Gå til innhold

Anna T triumferer igjen!


Gjest Anna T
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest mali*35

Hei Mali

 

Skjønner hva du mener, det er flaut, og det river i sjela. Men jeg tror det er kjempebra å skrive det ned. Da må man først tenke ordentlig gjennom det, og når man skriver og trykker send, så må man på en måte forholde seg litt aktivt til det også. Og hvis vi finner ut hvorfor og hvordan vi endte her, blir det vel lettere å ende her igjen. Sjelegransking skal være slitsomt tror jeg. Og så har vi jo tross alt et anonymt forum å øse det ut av oss. Her trenger vi ikke være flaue. Vi er oss selv, og prøver å få til noe vanskelig. Det står det respekt av. Tipper for øvrig det er fullt av flinke piker her :rolleyes:/>/>

 

For meg handler det nok i alle fall mye om balanse. Lave nok skuldre til ikke å bli stressa, nok skjerpings til ikke å bli bananas. La denne livsstilen bli viktig nok til å klare det, men ikke så viktig at alt står og faller på det. Nok kos til å kunne leve med dette, men ikke mer enn at det går rette veien. Og alt i alt fokus på det viktigste som finnes. Småtrolla som skal ha en aktiv og glad mamma som står for dem som et godt eksempel. Barna dine har all grunn til å være kjempestolte over mammaen sin.

 

Fint å høre historien din, Mali, så blir vi litt mer kjent. Ser ut til at vi har litt til felles. Og det hjelper da mye syns jeg, å ha noen her som gidder å lese de frustrerte tankene og gi støtte på strevsomme dager. Og å juble sammen med over små og store suksesser.

 

Vi trasker sammen videre, mot god helse og smukt utseende.

God natt :)/>/>

 

 

Ja, takk for støtta!! Det er viktig å vere i balanse, då står ein stødigare om situasjonen dukkar opp litt uventa. Og då må man stå støtt, ellers kan det gå riktig ille.. Eg må jobbe litt med handletider, planlegging av måltider, jobbe med å vere i forkant. (har alltid Bendit smoodie i veska mi på jobb, det har spart meg for mykje :D )

 

Ja, eg har investert mykje i barna mine, og fått igjen for det. Det er herlige born, som er unge voksne og klar for livet. Då ser eg at den tida eg har brukt, har lønt seg. Viktig!!

 

det er jammen godt å vere anonym her. Syns det greit å bli litt flau når ein fortel om slike innerste innrømmelser. Men ok, eg skal stå for mine feil, og innrømme det. Får styrke meg sjølv å sei at det ligg bak meg.

 

Og no gleder eg meg til i morgon, det er vegedag, har god tru på det!!

 

Du er flink som skreiv deg ut av søtsuget. Stå på, vi klarer oss bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hvordan gikk veiingen, Mali? Bikka du et rundt tall i dag? Planlegging er alfa og omega for min del også, det hjelper veldig. Godt at du har så fine unger. Jeg blir så slått i bakken over hvor magisk det er å se de små folka som man har skapt ut av ingenting.

 

Her ser det ikke ut til at vekta vil gi meg noen belønning for standhaftigheten denne uka. Nå er det jo et par dager igjen da, men så langt står det helt stille. Men det får være greit, har jo hatt 4 gode uker på rad, da er det ikke så rart om det stopper litt. Uansett vet jeg at jeg har tatt de riktige valgene, belønningen kommer før eller siden. Kanskje litt too much information, men magen min har vært ganske i ulage de siste dagene, kanskje det er derfor kroppen holder på vekta også? :huh: Virker som lillegull også har litt samme situasjon på gang, vi har kanskje fått i oss et eller annet...

 

Håper det går bra med dere andre også, og at dere nyter travle, men sunne, maidager. Håper ikke jeg har psyka dere ut med sjelegranskingen? Skal ikke gjøre det for mye altså, men en gang i blant er det godt å få systematisert hodet litt. Uansett, spiller ingen rolle om man skriver her eller ikke, men håper dere fortsatt rocker roede-metoden B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Juhuu...

