Gå til innhold
Gjest Anna T

Anna T triumferer igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Anna T

Haha, kanskje litt urealistisk å gå ned fra 79 til 72 på 2 uker ja. Ønsketekning :P

Kjempebra at du fikk trent. Rart hvor ofte man ikke vil trene, og så er det kjempedeilig når man først kommer i gang. Eller i alle fall etterpå. Håper du når målet ditt, Awsam, skikkelig spennende å ha et sånt tidsfestet mål denne uka da. Jeg har ikke vært i Kristiansand. Sikker på at dere får det gøy :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen :)

Da har jeg akkurat hatt en liten joggetur etterfulgt av en styrkeøkt med strikk:) Hurra!

Anna T; jeg har veiedag på onsdag. Altså i morgen.. Men har egentlig ikke noen store mål for denne uka, har jo vært på besøk hele veien. Alt som ikke er opp er egentlig bra! Bruker å planlegge bra på lesesalen. Det vil si, jeg har alltid med rikelig med grønnsaker! Også har jeg litt rett i koppen supper i skuffen. Dette fører til to gode ting, for det første slipper jeg å gå hjem fordi jeg er tom for mat, også trenger jeg ikke snop fra kantina :)

Så utrolig kjekt å få slike kommentarer da!

Mali; jeg er også utrolig glad i turer! Det er noe eget med det. Som en venninne av meg sier "det er omtrent som å være på seightseeing når man bare kan gå rundt og se". Kan anbefale deg å invistere i en slik strikk hvis du ikke har prøvd det før? Den er lett å ta med på turen og få en liten styrkeøkt i tillegg. Jeg har aldri likt styrketrening men med strikken synes jeg det ble kjekt!

Og ja, det er eksamenstid.. Så må tvinge meg ut av lesesalen for å trene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Idag har jeg prøvd alle klær i skapet, og rydda bort alt som ikke sitter fint. Deilig med litt bedre plass og oversikt. Og så tenkte jeg at jeg skal prøve de klærne jeg har rydda bort en gang i mnd eller noe, og ta frem ting etter hvert som de begynner å passe bedre. Det blir vel en fin motivasjon. Men i første om gang er det en utfordring å finne noe jeg kan ha på meg på 17. mai altså. Hmmm.

Håper å komme meg ut en tur i skogen når ungene har lagt seg. Det var så utrolig deilig på søndag, håper på en opptur i dag også. Det er oppoverbakke hele veien, frem til man må snu og gå hjemover igjen, så kjenner det litt i lår og rumpe. Jeg har forresten også treningsstrikker, syns det funker bra. Og sånn tung rockering, det er kjempegøy.

Håper dere har en fin dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mali*35

Hei damer.

Awsam: har vore i Kristiansand dyrepark to ganger, ein gong med små barn, og i fjor med større barn. For det første er det langt å gå, mykje opp og ned bakkar, det er mykje å sjå og vere med på, og oppleve. Vi hadde todagers billett, og det måtte vi ha. Og ta med i allefall litt mat og drikke til å ha undervegs, for det er dyrt!!!

Men også veldig kjekk opplevelse. Vi var ikkje på Sabeltann om kvelden, men dei hadde show på dagtid også, så vi fekk sjå skuta og dei mest kjende personane. :D Håper de får fint ver, og ein flott tur!

Anna: eg også har skap med passelige klede, og eit skap med klede-på-vent!!!

Blåbæret: eg har prøvd strekk før, men har ikkje det heime. Vi har vekter i hus, og eg har også tung rokkering, men er ikkje så glad i den. Får ikkje heilt til, to runder så dett den ned. Ikkje så tålmodig nei ;)

I ettermiddag/kveld har eg vore på skogstur eller lett fjelltur. Og nydelig ver... Har hatt med tre av barna (den eine er faktisk russ, men han vart med - i russebukse!!!)

I dag har eg virkelig kjent på sjokoladesug!!!!! og heldigvis vart det med det.. men slitsomt når eg veit at eg hadde spist en om eg hadde fått tak i... så svak var eg i dag.

Ha ein fin kveld!

