Gå til innhold

Slankekrig våren 2013 - påmelding og vektregistering


Gjest Monken
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Monken

Hei hei

 

Da går vi for at alle er med til vi kommer til finalen...

 

Angående vektregistering - for å få vekten med i ukens registering er jeg avhengig av at ALLE register på ukens registreringstråd - ellers blir det vanskelig å få med alle! Vi er ganske mange som er med, så ber om forståelse for det....

 

Jeg har fått med meg vekten til rina og soleie68 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monken

Hei :)/>/>

Er det en annen tråd jeg skal registrere vekta? Eller er det her inne?

 

 

jeg kommer til å lage ny tråd hver uke - denne uken er den merket med vektregistering uke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei monken - er det ikke mia123 som gikk ned 2.4kg som vant denne uken - nesten 3% nedgang - jeg bare lurer....

 

Gullmedaljekandidaten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Monken

 

Står IR på meg, jeg skrev da i går at jeg veide 97,2? Veier 96,9 i dag, ser at noen registrerer tirsdager og noen onsdager, så da ble jeg litt usikker og fulgte eksempelet til de første som registrerte... Vil helst ikke stå med IR, altså... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monken

Da er resultat tråden oppdatert - har nok blingset litt her... Potte tett og ikke helt klar i toppen. Håper det nå skal være riktig. Juni72 - din vekt er nå registert, med den du noterte i registreringstråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Hei Monken - jeg vil nå bare si at jeg synes du er helt super som tar på deg å følge opp og registrere - nydelig og tusen takk! På mandag er mitt nettkurs ferdig og jeg tenker å ikke melde meg på nyyt kurs før til høsten - og da er dette med å registrere vekten her inne utrolig viktig motivasjon. Ha en nydelig dag - du tåler fint velmenende korreksjoner, tror nå jeg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resultat tråden oppdatert - har nok blingset litt her... Potte tett og ikke helt klar i toppen. Håper det nå skal være riktig. Juni72 - din vekt er nå registert, med den du noterte i registreringstråden :)/>

 

Riktig god bedring, Monken!

 

Sier som Gullmedaljekandidaten; supert at du tar initiativet til dette, det er en ekstra motivasjon i løpet av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei monken - er det ikke mia123 som gikk ned 2.4kg som vant denne uken - nesten 3% nedgang - jeg bare lurer....

 

Gullmedaljekandidaten

wee :D :D Hehe, lenge leve ;) Takk!

Jobber hardt for å fortsatt holde den, evt gå biiiiitte litt ned denne uka, s¨fortsette nedgangen igjen etter det :)

 

Masse god bedring til deg Moken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Monken

Kan jeg få være med her???

 

Jeg har veiedag på mandager, og vekta i dag viste 69.9. :o/>

 

jeg har lagt deg til på registeringstråden for uke 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...