Gå til innhold

Anna T triumferer igjen!


Gjest Anna T
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen :)

Jeg syns du har fine resultater, jeg. Så lenge vekten faktisk går nedover, så er du jo på rett vei. Akkurat det med at det går sakte kan jeg skjønne... Du skulle ønske det gikk litt raskere. Men at du likevel prøver å holde fokus på de såkalt rette tingene er jo kjempebra. Det betyr at du fremdeles har vilje i deg til å fortsette :)

 

Jeg har hatt en grei uke. Vektnedgangen går ikke like fort hos meg heller lengre, men den går antakelig i et sunnere tempo enn i begynnelsen. Jeg snikveide meg på fredag for å være med i den månedsutfordringen (minus 3 kilo i september), og da viste vekten at jeg hadde gådd ned ca 100 gram pr dag. Selv med en hyttetur/fjelltur i helgen har jeg fortsatt med det (joda, snikveiing i dag også hehehe).

 

Kjæresten min har ikke gått ned noe mer i vekt, selv om han følger menyen til punkt og prikke. Tror han er litt frustrert over det, men er med meg likevel. Like blid som før. Det er helt herlig, og tenk så heldig jeg er som har en sånn støtte. Jeg føler meg superheldig!

 

I morgen er det offisiell veiing og måling for meg. Rapporterer inn mer da :)

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anna, hvordan er det med deg?

 

Jeg har ikke vært innom på ei god stund nå, men har ikke glemt deg :)

 

Her går det litt trådt. Ikke det at jeg er lei, men nedgangen er ikke like bratt som den var tidligere. Jeg er jo så utålmodig og ivrig, og skulle ønske dette gikk raskere. Samtidig er jeg opptatt av at jeg skal spise meg god og mett, og ikke ha følelsen av at jeg sliter for mye. Ikke hvis jeg kan velge å unngå det, ihvertfall. Så der er jeg... Så får vi se om jeg har gått ned bittelitt mer til i morgen (snikveide meg selvfølgelig i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...