Gå til innhold

Anna T triumferer igjen!


Gjest Anna T
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Anna T

Så bra Awsam! 1,2 kg er kjempebra på en uke, er nok bare fordi det er første uka det har blitt så mye på meg disse få dagene. Men det er gøy med en kickstart. Flinke :)

 

Søndagen har også gått greit. Har klart meg bra innenfor de rammene som har vært. Har hatt en kjempefin helg, men litt deilig at den er over. Lettere å fokusere på vanligere dager.

 

Jeg liker brus, men drikker ikke med sukker så klart. Men prøver å være nøye med å få i meg nok vann nå, så da blir det automatisk mindre brus også.

 

Enig i at det kan være lurt å bekjenne sine synder litt, da må man liksom forholde seg litt mer aktivt til det man driver med. Ikke så lett å stikke hodet i sanda da. Supert at du klarer å bryte gamle uvaner, Mali*35 :)

 

Uka som kommer tror jeg skal bli grei, ingen store utfordringer. Eneste er at mannen min skal reise bort i helga, og det er en typisk situasjon hvor jeg ville "benyttet anledningen" til å gafle i meg både det ene og det andre. Men skal ikke det nå altså.

 

Ha en fin mandag, vi snakkes vel underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

 

Så kjekt at det går nedover med dere! Har veid selv, og gått ned 0,7! er kjempefornøyd, dette er jo min 3. uke så tenker at alt over 0,5 er en seier :) spesielt siden jeg aldri har prøvd å gå ned i vekt før (hvertfall ikke sånn skikkelig) er dette utrolig kjekt!

 

I helgen har jeg spist sjokolade :D det er trolig de 2 beste sjokoladebitene jeg har spist noen gang. Storkoste meg! Så da føyk det frimerker.

 

Jeg er også utrolig glad i snop, og har vært rask til å snope litt hvis jeg har vært sulten. Min løsning er at jeg alltid har med meg litt for mye mat på lesesalen (jepp, student! så sitter her hele dagen...). Sånn en halvtime før jeg skal gå spiser jeg en stor gulrot. Da er jeg ikke spesielt lysten på snop og holder meg til middagen.

Å! ja, også bruker jeg å spise blåbær med vaniljekesam/kefir til kvelds. Da vet jeg liksom at det er noe godt som lokker til slutt.

 

En annen stor utfordring for meg har vært innhandling. Har handlet mat hver dag, og da er det lett å plukke med seg kosemat. Men jeg og kjæresten jobber med å bli flinke på å handle i store mengder, og bare en gang i uka. *stolt* For de med stor familie er dette kanskje vanlig? Men det er ihvertfall ikke vanlig for studenter ;)

 

Håper mandagen behandler dere godt! Her er det tacosnurrer på nista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takka Til dere alle sammen!

 

Kjempebra blåbæret :) det er deilig å gå ned. Og 0,7 er jo ikke dårlig i det hele tatt. Keep up the good work !

 

Måtte bare innom og fortelle at jeg har trent ferdig idag. Aerobic 45 min.

 

Dere er flinke alle sammen. Frukt før man skal ut er alltid en god idee.

 

Nå skal jeg ut og hente datteren min fra skolen. Liten gå tur det også :)

 

Stå på så skrives vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei jenter

 

Så bra Blåbæret, 0,7 er kjempebra! Enig i at alt over 0,5 er supert. Da går det jo virkelig fremover :)

 

Så flink du er til å trene Awsam, det er kjempebra.

 

Hvordan går det med deg Mali? Har det vært godt å komme tilbake til hverdagen igjen?

 

Men dere, jeg har fått en ekstra motivasjon nå. Jeg har søkt på en jobb nemlig, som er litt sånn helse/treningsrelatert. Tror det er en grei mulighet for å få komme på intervju i alle fall, og da har jeg inmari lyst til å se litt sprekere ut! Det blir nok ikke før mot slutten av juni, så har jo noen uker på meg. Og så klarte jeg ikke la være å smugveie litt i dag også, for jeg var litt usikker på hvordan søndagen og mandagen ble. Ville bare sjekke for å evt korrigere litt. Og det var greit ned nå også. Så utrolig gøy å se at det går nedover! Skal ikke veie meg så ofte fremover altså, men blir så ivrig nå i starten. Tenker at det er greit å gjøre alt som kan booste motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei jenter

 

Så bra Blåbæret, 0,7 er kjempebra! Enig i at alt over 0,5 er supert. Da går det jo virkelig fremover :)/>

 

Så flink du er til å trene Awsam, det er kjempebra.