 

Vegedag; 1 kg ned, og eg har nådd mitt første delmål. Vekta gliste mot meg med 89,5 blanke tall.. Huh.. Kjenner at no er eg ekstra gira på neste delmål, ned 5 kg til :) måtte berre rapportere dei gode nyhetene, og no er det på farta igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Midjemål

 

Grubler litt på dette med midjemål etter å ha lest en del andre tråder her inne. Ser at veldig mange har mye lavere midjemål selv om de veier en del mer. Skjønner at det har med høyde å gjøre også da, jeg er jo ikke så inmari høy akkurat, 168, det er vel helt vanlig. Og så tenker jeg at jeg har jo en baby her, det kunne vel forklare noe. Men magemålet mitt er ikke noe større nå enn før jeg fikk barn, faktisk, så det er nok ikke det.

 

Lurer litt på om det har litt med hvordan man måler også? Jeg er nøye på å måle med helt avslappa mage på utpust, og så måler jeg rett over navlen, ikke der jeg er smalest. Noe av det jeg ser i speilet når jeg går ned i vekt er nemlig at midjen "synker", den kommer lavere og lavere ned på kroppen for hver kilo jeg mister. Jeg kan se det allerede nå faktisk, fra å ha litt sånn empire-liv, er midjen nå synlig lavere. Jeg er langt fra noen eple-fasong altså, men overhodet ikke noe timeglass heller. Litt sånn rett, kanskje?

 

Hmmm, skulle jo ikke spille noen rolle hvilket midjemål de andre har uansett da, men er bare så veldig ukomfortabel med mitt eget :(

 

Jaja, det går da nedover det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei.. takk for fanfaren... Ja, den gjorde godt. Kjenner eg fekk ekstra motivasjon og blir ekstra gira no. Kanskje eg kjenner eg har guts nok til å jobbe vidare. Kjekt når innsatsen og arbeidet gir resultat :D

Og føler ekstra godt med ny tier ja.... huh

 

snakk om kroppsfasong, så er eg pære. Tjukk rundt rumpa, og har faktisk midje når eg kjem litt lenger ned i vekt. Eg har tung beinbygning, og veg nok meir pga det. Men kroppen har forandra seg etter svangerskapa og også alderen.

Sist eg slanka meg, var eg meir tydelig pærefasong.

 

Eg måler midjemål 2 cm over navlen, det lærte eg på første kurs og har målt der sidan. Målbandet mitt hadde forsvunne igjen, så måla får vente til i morgon. Merkelig at ingenting skal få ligge i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Ja,kropper finnes jo i alle fasonger. Vi får være fornøyd med den vi har. Bare den blir litt smalere skal det nok bli bra.

 

I dag har jeg hatt en fin dag. Måtte shoppe litt sommerklær, og var litt usikker på størrelsen, som vi har snakket om før. Det ble litt både og, noe som passer bra nå, og noe som kanskje vil sitte enda finere om noen kilo. Men alt kan brukes nå, og bør kunne brukes utover sommeren med litt smalere figur også. MEN, det som var så deilig, var at jeg følte meg helt ok. De snart 5 kiloene som er borte merkes på klesprøvingen altså. Og det var så deilig!

 

Gleder meg vilt til august. Jeg elsker høstklær, og i år skal de kjøpes inn i mindre størrelse :D

 

Spent på veiing i morgen. Smugveiingen på torsdag var ikke så lovende, men håper at det går bedre i morgen. Uansett mistenker jeg at jeg vil få litt utelling på målebåndet i alle fall :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Juhuu! Veiedag, og vekta viste 74,6! Så da slapp det litt taket de siste dagene likevel. Og jeg nådde tre milepæler: under 75 kg, ned 5 kg, og bmi ned fra overvekt til lett overvekt. Nice!

 

1 mnd har gått etter at jeg skjerpa meg, og jeg må si jeg syns det har gått veldig bra.