Mali

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mali*35

Awsam: Eg glømde å skrive at vi har mykje herlig natur her. Berre gå bak huset vårt, so startar skogen på veg mot fjellet. Og det er ei fantastisk turforening her, som har mykje merka stiar, og lagt ut kart og laga fine benkar.. Det har vel noke å seie for å bli glad i natur, og tilbringe tid der. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloen og god morgen,

Veiedag! Jeg som hadde som mål å ikke gå opp denne uken har gått ned 0,7! meget meget fornøyd:) Begynner å merke det litt på klærne også, så det er stas :D/> Skulle gjerne hatt slike "passer etterhvert" klær som dere har. Mitt problem er at jeg aldri har vært slankere. Har vurdert om jeg skal kjøpe meg en flott kjole i en str. for liten?

Det høres kjekt ut med slik rockering! Men på denne hybelen her er jeg redd ting vil fly veggimellom.. Er nok ikke plass til store fysiske utskeielser!

awsam; dyreparken i Kristiandsand er fantastisk! Var der hver eneste sommer når jeg var liten. Kan virkelig anbefale kaptein sabeltann om kvelden. Er fortsatt mange av de beste minnene mine fra de kveldene der. Var så magisk:)

-Blåbæret, 3,1 kilo lettere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Så bra, Blåbæret! Gratulerer! 3,1 kilo merkes nok litt ja. Og mer skal det bli :)

Jeg holdt nesten på å kjøpe meg en liten kjole på mandag, som kan være fin utpå sommeren. Men jeg gjorde det ikke, syns det var greit å gå gjennom det jeg har fra før av først. Prøver å ikke handle ting jeg ikke trenger.

Rockering er kjempegøy syns jeg. I starten datt den ned hele tida, men man blir fort flinkere. Nå kan jeg rocke lenger i strekk, kanskje den detter ned 1 gang i løpet av en låt. Pleier å rocke til candyman av Christina Aquilera. Pleier ikke å høre på henne altså, men akkurat den sangen er perfekt til rockering...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest awsam

Gratulerer med nedgangen blåbæret. Glad på dine vegne.

Lykke til med eksamen når du enn har det . Du er flink som går ned i denne stressende tiden.

Men det er vel bare å fortsette.

Skal se den kaptein sabeltann forestillingen vi også :)

Jeg har også rockering med vekter, men bruker den ikke så mye. Kanskje på tide å ta den ut igjen. For å redusere litt på lovehandles.

Mali ingenting bedre enn å nyte det man har fått . Naturen er Guds gave. Use it ! :)

Minste datteren min har fått feber. Skikkelig grinete og bare i mammas fang. Så ikke noe annet å gjøre enn å passe på skatten min nå. Så får heller trene når pappaen kommer hjem.

Vi skrives.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Hei jenter

Vesla mi hadde også feber i går. Ikke noe gøy når de små er syke. Heldigvis bra igjen i dag.

Jeg har kjøpt rockering til datteren min også, altså en sånn vanlig som unger har da. Så tenker at vi kan rocke litt sammen innimellom. Mannen min jobber kveld og lørdag en uke i mnd, og da må jeg tenke litt alternativt ang trening. Går greit nå som jeg er hjemme i permisjon, men blir værre når jeg skal jobbe igjen.

Har dere noen planer for imorgen da? Altså både mtp feiring, men også på hvordan dere skal komme dere gjennom dagen uten altfor store utskeielser? Regner med at Awsam kommer til å være litt streng i alle fall, har ikke du et skikkelig vekt-mål til uka? Nærmer seg nå :)/>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heia,

Godt hun har blitt bedre, så dere kan rocke sammen! Likte den ideen!

For min del er det planlagt å spise saftis, og ellers kose meg med måte. Det er tross alt 17. mai! Det er også en utrolig større mengde med "hverdagsaktivitet" på 17. mai. For min del skal jeg gå konstant fra 0845-13.00.. og SÅ starter resten av dagen:p

skal på hyttetur i helga med noen venner, så da blir det nok fysisk aktivitet hvertfall:)

Ønsker dere en flott 17. mai og en god pinsefeiring:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest awsam

Ja det er trodd alt 17.mai, noe kos må det bli :)

Jeg har vært ganske streng med meg selv, både med hensyn til trening og mat. Men så gjør jeg den tabben av å stå på vekta da, og den viste i går at jeg har gått opp :o

Ikke til å tro altså. Men jeg skal ikke gi opp for det. Hvis jeg ikke når delmålet mitt denne uka så neste!

Må tenke positivt.

Idag er snuppa mi bedre. Og jeg fikk trent både i går og idag. Så er fornøyd .

Kos dere på 17. mai, men med måte :)

Og blåbæret du får kose deg på hytta.

