Gå til innhold

Ned 3 kilo til 1.juli


Anbefalte innlegg

Hjertelig velkommen, catbjo:) bare å slå følge m oss! Jeg prøver å være mer aktiv, skriver innpå annenhver dag nå... Og håper på resultater;) merker at jeg får bort mesteparten av småspisinga når jeg må skrive det innpå her...

Rapport for søndag:

(Frokost, lunsj, middag, kvelds, melk, frukt, kos)

1/2 skive,1kn.brød, 2kn.brød, hjortesteik(1porsjon), cookies (100 kc) til dessert, 2 kn.brød, 2 gl melk, 1 lettyoghurt. Jordbær, 1/2pære, banan, mandarin. 50kcal mørk sjokolade.

Mandag:

1 polarbrød,havre. 3 tynne knekkebrød, fiskeboller, 1 serveringsskei sjokolademousse m litt vanilje til dessert(på en mandag!!), grøt til kvelds+1 flattbrød m spekeskinke, 2 gl melk, 1 lettyoghurt, druer, eple, 1 gl eplejuice, kos: en bit m tynn, hjemmebakt lefse! (Ikke meg som har bakt;);)/>/>

Må si jeg klarer å holde meg noenlunde i sjakk for tiden, uten rapporteringen kunne jeg sikkert ha sneket til meg både d ene og andre i tillegg...;)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det høres lurt ut å rapportere, 2010 :) Du er flink! Det er jo noe med å se det svart på hvitt- da er det ikke mulig å lure seg selv.

 

Jeg har ikke prioritert å legge innpå systemet her nå, sånn som jeg har gjort tidligere.....men det er mulig jeg må begynne med det igjen- jeg må først se om jeg klarer det uten registrering! Og akkurat nå går det ganske bra. Jeg spiser det jeg skal ogvtrimmer jevnt :) Det hjelper meg faktisk å prate med dere her innpå :D

 

Lykke til med veiing torsdag og fredag! Min veiing er i morgen :P jeg er litt spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportering eller ei - d viktigeste er at man finner ut hva som fungerer for seg selv! Støtter deg, Svusj! Bra du føler det går fint, og at d hjelper å være med i gruppa her.

Jeg har veid meg i dag, siden jeg og min kjære skal ut og spise i kveld.. Har ikke lyst at d skal få ødelegge ukes-resultatet. 0,3 kg er jo ikke mye ned, var 63,7 for en uke siden. Men likevel er jeg fornøyd, for jeg har skjerpa meg, jeg har IKKE spist ulovlige ting og jeg føler meg MYE bedre. Det er den største gevinsten. Så vet jeg at når jeg tar ting litt etter litt, så kommer jeg i mål til slutt. Og for meg er det sikkert en fordel å måtte være flink også i desember måned... Det MÅ jeg, om jeg skal krype videre nedover til 62-tallet, og til slutt se mitt kjære 61.tall igjen!:)/>

Rapport for tirsdag

Frokost: 1 skive og 1 kn.brød, lunsj: 1/2 polarbrød, 2 tynne knekkebrød, kyllingform m salat til middag, Grete roede-oppskrift. GOD!, 1 skive og 1 knekkebrød til kvelds, tre glass melk, mandarin, eple og pære, 1 knekk sjokolade (mørk) til kos.

Rapport for Onsdag:

1 skive+1 knbrød både til frokost og til lunsj, fiskesuppe og 2 biter foccasia til middag, 2 tynne knekkebrød til kvelds, to glass melk, lettyoghurt, smoothies og mandarin, 1 knekk mørk sjokolade.

Har trent romaskin og styrke begge dager.

Selv om jeg skal ut og spise i kveld, skal jeg holde fokus. Jeg noterer inn hva jeg putter inn, og dere hører fra meg igjen fredags kveld. Kanskje morgendagens vekt blir bedre enn dagens likevel? Vær trygg - da legger jeg inn på nytt i morgen;);)/>

ønsker alle en fin og sunn dag!!

 

28.nov: 63,4 kg (ned 0,3 kg siden sist veiing)

Mål i løpet av desember: se 61-tallet igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapportering eller ei - d viktigeste er at man finner ut hva som fungerer for seg selv! Støtter deg, Svusj! Bra du føler det går fint, og at d hjelper å være med i gruppa her.