 

Hvordan går det med deg Mali? Har det vært godt å komme tilbake til hverdagen igjen?

 

Men dere, jeg har fått en ekstra motivasjon nå. Jeg har søkt på en jobb nemlig, som er litt sånn helse/treningsrelatert. Tror det er en grei mulighet for å få komme på intervju i alle fall, og da har jeg inmari lyst til å se litt sprekere ut! Det blir nok ikke før mot slutten av juni, så har jo noen uker på meg. Og så klarte jeg ikke la være å smugveie litt i dag også, for jeg var litt usikker på hvordan søndagen og mandagen ble. Ville bare sjekke for å evt korrigere litt. Og det var greit ned nå også. Så utrolig gøy å se at det går nedover! Skal ikke veie meg så ofte fremover altså, men blir så ivrig nå i starten. Tenker at det er greit å gjøre alt som kan booste motivasjonen.

 

 

Hei alle sammen.

Så flott at de går fint ned ;-) og det er god motivasjon!!

 

Anna: eg trur du får den jobben, og det er berre supert om det er litt trim inni bilde. Tenk det da, trim på jobb!!

 

Hehe...måtte smugvege litt i dag, og har gått ned 0,7 kg sida torsdag..

 

Det er godt å vere i gang, og ikkje minst har det vore selskapligheter i helga, so eg er fornøgd med resultatet!!! No er det andre selskap igjen til helga...Baaahhh dårlig gjort. Men viktig at eg har fokus på kva eg puttar i munnen...sjølv om det er selskap.

 

Har brukt frimerka mine og har liksom ikkje noke i reserve til helga. jaja.

Livet består av fristelsar som ein skal leve med i og etter ein slankeprosess, so ein må berre finne ut korleis ein kan unngå dei store utskeielsane . eller gjere dei mindre ;-)

 

Mali

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Så bra Mali! 0,7 er kjempebra! Er jo ikke en uke en gang siden torsdag :)

 

Virker som vi er i gang og gjør ting riktig nå. Og vi virker da ganske motiverte alle sammen også. Enig i det du sier Mali, det er en prosess. Det er stadig selskapeligheter og slikt som gjør det vanskelig, men man skal jo leve også. For min del vet jeg uansett at det er hverdagen som avgjør, ikke det jeg spiser i selskap eller når vi spiser på restaurant e.l. Så prøver å unne meg litt i de settingene der det er naturlig, og heller være fornuftig til hverdags.

 

Jeg tror ikke jeg har sjans til å få den jobben altså, det kommer nok søkere som er mer kvalifisert. Men tror som sagt at jeg kanskje får komme på intervju i alle fall, og det er jo greit å bruke det som motivasjon uansett. Vet med meg selv at det er lett å være ivrig de første ukene når man slanker seg, og så bli lei og gi opp. Veldig greit å ha noe spesielt å fokusere på. Så om det ikke blir noen ny jobb, så vil jeg jo uansett være glad for å de kiloene som er borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Så bra Mali! 0,7 er kjempebra! Er jo ikke en uke en gang siden torsdag :)/>

 

Virker som vi er i gang og gjør ting riktig nå. Og vi virker da ganske motiverte alle sammen også. Enig i det du sier Mali, det er en prosess. Det er stadig selskapeligheter og slikt som gjør det vanskelig, men man skal jo leve også. For min del vet jeg uansett at det er hverdagen som avgjør, ikke det jeg spiser i selskap eller når vi spiser på restaurant e.l. Så prøver å unne meg litt i de settingene der det er naturlig, og heller være fornuftig til hverdags.

 

Jeg tror ikke jeg har sjans til å få den jobben altså, det kommer nok søkere som er mer kvalifisert. Men tror som sagt at jeg kanskje får komme på intervju i alle fall, og det er jo greit å bruke det som motivasjon uansett. Vet med meg selv at det er lett å være ivrig de første ukene når man slanker seg, og så bli lei og gi opp. Veldig greit å ha noe spesielt å fokusere på. Så om det ikke blir noen ny jobb, så vil jeg jo uansett være glad for å de kiloene som er borte :)/>

 

 

 

Hei igjen.