God 17. Mai til deg også Mali.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mali*35

Hei. Håper alle har hatt ein fin 17.mai :) Det har eg, nydeleg ver, og alt berre herlig!

Hadde vegedag torsdag, og hadde ikkje gått ned noke <_<

Det har vore turbodagar på jobb, og eg datt litt av. Hadde rett og slett ikkje tid å ete alt eg skulle, og flata ut med migrene. Men eg gir ikkje opp!

No har eg har landa etter ein flott 17.mai. Har vore flink i dag, og gått laaangt, og ikkje ete kaker eller pølser.

Klar for ferden vidare no. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Hei jenter

Vel overstått, håper alle har hatt en fin 17. mai. Høres ut som du hadde det i alle fall Mali.

Synd du ikke hadde gått ned på torsdag, men da går det bedre denne uken. Sånn er det bare. Man må bare fortsette. Høres ut som du var kjempeflink i går!

Helt enig med deg, Awsam, klarer du ikke målet denne uka, så klarer du det neste uke. Noen ganger gjør man alt riktig, men så går man litt opp likevel. Det er mye som spiller inn i kroppen. Hvis du er heldig kanskje det bare er litt væske som slipper taket i løpet av noen dager?

Jeg hadde en fin, og litt løssluppen 17. mai. Jeg følte egentlig ikke at jeg tok helt av, men når jeg oppsummerte litt i hodet etterpå, ser jeg jo at det ble mer unødvendig kos enn nødvendig. Vi hadde feiring i tre etapper, og når man skal kose seg litt med hver pulje, blir det liksom litt mye totalt sett likevel. Men jeg syns uansett det var greit. For jeg vet at jeg lett kunne overdrevet mye mer. Jeg kunne f.eks. lett satt fram litt potetgull osv etter maten, desserten og kakene ("godt med litt salt etter alt det søte..." Jeez...) Og når gjestene hadde gått og det skulle ryddes her, rydda jeg ikke kakestykker og muffins inn i munnen. Og vi hadde grillmat til middag, da tok jeg masse salat og droppa pølse med lompe. Og desserten var ananas. Så det ble da noen gode valg også.

Men jeg har smugveid i dag, og den viste 0,7 opp fra forrige søndag. Hvis jeg er heldig er det vann i kroppen pga spekemat og grillmat. Og så hadde jeg ikke ammet når jeg veide meg, og det kan fort utgjøre litt. Så jeg håper at det er nærmere stillstand på offisiell veiing i morgen. Tilbake til 77,2 altså. Prøver å få i meg mye vann og lite salt i dag, i alle fall. Håper å få meg en lang tur i skogen etterpå. Og så ligger en rolig uke uten for mye fristelser foran meg :)/>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Da var det søndag og veie dag her. Litt dagen-derpå-stemning på vekta, den viste 77,2 kg, altså nøyaktig det samme som forrige uke. Med tanke på lørdagen smugveiing er jeg egentlig storfornøyd med det, men det er klart, jeg ønsker jo at det skal gå ned. Jeg har gått ned 1 cm hhv overarm, bryst og midje, 0,5 cm gravvo-magen, 2 cm rumpe og 1,5 cm lår. De to siste er jeg veldig fornøyd med, for rumpe og lår sitter ofte hardt. Det ble 7,4 trimpoeng, det er ok mtp at mye tid gikk med til sykt barn og 17.mai-forberedelser og -feiring.

Uka som kommer skal være ganske grei. Jeg er alene med ungene på ettermiddagene tirsdag-fredag, da kan jeg styre middager og handling selv. Og ingen selskapeligheter som jeg vet om. Forhåpentligvis kan jeg få trent på morgenene.

Jeg føler at jeg må syte litt også, dere tåler vel det?