Jeg har veid meg i dag, siden jeg og min kjære skal ut og spise i kveld.. Har ikke lyst at d skal få ødelegge ukes-resultatet. 0,3 kg er jo ikke mye ned, var 63,7 for en uke siden. Men likevel er jeg fornøyd, for jeg har skjerpa meg, jeg har IKKE spist ulovlige ting og jeg føler meg MYE bedre. Det er den største gevinsten. Så vet jeg at når jeg tar ting litt etter litt, så kommer jeg i mål til slutt. Og for meg er det sikkert en fordel å måtte være flink også i desember måned... Det MÅ jeg, om jeg skal krype videre nedover til 62-tallet, og til slutt se mitt kjære 61.tall igjen!:)/>/>

Rapport for tirsdag

Frokost: 1 skive og 1 kn.brød, lunsj: 1/2 polarbrød, 2 tynne knekkebrød, kyllingform m salat til middag, Grete roede-oppskrift. GOD!, 1 skive og 1 knekkebrød til kvelds, tre glass melk, mandarin, eple og pære, 1 knekk sjokolade (mørk) til kos.

Rapport for Onsdag:

1 skive+1 knbrød både til frokost og til lunsj, fiskesuppe og 2 biter foccasia til middag, 2 tynne knekkebrød til kvelds, to glass melk, lettyoghurt, smoothies og mandarin, 1 knekk mørk sjokolade.

Har trent romaskin og styrke begge dager.

Selv om jeg skal ut og spise i kveld, skal jeg holde fokus. Jeg noterer inn hva jeg putter inn, og dere hører fra meg igjen fredags kveld. Kanskje morgendagens vekt blir bedre enn dagens likevel? Vær trygg - da legger jeg inn på nytt i morgen;);)/>/>

ønsker alle en fin og sunn dag!!

 

28.nov: 63,4 kg (ned 0,3 kg siden sist veiing)

Mål i løpet av desember: se 61-tallet igjen

Stå på videre begge to.

Sier meg enig, må finne det som fungerer og ikke la vekten og maten ta over i hverdagen, jeg strever litt med det.

Registerer ikke maten, men prøver å tenke og velge rett mat, ikke snop.

Kun ned 0,3 for meg også, men jeg så 62 tallet og har ikke gjort det på lenge så kjennes godt, små skritt i riktig retning.

jeg har julebord i helgen, og litt spent på det, hvordan det skal slå ut. Vært og løpt i solen, gjorde godt. Snart jobb;)

Nyt dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på julebord, catbjo!! Gøy at du også gikk ned 0,3 som meg;) Alt er bedre enn ingenting mtp nedgang... Heia oss;);)/>

Jeg hadde en fin kveld i går, men det ble litt mye inn og ingen trim....

Her er min rapport:

Torsdag:

1 skive+1 kn.brød, 2 kn.brød, hamburger på Egon(minste str;), 2 kn.brød, 2 gl melk, 2 lett-yoghurt, mandarin, banan, smågodt!!! Sistnevnte var ikke meningen... Men vi skulle kjøre et stykke hjem og min kjære trengte energi, og jeg klarte ikke avstå... Får se på det som kveldens dessert;)

Fredag:

1/2 rundstk x 2(1/2 til frokost og 1/2 til lunsj), fiskekaker i brun saus, 2 knbrød, 2 gl melk,1 lettyoghurt, eplejuice, banan, og - dessverre - smågodtrester i hus og en liten skål chips!!!! Huff og huff, hva skjer??? Jeg vil ikke ut på galleien igjen....!!!!! Får skylde på at d er fredag. I morgen er det tilbake til mørk sjokolade i strengt porsjonerte former. Æresord.

Har trent i kveld, det er da noe;)

 

God helg fra meg! Ny rapport søndag kv. Hvordan går d, svusj?!:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny rapport...:)/> har hatt en fin helg. Litt mer søtt enn jeg burde,men har likevel holdt meg innenfor d akseptable. Stolt:)

Lørdag:

1 skive,1 kn.brød, 1 skive, musli 50kc, 2 stk pizza(hjemmebakt), kveldskos 120 kc ritzkjeks, 60 kc brie, 150 kc mørk sjokolade, banan, pære, eplejuice, 2 gl melk, 1 lettyoghurt.