Ja, eg også er meir fokusert på kva eg et i kvardagen, ikkje på kva eg blir frista av i selskap. Men det er så kipt å skulle måtte i selskap når eg akkurat har bestemt meg for å slanke meg. No er eg SO innstilt på å fokusere på meg sjølv og kosthold og trim, so kjem det slike fristelsar før eg eg heilt trygg på meg sjølv.... Men ein må no teste seg sjølv; Berre tenk på kva eg hadde spist om eg ikkje slanka meg....ÆÆÆÆ

Det er litt sånn: hjelp meg, istaden for å friste meg :-)

 

Eg har også fått med meg ein kollega på jobb - utfordra kvarandre til å vere flinke i to mnd, og backe kvarandre opp. Stor motivasjonsfaktor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere sier kommer det til å være selskaper av forskjellige sort i livet videre. Vi må jo leve også. Så litt mat av det vi liker skader ikke. Tror jeg da. Jeg ville heller spise litt av det jeg ønsker i stedenfor å sprekke helt. Er det kake så tar jeg bare en smakebit og spiser noe annet som er litt sunnere. Da får jeg tilfredsstilt lysten min og holder meg litt på matta.

Vet ikke om dere helt forstod hva jeg mente, men men

 

Det er skikkelig motivasjon det Mali!

Kjenner mange som har fått med seg en kollega fra jobben, og de har lykkes med livstilsendringen.

Store forandringer hos dem. Det blir på en måte en konkurranse. Og er du en konkurranse menneske så.....ja da prøver du ditt for å vinne :)

 

Stå på videre dere. Dette her skal vi klare !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Supert å ha en medsammensvoren ja. Hjelper veldig å ha noen i nærheten som kan følge opp og støtte. Mannen i huset er med på skjerpinga på maten, det er bra. Så blir det ikke noe syting fra ham på fornuftig mat og lite godis. Og så har jeg en kompis som er inmari flinke til å støtte meg i treningen. Mye motivasjon i det. Har ikke latt mannen få være med på veiingen enda da, det var jo planen at han skulle overvåke meg. Tenker fortsatt at det er en god ide, men skal vente til motivasjonen begynner å svikte litt. Akkurat nå går det så greit av seg selv, at det er fint å slippe flauheten over at han skal se hva jeg veier.

 

Nå har det gått en uke siden jeg begynte å skjerpe meg. Syns det går veldig bra så langt. De første dagene hadde jeg hodepine (jeg får sukkerabstinenser, det er dritflaut), men det roet seg i helga. Og selv om jeg tenker mye på mat, trening og vekt, så er det ganske konstruktive tanker. Ikke sånn at jeg må kjempe mot godtesyken hele tiden. Mer sånn "hvor lenge er det siden jeg har spist nå", og "har jeg gått ned enda mer nå mon tro?". Utålmodig? Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Noen milepæler jeg gleder meg til:

 

  • Under 75 kg / BMI ned til lett overvekt (74,8 kg)
  • Under 70 kg / Normal BMI (69,3 kg)
  • 67 kg
  • Alle måla under meter'n
  • Midjemålet under 88 cm
  • Midjemålet under 80 cm
  • Når den blå buksa passer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fredag igjen. Var i Sverrige på onsdag derfor fikk ikke trent,men det ble en god del going da. Men det ble ikke noe veldig sunn mat. Og opp i det hele så hadde mannen bursdag.

Spiste en liten kakestykke. Uansett var det ikke sunn dag.

Måtte bare stå på vekta og den hadde ikke gått ned :o

 

Trente i en time på tredemølle. Vil ikke at det skal være stillstand på søndag. Det SKAL bli en treningsøkt idag også :)

 

Hvordan går det med dere alle sammen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei Awsam! Så flink du er til å trene. Det er kjempebra, og syns ofte godt på cm-målene selv om vekta står stille. Men er sikker på at vekta også går ned innen søndag :)

 

Her går det bra. Jeg har ikke fått ordentlig dreis på treninga enda, men maten går bra. Smugveide litt igår jeg også, og det var veldig oppløftende. Gleder meg til søndag når det blir en "offisiell" måling :P

 

Blåbæret og Mali, hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei alle sammen.