De siste to ukene har jeg følt meg så utrolig svær, det er helt sprøtt. Det er vel det at jeg plutselig har kommet til bevissthet igjen etter å vært i min lille boble, men det er ikke noen god følelse. Særlig magen føler jeg at står veldig ut, vet ikke om jeg er veldig oppblåst eller noe. Føler egentlig ikke det, utenom at magen da liksom står ut. Er nok litt for utålmodig også, nå som jeg har begynt å skjerpe meg vil jeg liksom at det skal syns med en gang. Det var ikke noe gøy å finne noe å ha på seg til 17. mai heller. Og så må jeg komme med et lite hjertesukk, for jeg hadde bakt litt til 17. mai, for vi skulle ha gjester, men det ble selvfølgelig kake igjen. Og de siste gjestene hadde kake med seg også, så de satt igjen en del her. Dagen etter kom en nabo innom med en kake, og i dag hadde jeg besøk av ei venninne som også hadde med kake. I tillegg hadde datteren min valgt sjokoladepudding i stedet for lørdagsgodt, og var veldig ivrig på at vi skulle kose oss med det alle sammen. Huset er fullt av kaker! Det går greit å ikke spise det på egen hånd, men det er det der med at jeg føler at jeg må ta litt når de kommer med det. For de mener jo å være hyggelige. Blæ. Men nå er det i alle fall slutt for denne gang, skal ikke bli mye sånt de neste par ukene tror jeg. Og så har jeg hatt en nydelig tur i skogen i kveld, det hjalp på humøret.

Hvordan går det med deg, Awsam? Har du veid deg? Eller venter du til tirsdag?

Og dere andre? Har dere hatt en fin og sunn pinse så langt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mali*35

hei.

Ja, kjenner litt samme følelsen at eg ikkje gjekk ned i vekt no denne veka. Og ingenting spesielt på målebandet heller for min del. Men det kjem heldigvis nye veke, uten kosedagar, berre kvardag med sjølvstyrt kost og trim. Dette klarer vi!!

Eg hadde smugvegd litt tirsdag før 17.mai, og det såg bra ut. Men so vart det migrene og derpå tabletter - og da stoppar vekta!! Sånn er det berre. Andre som opplever det??

No i kveld har eg gått ein lang tur, nesten 2 timar fjelltur. Deilig med sol, granskoglukt og utsikt som berre er gull for auget :) .

Kanskje eg må lure meg til veging i morgon..

Det har blitt litt lite mat i dag, men det vart jo SOMMAR her.

Brukar de å ete alt på slike varme dagar, eller?? Syns det er vanskelig, drikk masse vatn og et naturligvis, men ikkje nok i følge meny 2. Korleis gjer de det??

Og for all del Anna, det er godt å syte litt. Kjenner seg betre då. Syns eg syt litt her inne eg også..

Ha ein fin 2.pinsedag alle sammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Hei

Jeg våkna til en bedre dag idag. Veide meg og det har sluppet 0,7 kg siden i går. Så da tror jeg jeg lar dagens vekt, 76,5 være den offisielle vekta faktisk. Litt bedre for psyken, og tror det er riktigere også. For da har nok vannet i kroppen etter grillmat og spekemat sluppet taket.

Ser frem mot en roligere uke med litt mer fokus. Jeg har ikke veid meg i forbindelse med migrenemedisiner Mali, men det er vel ikke usannsynlig at piller kan både gi vann i kroppen og bremse forbrenningen? Uansett blir det helt sikkert bedre neste gang du veier deg :)

Håper det går bra med dere andre. Blåbæret er vel på hyttetur, håper Awsam henger med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest awsam

Halo alle sammen :)

Selvfølgelig henger jeg på . Har bare ikke vært hjemme siden 17. Mai. Kom hjem Igår ved 10 tiden.

Så jeg fikk ikke veid meg. Måtte stå på vekta med en gang jeg våkna idag. Og har gått ned 0,7 kg :o

Sjokkert fordi jeg har verken trent eller spist noe særlig sunt da jeg har vært på besøk.

Det ble ikke engang en gå tur. Trodde jeg hadde gått opp minst en kg jeg. Men heeeeeldigvis har jeg gått ned.

Ikke helt ved delmålet enda, men ganske nært. Full fokus på alt fra idag av.

Har fylt luft i fitnessballen idag. Skal trene styrke på den.

Gratulerer med nedgangen da AnnaT. Bare å stå på videre. Og fullt lov å syte. Det hjelper skal jeg si deg. Man blir liksom helt lettet og begynner med nytt mot.

Jeg har aldri vært borti migrene tabletter, men jeg bruker blodfortynnende tabletter. Og derfor er det enda vanskeligere for meg å gå ned i vekta. Men jeg bruker dem hverdag da. Så vet ikke hvordan det er med migrene tabletter.

Men er det vann så slipper det seg snart akkurat som med AnnaT.

Ha en fortsatt god dag da dere.