Søndag:

1 skive, 1/2 grov gaffel, et kakestykke til lunsj...hmmmm...., kyllingsalat til middag (+ liten porsjon tomatsuppe og 1/2 stk pizza), 1 skive til kvelds, 2 glass melk, 1 lettyoghurt, 2 mandariner, eplejuice, 2 biter sjokolade... Har trent romaskin og styrke. Merkelig dag kostholdsmessig... Sånn ble d bare. I morga er d ny uke, som vanlig med fisk tre dager på menyen. Så da blir det litt mer ordentlig middagsrapport;)

Nå må jeg sove... God natt til alle fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder stand, 2010 :) Så flink du er! Det er flott at du rapporterer- jeg er imponert. Jeg er forholdsvis flink, men ikke så systematisk som du er! Skulle gjerne hatt driven din akkurat nå. Men det går ikke så verst, altså....jeg har holdt vekten, og den er jo egentlig bare ca et kilo over det som er målet mitt :) Det viktigste for meg er å være forsiktig frem mot jul- og å IKKE gå opp i vekt etter jul. Det er da jeg legger på meg faktisk! ;) Frem mot jul står fristelsene i kø...men det skal gå bra. Jeg forsyner meg og spiser det som serveres, men jeg prøver å unngå store utskeielser. Merkelig nok er det altså vanskeligere i januar!

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring, svusj! Bra du holder deg stabil i denne søte førjulstid ;)

Kjapp rapport for mandag og tirsdag:

 

Havregrøt,1skive,1 vaffel(lunsj på kafe...),torsk i form, 1 skive, 1 knekkebrød, 2 gl melk, 1 lettyoghurt, smoothies, banan, mandarin.

Dessverre: litt for mange nonstop... En god neve :( Fant rester i skapet... Trening: romaskin&styrke

 

1 skive,1 kn.brød, samme til lunsj, 2 pannekaker m god og mager-pølsebiter til middag, kvelds hos venninne: 1 kakestykke m en skei is til. Mandarin, pære, druer. 1 kn mørk sjokolade. 3 glass melk. Rask gåtur.

 

Jeg er glad jeg rapporterer...d hjelper ifht mengden jeg putter inn, d som blir servert har man ikke alltid like god innvirkning på. Men mengden er d JEG som bestemmer...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:(:(/> har rota vekk lappen jeg noterer på... Ikke greitt at den er kommet på avveier... Vet dette høres ut som en dårlig unnskyldning. Men d er faktisk sant!! Men for å oppsummere onsdag og torsdag : d har gått fint, har holdt meg til sunne valg, middag: fiskeboller og kjøttkaker. Ingen dessert. En av kveldene var d ost&kjeks hos venninne, d gikk fint å begrense seg, men spiste selvsagt mer enn en vanlig kveld hjemme. Onsdag var jeg på kafe på dagtid. Valgte et halvt grovt rundstykke, stolt!!

Rapport for fredag:

Frokost: 2 skiver, Lunsj: hadde besøk og stekte sveler - spiste 1,5 stk, middag: fiskegrateng, kvelds: 2 tynne knekkebrød, frukt: banan, eplebiter og mandarinbåter, 1 glass melk, 1 lett og en vanlig yoghurt(sistnevnte var dessert;) kos: d er helg og jeg har spist dobbel dose mørk sjokolade! Pluss en bit karamell:) nam!

Vekt: torsdag morgen: 63,2 - ned 0,2 Snakk om snegle-fart. Men alt er bedre enn oppgang. Neste uke SKAL jeg se 62-tallet:)

God helg fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei:(:(/>/> har rota vekk lappen jeg noterer på... Ikke greitt at den er kommet på avveier... Vet dette høres ut som en dårlig unnskyldning. Men d er faktisk sant!! Men for å oppsummere onsdag og torsdag : d har gått fint, har holdt meg til sunne valg, middag: fiskeboller og kjøttkaker. Ingen dessert. En av kveldene var d ost&kjeks hos venninne, d gikk fint å begrense seg, men spiste selvsagt mer enn en vanlig kveld hjemme. Onsdag var jeg på kafe på dagtid. Valgte et halvt grovt rundstykke, stolt!!

