Gå til innhold

Start 15.mai................7-10 kg.ned til sommaren ( ? )


Gjest telli
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle !

Har ikkje vore aktive her inne den siste veka. Det går i ett kvar dag.............

Sist vekes veging var 0,5 kg ned ! Fornøgd med det. Spørst kva vekta seier denne veka. Har kost meg ggodt i helga og føler eg ikkje er " HEILT " i gang enda, men det vil visa seg....

 

Nå er det middag som står for tur : Pasta salat med skinke......nam,nam !Etterpå er det tur......kunne godt tenkt meg sofaen, men eg har lova andre å vera med og då må eg bare stilla.

 

Håpar alle har det bra " der ute "..........

 

 

God mandagskveld til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei!

 

Det viser seg at den beste veiingen min var den først, umulig å komme ned på 62,0 kg igjen! Bruker vekten min fra i går tidlig, da jeg spiste så mye til kvelds i går at det gav unødvendig utslag i dag. Føler at den i går er den reelle. Har startvansker altså. Men skal nå prøve å spise mindre til kvelds. Var på spinning mandag, og skal igjen i dag på trening. Er ennå tid til å klare å nå delmålet før sommerferie om jeg strammer inn nå!

 

08.05: 62,0

15.05: 63,9

22.05: 62,3

28.05: 62,3

Mål 05.06: 61,9 kg

Mål 12.06: 61,4 kg

Mål 19.06: 60,9 kg

Mål 26.06: 60,4 kg

Mål 03.07: 59,9 kg DELMÅL før FERIE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen for ein nedtur ! Nå er eg på bånn !! 1,4 kg OPP på EI VEKE !!! E d muligt !!!

Nå er det skjerpings det lux.............prøve å tenkje positivt, men akkurat nå e alt bare drit !

Sorry, måtte bare få det ut............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da var det veiedag i går og jeg passet på og ikke spise middag før jeg skulle veies. Har gått ned 0,9 kg denne uken. Skulle så gjerne ønske det var mer for jeg syns jeg er så flink med å telle kalorier og passe meg for alt av usunne ting. Jeg har ikke rørt sjokolade, potetgull, kaker eller annet godt siden jeg begynte på kurs for 4 uker siden. Har kun drukket 1 glass vin på disse 4 ukene. Så det er litt nedtur.....

 

Ikke får jeg trent noe særlig nå heller pga sykdom. Har fått forbud mot og ta den helt ut når jeg trener. Alt skal gjøres med måte (les; omtrent ingen ting) noen uker pga denne duste kroppen min. Hvordan skal jeg da klare og gå ned så mye jeg ønsker i vekt????

Uff dette er ikke så lett jeg trodde etter første veiing! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Heisann!

 

Telli: Det som teller er å ikke gi opp selv om vekten går feil en uke. Utfordringen er å da være flink neste uke. Vi er ikke en maskin. 1 kg til eller fra trenger ikke bety fett, det kan bety så enkelt at vi har mer vann i kroppen. Tror derfor at vi ikke skal være så opptatt at det er kun det vi gjør uken før som teller på vekten. Uansett er utfordringen å legge veiingen bak seg og fortsette å være flink!

 

Totta: Det passer aldri å være syk. Men det går over tilslutt. God bedring. Det er nok viktig å ikke presse kroppen, da tar det lenger tid før den bekjemper sykdommen.

 

Jeg jobber natt i morgen, og tok derfor veiing i dag. Har nå ikke vært helt perfekt på matfronten, med en fest, og god mat. Hadde besøk av kjæresten, kanskje det var det som gjorde susen. For jeg gikk ned 0,5 kg. Så nå veier jeg 61,8 kg. Skal jobbe til helga, så då blir det en alkoholfrihelg, og enda større sannsynligvis for å klare å gå ned neste uke. Målet neste uke er 61,4. Og uken etter er målet under 61! Det er bare å stå på..... Har vært på fjelltur i dag. Må si at jeg ble bedre i humøret av det! Anbefales:)

 

08.05: 62,0

15.05: 63,9

22.05: 62,3

28.05: 62,3

03.06: 61,8 kg

Mål 12.06: 61,4 kg

Mål 19.06: 60,9 kg

Mål 26.06: 60,4 kg

Mål 03.07: 59,9 kg DELMÅL før FERIE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle !

I mårå e d ny vegedag...........håpar for guds skuld at vekta ikkje har gått opp igjen ! Denna veka syns eg sjøl eg har vore flinke. Har vore på tur i helga, men gått i timasvis både lordag og søndag. ( cuinqe terre ).........nåke vin og bare fisk te middag. Hadde pasta ein kveld. Måtte jo bare smaka på det - var jo tross alt i pastaens land...........

spennande dag i mårå..

Takkar for oppmuntrande ord. E d så e godt " her inne "..........e ein nere, så e dr andre så e oppe :) - harligt.

 

Ha ein god dag vidare alle saman. Kjeme med ny oppdatering i mårå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel :) Då var veginga over for i dag. - 800gr. :) Godt fornøgd med det etter alt eg gjekk opp sist veke. Viser seg at ein har igjen for å skrive ned alt ein puttar i munnen. Tar jo litt tid å registrere alt på data, men ein ser fort kva ein manglar og kva ein har fått for mykje av.

Håpar det går bra med dåkke andre damer og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere damer!

 

En liten oppklaring først. Frisk blir jeg nok aldri. Har kronisk muskelsmertesyndrom, revmatisme, slitasje hofte og rygg og to "feilstilte knær" som legen sa så fint. Med vann i. Og noe betennelse som kommer og går. Men, men. Dette har jeg levd med siden jeg var 13 så det går nok bra. Det var bare litt nedtur når jeg fikk vite at jeg også har noe feil med knærne. Så trening er på og av for min del alltid. :)

 

Ellers så var det ny veie runde i går. Hele 1,6 kg til. Juhu! :D Det er jeg fornøyd med nå som treningen ligger på hylla noen dager. :D

Jeg skriver ned absolutt alt jeg putter i munnen. Bruker mest nettet her inne for da slipper jeg å regne. Det geniale med data er jo at den gjør "alt" for deg. B)

Det er ikke alltid jeg har tilgang til pc så da skriver jeg små lapper også fører jeg det inn ved leilighet. Sånn ca. annen hver dag.

Og det tar ikke mye tid, det er liksom blitt en vane.Så det er noe jeg kan anbefale på det sterkeste.

Jeg har vært en del borte de siste dagene og alle har jo alltid noe godt å by på. Der er utfordingen min. Jeg har vært veldig påpasselig med hva jeg spiser. Og det ser ut til at jeg har klart meg bra. Jeg dropper mellommåltider når jeg skal på besøk. Det har lønt seg ser det ut til.

 

Det går riktig vei med oss alle nå. Sakte men sikkert. Vi må huske på at jo lengere tid vi bruker på å gå ned, jo lettere er det at vi blir værende på denne vekta (+/-).

 

Ha en fortreffelig ettermiddag/kveld damer! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest Lækkernos

Hei dere!

 

Ser at det ikke er bare jeg som har vært treg å skrive her inne. Det er rett og slett for at jeg har ikke turd å gå på vekten disse ukene. Det var ikke så lett som jeg tenkte å gå ned noen kilo. I utgangspunktet skulle jeg veie 58 kg denne uken.

 

Steg på vekten i dag: 62,5. Ved start 08.05 var den 62,0. Må si at jeg i det minste er ganske så stabil på nesten 2 mnd. 62 kg er for mye for kroppen min på 159 cm. Skal ha 5 uker ferie nå, kanskje jeg skal prøve en aktiv variant i ferien! Og ha det i bakhodet at når ferien er slutt har jeg lyst å veie mindre enn nå:)

 

Forhåpentligvis kommer en gladere oppdatering her i august!

 

Ha en god sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...