Ps: AnnaT tro meg eller ei så hadde jeg kasta de kakene som ikke kunne fryses. Aldri i verden om de kunne være på mitt kjøkken.For å friste meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Så bra Awsam! Og særlig når du trodde du hadde gått opp litt. Full fart nedover :)

Det går faktisk greit å ha kaker stående, det er ikke det jeg er svakest for. Men nå har vi/har vi hatt både kaker, potetgull og godteri siden onsdag, og det har gått helt greit. Det går så lenge motivasjonen er der, for å si det sånn. Men i et svakt øyeblikk kan alt rakne.

I dag ble utfordringen at datteren min ville ha pasta med bacon og fløtesaus til middag. Vi er alene hjemme, og da pleier vi å kose oss litt. Løsingen ble smårettsskinke i stedet for bacon, mindre pasta med saus og ost, og så vendte jeg inn masse sukkererter og vårløk rett før servering. Så da tror jeg ikke det ble så verst faktisk. Jeg brukte havre-"fløte" i stedet for vanlig matfløte, og det funka fint. Den har ikke mindre kcal enn den vanlige matfløten, men hvis man skal lage mat til laktose-intolerante folk er det jo supert. Alt i alt tror jeg middagen da ble grei nok, selv om den ikke var ideell.

Jeg har måttet droppe trening i går og i dag pga en skikkelig hissig hals, vet ikke om det er noe halsbetennelse eller noe. Knallrød og vablete inni og øm utenpå. Vondt å svelge og nesten ikke stemme. Men nå føles det bedre, så håper å kunne trene igjen i morgen.

Forresten Mali, glemte å svare på spørsmålet ditt; jeg er nok ikke en av dem som mister appetitten når det er varmt dessverre/heldigvis. Det viktigste er vel at man får i seg masse vann, og prøver å få spist regelmessig. Utrolig deilig at det har vært så fine dager :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Snegla

Hei!

Kan jeg bli med her? Jeg er egentlig i et annet forum, men det er litt stilt der for tiden, og jeg har vært vekke i 2 mnd pga diverse diverse, men NÅ er jeg tilbake i slaget! Vrikket foten på 17.mai (løp i høye hæler), så jeg får ikke gått så mye, men skal kjøpe skritteller imorgen, så får jeg iallefall sett hva jeg går ila en arbeidsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen damer:)

Velkommen Snegla! Godt du finner veien tilbake:) Her på tråden er det hvertfall liv, jeg må beklage men jeg kommer nok aldri til å bli så aktiv som resten av dere. Men jeg er stadig innom og leser det dere skriver, også skal jeg oppdatere når tiden vil:)

Hadde veiedag i dag! står helt i ro på vekta. Har smugveid meg i det siste, mest fordi jeg aldri har bodd i ett hus med vekt før, og finner dette ganske fasinerende. Vekta på søndag var en hel kilo mer enn den var i dag? jaja, skal visst ikke forstå alt.. Er dumt jeg ikke hadde gått ned da, men jeg spiser sunnere og trener mer, så alt i alt lever jeg sunnere hvertfall!

Har trent masse! eller, jeg synes hvertfall det! 14,6 trimpoeng :D Så det er jeg jo superstolt av selvsagt:) Hjalp på å putte inn 3 timer gange (MED sekk) i oppoverbakke nå som vi var på hyttetur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest awsam

Hvordan går det med deg AnnaT ? Håper ikke du har fått noe virus. Det går veldig mye for tiden.

Kjenner mange som er hjemme Pga streptokokker i halsen. Håper du blir frisk snart og klarer å trene.

Vettu 2 av mine barn må også bruke laktosefri produkter. Det var en fin idee. Kanskje jeg også skal bruke havre fløte som deg :)

Har du noen flere gode produkter du bruker , tell me.

Velkommen snegla :) det er bare å henge på . Wohoo løping i høye hæler :D den kjenner jeg litt til. Hvordan går det med foten nå ? Og hva veier du forresten ? Hvor mye vil du ned ? Og hva pleier du å trene ?

Blåbæret, jeg er heller ikke så aktiv som jeg skulle ønske. Men det å skrive her holder meg motivert. Og i gang.

Du var veeeeeldig flink som klarte så mange trimpoeng. Klapp på skuldren, fra meg :) Har ikke trent noe på 2 dager nå :( men MÅ få trent noe i dag. Skal prøves.

Mali?