Rapport for fredag:

Frokost: 2 skiver, Lunsj: hadde besøk og stekte sveler - spiste 1,5 stk, middag: fiskegrateng, kvelds: 2 tynne knekkebrød, frukt: banan, eplebiter og mandarinbåter, 1 glass melk, 1 lett og en vanlig yoghurt(sistnevnte var dessert;) kos: d er helg og jeg har spist dobbel dose mørk sjokolade! Pluss en bit karamell:) nam!

Vekt: torsdag morgen: 63,2 - ned 0,2 Snakk om snegle-fart. Men alt er bedre enn oppgang. Neste uke SKAL jeg se 62-tallet:)

God helg fra meg:)

 

Vi tar små skritt, ikke like organisert som deg når det gjelder å notere. Har heller ikke fått veid meg denne uken. Følte meg så immari tjukk at jeg ikke orket å se tallet. Men skal våge meg på om en dag eller to. Er så frustrerende. Føler mage og bryster bare er i veien...

Kanskje januar er jeg mer motivert...Ush...Opererte skulder i går også, passer ikke bra ift trening og jul, men det var inge bønn, måtte bare.

Stå på god helg til dere fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All min sympati til deg, Catbjo. Ikke noe gøy å måtte operere, vanskelig å få holde treninga i gang, og så blir det lett for å unne seg litt ekstra... slik hadde det iallfall vært om det var jeg som satt nyoperert. håper du vil få rask bedring, Catbjo. Så skal du se at d ordner seg med vekta ettehvert, som du sier - kanskje er januar bedre. Men samtidig har du jo litt fokus nå, slik at det ikke sklir helt ut. Det er sikkert lurt om du orker det;)

Ja, her var helga over for denne gang. Det gikk ok mtp hva jeg puttet inn, og i går morges så jeg faktisk 62,9 lyyyyse mot meg!!!!:)/>/> SÅ stort! Men jeg må klare å holde stand denne uka, slik at jeg fremdeles er på 62 når fredagen kommer. Det er utfordinger i hopetall i uka som kommer... sukk. Det er et slit denne førjulstida. Samtidig må man jo kose seg litt. Det var denne balansen da....;)/>/>

Lørdag:

1 skive/1 knekkebrød, 1 skive, 30 kc musli, En tacolefse med svinekjøttdeig og salat, 1 svele til kvelds. Ellers: 2 glass melk, 1 lettyoghurt, Pære, mandarin og banan, kos: 5 smågodtbiter, 3 aftereight, en neve potetgull. Klarte å begrense meg på snopefronten! jippi! Trente styrke og romaskin.

Søndag:

1 skive/1 knekkebrød, 1/2 bolle, 1 sjokoladekakestykke til lunsj(var på besøk), 1 porsjon Biff stroganof m ris og salat, kvelds: 1 knekkebrød, 30 kc musli m 1 lettyoghurt,

ellers: 2 glass melk, en skål salat, banan og mandarin Kos: 2 biter sjokolade og 2 aftereight....

Nå er helga slutt, nå må jeg stramme inn det søte. Men mørk sjokolade er lov i uka;) Det MÅ jeg bare.... Har gått fin kveldstur. god natt til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All min sympati til deg, Catbjo. Ikke noe gøy å måtte operere, vanskelig å få holde treninga i gang, og så blir det lett for å unne seg litt ekstra... slik hadde det iallfall vært om det var jeg som satt nyoperert. håper du vil få rask bedring, Catbjo. Så skal du se at d ordner seg med vekta ettehvert, som du sier - kanskje er januar bedre. Men samtidig har du jo litt fokus nå, slik at det ikke sklir helt ut. Det er sikkert lurt om du orker det;)

Ja, her var helga over for denne gang. Det gikk ok mtp hva jeg puttet inn, og i går morges så jeg faktisk 62,9 lyyyyse mot meg!!!!:)/>/>/> SÅ stort! Men jeg må klare å holde stand denne uka, slik at jeg fremdeles er på 62 når fredagen kommer. Det er utfordinger i hopetall i uka som kommer... sukk. Det er et slit denne førjulstida. Samtidig må man jo kose seg litt. Det var denne balansen da....;)/>/>/>

Lørdag:

1 skive/1 knekkebrød, 1 skive, 30 kc musli, En tacolefse med svinekjøttdeig og salat, 1 svele til kvelds. Ellers: 2 glass melk, 1 lettyoghurt, Pære, mandarin og banan, kos: 5 smågodtbiter, 3 aftereight, en neve potetgull. Klarte å begrense meg på snopefronten! jippi! Trente styrke og romaskin.