Denne første månenden har jeg fokusert på å spise ofte og omtrent riktige mengder mat, og å holde meg unna godis, snacks og annet usunt. Jeg har også vært flink til å håndtere festdager og å tilpasse de litt usunnere måltidene slik at næringsinnholdet blir bedre.

 

Resultatene så langt:

Uke 1: -1,2 kg

Uke 2: -1,3 kg

Uke 3: -0,7 kg

Uke 4: -1,0 kg

Uke 5: -0,9 kg

 

1.mai

Vekt: 79,7 kg

Hals: 34 cm

Overarm: 30 cm

Bryst: 101 cm

Midje: 98 cm

Gravvo-mage: 109 cm

Hofte: 104 cm

Rumpe: 108 cm

Lår: 60,5 cm

Legg: 37 cm

 

1. juni:

Vekt: 74,6 kg - ned 5,1 kg!

Hals: 31 cm - ned 3 cm

Overarm: 27 cm - ned 3 cm

Bryst: 96 cm - ned 5 cm

Midje: 90 cm - ned 8 cm

Gravvo-mage: 100 cm - ned 9 cm

Hofte: 99 cm - ned 5 cm

Rumpe: 103 cm - ned 5 cm

Lår: 56 cm - ned 4,5 cm

Legg: 36,5 cm - ned 0,5 cm

 

1. mai lå bmi på 28,6 - overvekt og midje/hofte-ratioen på 0,94.

1. juni ligger bmi på 26,7 - lett overvekt og midje/hofte-ratio på 0,91 (skal være under 0,8).

Det går da rette veien :)/>

 

1. mai lå daglig energiforbruk på 2133 kcal (+ fullamming).

1. juni ligger daglig energiforbruk på 2067 kcal (+ halvamming).

 

Lavere vekt gir lavere energiforbruk. Og så ammer jeg altså bare halvparten av det jeg gjorde 1. mai. Så det bør jeg passe litt på fremover. Enten redusere inntaket litt, eller øke aktiviteten litt. Inntaket må jo uansett ligge et stykke under forbruket, så jeg nærmer meg vel meny 2 her. Syns det er litt vanskelig å beregne ammingen, men får vel bare tilpasse litt etter hvert. Så langt har jeg ikke veid og registrert maten (unntatt de første dagene), og så lenge vekta går nedover har jeg tenkt at det er greit. Men hvis jeg syns det bremser opp for mye, får jeg begynne med litt ordentlig veiing og registrering igjen.

 

Det går vel stort sett fortest i starten, så jeg må vel uansett regne med at nedgangen går litt saktere i juni.

 

I juni skal jeg:


  •  
  • Fortsette som i mai - nok mat, hyppige måltider, holde meg unna godis, snacks osv. Litt kosemerker er lov.
  • Redusere Pepsi Max-inntaket, og øke vann-inntaket. I mai hadde jeg nok med å skjerpe meg på kostholdet, så jeg har ikke stressa noe med pepsi maxen. Men nå er jeg klar for å redusere dette også. Det er greit å drikke Pepsi Max på kveldstid i helg, og i sosiale anledninger hvor det er naturlig. I krise-tilfeller kan det også være greit med et glass hvis søtsuget blir så sterkt at alternativet er en ordentlig sukkersprekk.

 

Jepp, da er det planen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Juhuu! Veiedag, og vekta viste 74,6! Så da slapp det litt taket de siste dagene likevel. Og jeg nådde tre milepæler: under 75 kg, ned 5 kg, og bmi ned fra overvekt til lett overvekt. Nice!

 

1 mnd har gått etter at jeg skjerpa meg, og jeg må si jeg syns det har gått veldig bra.

Denne første månenden har jeg fokusert på å spise ofte og omtrent riktige mengder mat, og å holde meg unna godis, snacks og annet usunt. Jeg har også vært flink til å håndtere festdager og å tilpasse de litt usunnere måltidene slik at næringsinnholdet blir bedre.