 

Eg hadde vegedag i går, og har gått ned 0,7 kg på ei veke.

Men i går var det konfirmasjon igjen, og eg måtte på vekta i dag også, og har gått ned 100 gram til!!!! JAAAAA... Det vart litt kake, men ikkje så store stykke (slanke-Mali tek 1 cm av det ho vil ha..haha)

 

Og eg har gått ned 4 cm rundt midja... Jepp, ei som er i godt humør. Ein ny konfirmasjon i morgon - men den skal gå like bra. Tenk 4 cm, det kjennest godt på bukselinningen altså!!!

Eg måler, hals/overarm/pupper/midje/rumpe/lår. Og har gått ned til sammen 7,5 cm.

So eg er godt fornøgd med oppstarten til eit nytt og betre liv :D/>

 

Eg har ikkje komt i gang med so mykje trening, de andre er no flinke på det syns eg. Det er ei utfordring å kome nedi mellom alt anna. Prøver å sei til meg sjølv at eit kvarter er betre enn ingenting, so no må eg kanskje tenke litt nytt??

 

Ha ein fin dag alle sammen.

MALI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Wow, Mali, det er jo kjempebra! Tenk, 4 cm på en uke, det er litt av et jafs. Når jeg gikk ned sist pleide jeg å holde opp målebåndet i start-lengden for å virkelig se hvor mye mindre jeg ble. Ganske motiverende :) Så flink du har vært! Er sikker på at det går bra i konfirmasjonen i morgen også.

 

Det kan jo være greit å ikke endre alt på en gang, og la det nye kostholdet få være fokus før du legger på deg enda flere utfordringer. Men det er klart, det er jo bra å trene. Jeg er egentlig ganske glad i å trene, men sliter med å komme ordentlig inn i det igjen. Foreløpig har jeg 5 trimpoeng denne uka, fordelt på 2 økter. Håper å få trent i morgen og søndag også, får se hvordan det blir.

 

Håper alle får en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Wow, Mali, det er jo kjempebra! Tenk, 4 cm på en uke, det er litt av et jafs. Når jeg gikk ned sist pleide jeg å holde opp målebåndet i start-lengden for å virkelig se hvor mye mindre jeg ble. Ganske motiverende :)/> Så flink du har vært! Er sikker på at det går bra i konfirmasjonen i morgen også.

 

Det kan jo være greit å ikke endre alt på en gang, og la det nye kostholdet få være fokus før du legger på deg enda flere utfordringer. Men det er klart, det er jo bra å trene. Jeg er egentlig ganske glad i å trene, men sliter med å komme ordentlig inn i det igjen. Foreløpig har jeg 5 trimpoeng denne uka, fordelt på 2 økter. Håper å få trent i morgen og søndag også, får se hvordan det blir.

 

Håper alle får en fin helg :)/>

 

 

Ja, eg er fornøgde med jafs-starten. Og det var berre herlig å sjå resultatet på målebandet.. Og kjenner at no er eg so tent på å komme meg ned, og føler at det nyttar å vere litt streng med seg sjølv.

Eller streng?? Berre vere litt meir opptatt av kva og kor mykje ein puttar i seg.

 

Og no går rette vegen for oss, og det er so kjekt og inspirerande å følge med her inne. Trudde ikkje eg skulle klare å følge so godt opp, men det er so kjekt å titte innom her og lese korleis det går med dykk.

 

Det blir vel ikkje trim på meg i helga heller, den er spekka med program.. Får kome litt sterkare tilbake neste veke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei jenter

 

Klart du skal være fornøyd Mali. Det er kjempebra, 4 cm i midjen på 1 uke, det er helt sprøtt!

 

Enig i at det er morsomt å følge hverandre litt. Også kan det hjelpe at vi må stå til ansvar for hverandre etter hvert om vi ryker på en smell. For det hører jo med til prosessen det også. Men da er det så fint å ha noen som følger opp, og som kan hjelpe en til å skjerpe seg igjen.