Søndag:

1 skive/1 knekkebrød, 1/2 bolle, 1 sjokoladekakestykke til lunsj(var på besøk), 1 porsjon Biff stroganof m ris og salat, kvelds: 1 knekkebrød, 30 kc musli m 1 lettyoghurt,

ellers: 2 glass melk, en skål salat, banan og mandarin Kos: 2 biter sjokolade og 2 aftereight....

Nå er helga slutt, nå må jeg stramme inn det søte. Men mørk sjokolade er lov i uka;) Det MÅ jeg bare.... Har gått fin kveldstur. god natt til alle:)

Synes du har vært flink med maten i helgen, 2010, det skal du ha altså.

Jeg er enig med deg at det er ikke vits å skli helt ut. Derfor bestemte jeg meg nå at denne uken skal jeg notere alt. Jeg vet jo at det er stående spising når jeg lager mat, alt inni mellom som gjør at jeg ikke går ned, er sikkert på 2000 kcal hver dag, men ser det bare ikke selv.

Ha en god uke, 62 ser vi to i slutten av uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dere er flinke begg to! :) Med meg går det forsåvidt greit....og det innebærer på stedet hvil :mellow: Hmmmm, ikke helt etter planen, altså, men jeg får det liksom ikke helt til dette her. Jeg tror rett og slett jeg får være fornøyd hvis jeg holder vekten- så får jeg sette inn støtet en annen gang. Det er merkelig, men jeg tror egentlig jeg trenger en eller annen ytre forandring for å komme ut av mønsteret.... :angry:

 

Jeg er ganske flink å trene da- det er da noe! Og jeg unngår de store utskeielsene, så det får være godt nok!! :)

 

Lykke til med veiing begge to! Jeg har tro på to-tallet for dere :)

Jeg får krysse fingrene for at vekten står på stedet hvil på 60-tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen!! Julestria har inntatt meg. Ser at jeg ikke klarer å være så aktiv innpå her, stadig noe på kveldstid for tida... Men jeg noterer for meg selv, og føler det går bra. På tirsdag bakte jeg noen julekaker.det ble 4 stk inn i stedet for 1 som jeg hadde planlagt å unne meg:( ille!!! Følte meg kvalm etterpå og skal huske det til neste bakedag;) ellers går det fint, trener daglig og syns det går lettere og lettere! Deilig å føle seg i form:) Vekta i går viste 63,1 - jeg VIL se 62-tallet i morga!!!! Så det må bli en mager dag i dag for å si det sånn;) Ellers passer jeg på å få inn tre frukter og litt grønt. Det er ofte det som glemmes når man har tilgang på julekaker....;)/> her skal jeg være flink hele desember! Passer også på inntak av yoghurt/melk, og at d ikke blir for mye brødmåltid. Bruker en del knekkebrød. Ellers er det fisk tre dg i uka. Så jeg føler jeg har kontroll. Må bare passe meg for julegodteriet og julekaker som snart inntar huset for fullt...;)/> jeg skriver igjen i morgen. svusj, syns 60tallet høres ut som en drømm... Kanskje er d der du skal være?:)/> flott du holder vekta i disse søte tider:) Catbjo, heia oss og så krysser vi fingrene for 62-tallet. Håper du føler d funker å skrive ned hva du putter inn;)

Ønsker alle en fin dag! Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!! Med et nødskrik - 62,9!!!! Såååå glad for det:) trengte den lille oppmuntringen d er. Målet og utfordringen videre blir å holde seg der - og aller helst krype videre ned på 62-tallet, mot mitt kjære 61-tall!!!

Dette blir kort - ikke tid til å skrive mer akkurat nå. Rakk d ikke i går, derfor denne kjappe oppdateringen:)

God lørdag fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere her???

Det er jeg:):)/>/> 63.0 i dag. Sist fredag:62.9 - det må da være bra i disse søte juletider. Jeg føler meg ok, og tenker at nå er tida her for å holde vekta;) kan ikke slanke meg i juleuka. Men vil være nøye m hva jeg putter inn. Vil notere ned, d hjelper meg. Vil ønske dere alle god helg:) Jeg kommer innom her søndag el mandag med en liten rapport;) Treninga går strålende... Daglig !!! Veldig fornøyd med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallooo :) Ja, her er jeg endelig!