 

Resultatene så langt:

Uke 1: -1,2 kg

Uke 2: -1,3 kg

Uke 3: -0,7 kg

Uke 4: -1,0 kg

Uke 5: -0,9 kg

 

1.mai

Vekt: 79,7 kg

Hals: 34 cm

Overarm: 30 cm

Bryst: 101 cm

Midje: 98 cm

Gravvo-mage: 109 cm

Hofte: 104 cm

Rumpe: 108 cm

Lår: 60,5 cm

Legg: 37 cm

 

1. juni:

Vekt: 74,6 kg - ned 5,1 kg!

Hals: 31 cm - ned 3 cm

Overarm: 27 cm - ned 3 cm

Bryst: 96 cm - ned 5 cm

Midje: 90 cm - ned 8 cm

Gravvo-mage: 100 cm - ned 9 cm

Hofte: 99 cm - ned 5 cm

Rumpe: 103 cm - ned 5 cm

Lår: 56 cm - ned 4,5 cm

Legg: 36,5 cm - ned 0,5 cm

 

1. mai lå bmi på 28,6 - overvekt og midje/hofte-ratioen på 0,94.

1. juni ligger bmi på 26,7 - lett overvekt og midje/hofte-ratio på 0,91 (skal være under 0,8).

Det går da rette veien :)/>/>

 

1. mai lå daglig energiforbruk på 2133 kcal (+ fullamming).

1. juni ligger daglig energiforbruk på 2067 kcal (+ halvamming).

 

Lavere vekt gir lavere energiforbruk. Og så ammer jeg altså bare halvparten av det jeg gjorde 1. mai. Så det bør jeg passe litt på fremover. Enten redusere inntaket litt, eller øke aktiviteten litt. Inntaket må jo uansett ligge et stykke under forbruket, så jeg nærmer meg vel meny 2 her. Syns det er litt vanskelig å beregne ammingen, men får vel bare tilpasse litt etter hvert. Så langt har jeg ikke veid og registrert maten (unntatt de første dagene), og så lenge vekta går nedover har jeg tenkt at det er greit. Men hvis jeg syns det bremser opp for mye, får jeg begynne med litt ordentlig veiing og registrering igjen.

 

Det går vel stort sett fortest i starten, så jeg må vel uansett regne med at nedgangen går litt saktere i juni.

 

I juni skal jeg:


  •  
  • Fortsette som i mai - nok mat, hyppige måltider, holde meg unna godis, snacks osv. Litt kosemerker er lov.
  • Redusere Pepsi Max-inntaket, og øke vann-inntaket. I mai hadde jeg nok med å skjerpe meg på kostholdet, så jeg har ikke stressa noe med pepsi maxen. Men nå er jeg klar for å redusere dette også. Det er greit å drikke Pepsi Max på kveldstid i helg, og i sosiale anledninger hvor det er naturlig. I krise-tilfeller kan det også være greit med et glass hvis søtsuget blir så sterkt at alternativet er en ordentlig sukkersprekk.

 

Jepp, da er det planen :)/>/>

 

 

:D Fanfare til deg!!! Tenk 5 deilige kilo!!

Så fantastisk deilig!!! Å kor kjekt å gå i butikken og berre kjøpe mindre kle. Den følelsen kjenner eg og gled meg til det igjen. :)

 

Eg var på personalfest i går kveld, og er litt redusert i dag. Vekta var ikkje god mot meg i dag, vart svært mykje potetgull...Uffffff

Har tilbrakt dagen sålangt på sofaen, pleier en vond hals og min dårlige samvittighet. Men heldigvis er det ny sjanse og ny dag i morgen. Skulle prøve kle her heime i går, og vart litt skuffa. Derfor ekstra gledelig når du Anna kan kose deg på klesfronten... jujuu

 

Savner blåbæret, awsam og snegla... Kor er de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Takk skal du ha Mali. Må si det var skikkelig opptur i dag tidlig altså. Og så må jeg jo si at det er langt igjen til jeg er ordentlig komfortabel med den klesprøvinga, men det var i alle fall ikke like pyton som det kunne vært. Håper formen er bedre, ikke stress med dårlig samvittighet. Gjort er gjort og spist er spist, og du hadde det sikkert gøy. Så er det bare å ta gode valg videre :)

 

Dagen i dag har vært sånn her:

ca kl 10. Har jo gått ned 5 kg, så jeg kan vel unne meg en Kinder Maxi?

ca kl 15. Har jo gått ned 5 kg, så jeg kan vel unne meg en is?

ca kl 17. Har jo gått ned 5 kg, så jeg kan vel unne meg et ekstra taco-skjell?

ca kl 20. Har jo gått ned 5 kg, så kan vel spise potetgull, sjokolade og vingummi?

Hva slags logikk er det? :blink:

 

Men den gode nyheten er at jeg ga ikke etter noen av gangene, og har altså verken spist kinder maxi, is eller ekstra taco-skjell. Men det er jo lørdag, så nå skal jeg bruke opp litt kosemerker her kjenner jeg. Viktig å kose seg litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei. Ja, eg dveler ikkje so mykje med det som gikk skeis, fokuserer heller på morgendagen, og ny sjanse. Det er viktig å kose seg!! og er man på fest er man på fest. Eg hadde ein hivens fest, og så koselig å vere ilag med gode kollegaer.

Så er eg ferdig med den!

 

Har nok brukt opp mine kosemerker for denne veka....jaja

 

Er det ikkje rart kor vi syns vi må unne oss noke godt etter presteringa ved å gå ned? Rart det der. Men den største belønninga får vi nok etterkvart - vi må berre jobbe litt til for å nå dit.

 

For å muntre deg litt.. har du hørt om sorbetis? den er fin for oss, og god. Føler nesten at eg spiste snop då eg åt ein slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Sorbet er godt ja. Tenkte du sånn generelt, eller var den en spesiell? Jeg er veldig glad i is av alle typer, og sorbet og saftis er jo ikke så aller verst. Jeg pleier å lage en veldig god mangois, har lurt litt på om jeg skulle prøve å lage den med kesam i stedet for kremfløte. Det blir jo litt annerledes, men skulle ikke forundre meg om det ble godt.

 

Denne uka har jeg litt urfordringer i form av bursdagsselskaper og sommerfester. Ingenting sånn heidundrande med alkohol og sånt, men det kommer vel en del kaker på bordet. Og grillpølser. Men får bare være måteholden, og flink ellers, så går det vel greit. Venter fortsatt litt på å få en dårlig uke uansett, etter å ha gått ned såpass mye på ganske kort tid. Vi får se hvordan det går.

 

Ny uke, nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hvordan går det forresten med 30 days shred-prosjektet, Blåbæret? Funker det bra?

 

Håper det går bra med oppgaver og eksamener både Blåbæret og Snegla. Snart sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Jeg er her! Jeg har flere ganger startet på ett lite sjelegranskningsinnlegg, men får det ikke helt til, ser på det som en god sak jeg, da har jeg litt å tenke på :) Dere er flinke :D Jeg heier på dere hele veien!

 

Har de siste dagene ligget rett ut med omgangssjuke, så her er det verken 30 day shred eller grete roede spising. Har på 3 dager nå spist 40 g kylling, 1 cola og 3 brødskiver + litt potetgull. Jobber altså med målet; spise uten kvalme! Har sett at dette er en uhorvelig effektiv slankekur, Regner med at jeg vil legge på meg med en gang jeg begynner å spise normalt igjen, og da sikkert mer enn jeg har tatt av.. ;) menmen, friskheten først!

 

Ellers koser jeg meg på lesesalen! woha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei damer

 

kjekt å høyre frå dere...

 

Uff blåbæret, ikkje godt med omgangsyke.. Det er noke av det verste som fins.. Håper det snur og at du snart får krefter igjen!!

 

Og snegla, godt at du stikker innom!

 

Kor det gjekk med isen Anna? Blanda du kesam nedi ilag med knuste bær?

Det hørtest godt ut. Kanskje eg også skal prøve? Har frosne bær i fryseren, og kesam i kjøleskapet. Eller kanskje det blir smoodie istaden for.

 

Ha en fin kveld alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei jenter!

 

Her har det vært inmari travelt noen dager, men jeg henger i altså. Smugveiinga ser lovende ut også, så det er bra :)

 

Godt å se at dere er med Blåbæret og Snegla! Kjipt med omgangssyken, håper du er helt frisk igjen nå?

 

Mali, jeg har ikke fått prøvd meg på mango-kesam-is enda, men tror det kan bli bra.

 

Håper det er bra med alle, vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Kan melde om at jeg nærmer meg frisk, håper å spise normalt i morgen :) I helgen er det utdrikningslag, så da blir det fullt av godsaker! Skal på spa og greier, så det blir sikkert godt :)

 

Prøvde meg på shopping i går. Det var en heller trist opplevelse, var ikke en kjole å oppdrive! Altså, mange kjoler, men det er ingen som sitter fint på meg! menmen, ingen nye klær i går altså.

 

Hvor mye trener dere? Blir det 7 poeng i uka?

 

Blåbæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hvordan går det med veiingen da jenter? Skjønner at det ikke står på toppen av lista med omgangssyke og i eksamenstida altså :)

 

Mali, har det gått bra med deg?

 

Jeg må si at jeg slapper litt mer av med denne slankingen nå. Ikke i den forstand at jeg har mista fokus, men sånn at det går litt mer av seg selv liksom. Trenger ikke tenke på det hele tida, sånn som jeg gjorde i mai. Det er deilig. Lurer litt på om det har vært lurt av meg å ikke registrere alle måltider osv denne gangen, faktisk. Det har jo hjulpet meg mye før, men akkurat nå syns jeg det er lettere å slappe av uten å gjøre det. Jeg tenker ordentlig gjennom hva jeg spiser og sånt, og har greit koll på porsjonsstørrelser osv. Så så lenge vekta fortsatt går nedover tenker jeg at dette funker bra.

 

Så fint at du er bedre, Blåbæret! Når det gjelder trening så sliter jeg litt med å få det til akkurat nå. Mannen min er nyoperert og trenger hjelp til absolutt alt. Tør ikke helt la han være noe særlig alene heller, utover henting/levering i barnehage og handling av mat. Men kommer sterkere tilbake når han er litt bedre. Så synd at det var kjipt å prøve klær. Du får bare se fremover, om noen uker vil det være mye hyggeligere :) Håper du kommer deg gjennom utdrikningslaget på en god måte. Det er ikke ditt eget utdrikningslag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei. Ikkje noke positivt i dag.

Hadde gått opp 500 gram. Men eg har vel ei forklaring på det. Har vore veldig forkjøla og stemmelaus, og har dermed tatt eindel sm.stillende og det stopper jo som kjent magen. Og det merkast ja... Har ikkje vorte tur heller denne veka, og alt henger sammen.

 

jaja, slik vart det denne veka, no er det tilbakelagt og takker for nye muligheter og større innsats for neste periode/veke.

 

Er ikkje flink å registrere maten, kanskje eg hadde hatt litt å vinne om eg gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Det var synd, Mali, men som du sier, magen kan jo forklare mye. Kanskje du får ekstra igjen når det går seg til. Jeg hadde veldig nytte av å veie all mat, og registrere alt jeg spiste når jeg gikk ned sist. Særlig i starten fikk jeg ofte aha-opplevelser da. Registreringen viste da ofte at jeg spiste for lite, selv om jeg trodde jeg hadde fått i meg det jeg skulle. Nå virker det som at jeg har lært, og at magefølelsen min er ganske grei. Men det er jo en treningssak, vil jeg tro. Du kan jo prøve det, hvis du syns det går for tregt.

 

Men som du sier, nå er det ny uke, og nye muligheter til å ta gode valg. Vi er da uansett på vei ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snegla

Hei!

 

De siste to ukene har vært så hektiske, dere vil ikke tro det. Har hatt opptil 17 timer arbeidsdag inkl. oppgaveskriving. Slikt blir det lite søvn av. På onsdag var jeg så trøtt når jeg kom på jobb, jeg følte meg kvalm og "fyllesyk". Hadde heldigvis ingen klienter den dagen :rolleyes: Når klokken nærmet seg 16 følte jeg må så sliten jeg hadde bare lyst å gråte! Har dere hatt den følelsen? Det kom noen tårer her på kontoret må jeg innrømme, vet ikke helt hvorfor. Fullstendig utmattet! Torsdag var jeg på tjenestereise igjen og full timeplan. Idag er det eeeendelig fredag, og jeg skal lage fiskebollemiddag til familien jeg leier av :D

 

Jeg har knapt rukket å være innom butikken, langt mindre laget ordentlig middag (eller noe som helst annet), så matinntaket har ikke vært optimalt.

Jeg tror nok jeg har gått opp de 800 grammene jeg hadde tatt av, pluss litt..? :(

 

 

Jeg reiser til DK søndag til mandag, skal veie meg søndag før jeg drar.. Venter på en skritteller i posten, ting tar jo sååå lang tid her.. :( Får vel ut å gå av noen kg i helgen ha ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei igjen..Må berre innom og sei at vekta smiler igjen.. ned 700 gram sidan i går mårres..so I'm back.

 

Veit du Snegla, eg kjenner godt den følelsen. Har hatt den veldig i 2 veker no, Dvs denne veka har det gått litt tilbake. Har hatt så lite å gå på, mykje å gjere på jobb, mange/forsjellige vikarer, masete kvardag, og mange i heimen har hatt eksamen. Det er heilt utruleg all den energien som brukes på sånt!!! So glad den perioden er snart over.

Og mat... ja det blir som det blir.

 

Men som vi har snakka om før - sett strek over det som har vore, og so ser vi framover!!

 

Andre enn eg som har litt sperre for BIKINI-sesongen?? Må ha store solbriller då ja.

 

Ha en fin fredagskveld, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mali*35

Hei, korleis går det? Vegedag idag?

 

Har hatt ei fin helg til no, og det er godt å ha fri. Må nyte resten av fridagen her, har ei travel veke foran meg.

 

Ha ein fin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna T

Hei!

 

Mali: så godt at det løsna igjen, da er det gøyere å holde på videre.

 

Snegla: Jeg vet godt hvordan du har det, det er vondt når det er sånn. Men man må bare puste med magen, få gjort det som må gjøres, og prøve å skape seg noen pusterom innimellom alt. Håper du har fått slappa litt av i helga, og henta deg litt inn igjen.

 

Bikinisesong, ja. Helt klart bikini-sperre her. Nå føler jeg at kroppen er ganske preget etter graviditeten enda. Med tanke på strekkmerker osv er det vel ikke anbefalt med direkte sol det første året uansett, så det blir badedrakt her i år. Mye mer komfortabel med det, kjenner jeg.

 

MEN, det er veiedag her i gården, og vekta viste 1,1 ned! Nice! Jevnt over 1 cm ned også. Utrolig deilig når det går fremover. Og denne uka har jeg det jobbintervjuet som jeg håpa at jeg skulle få, og det er utrolig deilig å gå dit 6 kilo lettere enn når jeg søkte på jobben. Ikke at det skal bety så mye, men i og med at det er en litt trenings-relatert jobb føles det bedre. Så supert om dere krysser fingrene litt for meg, jeg har inmari lyst på den jobben. Kan nok være at det er andre søkere med mer relevant erfaring, så jeg må overbevise veldig hvis jeg skal få den.

 

Håper dere får en fin uke begge to, og at alt stresset slipper taket. Og så til Blåbæret og Awsam også, hvis dere er der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...