Pyton vær her hos oss. For ikke lyst til å gå ut. Hvordan er det hos dere ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Hei, og velkommen Snegla! Veldig hyggelig at du blir med her. Det vil vel variere hvor mye den enkelte poster her, jeg tenker at vi får bruke forumet og tråden på den måten som hjelper oss best. For meg hjelper det å skrive ofte, da holder jeg fokuset. Og så er jeg i permisjon da, så jeg har bedre tid enn de fleste :)/> Håper det går bra med foten din. Når veier du deg? Hvor lenge har du holdt på?

Så fint at du har fått trent så mye Blåbæret! Det er jo som du sier, selv om vekta har stått stille, så vet du jo at du har levd sunnere enn før. Kan hende du får ekstra mye igjen neste uke. Når har du eksamen?

Takk skal du ha, Awsam, det går bedre. Fortsatt vondt i halsen, men har litt mer stemme i dag. Siden det er så dårlig vær tror jeg at jeg skal vente i alle fall en dag til med trening, men formen er ok i alle fall. Kan være jeg spiser litt mindre enn normalt, for ikke noe godt å svelge. Spiste litt is i går, det var inmari godt for halsen. Det er jo ikke optimalt da, men det var yoghurt-is, og jeg tipper det var omtrent like mye som et sånt lite yoghurt-beger (125ml), så det går vel greit.

Jeg har ikke så mange laktose-frie tips tror jeg, vi bruker stort sett vanlige melkeprodukter. Men svogeren min er laktoseintolerant, så når vi er sammen bruker jeg stort sett havre-produkter, syns de smaker mye bedre enn soya--produkter. Syns smaken ikke blir så annerledes. Og så syns jeg at det funker å bruke havremelk eller -fløte og den blå pakka med plantemargarin i de fleste oppskrifter, og så blir kakene like gode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anna T

Dagens tips for å unngå overspising foran tv'en

Full manikyr i stua i dag. Skrubb, maske og håndkrem og så to lag med gjennsomsiktig lyserosa lakk. Da har hendene vært "våte" av krem og lakk hele kvelden, og dermed ikke blitt stukket inn i noen som helst form for pose med fristelser :)

Den som steller synder ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Snegla

Takk for en herlig velkomst :D

Jeg er 28 år gammel, foreløpig bosatt LANGT inni tykkeste skauen i Finnmark. Jeg jobber fulltid innen psykiatri, hvilket innebærer mye reising og overtidsarbeid.I tillegg er jeg fulltidsstudent, studerer psykologi og forsøker å få ferdig min specialeoppgave.

Jeg er 169 (eller 170) cm høy og jeg veide 63,5 kg for ca 3 år siden... Siden dengang har vekta hoppet i taket *pjoing* Begynte på noen medisiner, brakk foten (noe som inkluderte 3 operasjoner og bevegelsesforbud i 6 mnd), og som lyn fra klar himmel veier jeg nå 82 kg :angry: Jeg har vært støttemedlem siden 2009, var aktiv våren 2010, og siden har jeg slentret innom, men ikke gjort en innsats, før NÅ! Det som fungerer best for meg er å veie hver smitt og smule, registrere alt og være mye på forum for motivasjon :rolleyes:

Jeg vil gjerne ned til 63 kg, aller helst 60, men frykter jeg kan se noget mager ut da.. Jeg har alltid vært aktiv; trent håndball, fotball, squash, jogging, surfing, styrke, zumba og aikido (ved et tilfelle). Har et røket korsbånd og en menisk i høyre kne og som tidligere nevnt en nå maltraktert venstre fot, pluss en beinhinnebetennelse som kommer og går med ujevne mellom, men forsøker å være aktiv så langt det lar seg gjøre. Her i Finnmark har jeg spilt litt innebandy og vært på spinning, men som regel er jeg på jobb når de timene går. Har kjøpt treningsDVD, matte, strikk og siste tilskudd til mitt slanke jeg som kom idag: balanseball. Det har selvsagt ikke blitt brukt enda.. :unsure:

Ellers er jeg vegetarianer (HEELT feil fylke å bo i), men spiser fisk. Min store synder har vært chips og dip, men det er det slutt på NU!

Idag var jeg i bursdagsselskap, tok et LITE stykke kake *klappe meg selv på skulderen* :D

Ser dette ble langt, men om noen fremdeles henger med: skulle idag registrere rotgrønnsakburger, og som navnet tilsier, inneholder det mye grønnsaker.. Hvordan finner jeg ut hvor mye grønnsaker det er per 100 gram?

- Snegla

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider