skal ha :blink:/>

 

Ha en fin torsdagskveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like spent hver dag jeg logger meg på for å skrive inn maten min... Jeg måååå bare se hvem som har skrevet litt og bli motivert for å stå på videre.

 

Jeg ser jo at jeg har langt igjen til målet mitt, men har ikke tenkt å gi opp. Jeg var på kurs med jobben på mandag og fikk derfor ikke veid meg. Jeg er skikkelig spent på hva denne mandagen sier. Jeg har heller ikke fått min ukentlige dose med trening på grunn av kurs... Da blir det vektnedgang på to uker ved neste veiing... og det burde jo absolutt være noen gram, men jeg er usikker på hele vekten... min viser ikke nedgang, men min og kursleders er ikke helt like... hehehe.... hennes er bedre.... for å si det sånn... så jeg satser på litt mer nedgang.

 

Jeg vet ikke hvordan dere belønner dere selv når dere går ned i vekt, men på det kurset jeg har startet på er det vanlig å sette en binders på kursboka for hver 500 gram nedgang. Går vi derimot opp 500 gram tas bindersen vekk. Det er litt motiverende å samle på binderser. Det koster jo ikke det hvite i øye heller... hehehe ( Jeg har fått 5 binderser så langt, og er veldig fornøyd med det)

 

Her i Rogaland er det bare nydelig vær i dag... sol fra skyfri himmel og over 20 grader.

Var veldig sulten før middag og kom sent i gang med hele middagen, så det ble fiskeburger med sei og purre i fiberrik hamburgerbrød med masse løk og salat. Litt ost og ketchup og enda mindre fy-sennep.... men den er så god, så den må med... litt går an :)/>/>/>

Min utfordring har vært å finne rett balanse mellom fett, protein og karbohydrater, men jeg pleier å legge all maten inn etter middag, da ser jeg hva jeg har igjen til kvelds. I dag mangler jeg litt fett og ca 300 kalorier, så kveldsen blir to skiver med peanuttsmør B)/>/>/> .... Da ble min score 10.0.. :D/>/>/> Det må jo bli bra :)/>/>/>

 

Stå på alle sammen. Sammen er vi sterke og skal klare alle våre mål :)/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Her inne er det jommen meg en gjeng fine, flinke jenter!Stolt av dere alle!!

 

Dagen min ble ikke som planlagt.... mens tok fra meg all energi (som vanlig en dag eller to) og sammen med menssmerter er det liksom bare å kaste inn håndkle og la kroppen styre sitt eget løp et par dager. Hjelper pent lite å pushe når den er i det lune. Så her har det ikk eblitt husarbeid, ikke har vi laget åker og ikk ehar jeg trent. Men det går helt fint, for jeg vet hvorfor. Har imidlertid hatt en liten gåtur med barna, de syklet og vi gikk :)

 

Jeg ser at dere er veldig flinke til å registrere mat, og holder dere strangt til skjema. Det skal jeg prøve på fra i morgen sikkert ikke dumt. Jeg liker ikke å gjøre det, det blir for mye pes og for mye matfokus...men så lenge jeg gjør det i smug for døtrene mine, bør jo det gå bra. Vil ikke sette sånn fokus på mat overfor de. En ting er å fokusere på sunn mat, men ikke kcal og gram.

 

Klem, nueva vida!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiffigfrøken

Syns det alltid er så hyggelig å logge inn og lese innleggene deres, fint å kunne dra hverandre i riktig retning :-)

 

Jeg drar til München med samboer i morgen, vi skal på Depeche Mode konsert på Olympia Stadion på lørdag:-) blir kos. Er tilbake sent mandag kveld. Jeg har bestemt meg for å prøve å spise så bra mat som mulig, og ha fokus på nok vann og regelmessige måltider. Er det noen som har noen gode tips på tur? Målet mitt er å ikke gå opp hvertfall! Jeg er gudskjelov ikke noe særlig glad i øl, så det er jo en fordel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Syns det alltid er så hyggelig å logge inn og lese innleggene deres, fint å kunne dra hverandre i riktig retning :-)

 

Jeg drar til München med samboer i morgen, vi skal på Depeche Mode konsert på Olympia Stadion på lørdag:-) blir kos. Er tilbake sent mandag kveld. Jeg har bestemt meg for å prøve å spise så bra mat som mulig, og ha fokus på nok vann og regelmessige måltider. Er det noen som har noen gode tips på tur? Målet mitt er å ikke gå opp hvertfall! Jeg er gudskjelov ikke noe særlig glad i øl, så det er jo en fordel ;)/>/>

 

Mitt beste tips er å gå! Du får sett så mye og føler deg bra av det. Så fantastisk med konsert! Du får vel brukt litt kcal der også. nei, nyt turen og gjør som du sier - drikk mye vann og spis bra mat (snop og snacks trenger du ikke) - ofte kan man be om ekstra grønnsaker på restaurant - bestille en salat som forrett - dressing ved siden av... Nyt turen - det er mitt aller beste tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

God morgen, folkens :)

 

En grå dag etter en regntung kveld og natt. Friskt og godt, så etter en havregrøttallerken blir det en trimøkt. Kroppen kjennes fortsatt sliten, men smertene er borte så da prøver vi!

 

God tur, fiffigfrøken! Høres veldig kjekt ut! Slike turer er gullverd. Jeg og mannen var i London fø jul, og det er opplevelser man lever lenge på :) Nyt turen, dagene og hverndre. Mitt tips er å gjøre det beste ut av det, matmessig. Tenk normalitet :) Det er lov å unne seg litt på slike turer og spesielle opplevelser, men 3 chipsposer og 4 sjokkiser er ikk enormalt..hehe... Kos deg!

 

Nå skal jeg finne frem den gamle GR-boka, og regnet ut skikkelig kcal-behovet mitt. Så skal jeg veie og registrere maten en tid. Som sagt, liker det ikke, men regner med at det kan være lurt for å få litt mer under huda hvor mye ditt og datt er, og hvor mye man kan spise. Man lærer det jo fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Aktivitetsboka fra forrige gang var selvfølgelig borte, så jeg fant ikke regnestykke. Jeg lå på 1600kcal sistgang, og da kan jeg vel legge meg der nå også. Meny 2.

Men om noen har regnestykket og vil dele det med meg, blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri gått kurs selv, men dette fikk jeg fra noen her inne, antar det er det du mener?

 

 

 

Vekt : kg *(ganges med)10

Høyde : cm * 6,25 (disse to svarene adderes)

Alder : år * 5 ( subtraher forrige svar med dette svaret)

Kjønn : (kvinne = - 161, mann = + 5)

 

(Hvilestoffskiftet)

 

 

Faktor for hverdagsaktivitet (gang dette tallet med hvilestoffskifet): *

ENERGIFORBRUK FØR TRIM

 

Trimpoeng pr uke; * 28,58

MITT DAGLIGE ENERGIFORBRUK; (addere forrige sum med energi forbruk før trim så får du ditt daglige energiforbruk)

 

 

Du skal spise 500-800 kcal under denne summen. Og ALDRI mer enn 1000 kcal under ditt daglige energi forbruk

 

 

faktor for hverdagsaktivtet;

1,3= stillesittende arbeid og fritid)

1,4 = sittestillende arbeid og noe aktiv fritid

1,5 = fysisk arbeid og/ eller meget aktiv fritid.

 

her skal du IKKE telle trimpoeng! De kommer utenom..

 

Energiforbruk og meny;

under 2000 kcal, meny 1 /1300 kcal)

1900- 2400 kcal meny 2 / 1600 kcal)

2300- 2800 kcal meny 3 / 1900 kcal

2700- 3200 kcal meny 4/ 2200 kcal

3100 kcal eller mer meny 5/ 2500 kcal

 

Noe som mangler i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Jeg synes du har et fint fokus når du ikke har lyst å fokusere på mange kalorier og gram foran jentene dine. Jeg vet ikke hvor gamle de er, men en ide kan være å veie opp pålegg eller det du trenger å veie opp om kvelden når de har lagt seg. Så har du mindre fokus på det om dagene når de er rundt deg. Og du vet nøyaktig hva du får i deg.

 

Jeg lurer på om vi alle(nesten) er samkjørte når det gjelder periode... hehehe.... her er det ei til som er i full gang.... Merker ikke så mye til det i forhold til søtsug men føler meg litt daff...

 

Nå er det snart kvelds, som blir middag for min del. Ha en strålende fredda alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å veie og notere ned alt man putter i munnen for en liten periode. Blir litt mer bevisst på hva man spiser da. Jeg har god erfaring med det. Men veldig lurt å ha fokus på hvordan man opptrer ovenfor ungene.

 

Jeg var på sommerfest med jobben igår. Rørte ikke snackens på bordet og det til tross for at jeg drakk alkohol (alkohol og snacks hører liksom sammen). Tok et lite kakestykke, det var en helt bevisst handling. Veldig fornøyd med meg selv. Hadde faktisk ikke så lyst på snacks heller, så det gikk veldig fint.

 

Neste uke må jeg ha nye mål i tillegg til vanndrikking og kun snop lørdag. Jeg tror jeg må ha litt ekstra fokus på mosjon. Merker nå at det sklir litt ut allerede. Sett tilbake på uken har unnskyldningene vunnet. Det er ikke bra. Full skjerpings på mosjon samt opprettholde forrige ukes mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sonar

 

Så flink du var i går. Det er lurt å sette seg mål, og ikke bli alt for skuffet dersom man ikke klarer å holde dem helt.

Jeg liker ikke helt å si at man er flinke... for vi er stort sett flinke hele tiden... noen har vært flinke ett helt liv... men hva betyr det? Jeg liker heller å si at vi tok noen kloke valg i forhold til maten eller treningen eller hva det skulle være.

Målebåndet kom frem i dag etter ca halvgått kurs. Jeg målte meg første dagen og har glemt det litt ut. Jeg var bevisst på at jeg ikke skulle måle meg hver uke. Jeg ble da desto mer overrasket over å ha tapt 26cm på nesten 4 uker. Jeg aner jo ikke hva som er vanlig, men JEG er blitt 26 cm mindre. JIPPI :)

Alle små ting må feires. Siden det er lørdag i dag, så blir det melkerull på denne damen.... Sist gang jeg hadde melkerull, gledet jeg meg såååå til å endelig kunne spise sjokolade igjen... og jeg hadde lov... hehehe... men når jeg begynte å spise, så syntes jeg det var litt i overkant mye... jeg hadde klart meg med mindre... det overrasket meg.... jeg som glatt kunne spise en 200grams melkesjokolade og aller helst Walters mandler eller noe sånn OG i tillegg hive nedpå noe chips og brus...

Etter at jeg har fått skikk på dette med blodsukkeret mitt, har jeg ikke hatt behov for hverken sukker eller chips. Det er ganske deilig. Jeg har åpnede poser i huset, men jeg har ikke rørt dem. Jeg er faktisk litt stolt over meg selv, men samtidig har det ikke vært vanskelig.

 

Som du Sonar skriver så er treningen en stor dørstokkmil for meg. Det er flere grunner til det. En er at jeg har medfødt skade som gjør det vanskelig for meg å gå turer. Kan ikke løpe og slike ting. En helt annen ting er alle unskyldningene jeg finner på for å slippe... Jeg må jobbe bevisst med meg selv for å se muligheten og ikke begrensingene i forhold til trening. Jeg får ta følge med deg den neste uken. Skal prøve å motivere meg til å få trent mer enn ellers.

Jeg reiser til Nice på onsdag og skal være til søndag... Hjelp.. hehehe..... jeg tenker da på maten.... men det er et ganske stort svømmebasseng der, så jeg skal benytte anledningen til å svømme så mye jeg kan... Kanskje jeg da kan få litt trimpoeng.... Så blir det jo veldig spennende å se hvordan det går med spisingen når jeg er på ferie.

Vi bor i leilighet så det skal være greit å få smurt seg niste... jeg får planlegge godt, så går det vel bra :)

Ha en nydelig lørdag alle sammen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...