 

Så flink du er som stadig holder fokus, og som tilogmed har nådd 62 :) Supert, GRATULERER! Det er godt at du holder stand her inne når jeg er så fraværende! Nå har jeg planer om å være innpå her litt mer regelmessig. Det er en god hjelp til å holde fokus, og for meg er det faktisk vanskeligere i januar enn i julen!

 

Julen har gått greit for mitt vedkommende. Jeg har trimmet relativt bra, og har ikke spist så mye. Litt usunt har det blitt, men ikke i store mengder! ;) Det får være godt nok i julen!

 

Vekten viste 61 i morges.....så det betyr litt opp, men ikke så ille, jeg var 60,4 i begynnelsen av desember. Men det er typisk å være så fornøyd med at julen har gått fint at kiloene blir spist på etter jul istedenfor ;) Men det skal vi altså ikke ha noe av! Jeg skal skrive innpå her, og jeg skal rapportere!

 

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår svusj!! Så gøy at du er her :) syns du har klart deg kjempebra, tross ditt fravær innpå her ...;) 61 kg er jo ingenting, syns nå jeg da..!!

Jeg har hatt en fin jul med mye god mat, og litt mindre trening fra og med 3.juledag...:( En uke med slurv = 2 kg opp(regner jeg med.....) Jeg kommer ikke til å gi vektrapport i morgen, d blir så deprimerende. Men neste fredag, 10.1. er jeg klar på vekta etter en uke m skjerping. Jeg kommer derimot til å rapportere mat før den tid, fra i morgen er d på an igjen med å notere ned hva jeg spiser og skrive innpå her annenhver dag. Jeg bruker nemlig å gå opp i januar for d er så mye rester som skal spises og så mye snop på halv pris...har ikke tenkt å gå i fella dette året, ergo blir det rapportering for mitt vedkommende...;)

Ha en fin torsdagskveld!! Er dere andre her også...???? Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport fredag:

1skive+1knekkebrlød, pastasalat, fiskeboller m raspet gulrot, 1 skive. 3 glass melk, 1 lettyoghurt, banan, mandarin, appelsinjuice, 1 bit mørk sjokolade

Rapport lørdag:

1 skive+1 knekkebrød, 1/2pizzastk + 1/2 kakestykke til lunsj(kafe), toast m salat og potetbåter til middag, 1 skive, 3 gl melk, banan, mandarin, juice. Lørdagsgodt: rosa skumbiter og sjokolade(kunne begrenset meg mer, men det er hardt å stramme inn etter jul....;)

 

Ny rapport mandag kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God kveld:) Jeg har ikke droppet ut, men har ikke orket å stresse m registrering innpå her. Har isteden bestemt meg for å melde meg inn i roedeklubben Gull, og registrere der. Det viktigste er å øve meg opp i å være ærlig overfor meg selv, ikke lure meg til både det ene og det andre.

Er nede på 63,8 - og har igjen ett av julekiloene. I tillegg vil jeg gå ned litt til. Men tror jeg dropper denne tråden nå.... "Ned 3kg til 1.juli" var jo tross alt for nesten et år siden... Sukk;);)/> så får jeg se om jeg slenger meg med i en annen tråd - eller om jeg jobber alene på gull- klubben et par måneder:) svusj, om du er her - lykke til videre:) og håper vi treffes igjen på en annen tråd en gang - gjerne på hold vekten;) god helg til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du dropper tråden! Jeg har jo ikke akkurat vært trofast. Men selv om det ikke virker sånn, syns jeg det er kjekt å være innpå her og "prate" litt innimellom- så det kommer jeg nok til å gjøre :) Så får vi se om vi treffes her, hadde jo vært kjekt å få vite hvordan det får med deg! Lykke til med Gull- klubben! Det høres spennende ut!

 

Med meg går det greit. Holder vekten...Så kanskje det er der jeg hører hjemme??! ;)

 

Igjen lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding, svusj!! Du skal se at du har funnet din vekt... Du får bare nyte at d går så greitt å holde seg det;);)

Jeg har vært flink og registrert siden lørdag. Denne gangen skal jeg ikke gi meg. Føler meg motivert til å registrere og holde fokus. Trimpoeng er ingen problem.. Når maten følger på, mååå d jo gi resultat til slutt;);)

Ha en god dag!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...