 

Da er det veiedag igjen her og det ble 1,3 kg ned, og har krympa 1 cm hals, 1 cm bryst, 2 cm midje, 1,5 cm gravvomage, 1 cm rumpe og 0,5 cm lår. Ganske jevnt fordelt altså. Superfornøyd! Da har jeg gått ned 2,5 kg på 12 dager! Utrolig deilig å se at det går rette veien. Og så langt syns jeg motivasjonen kommer greit av seg selv.

 

En fordel med å veie seg på søndager er at godiset ikke frister så mye fredag og lørdag. Man rekker liksom ikke å reparere igjen hvis man får i seg for mye :)/>/>

 

Hvordan går det med deg i dag Awsam? Har du veid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waooo AnnaT gratulerer så masse med en så flott nedgang ! Du har virkelig hatt 2 gode uker . Og det er flott å se.

Fortsette med det du driver med, det virker jo :)

 

Gratulerer til deg også Mali ! Godt å se resultater.

 

Jeg har ikke gått ned så mye denne uka. 0,6 kg . Men jeg skal si jeg er fornøyd !

Det var bare denne ene dagen jeg sklei litt ut, resten av uka har jeg både trent knallhard og spist så sunt som mulig. Men glad for at det verken er oppgang eller hold i vekta. Det går framover.

 

Ha en fortsatt fin dag dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hallo damer :)

 

Så flink du er Anna, du har virkelig funne drivkrafta altså ;-) Veit du, eg syns det er so spennande no å kike innom når de har vegedag!!

 

Og Awsam, du er kjempeflink og det vil snart vise på vekta. Når du trenar så knallhardt, vil det bli flotte resultat ;-) Stå på, dette klarer vi!!!

 

Eg har vore i selskap sidan torsdag.... laurdag og i dag..

Og gled meg til vanlige dagar og trim denne veka. Er veldig spent, trur eg må smugvege litt i morgon...Men kjenner på kroppen det har gått bra. Har fått masse sunn og variert kost, og kaker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Ja, det er rart hvor engasjert man kan bli i andres vekt ;) Men jeg kjenner at jeg ønsker jo virkelig at det skal gå bra for dere. Og det hjelper for meg at dere heier også.

 

Det er jo kjempebra da Awsam, syns ikke du skal si "bare 0,6". Det er jo mellom 0,5 og 1 kg som er anbefalt vekttap i uka, det bør helst ikke gå fortere enn det. Og så flink du er med maten og treningen kommer du til å se helt smashing ut før du vet ordet av det. Eller, du gjør sikkert det allerede da, men du skjønner hva jeg mener.

 

Høres ut som du har håndtert selskapelighetene bra Mali, det er supert. Og nå er det endelig hverdag igjen :)

 

Jeg føler at jeg har kommet ordentlig i gang igjen ja. Jeg er jo fortsatt godt hjulpet av amming da, det er nok litt derfor det har gått av så mye de første ukene. Går nok saktere fremover nå, men jeg skal amme en stund til, så får nok litt ekstra drahjelp der. Satt og leste i den gamle tråden min i stad, det var veldig motiverende. Og så har jeg hatt en nydelig tur i skogen i dag. Masse motbakker, fikk opp pulsen skikkelig. Deilig :)

 

Ha en fin mandag, jenter. Vi følges :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er skikkelig deilig med vanlig hverdag, da slipper man å tenke på hvordan unnslippe den deilige men usunne maten. Hva har du tenkt å trene Mali ?

 

Så heldig du er da AnnaT , som går ned ved amming. Kan ikke huske å ha gått ned noe som helst ved amming jeg. Men har alltid hørt mødre som sier de går ned ved amming selvom de ikke gjør noe spesielt annet. :)

 

Har en pæreformet kropp, så mesteparten av fettet ligger ved hoftene. De ser ikke ut <_<

Ikke det at magepartie er skikkelig tynn, men en hakk bedre enn hofteene. Blir fortere tynn på overkroppen enn nedre del. Men uansett må det jobbes. Og det skal jeg :)

Vi alle skal !

 

Hvor r det blitt av blåbæret da ? Uansett håper du driver med å nå målet ditt, og at du ikke har gitt opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Klart jeg ikke har gitt opp! Nå har jeg sitti og lest igjennom siden sist jeg var her, wow som dere står på!

