Gå til innhold

Bunaden SKAL passe i mai 2014 - noen som blir med?


Gjest besc
 Share

Anbefalte innlegg

30 tp - skikkelig bra! Du er så godt i gang - ønsker deg lykke til på nettkurs! Skal følge med deg...

Tusen takk:) håper jeg holder på et år framover nå, godt dersom noen pusher på meg!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang! Motivasjonen er høy. Har vist i løpet av under to uker at jeg kan gå ned i vekt, 2 kg. Tar ikke nettkurs, men registrerer hva jeg spiser her på sidene. På vekta i dag var jeg 90,5 kg. Mitt første lille mål er å komme under 90 kg. Reiser til syden om en uke, og det hadde vært deilig å se 8-tallet. Ellers er neste delmål 85 kg, og endelige målet mitt er 70 kg. Jeg skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

OK . Veiing og måling i dag:

 

20/5 108,6 totalmål 634

27/5 106,6 totalmål 626 altså -2 kg og - 8 cm

 

 

Hei - så utrolig bra med 2 kg på en uke! Stå på videre. Du kan straks se 89-tallet.... Aldri mer 90...

Og tessi - det er supert at du greier deg uten kurs - jeg er ferdig med mitt nettkurs og har akkurat samme mpl som deg - 70kg. Det er 25 kg igjen.... Men jeg er godt underveis og supermotivert. Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Ok dag. Sjeldent jeg får lagt inn så mye trim som i dag - med 8,2 trimpoeng og over 24 000 skritt kan jeg legge meg nå med meget godt samvittighet.

 

Hei - det er fantastisk! For en god følelse - fortsett med din aktive tilværelse.

Ha en nydelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som alle jobber og fokuserer slik at resultatene viser seg.

 

Jeg var på min andre veiing i dag og jeg hadde gått ned 2,8 kilo...... aner ikke hvordan det gikk til.

GRATULERER - supert resultat - skyldes nok bra innsats !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye stress på jobben nå, føler at dagene går for fort. Samtidig har jeg vært flink med kostholdet og også med å gå turer - særlig morgen-turene kl 6 hver morgen er jeg stolt over.

 

Har kjøpt juicer, så nå prøver jeg ut alle mulige kombinasjoner med ulike frukter og grønnsaker. Den jeg lagde i morges gjorde at jeg var mett helt til lunsj - så får vi se om jeg klarer å holde oppe lysten og alt til å juice - skal prøve en ny i morgen tidlig å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet juiceren og funnet flere jeg liker - den jeg liker best er vel kanskje:

 

2 epler

1-2 selleristenger

3 cm squash

2 cm agurk

1/3 sitron

 

FRISKT- GODT - SUNT

 

Gått MASSE i dag takket være en LANG morgentur på 2 timer, skal gjentas i morgen. Vet at mandag-onsdag blir det mindre pga reise i forbindelse med jobben, og derfor må jeg bare stå på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - mandag snart - i morgen tidlig. Skal veie og måle meg før jeg går tur kl 6....

HÅPER på 7-8 cm, men tror det ikke.... VELDIG fornøyd med uka trimmessig - 38 trimpoeng og godt over 100 000 skritt. Fortsatt godt motivert, men sulten på snop i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullmedaljekandidaten

Besc - jeg er utrolig imponert - så fantastisk innsats på aktivitetsfronten - det er virkelig bra! Stå på - hvordan gikk det med vekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Litt laber innsats på forumet siden sist men veiing i går og vekten viste minus 800 gram.

 

Veldig fornøyd og totalt på tre veiinger har jeg gått med 4,2 kg

 

Om jeg jobber like bra videre rekker jeg delmålet mitt som er 99kg til sommerferien.

 

Jammen bra jeg skal på sykkelferie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Litt laber innsats på forumet siden sist men veiing i går og vekten viste minus 800 gram.

 

Veldig fornøyd og totalt på tre veiinger har jeg gått med 4,2 kg

 

Om jeg jobber like bra videre rekker jeg delmålet mitt som er 99kg til sommerferien.

 

Jammen bra jeg skal på sykkelferie....

4,2 kg på 3 veiinger er KJEMPEBRA!

 

under 100 til sommerferien høres flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokus - fokus- fokus

 

Å holde fokus er min oppgave de neste ukene - og å heise flagget for alle små ting

 

I dag skal jeg heise flagget for:

 

1) sto opp før kl 6 og gikk tur på 1 t 20 min ! - det er 20 min lengre enn vanlig

2) kjøpte IKKE sjokolader på 40% - selv om jeg var VELDIG fristet

3) gikk tur nummer 2 - 1 time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet!!!! Var på sykkeltur med sønnen min , gikk ikke så raskt MEN jeg SYKLET opp alle bakkene - var ute nesten 2 timer, hvorav 1 utgjorde sykling og resten gikk vi fordi vi bestemte oss for å gå langs en fjellvei et stykke - VELDIG FIN TUR! Er egentlig SUPEROPTIMISTISK - en STOR grunn til at jeg ikke har syklet før i år er at jeg vet at det er så tungt i bakkene, MEN - det var jo ikke det!! Så kanskje jeg kan ta meg en sykkeltur på ettermiddagene???!! Må vente til samboeren min kommer hjem på onsdag, men etter det kan jeg altså legge til SYKLING i mine daglige rutiner fordi DET VAR IKKE TUNGT! Er bare så optimistisk akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet!!!! Var på sykkeltur med sønnen min , gikk ikke så raskt MEN jeg SYKLET opp alle bakkene - var ute nesten 2 timer, hvorav 1 utgjorde sykling og resten gikk vi fordi vi bestemte oss for å gå langs en fjellvei et stykke - VELDIG FIN TUR! Er egentlig SUPEROPTIMISTISK - en STOR grunn til at jeg ikke har syklet før i år er at jeg vet at det er så tungt i bakkene, MEN - det var jo ikke det!! Så kanskje jeg kan ta meg en sykkeltur på ettermiddagene???!! Må vente til samboeren min kommer hjem på onsdag, men etter det kan jeg altså legge til SYKLING i mine daglige rutiner fordi DET VAR IKKE TUNGT! Er bare så optimistisk akkurat nå.

 

 

Ja det er som oftest dørstokk mila som er den tyngste! BRA JOBBET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glemt å rapportere etter tirsdagens veiing. Gikk ned helt 1,7 kilo og er nå oppe i totalt 5,9 kilo.

GRATULERER - kjempebra! Har du noen råd om hva du gjør som fungerer godt? - tar gjerne imot tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER - kjempebra! Har du noen råd om hva du gjør som fungerer godt? - tar gjerne imot tips!

 

Jeg konsentrer meg om å holde balansen i det samlede dags inntaket. Eller kjører jeg null salt, mye fiber, masse vann og holder meg langt unna søtsaker.

 

Trening er ca to til tre fjellturer på hver 1,5 timer i uken.

 

Og så håper deg å holde fokus gjennom sommerferien.....

 

Dette virker å fungere for mitt system. Så er det jo også viktig at jeg har bestemt meg for at denne gangen skal det skje noe. Har også innsett på flere sider i livet at det er kun en selv en kan forandre - ikke andre.

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på siste kurstreff før sommeren og jeg hadde gått ned 1,2 kg. Er ganske fornøyd siden vekten nå er under 100kg og totalt 7,2 ned siden 13 mai

 

Nå gjelder det bare å holde fokus de neste ni ukene til neste GR treff. Godt at kurset har en veiing etter sommeren og ikke ble avsluttet nå. Håper det sammen med de sålangt gode resultatene kan holde meg i nakkeskinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...