 

Jeg har vært på Langhelg siden onsdag, så har vært utenfor internettsone :P Har vært på besøk hos samtlige besteforeldre (4 sett) og litt annen familie. Kan melde om at det da har blitt servert de lekreste saker, og at treningen ble vanskelig. Men fikk til en økt på lørdag, og dessuten har det vært voldsomt mye gåing og shopping. (shopping burde forresten gi trim og styrkepoeng ;) )

 

Jeg har kjøpt meg strikk! Så da blir det styrketrening i stua, det passer meg fint. Trener mens jeg ser på TV... hehe:)

 

Har en travel uke foran meg med lesesal hele dagen og så rett videre til andre ting. Så planlegging får vel stå i fokus.

 

Ønsker dere en god og sunn mandag!

 

-Blåbæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei. Klar for ny veke, og nye muligheter!

 

Awsam: eg er glad om eg kjem meg ut å gå tur, og det er min form trim og for åleinetid (eller gå ilag med ei veninne og skravle..hehe). Det blir vel fjellturar også når snøen forsvinn og det tørkar opp i marka.

Eg får begynne med det, og heller auke på med andre ting etterkvart. Eg kosar meg i naturen, no er våren komen, og det er balsam for sjela.

 

Når det gjeld mat og middag er eg ikkje så flink å prøve nye ting, eg et det eg alltid har ete og ungane vil ha, berre meir kontrollerte mengder. Og litt flinkare med grønnsaker må eg bli :)

 

Kjekt at du er her blåbæret, det er vel eksamenstid no??

 

Og Anna: eg også har hatt god hjelp av amming. Har gått fint ned og fått vekk alle kiloa til ungen har vore ca 3 mnd. Men når barnet då har begynt med graut... Då har det komt sigande gram for gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei

 

Så godt å høre fra deg Blåbæret. Er det i morgen du skal veie deg? Du får planlegge godt, så du ikke ryker på en smell på lesesalen. Den har jeg gått på selv mange ganger, for å si det sånn :P

 

Jeg er heldig med den ammingen ja. Når datteren min var 9-10 mnd veide jeg 17 kg mindre enn da jeg ble gravid, 28 mindre enn høygravid-vekta. Det er sprøtt. Det forutsetter selvfølgelig at jeg spiser ok og rører meg litt da. Mali, jeg begynte jo også å gå sakte opp igjen når jeg slutta å amme, men det var nok mest fordi jeg ikke var så flink med mat og trening lenger. Mista litt motivasjonen når jeg nådde målet. Skikkelig teit. Og så ble det helt kaos i året før jeg ble gravid igjen, og så var det tilbake til start. Blæ. Denne gangen skal det holde altså.

 

I dag var det noen som kommenterte at jeg har gått ned faktisk. Jeg er litt heldig for det syns raskt i ansiktet og halsen min når jeg går ned noen kilo. Tror de to kiloene mellom 78 og 80 mest er i ansikt og hals, haha. Men det var hyggelig å høre i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg blåbæret :)

Tenkte litt på deg da du ikke skrev noe på noen dager. Men du har visst kost deg med familien din du . Det er deilig å være sammen med familien også.

 

Ingen bedre trening enn å gå fjelltur. Heldig du er som kan bruke naturen der du bor Mali. Fortsett med det du så er ikke måle langt unna. Flinke deg !

 

Deilig med slike kommentar AnnaT :-) og så motivert man blir av å høre, det blir nok noen av dem etterhvert .

 

Fikk trent idag også. Var ganske lat ,ville ikke trene. Men jeg klarte å pushe meg litt og begynne. Da jeg en gang hadde startet var det deilig å kunne fullføre.

Begynt med en løpeprogram jeg fant på nettet. Begynte smått .2 dagen idag. 17 min sammenhengende jogging. Skal øke 2 min hver gang.

 

Og jeg MÅ ned 1,2 kg denne uka for å kunne nå første delmålet mitt. Så jeg må stå på ekstra.

 

Noen av dere vært på dyreparken i Kristiansand med barna ?

Skal nemlig dit i slutten av juni. Barna gleder seg så det holder :)

 

Natta alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...